home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 340 341 [342] 343 344 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313898 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5115: 21 Apr 2009, 17:57 »

Ja. Canal plus sport 1 og HD 1

United-styrer
Gæst

« Svar #5116: 21 Apr 2009, 18:06 »

For de heldige indehavere af Canal+ Sport 1 gør den.

I har en supporter mere end normalt i aften.

ManUtd83
Manager

« Svar #5117: 21 Apr 2009, 19:11 »

For de heldige indehavere af Canal+ Sport 1 gør den.

I har en supporter mere end normalt i aften.

2

And you're Aaaaaaaaarsenaaal, Aaaaaaaaaaarsenal F.C. You're by far the greatest team, the world has ever seen.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5118: 21 Apr 2009, 23:24 »

Sikke megen gang der er i den efter aftenens kamp!
Arshavin ftw ftw ! Thumbs Up

19-18!

FCK88
Manager

« Svar #5119: 22 Apr 2009, 00:35 »

2

And you're Aaaaaaaaarsenaaal, Aaaaaaaaaaarsenal F.C. You're by far the greatest team, the world has ever seen.

Jeg vil gerne lige RETTE dig lidt.. Hrm : And it's Aaaaaaaaarseeeeeeee naaaalll, Aaaaaaaarsenal F.C. , We're by FAR the greatest team, the world has ever seen Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Szczesny
Manager

« Svar #5120: 22 Apr 2009, 10:39 »

Puha for en kamp igår. Jeg er stadig helt rystet, irriteret og mundlam. Det må simpelthen være tempoet der presser holdene til at lave alle de defensive fejl. Arshavins afslutninger igår var jo fra en anden planet. 4 afslutningen inden for rammen og 4 mål igennem hele kampen, gid de ikke havde dømt offside på Nicklas. Omvendt så er det en katastrofal clearing af Sagna til deres første udlignende mål. Og til 4-4 i overtiden, hvad fede fucking sker der? Det er kun forsvaret der er inde i feltet, hvilket gør at der er 3 Liverpool-spillere der står i kø for at sparke den ind.... MENTALT MED I 90+... ARGH! Diaby ser jeg som en af grundene - hvorfor skulle han ind på det tidspunkt?

Det var nok en forrygende kamp for den neutrale seer. Men for filan da - 2 minutters tillægstid havde været nok. Det er simpelthen svært at sætte ord på den kamp, så jeg stopper bare.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5121: 22 Apr 2009, 12:07 »

Jeg kunne som sagt ikke se den, men man må da sige at det var noget af et målorgie! Jeg fik sms'er med opdateringer til festen, og min telefon tiede da næsten aldrig stille Opstemt.

For dem der ikke har set målene endnu, er de her: http://www.dailymotion.com/search/liverpool+arsenal/video/x923sk_liverpool-4-4-arsenal-resume-du-mat_sport

« Seneste Redigering: 22 Apr 2009, 12:12 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Manager

« Svar #5122: 22 Apr 2009, 14:12 »

Damn jeg ærger mig over ikke at kunne se kampen. Fulgte livescore på tekst tv på tv2 en gang imellem og Arshavin blev ved med at score. Sindsyg spiller man. 4 mål af ham, beviser bare hans kvaliteter og selvom han har udtrykt at han har svært ved at tilpasse sig i Arsenal, ja så må det være en afsluttet sag nu med den præstation.

ARSHAVIN!

Men det er mega bittert at Liverpool skal udligne til aller sidst. Vi kunne ellers have halet ind på topholdene, men vi ligger til CHL og det er godt.

Vild kamp!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5123: 22 Apr 2009, 15:38 »

selvom han har udtrykt at han har svært ved at tilpasse sig i Arsenal, ja så må det være en afsluttet sag nu med den præstation.

Det har han aldrig sagt, så dermed har der aldrig været en sag. Han har udtalt at han har svært ved at falde til i London og England, men han har i samme vending sagt at han føler sig rigtig godt tilpas i Arsenal, og klubben, fansene og medspillerne har været fantastiske til at tage imod ham, og han kan ikke forestille sig i nogen anden klub.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #5124: 22 Apr 2009, 15:48 »

Kanon kamp igår, og fantastisk præstation af Arsenal & især Arshavin. Heldigvis undgår United ham i semifinalen, da han jo har spillet CL for Zenit, og derfor ikke må spille. Men tillykke med det ene point, selvom det vel gavner os mest  Wink

AFC
Manager

« Svar #5125: 22 Apr 2009, 16:43 »

Det har han aldrig sagt, så dermed har der aldrig været en sag. Han har udtalt at han har svært ved at falde til i London og England, men han har i samme vending sagt at han føler sig rigtig godt tilpas i Arsenal, og klubben, fansene og medspillerne har været fantastiske til at tage imod ham, og han kan ikke forestille sig i nogen anden klub.
Når. Så har jeg misforstået det.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5126: 22 Apr 2009, 17:04 »

Sgu meget sjovt at læse inde på Arsenal Mania, efter kampen gik de helt i selvsving over ham og snakkede om ham som årets signing i PL (Hvilket nok er sandt nok), sammenlignede ham med Messi, og halvdelen af forummet var allerede klar til at sige at han bliver vigtigere for klubben end Bergkamp og Henry.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5127: 22 Apr 2009, 17:18 »

Sgu meget sjovt at læse inde på Arsenal Mania, efter kampen gik de helt i selvsving over ham og snakkede om ham som årets signing i PL (Hvilket nok er sandt nok), sammenlignede ham med Messi, og halvdelen af forummet var allerede klar til at sige at han bliver vigtigere for klubben end Bergkamp og Henry.

Hehe ja der plejer at gå lidt eufori i det efter sådan en kamp. Der er selvfølgelig ingen tvivl om at Arshavin har været et fremragende køb, og har givet holdet en hel masse, i den korte tid han har været på holdet. At sammenligne ham med Messi er fuldstændig grundløst da der, efter min mening, ikke er nogen spillere i verden der har samme klasse som Messi. Og det er klart at han ikke er, og aldrig vil blive, lige så stor som hverken Henry og Bergkamp, alene af den grund at jeg ikke tror at han ikke kommer til at være lige så lang tid i klubben. Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5128: 22 Apr 2009, 18:16 »

At kalde ham årets signing er nok at tage munden for fuld, han kom trods alt først til i slutningen af januar. Omvendt har PL i år være kendetegnet ved færre profiler end tidligere, men hvor det hele mere har været præget af stabile holdpræstationer. Så helt brokke mig ville jeg egentligt ikke, for han har i den grad vist hvad han kan og at han passer perfekt ind i Arsenals spilkoncept Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5129: 22 Apr 2009, 20:21 »

Lige præcis årets signing ville jeg nu netop sige man til en vis grad kunne berettige, han har godt nok kun været der en halv sæson, men til gengæld har der ikke rigtigt været en eneste anden god signing i PL i år. Bevares han har ikke vist at han kan holde et niveau. Men der er ingen andre spillere der har haft en lige så stor effekt på deres hold, eller har gjort det godt så konsekvent som han har.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 340 341 [342] 343 344 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010