home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 321 322 [323] 324 325 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314298 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4830: 21 Feb 2009, 12:06 »

Jeg er blevet enig med folk i, at vores kære togoleser ikke er god nok mere. Adebayor er slet ikke i Premier League-klasse, og hvis vi kan få skudt ham afsted for omkring 170 millioner, skal han bare sælges. Jeg har ikke de helt store argumenter, for enhver kan se, at Ade ikke har klassen til Arsenal. Han tjener en rigtig fed løn, vist 800.000 om ugen som Gallas - og jeg føler slet ikke han er det værd.

Sælg ham med glæde.

Huntelaar bliver rygtet til i disse dage, og ham kunne jeg egentlig godt se som en spændende type. Tror bare ikke Real Madrid vil af med ham, da han virkelig har potentiale til at blive noget stort. Nu fik han hul på bylden i Sporting Gijon kampen, så jeg kan ikke forestille mig, at Real er villige til at sælge. De 300 millioner efter Benzema ville dog være et drømme indkøb af os. Jeg beundrer virkelig den hurtige, stærke og intelligente franske angriber - og jeg ville elske at se ham i Arsenal. Om Arsenal dog har plads til et ego mere, ved jeg ikke helt. Benzema for 300 millioner vil jeg dog anse for at være et scoop. Han er ung, potentiale til at blive bedre end Henry - og franskmand.

Wenger har i denne sæson købt to dyre spillere, som han ikke ellers plejer at gøre. Vi må håbe han er ved at ændre strategien en smule. Benzema ville være en sublim løsning til vores måltørke, og ja, måske spiller han en dag i Arsenal.. Lad os håbe det!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4831: 21 Feb 2009, 12:10 »

I dag står den så på Sunderland hjemme. Det er en kamp som under alle omstændigheder burde vindes, om vi så havde 50 skader på holdet. Skadeslisten ser stadig lang ud, men på plus siden burde ingen af dem være ude i mere end en måned før de får reservebold. Ikke desto mindre betyder det at Fabregas, Rosicky, Walcott, Diaby, Silvestre, Eduardo og Adebayor ikke kommer på banen i dag. Djourou og Eboue er tilbage efter hhv. sygdom og karantæne, og Wenger har desværre smidt nogle hints som indikerer at Eboué starter inde i dag, og ikke Arshavin Skuffet En mulig startopstilling:

Almunia
Sagna Gallas Touré Clichy
Eboué Denilson Song Nasri
Bendtner Van Persie

En idéel opstilling ville dog i mine øjne være en Arshavin i stedet for Eboué, eller en Vela i stedet for Eboué, hvor vi så smider Vela i venstre og Nasri i højre. Jeg vil også rigtig gerne se en anden MC end Song. Når det så er sagt, burde holdet under alle omstændigheder være godt nok til at kunne tæve Sunderland med i hvert fald +2 mål. Gerne mere. Kampen bliver spillet kl 16 og kan ses på Canal Plus. God kamp!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #4832: 21 Feb 2009, 12:11 »

Fordi at han ikke er god nok? Ade var god sidste sæson til at stå på de rigtige steder og score på 1/8 store chancer. I år har vi ikke været kreative nok til at skabe de 8 chancer til ham i løbet af en kamp, og derfor  scorer han sjældent. Vi har jo set i de sidste 5 kampe at han har fået en kæmpe chance i hver af dem, og brændt dem alle. Manden er for uskarp, og hans løbevilje er lig 0 samtidig med at han har en doven attitude og laver alt for mange tekniske fejl og løber stadig ud i siden på trods af at han får besked på at blive på midten. Han burde spille for et midter/top 10 hold i PL og ikke fast i Arsenal. Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke kan se Vela som striker. Han er præcis den samme type som Eduardo. Teknisk meget god, driblestærk, hurtig, direkte og god til at afslutte. Han vil kunne score mange mål hvis han blev sat op i angrebet. Walcott er jeg dog enig i burde være på fløjen og ikke i angrebet. Men når han selv siger at han er angriber, så burde vi jo også kunne bruge ham der. Glem ikke at da England brugte ham på toppen i en venskabskamp, scorede han 3 mål. Og så er jeg i øvrigt enig i at Bendtner ikke er god nok.

Vi vill aldrig smde 300mio kr efter én spiller. Det er slet ikke Wengers stil, og det kan man jo også se på hans indkøb. Selv da vi skulle have en erstatning for Henry, brugte vi ikke over 150mio. Det er kun United, Chelsea, Man C og Liverpool der bruger så uhyrlige summer på én spiller Smiley

Synes heller ikke at Adebayor er noget vidunder af en angriber. Et salg til 200-300 mio. synes jeg Arsenal skulle lave hvis de fik muligheden. Han er uskarp, ugidelig, off-side og temmelig ofte fejlplaceret på banen.
Arsenal har en verdensklasse angriber i van Persie, som næsten er komplet. Den handler om at fide en partner til ham. Umiddelbart ville min rækkefølge være Eduardo, Adebayor, Bendtner, Vela. RVP og Eduardo ville være giftigt.

Er ikke helt sikker på hvad du mener med at Walcott scorede hattrick som angriber i en venskabskamp for England. Hvis du tænker på kampen mod Kroatien var det en kval-kamp, og han spillede fløj - Heskey og Rooney var angriberne.

verdenskrig
Manager

« Svar #4833: 21 Feb 2009, 12:19 »

http://onside.dk/node/26953 Kunne være de skulle prøve at fokusere lidt mere på hans spillemæssige kvaliteter Grin

Men er enig i meget af det som er blevet sagt... Jeg syntes i kan få angribere der er langt bedre end Adebayor hvor jeg i øvrigt helt på linje med dig cesc, ikke længere anser ham for at have PL klasse...

Han virker doven, ugidelig, og syntes slet ikke han udviser nok målnæse.. Dertil er hans evne til at holde på bolden blevet forværret, og hvad det skyldes ved jeg virkelig ikke...

Omvendt kan man jo for jer håbe, at han genvinder sin form fra sidste år.. Jeg ved ganske vidst ikke hvordan han spillede der da jeg ik kunne se pl på daværende tidspunkt, men bedømt ud fra det antal mål han lavede, må det siges at være brugbart...

Men sælger i ham, så skal i ud og hente en ny striker.. Jeg mener modsat mange andre her ikke at hverken Bendtner, Vela, eller Eduardo kan erstatte ham, da jeg ikke ser dem som angrebstyper der scorer + 25 mål på en sæson... Syntes heller ikke Benzema ville være en oplagte løsning, hvis det sku komme så langt.. Benzema er ikke en spillertype der står med ryggen til målet, og mister i Adebayor så skal i have en type som ham ind.. en stor bred gut, som kan med låget, og som kan stå med ryggen til målet.. Men selvfølgelig skal det tekniske være på plads, så han kan gå med i det kombinationsspil i praktisere Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4834: 21 Feb 2009, 12:24 »

Der er blevet rygtet meget at Edin Dzeko fra Wolfsburg, skulle være Adebayors afløser. Tror I han kan erstatte Adebayor?

Cesc
Gæst

« Svar #4835: 21 Feb 2009, 12:25 »

Det er jo det Benzema kan. Han er en fejlfri angriber, som kan scorer med hovedet og fødderne. Han er virkelig komplet, og derfor vil jeg anse ham for at være den angriber i verden med allerstørst fremtid i. Han kan virkelig blive en af de største. Han virker dog lidt grisk og egoistisk, og måske kan Arsenal med tiden ikke opfylde hans lønkrav. Dog vil jeg sige, at en spiller som Benzema virkelig ville pynte i stedet for Adebayor. Han laver hvert fald + 25 mål pr. sæson og kan bare deltage i alt spillet.

Han er både hurtig, stærk og har et-eller-andet specielt ved ham, der gør ham til et af verdens største talenter. Benzema kan altså godt med hovedet, jeg ser ham ofte heade bolden i mål - og mange af forsvarene nede i Frankrig har samme styrke som de engelske. Han ville pynte i alle klubber - og især i Nordlondons bedste klub.

verdenskrig
Manager

« Svar #4836: 21 Feb 2009, 12:30 »

Der er blevet rygtet meget at Edin Dzeko fra Wolfsburg, skulle være Adebayors afløser. Tror I han kan erstatte Adebayor?

Bedømt ud fra fm så nej... har personligt ikke set ham nok irl Wink

Det er jo det Benzema kan. Han er en fejlfri angriber, som kan scorer med hovedet og fødderne. Han er virkelig komplet, og derfor vil jeg anse ham for at være den angriber i verden med allerstørst fremtid i. Han kan virkelig blive en af de største. Han virker dog lidt grisk og egoistisk, og måske kan Arsenal med tiden ikke opfylde hans lønkrav. Dog vil jeg sige, at en spiller som Benzema virkelig ville pynte i stedet for Adebayor. Han laver hvert fald + 25 mål pr. sæson og kan bare deltage i alt spillet.

Han er både hurtig, stærk og har et-eller-andet specielt ved ham, der gør ham til et af verdens største talenter. Benzema kan altså godt med hovedet, jeg ser ham ofte heade bolden i mål - og mange af forsvarene nede i Frankrig har samme styrke som de engelske. Han ville pynte i alle klubber - og især i Nordlondons bedste klub.

Ja men er det hans største styrke, og den måde man fremmer hans kvaliteter Smiley?.. Hans største styrke ligger jo i at komme i fart mod forsvaret, hvor han så enten laver en genial frispilning eller går selv..

Står han med ryggen til forsvaret, mener jeg det forringer hans muligheder, og dermed så fremmer man ikke de kvaliteter han har... Plus at jeg slet ikke mener han har fysikken til at stå med ryggen til, og tror i øvrigt han ville få det sværere i PL, for organisation er for mange klubber i den franske liga, en by i rusland Grin..

Når jeg snakker om en spiller der skal spille med ryggen til målet, mener jeg det skal være en stor gut, som kan holde de andre væk.. For jeg vil mene at det er den rolle adebayor indtager i arsenal, hvor han ofte står med ryggen til, mens Van persie vimser omkring ham Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #4837: 21 Feb 2009, 12:32 »

Benzema er en af Europas mest spændende angribere, men han koster vel også på den gode side af 300 millioner. Jeg har unægtelig svært ved at se Wenger skyde så mange penge efter én spiller. Men hvem ved, han er trods alt franskmand.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4838: 21 Feb 2009, 13:52 »

Jeg mener modsat mange andre her ikke at hverken Bendtner, Vela, eller Eduardo kan erstatte ham, da jeg ikke ser dem som angrebstyper der scorer + 25 mål på en sæson...

Bendtner kan jeg give dig ret i, og til dels Vela, men jeg kan overhovedet ikke se nogen øvre grænse for hvor mange mål Eduardo vil være god for, når han kommer sig helt efter sin skade. Han vil uden tvivl sagtens kunne måle sig med de bedste angribere i PL og Europa for den sags skyld, og ham og Van Persie på toppen ville godt nok være en farlig duo! Vi så lidt af det sidste sæson før han blev skadet (hvorefter vi som hold gik ned), og vi så glimt af det mod Cardiff. Når han først kommer op i fulde omdrejninger, ville han nemt kunne stå for 25+ mål pr sæson. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Bendtner tvivler jeg på nogensinde vil få klassen. Han virker for klodset og teknisk haltende, og Vela er jeg lidt i tvivl om. Han vil uden tvivl være en fremragende angriber og fløjspiller også for den sags skyld, men jeg tror aldrig han vil få pladsen som fast angriber, og dermed heller ikke kunne nærme sig de 25 mål pr sæson.

Hvis du tænker på kampen mod Kroatien var det en kval-kamp, og han spillede fløj - Heskey og Rooney var angriberne.

Ja, my bad.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #4839: 21 Feb 2009, 13:59 »

Bendtner kan jeg give dig ret i, og til dels Vela, men jeg kan overhovedet ikke se nogen øvre grænse for hvor mange mål Eduardo vil være god for, når han kommer sig helt efter sin skade. Han vil uden tvivl sagtens kunne måle sig med de bedste angribere i PL og Europa for den sags skyld, og ham og Van Persie på toppen ville godt nok være en farlig duo! Vi så lidt af det sidste sæson før han blev skadet (hvorefter vi som hold gik ned), og vi så glimt af det mod Cardiff. Når han først kommer op i fulde omdrejninger, ville han nemt kunne stå for 25+ mål pr sæson. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Bendtner tvivler jeg på nogensinde vil få klassen. Han virker for klodset og teknisk haltende, og Vela er jeg lidt i tvivl om. Han vil uden tvivl være en fremragende angriber og fløjspiller også for den sags skyld, men jeg tror aldrig han vil få pladsen som fast angriber, og dermed heller ikke kunne nærme sig de 25 mål pr sæson.

Ja, my bad.

Det har du faktisk ret i, Eduardo kunne nok blive det med tiden, men pt bliver han det ikke, også set i lyset af hans skadesperiode...

Sælger i Adebayor nu, vil jeg 100 % sikkert mene at i skal hente en, for som det ser ud nu, mener jeg ikke at nogen af dem kan erstatte ham, heller ik som typer , og hvis man erstatter adebayor med eduardo, så mangler man også angriberen der kan spille med ryggen mod målet som adebayor gør Smiley.. Plus den fysiske fordel som adebayor har i forhold til, også i kraft af størrelsen Smiley

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #4840: 21 Feb 2009, 14:21 »

Vi så lidt af det sidste sæson før han blev skadet (hvorefter vi som hold gik ned), og vi så glimt af det mod Cardiff. Når han først kommer op i fulde omdrejninger, ville han nemt kunne stå for 25+ mål pr sæson.

Det er godt nok ambitiøst i nutidens fodbold, hvor målene ofte spredes ud over flere spillere, hvor klubberne roterer, og hvor Premier League-topscoreren har scoret 14 gange på 25 kampe.

Er Eduardo virkelig så god? Han var da ikke ubetinget fast mand før hans skade, var han? For mig at se virker det lidt som om, at Arsenal-fansene har ophøjet ham til en Messias-skikkelse under hans skadesperiode, fordi der ikke har været mange andre håb at klamre sig til. Han er en udmærket spiller, men jeg ser ham bestemt ikke som en mand med potentiale til at blive én af Europas bedste angribere. Måske har jeg bare ikke set ham i tilstrækkelig mange kampe til at se hans lysende talent.

verdenskrig
Manager

« Svar #4841: 21 Feb 2009, 14:25 »

Det er godt nok ambitiøst i nutidens fodbold, hvor målene ofte spredes ud over flere spillere, hvor klubberne roterer, og hvor Premier League-topscoreren har scoret 14 gange på 25 kampe.

Er Eduardo virkelig så god? Han var da ikke ubetinget fast mand før hans skade, var han? For mig at se virker det lidt som om, at Arsenal-fansene har ophøjet ham til en Messias-skikkelse under hans skadesperiode, fordi der ikke har været mange andre håb at klamre sig til. Han er en udmærket spiller, men jeg ser ham bestemt ikke som en mand med potentiale til at blive én af Europas bedste angribere. Måske har jeg bare ikke set ham i tilstrækkelig mange kampe til at se hans lysende talent.
Personligt syntes jeg han er en god fodboldspiller, som indeholder det meste en god angriber skal Smiley..
Men jeg er sku lidt ambivalent her, for jeg tvivler også på at han ku få et sådan topscorergen, da de gerne er noget angribere simpelthen er født med, og jeg syntes ikke han udviser den form for målnæse det kræves...

Jeg vil som jeg skrev før, dog ikke afvise at han har potientialle til at blive så god... Pt er han det dog langtfra, og at han score to mål mod Cardiff syntes jeg der bliver lagt for meget i.. ja det er flot, men sku også på en billig baggrund Opstemt

Men enig med dig US, i at han nok bliver hypet lidt pga hans skadesforløb, og så det at Arsenal ik har for meget at juble over i denne sæson  Wink
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 14:27 af verdenskrig » Logged

Cool

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4842: 21 Feb 2009, 15:01 »

Benzema har ydermere udtalt, at han enten efter denne eller næsten sæson, skifter fra Lyon, og det er helst til Real Madrid eller Barcelona, som begge har udvist interesse for ham. Her på det sidste er det dog blevet mere og mere oplagt, at han vælger Real Madrid - jeg tvivler ret meget på, at han ender i Arsenal Smiley

kanin1337
Lilleputspiller
*

« Svar #4843: 21 Feb 2009, 17:02 »

Ved godt Ade ikke er særlig skarp i år men 8 mål er det alligevel blevet til selvom han er skadet.

At bruge mange penge på en spillere ville hjælpe Arsenal til at blive set som et rigtigt storhold. Vi kan ikke holde på spillere fordi de hellere vil til en "rigtig" storklub som Milan eller Barcelona. Senest skete det med Hleb og Flamini og man kan tydeligt se at de to spillere mangler på Arsenals hold i år. Så et stor indkøb ville hjælpe Arsenal både spillermæssigt, og give dem mere prestige som et hold der ikke er bange for at bruge penge når der er brug for det.

fc-hansen
Manager

« Svar #4844: 21 Feb 2009, 17:11 »

nu fremhæver du meget hans hovedspil og fysik, og den er god ja, men der hvor han er aller bedst, er hans mand-mand spil.

HAn er utrolig driblestærk, og glider utroligt let af på modstanderne. Hans driblinger er ganske enkelt fantastiske, og så er en meget resolut, hvilket gør at han, som du siger, altid vil lave mål Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 321 322 [323] 324 325 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010