home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:13:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 15:36:37 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315022 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4200: 06 Dec 2008, 16:53 »

Det tyder ikke på det. Smiley

1-0 ved halvleg. Vi har været lidt for langsomme med afleveringerne og blevet skræmt af Wigans fysik i anden del af halvlegen. Nasri måtte desværre udgå med en skade og er blevet erstattet af Eboue, som er rykket direkte ind på venstre fløj. Ade og Van Persie har dog et fremragende samarbejde, og Ade afsluttede lige halvlegen med at høvle den via en redning og på stolpen. Djourou har spillet godt i forsvaret og det har forsvaret egentlig generelt. Kommentatoren har sagt at Wigan har fortjent uafgjort men det forstår jeg slet ikke, for den eneste chance de har spillet sig til, var et kæmpe offside hovedstød, som både blev dømt og reddet. Vores markeringer står egentlig fint og Song har vist god fysik sammen med Touré når det kneb.

Lad os lige få en kasse eller to mere i anden halvleg, og så håber vi på at Nasri's skade ikke er alvorlig (hvilket det heller ikke så ud til).

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager

« Svar #4201: 06 Dec 2008, 17:08 »

Dejligt at være foran. Hvor ville det dog være fantastisk at vinde to kampe i træk for en gang skyld. Bliv stabile Arsenal!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4202: 06 Dec 2008, 17:58 »

Så blev kampen fløjtet af! En fortjent 1-0 sejr, på trods af at vi så lidt usikre ud til sidst. Denilson havde et stolpeforsøg, og både Ade og Van Persie var tæt på at udbygge føringen. Almunia blev kun testet for alvor en enkelt gang, og det var tilgengæld en pragtredning. Men en sejr blev det, og dejligt at vi vandt, når både Liverpool og Chelsea også vandt.

Og så synes jeg godt nok at det var skidt af publikum.. Ja Eboué havde en dårlig dag, men at de ligefrem jublede da han blev taget af, hvorefter de så buh'ede ham af banen, virker komplet åndssvagt. Hvorfor dog sparke til en mand som ligger ned? Han var i forvejen klar over at han havde en pænt ringe dag, og så bliver det sgu ikke bedre af at han bliver buh'et af sit eget publikum. Jeg tror også at Wenger tager skarpt afstand til det i pressekonferencen efter kampen. Men dejligt at se at holdet stod sammen og trøstede ham på vejen ud.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #4203: 06 Dec 2008, 18:21 »

Lækkert med en sejr, ærgeligt at jeg ikke kunne se kampen, men efter hvad jeg kan læse mig frem til har vi spillet en god kamp. Håber sgu at vi holder ved i toppen! Godt klaret og dejlig start på dagen! Opstemt

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4204: 07 Dec 2008, 15:43 »

Wengers forklaring på udskiftningen af Eboue:

On Eboue's late substitution...
"Yes it was a difficult decision. I felt he had completely lost his confidence and could not keep the ball anymore. Of course then he became a danger. I feel it was very sad but aswell i think the most important thing is that we won the game, whether he played a minute more or less at the end of the day it doesn't make a difference.

"I think when you are a fan you are behind your players and that is what you want them to do. On the other hand I believe that Eboue will come back and show how good a player he is. For me that has happened on every pitch in the whole world and the same fans will applaud him when he comes back and plays well.

"We started to lose balls in the middle of the park. I want to show him nothing, I want to win the game. Do you really think I am at the stage where i want to show a player something? What would I want to show him? I just think that it could have put our 90 minutes hard work in trouble and you want to save the game. He would be the first unhappy one if he loses the ball because it makes him lose confidence and the team can drop points.

"He is a sensitive boy who wants to do well and cares about the club. He was tired because he didn't play for a month and on top of that it is difficult when you have the crowd on your back. You do not want the fans to do it but if you say to do they have the right legally to do it, then of course they do."

Ikke overraskende handler 90% af ArseBlog også om Eboué. Jeg vil ikke paste det hele, men overskriften giver et godt fingerpeg: Arsenal 1-0 Wigan: Three points but it's all about Eboué...

Som Arsenal fan er det i hvert fald interessant at både læse hvad Wenger siger, og hvad ArseBlog'eren skriver. Jeg venter spændt på en reaktion fra Eboué...
« Seneste Redigering: 07 Dec 2008, 15:51 af Hawk1nZ » Logged

alek9000
Manager

« Svar #4205: 07 Dec 2008, 15:48 »

Det er lidt synd for ham, men det er forståeligt, at han blev taget ud.

ManUtd83
Manager

« Svar #4206: 07 Dec 2008, 15:55 »

Nu så jeg ikke kampen, så mit grundlag er ikke optimalt, men var han virkelig så ringe at det berettigede buhen fra egne supportere? Det er godt nok hårdt!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4207: 07 Dec 2008, 16:03 »

Jeg paster lige fra ArseBlog

Eboue must have given the ball away, straight to Wigan, 5 or 6 times. He hit rock bottom when Kolo Toure took the ball out of defence, then shouted and gestured for his fellow Ivorian to move down the left hand side to take a pass, only for Eboue to tackle him in midfield then casually pass the ball into midfield straight to a Wigan player. Honestly, it was below Sunday league stuff.

I suspect the crowd was so happy to see the back of Eboue yesterday was because of his lack of effort. Not only did he put in one of the worst performances in an Arsenal shirt that anybody had ever seen but his attitude was appalling. He gave the ball away and stood with his hands on his hips not even trying to get it back. He was lazy, there was one attempt at a tackle in the second half for which the word pathetic doesn't even come close, and he barely even tried.

It was so bad you could see other players deliberately choosing not to give him the ball because they had no idea what he'd do with it.

Ja, det var virkelig, virkelig slemt... Da nummeret kom op på tavlen kom der et jubelråb fra hele stadion, og så blev han buh'et hele vejen ud af banen, på trods af at Ade prøvede at trøste ham på vejen ud, og Silvestre gav ham en ordentlig krammer da han kom ud.

enged
Gæst

« Svar #4208: 07 Dec 2008, 16:08 »

Hvad er der dog sket med Eboue? Sidden alt det postyr

ManUtd83
Manager

« Svar #4209: 07 Dec 2008, 16:10 »

og Silvestre gav ham en ordentlig krammer da han kom ud.

Det vil gerne lige rose Silvestre for. Sikken mand!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4210: 07 Dec 2008, 16:11 »

Det har jeg lige skrevet enged... Tunge

ManUtd83: Ja helt sikkert.. Både Ade og Silvestre har fortjent rosen for at prøve at muntre ham op, men jeg tror nu også at han var dybt nede i kulkælderen. Jeg gad godt vide hvad der blev sagt i omklædningsrummet efter kampen...

enged
Gæst

« Svar #4211: 07 Dec 2008, 16:15 »

hov ja, det var fordi jeg havde set noget du havde postet som wenger havde sagt, men der kunne jeg ikke helt finde ud af hvad det var Smiley

enged
Gæst

« Svar #4212: 07 Dec 2008, 16:19 »

Nu er jeg helt med, jeg havde misforstået det hele Wink

De har da alligevel lidt at et kammeratskab derovre, i stedet for bare at være ligeglad eller skælde ud, så prøver de at muntre ham op, det er godt nok klasse. Det kunne folk i skolegården godt lære af Grin

Men det er da synd for ham at han har spillet så skidt, mon ikke der har været noget som har plaget ham mentalt.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4213: 08 Dec 2008, 16:48 »

19-18!

alek9000
Manager

« Svar #4214: 08 Dec 2008, 16:52 »

Altså det ser ud til marts, men man kan sq aldrig regne med noget.

Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010