home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:24:34 Broen13 Omklædning... Real Oviedo
I dag kl. 10:43:24 Broen13 Blogs #9 Youth to Gold
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  2 Brugere, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298140 gange)
Badefar
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2550: 20 Jun 2008, 12:24 »

Tror næppe at Flamini ryger til Barca

Så bliver Milan ihvertfald snydt.

verdenskrig
Manager

« Svar #2551: 20 Jun 2008, 12:30 »

Har I tænkt jer at vinde med en truppe på 14 spillere plus Rosicky og van Persie, som er mere skadet end raske?

Vela kommer ind, Nasri erstatter nok Hleb, men hvad med erstatningerne til Flamini og Adebayor? Begge virker desværre på vej til Barca.
Nøøøj hvor er du fuld..

HVorfor er han fuld Huh.. Syntes da han laver en perfekt anskuelse af arsenals situation!...

Det eneste forkerte er at Flamini ER solgt til Milan Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #2552: 20 Jun 2008, 12:36 »

HVorfor er han fuld Huh.. Syntes da han laver en perfekt anskuelse af arsenals situation!...

Det eneste forkerte er at Flamini ER solgt til Milan Peace

14 spillere - det er det dummeste jeg har hørt længe i hvert fald.

Udover det siger han, at det lader til at Flamini er på vej til Barcelona, længe efter skiftet til Milan er blevet offentliggjort. I øvrigt er det også Milan som Adebayor rygtes til - det er i hvert fald de mest seriøse rygter.

verdenskrig
Manager

« Svar #2553: 20 Jun 2008, 12:41 »

14 spillere - det er det dummeste jeg har hørt længe i hvert fald.

Udover det siger han, at det lader til at Flamini er på vej til Barcelona, længe efter skiftet til Milan er blevet offentliggjort. I øvrigt er det også Milan som Adebayor rygtes til - det er i hvert fald de mest seriøse rygter.
Kunne det tænkes at han mener at i har 14 spillere som er gode nok til at spille med om mesterskabet Rullende Øjne

Og ja flamini var ik korrekt, men ingen ved hvor adebayor ryger hen, og det kan lige så godt blive barca som milan...

Prøv at læse tingene igennem 2-3 gange, i stedet for at dømme på første anskuelse crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #2554: 20 Jun 2008, 12:45 »

Kunne det tænkes at han mener at i har 14 spillere som er gode nok til at spille med om mesterskabet Rullende Øjne

Det er da kun op til Wenger at bedømme, hvem der er gode nok. Selv hvis det rent faktisk var det han mente (hvilket jeg tvivler stærkt på) er jeg stadig uenig. Arsenal har flere end 14 kompetente spillere, som kan kæmpe med om et mesterskab.

verdenskrig
Manager

« Svar #2555: 20 Jun 2008, 12:52 »

Det er da kun op til Wenger at bedømme, hvem der er gode nok. Selv hvis det rent faktisk var det han mente (hvilket jeg tvivler stærkt på) er jeg stadig uenig. Arsenal har flere end 14 kompetente spillere, som kan kæmpe med om et mesterskab.
det er jeg ikke enig med dig i, men det kan man kalde en vurderingssag Peace

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2556: 20 Jun 2008, 12:53 »

Arsenals førsteholdstrup består af 28 spillere. Derfra kan trækkes Lehmann, Flamini og sandsynligvis Hleb. Der er intet konkret i Adebayors situation lige nu, det eneste håndfaste vi har, er at han selv har udtalt 2 gange at han bliver.

Så er vi nede på 25. Dertil kan lægges Vela, sandsynligvis Nasri, samt de 3-4 unge talenter som bliver indlemmet til næste sæson. Plus eventuelle andre nyindkøb som må påregnes.

14 må være et tal grebet ud af luften i en hashtåge. At kalde det en "perfekt anskuelse af Arsenals situation" må siges at være i nærheden af samme niveau, og vil ikke blive yderligere kommenteret.

ManUtd83
Manager

« Svar #2557: 20 Jun 2008, 12:56 »

14 må være et tal grebet ud af luften i en hashtåge. At kalde det en "perfekt anskuelse af Arsenals situation" må siges at være i nærheden af samme niveau, og vil ikke blive yderligere kommenteret.

Tak

verdenskrig
Manager

« Svar #2558: 20 Jun 2008, 12:59 »

Lad mig sige det sådan.. der var nok en grund til at arsenal ik blev mestre i den forgangne sæson ik...  Rullende Øjne

Cool

Djævlen
Gæst

« Svar #2559: 20 Jun 2008, 13:01 »

Der er intet konkret i Adebayors situation lige nu, det eneste håndfaste vi har, er at han selv har udtalt 2 gange at han bliver.

I øvrigt er det også Milan som Adebayor rygtes til - det er i hvert fald de mest seriøse rygter.

Sport: Adebayor til Barcelona - ganske vidst ikke konkret, men Sport har været usandsynligt præcise med sådanne ting denne sommer.

EDIT: hvordan kan man i øvrigt være tilfreds med at miste flere profiler, og blot hente to stortalenter + en masse unge ind? Det kan godt være, at de unge vil spille godt, men det holder altså virkelig ikke, hvis man vil spille om mesterskabet over et helt år - de har vi jo blandt andet set i år.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2008, 13:02 af Djævlen » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2560: 20 Jun 2008, 13:03 »

Lad mig sige det sådan.. der var nok en grund til at arsenal ik blev mestre i den forgangne sæson ik...  Rullende Øjne

Ja, det må være fordi de har en trup på 14 spillere, og fortsætter med samme trup til næste sæson. Rullende Øjne

verdenskrig
Manager

« Svar #2561: 20 Jun 2008, 13:04 »

Ja, det må være fordi de har en trup på 14 spillere, og fortsætter med samme trup til næste sæson. Rullende Øjne
Endnu et typisk eksempel på en som ikke læser et indlæg, men bare svarer ud i tågerne crazy

Jeg skrev ik at arsenal har 14 spillere i deres trup, men at de kun har omkring 14 spillere med MESTERSKABSKLASSE!!!!

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2562: 20 Jun 2008, 13:07 »

Sport: Adebayor til Barcelona - ganske vidst ikke konkret, men Sport har været usandsynligt præcise med sådanne ting denne sommer.

EDIT: hvordan kan man i øvrigt være tilfreds med at miste flere profiler, og blot hente to stortalenter + en masse unge ind? Det kan godt være, at de unge vil spille godt, men det holder altså virkelig ikke, hvis man vil spille om mesterskabet over et helt år - de har vi jo blandt andet set i år.

Jeg mente det eneste konkrete vi har fra Arsenal/Adebayor. Adebayors udtalelser har været meget entydige.

Indtil videre har vi mistet 1 profil - han skal naturligvis erstattes. Mest sandsynlig virker Yaya Toure - det ser jeg ikke som det store tab.

Jeg har redegjort for Hlebs situation i et tidligere indlæg, det vil jeg ikke gentage her.

Hvis Adebayor mod forventning skulle blive solgt, bliver det for £25-30M. At finde en god angriber med de penge bør ikke blive noget problem, ligesom vi har rigeligt med angribere i truppen i forvejen, hvilket jeg også har redegjort for tidligere.

Desuden er vi jo ikke færdige med at handle endnu, og jeg er ret sikker på at de yderligere forstærkninger vi vil se, bliver erfarne spillere.

Djævlen
Gæst

« Svar #2563: 20 Jun 2008, 13:09 »

Indtil videre har vi mistet 1 profil - han skal naturligvis erstattes. Mest sandsynlig virker Yaya Toure - det ser jeg ikke som det store tab.
Yaya Touré får I nok ikke, i hvert fald har Guardiola for længst gjort op med hvem, han ønsker at have i truppen, og hvem der kan smutte - Ronaldinho, Eto'o og Deco som de største navne. Kommer der et ordentligt bud, jamen så kan det da ske :-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2564: 20 Jun 2008, 13:09 »

Endnu et typisk eksempel på en som ikke læser et indlæg, men bare svarer ud i tågerne crazy

Jeg skrev ik at arsenal har 14 spillere i deres trup, men at de kun har omkring 14 spillere med MESTERSKABSKLASSE!!!!

Du kaldte hans indlæg en "perfekt anskuelse af Arsenals situation". Jeg og andre opfattede hans indlæg som at han mener vi kun har 14 spillere i truppen. Deraf koblingen.

Udover det, er jeg uenig med dig under alle omstændigheder.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2008, 13:11 af g00n » Logged

Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010