home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298038 gange)
Ali
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2475: 05 Jun 2008, 23:59 »

Hvordan kan nogen alvorligt påstå, at Abidal er bedre eller ligeså god som Clichy? En blind mand kan se, at Clichy er langt bedre. Jeg ville personligt tage ham over Evra også, men det er en smagssag.

Og mht. Adebayor, folk bør huske, at han endnu er meget ung, og han derfor kan udvikle sig utrolig meget. Hvis han formår at holde et fantastisk niveau i 3/4 af sæsonen fremfor halvdelen som i sidste, så kan hans betydning for holdet blive uvurdelig. Når han scorer, så scorer han altså mange mål.

United-styrer
Gæst

« Svar #2476: 06 Jun 2008, 10:28 »

Hvordan kan nogen alvorligt påstå, at Abidal er bedre eller ligeså god som Clichy? En blind mand kan se, at Clichy er langt bedre. Jeg ville personligt tage ham over Evra også, men det er en smagssag.

Jeg vil så omvendt spørge, hvordan nogen kan påstå, at Clichy er bedre end Evra. Det er i mine øjne fuldstændig latterligt, hvis man vel at mærke har fulgt de to hold i denne sæson.

Abidal har uden tvivl haft en meget skuffende sæson, men i tidligere sæsoner har han været en bedre spiller end Clichy. Og så tæller det også til hans fordel, at han er spillet ind på det franske landshold, eftersom han hidtil har været førstevalget på venstre backen.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2477: 06 Jun 2008, 13:38 »

Eh.. Har jeg misforstået noget? Jeg ville da mene, at en blind man ikke kan se   Tunge

19-18!

ManUtd83
Manager

« Svar #2478: 06 Jun 2008, 13:40 »

Eh.. Har jeg misforstået noget? Jeg ville da mene, at en blind man ikke kan se   Tunge

Håber virkelig ikke du mener det..

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2479: 06 Jun 2008, 13:41 »

Det er et ordsprog, Jemil

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2480: 07 Jun 2008, 14:25 »

Arsene Wenger er taget til EURO 08 med dankortet i baglommen.

http://www.bbc.co.uk/blogs/euro2008/2008/06/wenger_hits_basel_and_brings_h.html

ManUtd83
Manager

« Svar #2481: 07 Jun 2008, 14:35 »

Arsene Wenger er taget til EURO 08 med dankortet i baglommen.

http://www.bbc.co.uk/blogs/euro2008/2008/06/wenger_hits_basel_and_brings_h.html

Tror du helt ærligt selv på, at Wenger har et Dankort?

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2482: 07 Jun 2008, 14:42 »

Tror du helt ærligt selv på, at Wenger har et Dankort?

Nej, men det er sjovere end at sige checkhæftet.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2483: 08 Jun 2008, 01:43 »

Jeg vil så omvendt spørge, hvordan nogen kan påstå, at Clichy er bedre end Evra. Det er i mine øjne fuldstændig latterligt, hvis man vel at mærke har fulgt de to hold i denne sæson.

Abidal har uden tvivl haft en meget skuffende sæson, men i tidligere sæsoner har han været en bedre spiller end Clichy. Og så tæller det også til hans fordel, at han er spillet ind på det franske landshold, eftersom han hidtil har været førstevalget på venstre backen.

Har du set de defensive statistiker over EPL denne sæson? Jeg antager, at du ikke har set dem, siden du vrøvler sådan Wink

Spøg til side, så mener jeg, at Clichy er bedre defensivt, mens Evra er bedre offensiv. Jeg ser bare ikke Evra som venstrekantens Dani Alves, og jeg ville derfor hellere have en 100% forsvarsspiller end en 80% wingback.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2484: 10 Jun 2008, 11:43 »

Så smuttede Gary Lewin! Skuffet 30 års tro tjeneste hos Arsenal - Det må man tage hatten af for!

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=492466&lid=NewsHeadline&Title=Gary+Lewin+to+join+England+team+on+full-time+basis

EDIT: Og det ser ud til at vi både har meldt os ind, og fører, kapløbet om Ramsey

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1018329.ece
« Seneste Redigering: 10 Jun 2008, 11:45 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #2485: 10 Jun 2008, 12:02 »

Det ville sku være mega nice med Ramsey, han er et stort talent, også mangler vi ligepræcis en spiller inde på den centrale midtbane...

-Benja-
Gæst

« Svar #2486: 13 Jun 2008, 08:18 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2487: 13 Jun 2008, 09:00 »

One of the brightest prospects in British football, Aaron Ramsey, has rejected Manchester United in favour of Arsenal. It’s not hard to understand why - with Fergie on holiday, United attempted to use Gary Neville to woo the Welsh midfielder - the idea of Neville wooing anything is unutterably disturbing. Meanwhile, Arsenal flew Ramsey and his family out to Switzerland to meet Arsene, where the promise of first-team football in the not-too-distant future seemed to do the trick.

Aaron Ramsey said it was a 'gut feeling' that made his mind up to sign for Arsenal. The young Welshman said:

It is an honour to be wanted by massive clubs like Arsenal, Manchester United and Everton. In the end I had to make the decision I felt was right for my future. I have come a fair way since then, but there is still a lot of hard work ahead.

Also, United's representative was some mouthy little cunt who can't even grow a proper moustache. How can I be expected to sign for a club when the bloke's facial hair looks like a teenagers pubes glued to his upper lip?

United-styrer
Gæst

« Svar #2488: 13 Jun 2008, 10:16 »

One of the brightest prospects in British football, Aaron Ramsey, has rejected Manchester United in favour of Arsenal. It’s not hard to understand why - with Fergie on holiday, United attempted to use Gary Neville to woo the Welsh midfielder - the idea of Neville wooing anything is unutterably disturbing.

Det er så noget pis, for Ramsey bedyrede netop, at han havde haft en fantastisk dag på Carrington. Den har så åbenbart af uransagelige årsager været en smule mere fantastisk hos jer, så tillykke med en spændende spiller. Jeg er lidt nervøs for, at I har fået fat i et sjældent stort talent.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2489: 13 Jun 2008, 10:22 »

Sindsygt godt han ikke røg til Manchester!!! Men jeg havde dog allerhelst set ham i Liverpool  Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010