home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  1 Bruger, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298086 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2535: 19 Jun 2008, 09:26 »

Jeg tror, efter at have set vores kampprogram, at vi vinder næste år.

Jeg konstaterer også med fryd, at vi næste sæson skal møde alle hold 2 gange.

Niko
Gæst

« Svar #2536: 19 Jun 2008, 09:30 »

Jeg konstaterer også med fryd, at vi næste sæson skal møde alle hold 2 gange.

Wink

Jeg mener at vi høster mange points i den første store del af sæsonen. Hvis du kigger på hvornår at vi skal møde klubberne. I mine øjne ligger det i god jord hos mig, at vi skal møde United helt henne i november.

Før dette opgør har vi jo ingen modstand, og det kan skaffe os mange point på kontoen. (;

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #2537: 19 Jun 2008, 09:38 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85247 hva siger i til dette ?

-Benja-
Gæst

« Svar #2538: 19 Jun 2008, 09:41 »

Vidste godt at vi ville miste ham, han har længe ville væk fra os.

Szczesny
Manager

« Svar #2539: 19 Jun 2008, 10:12 »

Derudover er det alligevel en skam.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2540: 19 Jun 2008, 10:38 »

Wink

Jeg mener at vi høster mange points i den første store del af sæsonen. Hvis du kigger på hvornår at vi skal møde klubberne. I mine øjne ligger det i god jord hos mig, at vi skal møde United helt henne i november.

Før dette opgør har vi jo ingen modstand, og det kan skaffe os mange point på kontoen. (;

Jeg er enig i, at kampprogrammet ser overkommeligt ud i starten. Desværre er det jo ganske ligegyldigt, hvis vi som sidste sæson ikke formår at holde fast i en eventuel 1. plads når de svære kampe kommer.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85247 hva siger i til dette ?

Det har længe været en kendt sag at Hleb sandsynligvis er tabt for os. Han er en fin spiller, men absolut ikke bedre end at han kan erstattes. Hvis vi kan få de £13-14M for ham som der er tale om, er der ingen sure miner herfra. Han har trods alt som offensiv midtbanespiller kun formået at score sølle 11 mål i alt i 3 sæsoner for Arsenal.

United-styrer
Gæst

« Svar #2541: 19 Jun 2008, 15:26 »

Wink

Alle hold har stadig de samme kampe. I havde også et forspring i sidste sæson, men gik ned med flaget. Jeg tror ikke på, at kampprogrammet har nogen stor betydning, og at bruge det som argument for, at I vinder mesterskabet... det finder jeg lidt morsomt, hvis jeg skal være helt ærlig. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2542: 19 Jun 2008, 16:47 »

Jeg tvivler på at ret mange Arsenal fans vil bruge det som argument til at vi vinder mesterskabet... Ikke desto mindre, ser det ud til at være et fint program.

Hleb kan også godt smutte for mig, og £13-14mio for Hleb er helt fint med mig. Som g00n pointerer, har han ikke just vist sig at score ret mange mål, og jeg tror sagtens at vi kan få en lige så god offensiv midt for de penge, som endda scorer flere mål.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #2543: 19 Jun 2008, 16:48 »

Jeg tvivler på at ret mange Arsenal fans vil bruge det som argument til at vi vinder mesterskabet... Ikke desto mindre, ser det ud til at være et fint program.

Det gjorde Cesc, og det var Cesc, jeg citerede :-)

Szczesny
Manager

« Svar #2544: 19 Jun 2008, 16:54 »

Jeg vil nu mene, med Hlebs seneste sæson in mente, at han bliver svær at erstatte. Han var altså klart en af de bærende kræfter i den forgangne sæson. Kan godt være at han ikke skal spille for os næste sæson, men derfor behøver man vel ikke at negligere hans optrædener for klubben. Det er en stor spiller der går tabt i tilfælde af et salg.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2545: 19 Jun 2008, 16:58 »

Det gjorde Cesc, og det var Cesc, jeg citerede :-)

Næh, han sagde bare at den første svære kamp er i November, og indtil da burde vi kunne få mange point på kontoen. Han brugte det ikke som noget argument til mesterskabet... Tunge

Jeg vil nu mene, med Hlebs seneste sæson in mente, at han bliver svær at erstatte. Han var altså klart en af de bærende kræfter i den forgangne sæson. Kan godt være at han ikke skal spille for os næste sæson, men derfor behøver man vel ikke at negligere hans optrædener for klubben. Det er en stor spiller der går tabt i tilfælde af et salg.

Jeg synes nu ikke at Hlebs sidstes sæson var så forfærdelig god. Han dribler godt, har god balance og et godt overblik, men han mister tit bolden i hans driblinger, og han har kostet mange mål ved at forsøge en aflevering i stedet for at hakke på kassen. Han har været en god spiller for Arsenal, men som sagt tror jeg sagtens at han kan erstattes. Det er måske også sket i Samir Nasri.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #2546: 20 Jun 2008, 09:33 »

Næh, han sagde bare at den første svære kamp er i November, og indtil da burde vi kunne få mange point på kontoen. Han brugte det ikke som noget argument til mesterskabet... Tunge

Jeg tror, efter at have set vores kampprogram, at vi vinder næste år.

Og så ikke mere flueknep herfra Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2547: 20 Jun 2008, 11:25 »

Ssshh. Vi griner alle af Cesc. Tunge

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2548: 20 Jun 2008, 12:14 »

Har I tænkt jer at vinde med en truppe på 14 spillere plus Rosicky og van Persie, som er mere skadet end raske?

Vela kommer ind, Nasri erstatter nok Hleb, men hvad med erstatningerne til Flamini og Adebayor? Begge virker desværre på vej til Barca.

ManUtd83
Manager

« Svar #2549: 20 Jun 2008, 12:20 »

Har I tænkt jer at vinde med en truppe på 14 spillere plus Rosicky og van Persie, som er mere skadet end raske?

Vela kommer ind, Nasri erstatter nok Hleb, men hvad med erstatningerne til Flamini og Adebayor? Begge virker desværre på vej til Barca.

Nøøøj hvor er du fuld..

Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010