home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315071 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4185: 02 Dec 2008, 22:41 »

Ja man kan vist kun tage hatten af for Burnley efter den præstation. De knoklede røven ud af bukserne og scorede på 2 af deres 3 chancer, og når vi ikke kan scoret på 6-7 friløbere, er den sejr vist fortjent. Aldrig har jeg set Bendtner være så ringe en afslutter, det var helt pinligt at være dansker. Han stod for 4-5 afbrændere på friløber selv... Men på den anden side må man jo så være stolt af Brian Jensen der vist har tilnavnet "The Wall". Det var forståeligt i dag!

Og jeg ved godt at jeg gør det hver gang vi får et dårligt resultat (hver anden kamp) men hold da kæft en hjemmedommer... Han dømte alt småtteri til Burnley, mens vi intet fik overhovedet. Man kunne godt mærke at han holdte med underdog i denne kamp.

Men skidt pyt, den kamp kommer ikke til at gå mig på nerverne. Det var trods alt kun ligacuppen, det var trods alt kun Burnley, og det var trods alt vores ungdomshold.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Gæst

« Svar #4186: 02 Dec 2008, 22:43 »

Man må tage hatten af for Burnley. De spillede godt, og fortjente sejren.

Tager ikke nederlaget så seriøst, da det kun var Carling Cuppen og det var vores ungdomshold.

DavidMadsen
Manager

« Svar #4187: 02 Dec 2008, 22:57 »

Er Brian Jensens tilnavn ikke "The Beast"?

Andreas93
Gæst

« Svar #4188: 02 Dec 2008, 23:22 »

Er Brian Jensens tilnavn ikke "The Beast"?

jo det er det

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4189: 02 Dec 2008, 23:27 »

Ah well, så gik den ikke længere. Vi var ikke så skarpe som i de 2 foregående runder, og det må man så til gengæld sige at Burnley var. Bendtner burde have scoret 2 gange selv indenfor de første 10 minutter, og senere burde både Vela og Randall have scoret på friløbere flot sat op af Bendtner. Brian Jensen havde så bare desværre fået fortalt af Chris Kirkland hvordan man skal stå på mål mod Arsenal, og så er det svært at vinde.

Mark Randall viser i øvrigt endnu engang at han intet er værd. Brænder en friløber, får et dumt gult kort og er helt væk ved deres 2. scoring.

Typisk at vi taber når jeg så endelig er optimistisk før kampen!

JKJ
Gæst

« Svar #4190: 03 Dec 2008, 10:21 »

Ja man kan vist kun tage hatten af for Burnley efter den præstation. De knoklede røven ud af bukserne og scorede på 2 af deres 3 chancer, og når vi ikke kan scoret på 6-7 friløbere, er den sejr vist fortjent. Aldrig har jeg set Bendtner være så ringe en afslutter, det var helt pinligt at være dansker. Han stod for 4-5 afbrændere på friløber selv... Men på den anden side må man jo så være stolt af Brian Jensen der vist har tilnavnet "The Wall". Det var forståeligt i dag!

Og jeg ved godt at jeg gør det hver gang vi får et dårligt resultat (hver anden kamp) men hold da kæft en hjemmedommer... Han dømte alt småtteri til Burnley, mens vi intet fik overhovedet. Man kunne godt mærke at han holdte med underdog i denne kamp.

Men skidt pyt, den kamp kommer ikke til at gå mig på nerverne. Det var trods alt kun ligacuppen, det var trods alt kun Burnley, og det var trods alt vores ungdomshold.

Tjaaa så er vi der igen, det er dommerens skyld!! Men nu er det jo nu engang ikke ham der brænder de mange friløæbere... Hvis i havde scoret på halvdelen af dem ville i jo vinde med 4-2 eller noget i den stil og så ville dommeren pludselig ikke være til diskution mere...

Jeg så ikke kampen, var faktisk slet ikke klar over der blev spillet CC cup i denne uge, men jeg vil stadig påstå at det ikke var dommeren der tabte kampen for jer, det klarede spillerne selv  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4191: 03 Dec 2008, 10:24 »

Hvis du nu læser afsnittet lige inden det du har fremhævet, tror jeg også godt du selv kan se at der absolut ikke er nogen der giver dommeren skylden for at vi tabte i går.

JKJ
Gæst

« Svar #4192: 03 Dec 2008, 12:07 »

Hvis du nu læser afsnittet lige inden det du har fremhævet, tror jeg også godt du selv kan se at der absolut ikke er nogen der giver dommeren skylden for at vi tabte i går.

Jeg bøjer mig i støvet og undskylder... Jeg læste åbenbart det jeg gerne ville læse  Peace

Men jeg vil stdaig påstå at hvis i havde vundet kampen var der ikke kommet meget brok over dommeren, hvis der overhovedet var kommet noget Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4193: 03 Dec 2008, 12:10 »

Det må så høre til i den hypotetiske afdeling.

I øvrigt lagde jeg egentlig ikke mærke til at dommeren skulle have været specielt ringe, og har derfor heller ikke kommenteret hans præstation.

JKJ
Gæst

« Svar #4194: 03 Dec 2008, 12:14 »

Det må så høre til i den hypotetiske afdeling.

I øvrigt lagde jeg egentlig ikke mærke til at dommeren skulle have været specielt ringe, og har derfor heller ikke kommenteret hans præstation.

Helt korrekt... Det er bare mere end sjældent at man hører nogen brokke sig over dommeren ved et sejr...

Når der kommer brok over dommeren er det altid ved et nederlag, eller bare tab af point i det hele taget... Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4195: 03 Dec 2008, 12:16 »

Ingen tvivl om det. Det har jo også den menneskelige forklaring, at det er sjovere at finde en syndebuk end at tage skylden selv.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4196: 05 Dec 2008, 11:01 »

Hvis der skulle være nogen der var i tvivl om hvor fantastisk Cesc Fabregas er, kan jeg da lige komme med (endnu) et eksempel.

Han er blevet linket til Milan i går, og samme dag er han ude på arsenal.com og sige følgende:

“It is true that I said I admire Milan for their rich history and the way they play football but that is as far as the story goes,” said Fabregas.

“I am honoured to be wearing the captain’s armband for Arsenal and I am 100 per cent committed to this Club. My future is here.”

Hvor er det dog lækkert, at i modsætning til så mange andre spillere der bliver rygtet væk, så er Fabregas meget hurtigt, HVER ENESTE GANG, gået ud og offentligt afvist at han skulle være på vej væk. Hvis bare der var flere som ham.

Cesc for captain! ...nårh nej, det er jo sket.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4197: 05 Dec 2008, 14:31 »

Interessant:

http://www.fifa.com/worldfootball/clubfootball/news/newsid=969669.html?cid=rssfeed&att=

Svært at sige hvad vi havde ment om ham hvis det var sket!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4198: 06 Dec 2008, 15:44 »

Dagens startopstilling:

Almunia
Sagna, Djourou, Touré, Clichy
Denilson, Song, Fabregas, Nasri
Van Persie, Adebayor

Det skulle gerne føre til en sejr! Det kunne sgu være rart at prøve at vinde 2 kampe i træk så sejren over Chelsea ikke bliver spildt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Gæst

« Svar #4199: 06 Dec 2008, 15:51 »

Ikke for noget, men tror sku vi spiller 0-0. Selvfølgelig skulle vi da ellers være i stand til at få en sejr, men jeg tror sku det bliver svært. Kan ikke rigtig sætte ord på hvorfor det bliver svært. Nok fordi Burnley kampen sidder i benene. Kan godt være det ikke var førsteholdet, men tror det bare.

GO KAMP.

Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010