home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314577 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4590: 06 Jan 2009, 14:51 »

At udtalte da i interviewet med K5, at han ikke ville skifte for enhver pris, da han havde det godt i Villa. :-)

Nej men hvis tilbuddet er højt nok, uden at vide hvad Arsenals lønbudget er på, vil de fleste spillere skifte!

Det Laursen drømmer om er netop at få Aston Villa i top 4 og det ser jeg som nemmere, hvis han skifter til Arsenal

ManUtd83
Manager

« Svar #4591: 06 Jan 2009, 14:53 »

Ser du det som nemmere for Aston Villa at komme i top 4, hvis Martin Laursen skifter til Arsenal? Giver ikke meget mening.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4592: 06 Jan 2009, 14:56 »

Ser du det som nemmere for Aston Villa at komme i top 4, hvis Martin Laursen skifter til Arsenal? Giver ikke meget mening.

Nej. Siger netop det er nemmere for Laursen at komme i Cl med Arsenal end Aston Villa. Kan godt se det var lidt snøvlet formuleret!
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 14:58 af Juller » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #4593: 06 Jan 2009, 14:58 »

Det var ikke det du skrev.

Zone 43
Manager

« Svar #4594: 06 Jan 2009, 14:59 »

Nej men hvis tilbuddet er højt nok, uden at vide hvad Arsenals lønbudget er på, vil de fleste spillere skifte!

Det Laursen drømmer om er netop at få Aston Villa i top 4 og det ser jeg som nemmere, hvis han skifter til Arsenal

Det tilbud skal nok virkelig sparke røv før et skifte vil ske, på baggrund af det interview, plus at han for ikke så længe siden forlængede sin kontrakt (mener jeg) og at han er anfører i klubben gør, tror jeg, at han nok vil foretrække Villa fremfor Arsenal - ihf. denne sæson ud.

Den sidste linie giver dog ingen den store mening, med mindre det er nemmere for Villa at ende i Top 4 uden Laursen Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4595: 06 Jan 2009, 15:01 »

Altså tror I selv at Villa slipper deres kaptajn til deres direkte konkurrent til top 4 Arsenal ? Opstemt
Det ville være at skyde sig selv i foden totalt og det sker bare ikke.. Hva har Arsenal at byde på lige nu som Aston Villa ikke har?
Imo er Aston Villa også et bedre hold end det nuværende Arsenal hold såå ..
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 15:03 af DimitarBerbatov » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #4596: 06 Jan 2009, 15:16 »

Arsenal.com 2. januar:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-i-am-not-interested-in-shay-given

"We have not made any enquiry about Shay Given," said the Frenchman. "I have a high regard for him as a player but we do not look for a goalkeeper."

Det skal han jo sige, alt andet vil da være underligt Wink

Så ville prisen jo lige stige med 100% eller noget i den stil...

Men rygterne må jo komme et eller andet sted fra så hvorfor ikke??

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4597: 06 Jan 2009, 15:20 »

Jeg vælger nu alligevel at tro på, at hvad han ordret udtaler ikke er løgn. Især når jeg er 100% enig i udtalelsen.

Ja, rygter skal komme et eller andet sted fra, og i 90% af tilfældene er det fra en eller anden tabloidjournalists fantasi - læste såmænd også i dag at Park Ji-Sung er tæt på et skifte til os. Yes.

JKJ
Gæst

« Svar #4598: 06 Jan 2009, 15:30 »

Jeg vælger nu alligevel at tro på, at hvad han ordret udtaler ikke er løgn. Især når jeg er 100% enig i udtalelsen.

Ja, rygter skal komme et eller andet sted fra, og i 90% af tilfældene er det fra en eller anden tabloidjournalists fantasi - læste såmænd også i dag at Park Ji-Sung er tæt på et skifte til os. Yes.

Nu kan det godt være jeg er naiv, men kender ikke pressens måde at arbejde på og hvordan de får fat på deres historier...

Men hvis en avis bringer en egen opfundet historie/rygte, er det så sådan at alle de engelske aviser bringer det samme rygte og nogle endda flere dage itræk??

Jeg tror det ikke... Men igen jeg kender ikke deres måde at finde deres historier og deres arbejdsmetoder så måske jeg bare er lidt naiv på det område  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4599: 06 Jan 2009, 15:34 »

Der skal faktisk ikke mere end et enkelt blog-indlæg til, før en historie kan køre i samtlige medier dagen efter.

Sidste år var der voldsom hype omkring at vi angiveligt havde indgået en aftale omkring Rodrigo Palacio, og det var i alle engelske medier og kørte et stykke tid - før man fandt ud af at det bare var en argentinsk blogskriver der havde fabrikeret det selv, for at vise hvor nemt sådanne rygter kan opstå.

Mission accomplished.

arsenalistic
Manager

« Svar #4600: 06 Jan 2009, 15:37 »

Tror du ikke, vi skal højere op?  Wink

Go you Gunners!

JKJ
Gæst

« Svar #4601: 06 Jan 2009, 15:41 »

Umiddelbart tror jeg også vi skal op på omkring de 97-98%...

Ved ikke om de har det denne gang, men i sommers havde AV på deres hjemmeside en blog hvor de opdatere alle de handler de skulle efter rygterne... De nåede op på langt over 150 og de indgik vel ikke mere end en håndfuld...  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 15:58 af JKJ » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4602: 06 Jan 2009, 15:56 »

Det kan meget nemt være, og den eneste grund til at jeg holdt tallet så lavt var såmænd at jeg ikke ville have folk nakken over udtalelser som jeg ikke lige umiddelbart kan bakke op med facts. Det fik jeg så alligevel Wink

Men jo, det er også min overbevisning at tallet er højere.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4603: 07 Jan 2009, 15:55 »

Interessante udtalelser fra Yaya Toure på Sky Sports i dag:

Toure would link up with his brother Kolo should he end up at Arsenal, a proposition which appeals to him.

He did undergo an unsuccessful trial with the Gunners in 2005, but admits a move to North London in the future may still be a possibility.

"If I went there I would go and play with my brother and I've thought about this for a long time," he said.

"But the important thing is I want to play. I want to tell you that I play football. My friend (manager) sorts these things out for me. I'm more concentrated on the football.

"Two or three years ago I went to Arsenal, but I didn't sign. Arsenal are a great team and that time when I went there they had Patrick Vieira, Thierry Henry, great players... I think now I'm playing at a big club with Barcelona, who are one of the best clubs in the world."

Det lyder til at interessen i hvert fald er reel, og vi kan da stadig håbe. Eboue afslører desuden at Inter vil have ham. Stakkels dem.

alek9000
Manager

« Svar #4604: 07 Jan 2009, 15:58 »

Dejligt at få den nyhed samtidigt med, at man får at vide, Risgård også er villig til at genoptage forhandlinger Smiley

Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010