home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298029 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2445: 03 Jun 2008, 18:39 »

Intet nyt under solen dér... Lehmann spillede sin sidste kamp på hjemmebane da han blev skiftet ind i stedet for Fabianski i 2. sidste spillerunde, og han blev klappet af banen.

Jeg kan ikke forstå hvorfor i alverden han skal spille i en top?klub i Tyskland, eftersom han slet ikke har niveauet mere. Han havde et par gevaldige blundere i venskabskampen fornyligt, hørte jeg.

Men dejligt at han ikke trækker løn fra os mere, efter 1. juli! Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gooner
Lilleputspiller
*

« Svar #2446: 03 Jun 2008, 20:31 »

Så er der sgu lige bestilt tur til Arsenal- Juventus til sommer.. Bliver fandme lækkert..

-Benja-
Gæst

« Svar #2447: 04 Jun 2008, 11:04 »

Taget fra tipsbladet.dk

David Villa væk fra Valencia
Kilde: Daily Telegraph
Sandsynlighed: Over middel
Note: Både Arsenal og Tottenham er klar med 180 mio. kr. for angriberen.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #2448: 04 Jun 2008, 11:06 »

Taget fra tipsbladet.dk

David Villa væk fra Valencia
Kilde: Daily Telegraph
Sandsynlighed: Over middel
Note: Både Arsenal og Tottenham er klar med 180 mio. kr. for angriberen.

Kunne være klasse med ham. Synes ikke man hører så meget til ham som tidligere, men han er stadig en top klasse spiller ..

-Benja-
Gæst

« Svar #2449: 04 Jun 2008, 11:19 »

Kunne være klasse med ham. Synes ikke man hører så meget til ham som tidligere, men han er stadig en top klasse spiller ..
Har det på samme måde som dig, men har han jo også spillet for Valencia og de havde en skuffende sæson.
Men der bliver konkurrencen om pladserne i angrebet. Adebayor, Van Persie, Bendtner, Eduardo, (David Villa og Carlos Vela) Ved ikke hvor de vil bruge Vela.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #2450: 04 Jun 2008, 11:25 »

Har det på samme måde som dig, men har han jo også spillet for Valencia og de havde en skuffende sæson.
Men der bliver konkurrencen om pladserne i angrebet. Adebayor, Van Persie, Bendtner, Eduardo, (David Villa og Carlos Vela) Ved ikke hvor de vil bruge Vela.

er ikke decideret arsenal fan, men vil gerne snakke med alligevel Smiley
selvfølgelig vil han være et godt køb til enhver klub vil jeg tro, for han er en dygtig og intelligent spiller,
men når de allerede har Adebayor, Van Persie, Bendtner, Eduardo og Vela, ville han i mine øjne bliver overflødig..
eller self. slå en af de andre af, men det bliver nok ikke Adebayor eller Van Persie, og har Wenger ikke sagt at Bendter
ville komme til at få mere spilletid på 1. holdet, eller er det mig der mener der er noget med dét.. Eduardo er også klasse.. Vela har jeg ikke set i Arsenal, men han siges jo at være et stort talent.. Så ved ik om de får nogen gavn af det på den måde..

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #2451: 04 Jun 2008, 11:29 »

smoothly
Gæst

« Svar #2452: 04 Jun 2008, 11:32 »

Kanon nyhed! Den mand holder simpelthen et højt niveau i hver kamp, samtidig med, at hans bundniveau er ekstremt højt (imo).

Kanon! Cool

kie
Landsholdsspiller

« Svar #2453: 04 Jun 2008, 11:36 »

Fuck hvor er det skønt, det var lige det vi manglede, han er jo fantastik..  Thumbs Up

dasmessi
Gæst

« Svar #2454: 04 Jun 2008, 11:39 »

Så skønt man!. Han er jo Frankrigs største supertalent fra Højre Back.  Djævel

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #2455: 04 Jun 2008, 11:40 »

jeg var hurtigst Opstemt men det er da fedt nok for jer, han er god  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2456: 04 Jun 2008, 19:55 »

Lækkert med Sagna! Man forstår bare ikke den franske landstræner når han overser både Sagna (verdens bedste højre back), Clichy (verdens bedste venstre back) og Flamini (verdens bedste defensive midtbanespiller). Han må have et eller andet imod Arsenal...

Og nej, vi gider ikke at have Villa. Der er overflod med angribere i Arsenal. Hvis vi solgte Adebayor og Van P/Bendtner, kunne vi godt købe Villa. Men sgu ikke før.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bave
Gæst

« Svar #2457: 04 Jun 2008, 19:58 »

Ja hvordan kan man overse Årets Højre back Shockeret ?

Han har jo spillet helt Fantastisk

ManUtd83
Manager

« Svar #2458: 04 Jun 2008, 20:01 »

Lækkert med Sagna! Man forstår bare ikke den franske landstræner når han overser både Sagna (verdens bedste højre back), Clichy (verdens bedste venstre back) og Flamini (verdens bedste defensive midtbanespiller). Han må have et eller andet imod Arsenal...

Nej hvor er du sød Grin

Og nej, vi gider ikke at have Villa. Der er overflod med angribere i Arsenal. Hvis vi solgte Adebayor og Van P/Bendtner, kunne vi godt købe Villa. Men sgu ikke før.

Enig! Adebayor+Eduardo+van Persie+Walcott+Bendtner+Vela = Alt for mange kompentente angribere - Wenger må vælge.

Andreas93
Gæst

« Svar #2459: 04 Jun 2008, 20:03 »

det kunne ikke være mere rigtigt, det du skriver Sagna, Clichy og flamini har været fantastiske i år.  

Sider: 1 ... 162 163 [164] 165 166 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010