home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297955 gange)
Kasper-J
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2415: 25 Maj 2008, 14:18 »

Ved ikke om dette er sandt? men ifølge dette transfermarkt.de er det.

http://www.transfermarkt.de/de/verein/11/fcarsenal/transfers/uebersicht.html

Samir Nasri til Arsenal

kie
Landsholdsspiller

« Svar #2416: 25 Maj 2008, 14:19 »

Ved ikke om dette er sandt? men ifølge dette transfermarkt.de er det.

http://www.transfermarkt.de/de/verein/11/fcarsenal/transfers/uebersicht.html

Samir Nasri til Arsenal

Det ville jo være FANTASTIK..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2417: 25 Maj 2008, 19:56 »

Der er rigtig mange rygter for tiden, om at Nasri er tæt på Arsenal.. Iflg. hans egen agent, nægter han at blive i Marseilles, og i følge en eller anden avis, bekræfter Wenger vist at han kommer inden EM. Jeg nægter dog at tro på noget før han skriver det på arsenal.com Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2418: 25 Maj 2008, 22:31 »

Der er rigtig mange rygter for tiden, om at Nasri er tæt på Arsenal.. Iflg. hans egen agent, nægter han at blive i Marseilles, og i følge en eller anden avis, bekræfter Wenger vist at han kommer inden EM. Jeg nægter dog at tro på noget før han skriver det på arsenal.com Smiley

Her er der i hvert fald meget der tyder på det.

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2008/05/25/sfnars125.xml

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3609039,00.html

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/05/24/arsene-wenger-clinches-deal-for-samir-nasri-89520-20427993/

Men jeg har også læst et sted, at Lyon skulle være meget interesseret i ham, eventuelt i bytte med Hatem Ben Arfa.

dasmessi
Gæst

« Svar #2419: 27 Maj 2008, 09:45 »

Jamen kom da bare med Nasri. Han er jo et supertalent. Smiley

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2420: 27 Maj 2008, 12:48 »

Har hørt en lille fugl synge noget om at, Ruben de la red kan være en mulig forstærkning til midtbanen, hvad har i andre at sige til det køb?
Personligt syntes jeg måske det er en smule våget, men har selvfølgelig ikke set så meget til hans spil i det spanske.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2421: 27 Maj 2008, 12:52 »

Tror sgu ikke at det er godt nok... de la Red er en udemærket spiller, men jeg tvivler på at han er god nok til Arsenal. Wenger knows.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2422: 27 Maj 2008, 14:15 »

godt nok, så er det ikke kun mig som syntes det er lidt våget, skulle bare lige hører Peace

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #2423: 27 Maj 2008, 15:33 »

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2424: 27 Maj 2008, 15:43 »

Dejligt at hører, syntes det vil være træls hvis vi også skulle til at være en købeklub, syntes den model som Arsenal kører er god, og en af grundende til Arsenal er min klub.

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #2425: 27 Maj 2008, 15:48 »

Inderst inde har man jo altid vidst, at Arsenal ikke behøver hjælp Wink

Men det er nu dejligt nok, at det er bekræftet én gang for alle

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2426: 27 Maj 2008, 15:59 »

Ja det er virkelig super, så lad os håbe det holder stik Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2427: 27 Maj 2008, 16:00 »

Hele interviewet med Fitzmann kan læses her:
http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=491901&lid=NewsHeadline&Title=Fiszman+-+We+will+fully+support+Ars%26egrave;ne%27s+transfer+plans

Hvor han bl.a. siger dette:

Citat
Are you confident for next season? What are your hopes?
To win four competitions, for the Ladies to win four and for the youth team to win too. We have great belief in our manager and his methods. There is great belief in the boys that we have. No doubt the manager will strengthen the team and we will improve again.

Now we are in the close season, there is much speculation about player signings. Has the manager sufficient funds to bring in the players he requires to enable us to challenge for trophies next season?
We have never said no to Arsène so I am sure that, whoever he wishes to bring in, he will be fully supported.

Does the manager have a specific budget available? Is there a set amount?
There is no set amount. But as I said we have always supported Arsène, we have never said no to him and have no intention of saying no to him.

Do you think that we need to sign 'big name' players to take us to the next level?
I think Arsène answered that question when he said it is not a big name, it is a big talent we are after. I think it is about big talents and committed players.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2428: 29 Maj 2008, 15:13 »

Jeg var lige, tilfældigvis, inde på Unibets side. Oddset på at Nasri kommer til Arsenal er lige nu på 1.15. Oddset på Ben Arfa er dog steget gevaldigt, eftersom Marseilles nu skulle være på banen. Jeg tror dog på at de begge kommer til Arsenal Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2429: 29 Maj 2008, 15:31 »

Ja, det må vi håbe. Det ville være fantastisk at se dem begge i en Arsenal trøje. Men jeg går stadig og undrer mig over hvem der skal erstatte Flamini? Rullende Øjne

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010