home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 319 320 [321] 322 323 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314294 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4800: 16 Feb 2009, 22:15 »

Godt hovedstødsmål af Danmarks angriber nr.1 Niclas Bendtner

Hvem er Niclas Bendtner?

AFC
Manager

« Svar #4801: 16 Feb 2009, 22:36 »

VAN PERSIE!!

AFC
Manager

« Svar #4802: 16 Feb 2009, 22:41 »

Sådan. En 4-0 sejr som vi dominerede totalt. Dejligt comeback af Eduardo. Virkelig godt han er tilbage i topform. Bendtner var ikke heldig i en situation, men han fik scoret og det var godt.

ManUtd83
Manager

« Svar #4803: 16 Feb 2009, 22:46 »

Bendtner var god på trods af de lidt uheldige afbrændere. Han scorede et flot mål, var tæt på et andet, gik godt med i spillet og skabte to kæmpe chancer til van Persie til sidst i kampen (hvoraf kun en blev udnyttet). Super præstation.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4804: 16 Feb 2009, 22:50 »

Riis, hvis du ikke har andet end ævl at byde på her i tråden, så hold dig venligst væk.

Szczesny
Manager

« Svar #4805: 16 Feb 2009, 23:03 »

Når man ser sådan en kamp som idag, hvor de unge viser hvad de dur til og Eduardo får sådan et comeback, så kan man som Arsenal-fan ikke været andet end glad, meget glad Smiley Må alle spille lige så godt i de kommende kampe!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4806: 16 Feb 2009, 23:06 »

Jeg håber bare vi får samme midtbane-konstellation at se i næste PL-kamp.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4807: 16 Feb 2009, 23:10 »

Ja jeg tror dog at Vela ryger ud og Arshavin kommer ind i stedet.. Men det er ikke til at vide!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4808: 17 Feb 2009, 13:02 »

Hvis nogen i øvrigt undrer sig over hvem Eduardo løb ud og gav en krammer efter sit 2. mål, så var det Arsenals fitness coach Tony Colbert, som har arbejdet det sidste år med at få Eduardo klar igen.

Cencur
Manager

« Svar #4809: 17 Feb 2009, 13:52 »

Kunne heller ikke forstå hvorfor han fes sådan rundt for at lede efter en bestemt person, men det giver mening nu hvor du skriver det Tunge

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #4810: 18 Feb 2009, 00:21 »

Hvis nogen i øvrigt undrer sig over hvem Eduardo løb ud og gav en krammer efter sit 2. mål, så var det Arsenals fitness coach Tony Colbert, som har arbejdet det sidste år med at få Eduardo klar igen.

Heh, smuk detalje.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Andreas93
Gæst

« Svar #4811: 18 Feb 2009, 02:02 »

smuk gestus af ham  Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4812: 19 Feb 2009, 12:46 »

Jeg tror diverse rygtesmede rundt omkring også spiller Football Manager:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2251113.ece

http://www.sport.co.uk/news/Football/14118/%93New_Henry%94_snubs_Rafa_for_Wenger.aspx

EDIT: Mere sjov:

Barcelona are ready to launch a £20m bid for Arsenal striker Emmanuel Adebayor in the summer and the Spanish giants are also plotting a move for Gunners midfielder Cesc Fabregas. (Daily Star)

If Adebayor does leave then Gunners boss Arsene will look to replace him with Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar, 25, as the Dutchman has failed to settle in Spain since his £17m move from Ajax in January. (Daily Mirror)

Wenger is also close to signing 18-year-old Paris St Germain defender Mamadou Sakho, who captained the French side when he was just 17. (The Sun)
« Seneste Redigering: 19 Feb 2009, 12:55 af g00n » Logged

AFC
Manager

« Svar #4813: 19 Feb 2009, 13:14 »

Håber sku ikke vi sælger Adebayor og Cesc. Det er mine 2 yndlingspillere i Arsenal, og jeg syntes de spiller super. Adebayor er skadet og det samme er Cesc, så man kan vel godt sige vi kan lade dem gå, men det syntes jeg ikke vi skal. Med hensyn til at vi muligvis signer Sakho og Huntelaar. Sakho er jo et super talent som spiller super godt i Paris SG når man ser ham i kampene. Vinder mange hovedstødsdueller og står godt i forsvaret. Huntelaar ser ud til at få scoret mål i Real Madrid, så ham kan vi nok ikke regne med, bliver en spiller vi henter.

verdenskrig
Manager

« Svar #4814: 19 Feb 2009, 13:16 »

Håber sku ikke vi sælger Adebayor og Cesc. Det er mine 2 yndlingspillere i Arsenal, og jeg syntes de spiller super. Adebayor er skadet og det samme er Cesc, så man kan vel godt sige vi kan lade dem gå, men det syntes jeg ikke vi skal. Med hensyn til at vi muligvis signer Sakho og Huntelaar. Sakho er jo et super talent som spiller super godt i Paris SG når man ser ham i kampene. Vinder mange hovedstødsdueller og står godt i forsvaret. Huntelaar ser ud til at få scoret mål i Real Madrid, så ham kan vi nok ikke regne med, bliver en spiller vi henter.

Er ret enig i alt det andet, udover at jeg ikke mener at adebayor har ramt sit topniveau i denne sæson, men det kan man vel heller ikke kræve i hver Smiley?

Bortset fra det... Syntes da ik huntelaar har haft nogen speciel form for succes i real, så ser det da ikke som værende vildt urealistisk at i henter ham... Såfremt i har mulighed for at spille cl selvfølgelig!...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 319 320 [321] 322 323 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010