Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:13:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 15:36:37
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
22 Dec 2025, 20:20
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 655 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
280
281
[
282
]
283
284
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1315022 gange)
jemil
Landsholdsspiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #4215:
08 Dec 2008, 16:56 »
Ja, det ser ud til marts, men man forventede også han skulle blive klar i april, november, januar, og nu marts.
19-18!
alek9000
Manager
«
Svar #4216:
08 Dec 2008, 17:04 »
Ja netop. Men håber da han kommer tilbage. Nu ved jeg ikke om han går ind på den centrale eller kant, men håber på den centrale, så Fabregas har en ordentlig spiller ved siden af ham
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
vesperGT
Manager
«
Svar #4217:
08 Dec 2008, 17:13 »
Tjo, men når vi for Eduardo tilbage, kan han da i det mindste gå på kanten
Men ingen tvivl om at det er noget lort at Rosicky er ude såå lang tid
JKJ
Gæst
«
Svar #4218:
08 Dec 2008, 17:15 »
Citat af: Hawk1nZ 07 Dec 2008, 16:11
Det har jeg lige skrevet enged...
ManUtd83: Ja helt sikkert.. Både Ade og Silvestre har fortjent rosen for at prøve at muntre ham op, men jeg tror nu også at han var dybt nede i kulkælderen.
Jeg gad godt vide hvad der blev sagt i omklædningsrummet efter kampen
...
Mon ikke han har fået en kæmpe skideballe af Gallas
Som det er meget lidt vi har hørt om og fra den sidste uges tid... Wenger må virkelig have fået sat ham på plads engang for alle... Mon ikke han er historie senest til sommer??
alek9000
Manager
«
Svar #4219:
08 Dec 2008, 17:22 »
Citat af: JKJ 08 Dec 2008, 17:15
Mon ikke han har fået en kæmpe skideballe af Gallas
Som det er meget lidt vi har hørt om og fra den sidste uges tid... Wenger må virkelig have fået sat ham på plads engang for alle... Mon ikke han er historie senest til sommer??
Gallas var da ikke med var han?
Men tror ikke han ryger. Han er en god allround spiller, og sidste uge havde han bare en dårlig dag.
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #4220:
08 Dec 2008, 18:05 »
Gallas var skadet, så han var ikke med nej. Jeg tror nu heller ikke, hvad man umiddelbart kan konkludere fra de offentlige meddelelser, at de har været efter ham. Med hensyn til Rosicky er der ikke så meget at sige. Han har ikke spillet siden Januar, så efterhånden forventer man ham ikke på banen igen. Lidt ala Eduardo, der dog spiller reserveholdskamp om en uge imod Portsmouth's reserver. Det bliver så dejligt at få ham tilbage igen! Jeg kan ikke vente med at se ham på banen!
Jeg tror nu også at Eboué ryger til sommer, hvis ikke han strammer sig an. Han minder lidt om Lauren. Vi startede med at bruge dem begge som DR hvor de spillede godt, rykkede dem så op på MR hvor de blev ringe og efterhånden gled de ud af truppen hvorefter Lauren blev solgt. Mon ikke det samme sker til sommer for Eboué, hvis ikke han strammer sig an? Det tror jeg nok.
Jeg kunne godt tænke mig et køb til en fløj til januar... Nasri og Walcott er simpelthen ikke nok som de eneste deciderede fløjspillere.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JKJ
Gæst
«
Svar #4221:
12 Dec 2008, 12:32 »
Bendtner snart fortid i Arsenal?? Rygterne er da i hvert fald begyndt at poppe op her og der...
Og jeg må indrømme jeg heller ikke er særligt imponeret over det han laver hos jer. Han har nogle gode øjeblikke problemmet er bare at der er alt alt for langt imellem dem...
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-19079102.html
Szczesny
Manager
«
Svar #4222:
12 Dec 2008, 12:49 »
Rygter er rygter.... Det tog ikke lang tid at finde noget der siger det modsatte
http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-why-bendtner-will-come-good
Og nej han har ikke været imponerende, men hvem forventer en 20-årig går ind og leverer varen hver gang? Det er jo også en ny situation for ham at han har spillet så ofte som han gør. Jeg siger ikke at han er verdens bedste, og skældte ham ud størstedelen af sidste sæson, fordi jeg mente han ikke havde niveau. Til slut begyndte han dog at vise noget, og han er blevet væsentligt bedre i pasningsspillet, samt bedre til at tage de rigtige løb oppe foran. Det er blot et spørgsmål om tid
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
verdenskrig
Manager
«
Svar #4223:
12 Dec 2008, 12:53 »
http://onside.dk/node/22735
Også her
The times skriver enda, at hans indsats i mod Burnley var den dårligste en angriber har leveret i Arsenal, i de sidste 12 år
Nu er det personligt sjældent at jeg ser Arsenal da klubben ikke siger mig noget specielt ( sorry for det
) men jeg må nok erkende at jeg finder det svært at tro på, at Bendtner kan blive en verdensklasse angriber for jer..
Bevares han er en god spiller ingen tvivl der, det ser vi også på landsholdet, hvor han da ofte er en af de bedre spillere..
Men manden virker sandt for dyden ikke som om han gider det her for alvor, og når en spiller ikke kan motivere sig selv mere, end Bendtner er i stand til, ja så tror jeg simpelthen ikke på at han har de mentale egenskaber til at blive en stjerne internationalt set..
For det fodboldmæssige mener jeg 100 % at han er i besidelse af!... Hans indstilling til tingene gør bare at hans tekniske evnr sjældent kommer til udtryk, fordi han virker som en spiller der hellere vil lave alt muligt andet end det han får sin gode løn for, og jeg må ærligt erkende at jeg er skuffet over Wenger i den her sag!
Jeg havde forventet at en rutineret ræv som ham, kunne tøjle Bendtner bedre, og banke mere fornuft ind i knolden på ham end det har været tilfældet...
Mit råd ville være.. Sælg Bendtner, og hent en KLASSE angriber, som både har det tekniske SAMT det mentale i orden!!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Szczesny
Manager
«
Svar #4224:
12 Dec 2008, 12:58 »
Hvorfor? Robin v. Persie / Adebayor er da en fin konstellation. Så har man reserver som Bendtner, Vela og Eduardo... er der virkelig brug for udskiftning?
Og når Wenger nu selv siger at Bendtner arbejder hårdere end nogensinde, så er det jo nok ikke fordi han mangler motivation.
Jeg synes også at der er noget i glemmer i jeres kritik - Bendtner kommer frem til chancerne!!!! Ja, han misbruger, men der er fandne mange der ikke engang formår at skabe de chancer han gør ved at tage de rigtige løb og være det rigtige sted på et givent tidspunkt. TÅLMODIGHED gutter. Han er stadig kun 20 og det er et spørgsmål om tid, før han putter dem ind.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4225:
12 Dec 2008, 13:08 »
Citat af: StormQ 12 Dec 2008, 12:58
Hvorfor? Robin v. Persie / Adebayor er da en fin konstellation. Så har man reserver som Bendtner, Vela og Eduardo... er der virkelig brug for udskiftning?
Og når Wenger nu selv siger at Bendtner arbejder hårdere end nogensinde, så er det jo nok ikke fordi han mangler motivation.
Jeg synes også at der er noget i glemmer i jeres kritik - Bendtner kommer frem til chancerne!!!! Ja, han misbruger, men der er fandne mange der ikke engang formår at skabe de chancer han gør ved at tage de rigtige løb og være det rigtige sted på et givent tidspunkt. TÅLMODIGHED gutter. Han er stadig kun 20 og det er et spørgsmål om tid, før han putter dem ind.
Altså personligt ser jeg slet ikke Adebayour som en klasseangriber.. De gange jeg har set ham, syntes jeg han virker doven, ugidelig, og smider alt for mange bolde væk, og brænder tit for mange chancer... Kan ikke se hvorfor så mange Arsenal fans er forblændet af ham
.. Men måske kan du svare på det?
Van persie er dog brugbar enig i det... Han har et eller andet som jeg personligt er helt vild med... Kan ik finde en konkret svaghed ved ham, jo måske at han har været for ofte skadet
Ja det siger han, men det ser ikke sådan ud på banen... Når manden uge efter uge får kritik af sportsbladende derovre, må der være noget om snakken, og det handler ikke kun om at han brænder chancer, for det kan alle angribere komme til, men lige så meget hans indstilling til tingene!.. Jeg ser på ingen måde tegninger til at han kan blive en verdensklasse angriber, og har jeg heller ikke, når han spiller for DK, selvom han ofte gør et fint arbejde der!
Szczesny
Manager
«
Svar #4226:
12 Dec 2008, 13:27 »
Citat af: verdenskrig 12 Dec 2008, 13:08
Altså personligt ser jeg slet ikke Adebayour som en klasseangriber.. De gange jeg har set ham, syntes jeg han virker doven, ugidelig, og smider alt for mange bolde væk, og brænder tit for mange chancer... Kan ikke se hvorfor så mange Arsenal fans er forblændet af ham
.. Men måske kan du svare på det?
Van persie er dog brugbar enig i det... Han har et eller andet som jeg personligt er helt vild med... Kan ik finde en konkret svaghed ved ham, jo måske at han har været for ofte skadet
Ja det siger han, men det ser ikke sådan ud på banen... Når manden uge efter uge får kritik af sportsbladende derovre, må der være noget om snakken, og det handler ikke kun om at han brænder chancer, for det kan alle angribere komme til, men lige så meget hans indstilling til tingene!.. Jeg ser på ingen måde tegninger til at han kan blive en verdensklasse angriber, og har jeg heller ikke, når han spiller for DK, selvom han ofte gør et fint arbejde der!
Ja Adebayor brænder nogle åbne chancer ind i mellem, men det gør de fleste angribere altså! Det gør de jo også i FM
Og ja, jeg har forbandet ham langt væk nogengange, men det er som om folk glemmer at han scorede 24 mål i sidste sæson. Det er altså ikke så ringe endda
og van Persie bliver utrolig vigtig, når han er oppe i gear igen - glæder mig som en lille dreng!!
Bendtner har jo aldrig rigtig været pressens yndling derovre, og det er jo ofte at pressen finder et 'sort får' at køre på. Nu stillede Bendtner også op i sine lyserøde støvler - hvilket åbenbart er en bøssefarve og viser hvor homofobisk fodbold egentlig er - og lige siden da så har han modtaget omtrent 3 gange så meget kritik som tidligere. Der er heller ingen der siger at han kan blive en verdensklasse angriber, men der er altså folk som ikke topper som 20-årige
Desuden tror jeg mere på Wenger, når han siger at Bendtner arbejder hårdere end nogensinde før til træning end en ligegyldig tv2-journalist, som sikkert er 'pool fan eller manu-fan, som 90% af danskerne.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #4227:
12 Dec 2008, 13:32 »
Bendtner skal meget snart til at oppe sig gevaldigt, hvis ikke han skal ende som endnu en Aliadiere. Potentialet er der, men indstillingen er der langt fra - og det var sørme ikke ret mange chancer han formåede at komme frem til i onsdags.
Både Vela og Eduardo virker til at være mere koldblodige afsluttere end Bendtner, og hvis Eduardo kommer tilbage i gammel form, tror jeg hurtigt at Bendtner må indse at han er 5. valg til en angriberplads.
verdenskrig
Manager
«
Svar #4228:
12 Dec 2008, 13:38 »
Citat af: StormQ 12 Dec 2008, 13:27
Ja Adebayor brænder nogle åbne chancer ind i mellem, men det gør de fleste angribere altså! Det gør de jo også i FM
Og ja, jeg har forbandet ham langt væk nogengange, men det er som om folk glemmer at han scorede 24 mål i sidste sæson. Det er altså ikke så ringe endda
og van Persie bliver utrolig vigtig, når han er oppe i gear igen - glæder mig som en lille dreng!!
Bendtner har jo aldrig rigtig været pressens yndling derovre, og det er jo ofte at pressen finder et 'sort får' at køre på. Nu stillede Bendtner også op i sine lyserøde støvler - hvilket åbenbart er en bøssefarve og viser hvor homofobisk fodbold egentlig er - og lige siden da så har han modtaget omtrent 3 gange så meget kritik som tidligere. Der er heller ingen der siger at han kan blive en verdensklasse angriber, men der er altså folk som ikke topper som 20-årige
Desuden tror jeg mere på Wenger, når han siger at Bendtner arbejder hårdere end nogensinde før til træning end en ligegyldig tv2-journalist, som sikkert er 'pool fan eller manu-fan, som 90% af danskerne.
True dat, men jeg tænker også mere på hvad han ellers tilbyder til holdet.. Er han også brugbar i perioder som nu, hvor det måske køre mindre godt for arsenal
?.. Men altså 24 mål er selvfølgelig flot, uanset hvordan man vender og drejer det, men jeg mener at Arsenal sagtens kunne købe en angriber der lavede 24 mål, men også gav langt mere i spillet ude på banen
.. For selvom han scorede så mange mål sidste år, vandt Arsenal mig bekendt ingen titler, uden at det kun skal være hans skyld... Tror bare Arsenal ville have godt af en som var lidt mere arbejdsom, så man også havde gavn af frontduoen, i perioder hvor man producere fære chancer!
Nej, men nu fokusere jeg udelukkende på hans attitude på banen... Han er lidt af en bad-boy, og han ligner en der mener at alt omkring ham, rkan rage ham!... Man skal selvfølgeligt ikke tro på alt hvad aviserne skriver, og det de skriver med hans lyserøde sko, er jo bare for at sælge aviser, og intet andet
...
Men det er da fint når Wenger udtaler at Bendtner arbejder hårdt på træningsbanen, men det sagde Køhlert også konstant om vores spillere under krisen...
Når de så kom ud på banen, var det med hovedet under armen... Det er lidt det samme med Bendtner...
Selvfølgelig kan ingen forlange at han er færdigudviklet som 20 årig, og det er heller ikke det tekniske jeg snakker om at all, for der er han godt funderet... Det er bare skræmmende at se, at så ung en spiller allerede i en så tidlig alder, virker om om han har manglende motivation... Skidt tegn, for sådan noget bør kun ramme mætte spillere i 30 års alderen!.. Hvordan vil han så ikke være, når han når i den periode af sin karriere, medmindre Wenger altså får gjort noget ved problemet!?
Szczesny
Manager
«
Svar #4229:
12 Dec 2008, 13:39 »
Citat af: g00n 12 Dec 2008, 13:32
Bendtner skal meget snart til at oppe sig gevaldigt, hvis ikke han skal ende som endnu en Aliadiere. Potentialet er der, men indstillingen er der langt fra - og det var sørme ikke ret mange chancer han formåede at komme frem til i onsdags.
Både Vela og Eduardo virker til at være mere koldblodige afsluttere end Bendtner, og hvis Eduardo kommer tilbage i gammel form, tror jeg hurtigt at Bendtner må indse at han er 5. valg til en angriberplads.
Ja, men nu er Eduardos koldblodighed foran mål, jo også helt exceptionel
Tror dog ikke at Bendtner ryger efter Vela i køen. Desuden, med de tynde kanter vi har, kunne jeg forestille mig at Eduardo bliver rykket derned og dermed skaber plads til en anden angriber oppe foran. Især når han skal i kampform, tror jeg at Eduardo kommer på kanten, simpelthen for at få så mange meter i benene som muligt.
Så desværre ikke kampen i onsdags, men i kampene mod United, Burnley osv kom han jo frem til chancerne den lille Nicklas... er enig i at han burde score, men jeg prøver bare at se det positive i det
Sider:
1
...
280
281
[
282
]
283
284
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »