home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 20:12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 11:18:53 ydersog Blogs Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23176
  4 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297871 gange)
Dj-Kromann
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2295: 05 Maj 2008, 17:20 »

I don't get it:P

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

-Benja-
Gæst

« Svar #2296: 05 Maj 2008, 17:21 »

Mandagens rygtebørs
Dagens rygter.
Af Sportenkort.dk, mandag 5. maj 2008, 09:49

Niko Kranjcar fra Portsmouth til Arsenal
Kilde: Daily Mirror
Sandsynlighed: Middel
Note: Wenger ser kroaten som afløser for Alexander Hleb. 120 mio. kr. vil han bruge på ham.

Obafemi Martins fra Newcastle til Arsenal
Kilde: Daily Telegraph
Note: 150 mio. kr. vil Wenger bruge til at hente nigerianeren.

Men det der med en defensiv midtbane i stedet for Flameni, har bået Michael Johnson fra Man City og Mark Noble fra West Ham, været nævnt som mulig afløser.

Hallas
Gæst

« Svar #2297: 05 Maj 2008, 17:29 »

Med hensyn til David Villa tror jeg ikke I får ham. Der er jo kraftige rygter om, at Real Madrid eftersigende skulle have en kontrakt klar med ham lige om hjørnet. Hvad tror I?

-Benja-
Gæst

« Svar #2298: 05 Maj 2008, 18:08 »

Med hensyn til David Villa tror jeg ikke I får ham. Der er jo kraftige rygter om, at Real Madrid eftersigende skulle have en kontrakt klar med ham lige om hjørnet. Hvad tror I?
Ja, hørte det godt da Real spillede igår. Peter Pill sagde det, os det med Quarmesma. Men de bytter nogle gode spillere væk, Granero og De La Red fra Getafe, og så en god pose penge, hvis Real får David Villa. Men tror han foretrækker at blive i det spanske, desværre.

Yessir
Manager

« Svar #2299: 05 Maj 2008, 19:27 »

I don't get it:P

Zlatko Kranjcar er en træner  Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #2300: 06 Maj 2008, 08:44 »

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #2301: 06 Maj 2008, 09:03 »

It's all, part of the plan.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #2302: 06 Maj 2008, 10:01 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=38372

Ville være dejligt vis wenger får fat i ham..  Grin

dasmessi
Gæst

« Svar #2303: 06 Maj 2008, 12:03 »

Vi skal have fat i Akinfeev !, ikke Fiorentina. De har en klasse målmand i forvejen

verdenskrig
Manager

« Svar #2304: 06 Maj 2008, 12:05 »

Vi skal have fat i Akinfeev !, ikke Fiorentina. De har en klasse målmand i forvejen
Eller også kunne arsenal få frey, og de kunne få akinfeev Smiley

Frey er immervæk en klassekeeper af dimensioner Shockeret

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2305: 06 Maj 2008, 12:08 »

Zlatko Kranjcar er en træner  Wink
Noo!! hvilken fatal fejl jeg har lavede Tunge tænkte selvfølgelig på Niko Tunge
Sorry mates!

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2306: 06 Maj 2008, 13:55 »

Du må da være gal! Almunia er en ganske kompetent målmand, og om et par sæsoner, når han bliver for gammel/dårlig, er Fabianski klar i kulissen, og med Vito Mannone som 3. keeper, er der ingen grund til at vi bruger millioner på en ny keeper. Wenger har selv udtalt at han er sikker på at Fabianski på et tidspunkt bliver verdens bedste keeper, og han har reflekser som han aldrig har set før (positivt altså...). Så vi skal ikke købe ny målmand, og det er jeg sikker på at Wenger også ved.

Citat fra Arsenal.com:
Citat
Despite Lehmann's impending departure, Wenger had said that he will not sign a new keeper. Therefore Fabianski will be putting the pressure on next term.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 14:11 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #2307: 07 Maj 2008, 00:40 »

Med hensyn til transferbudgettet, så har bosserne tidligere udtalt at Wenger har præcist lige så mange penge til transfers som han har lyst til, og det tror jeg ikke ændrer sig, bare fordi at det står i en enkelt engelsk sladderavis Smiley

Tror hans budget er meget begrænset, hvilket tidligere udtalelser på arsenal.com tyder på. Jeg tror ikke vi skal forvente indkøb for meget mere end £20 mio. nye indkøb - så de stjernesignings mange håber på udebliver nok. Jeg kan dog godt stille mig tilfreds med 3 gange Sagna-signins. Smiley

Mandagens rygtebørs
Dagens rygter.
Af Sportenkort.dk, mandag 5. maj 2008, 09:49

Niko Kranjcar fra Portsmouth til Arsenal
Kilde: Daily Mirror
Note: Wenger ser kroaten som afløser for Alexander Hleb. 120 mio. kr. vil han bruge på ham.

Obafemi Martins fra Newcastle til Arsenal
Kilde: Daily Telegraph
Note: 150 mio. kr. vil Wenger bruge til at hente nigerianeren.

Men det der med en defensiv midtbane i stedet for Flameni, har bået Michael Johnson fra Man City og Mark Noble fra West Ham, været nævnt som mulig afløser.

Jeg håber hverken vi får Martins eller Niko. Jeg ser ikke det store behov for en angriber. Walcott, Ade, Bendtner og muligvis Vela skulle være fint nok og Dudu ser ud til at starte træningen igen allerede i september, så han kunne være tilbage før vi tror det. Hvis han så kommer tilbage dårlige, så kan vi altid købe Martins i Januar, han er alligevel ikke "cup tied". Desuden er det jo ikke rigtigt målscoringen der har været problemet. Niko? Endnu en off. midtbane der helst vil lægge midt i banen? Nej tak, og dette gider jeg ikke engang uddybe. Noble og Johnson koster formentligt en pæn sjat mere end hvad de reelt er værd. De har jo trods alt et engelsk pas. Jeg har ingen idé om, hvad Wenger har i baghånden men glæder mig til/frygter det lidt.

Du må da være gal! Almunia er en ganske kompetent målmand, og om et par sæsoner, når han bliver for gammel/dårlig, er Fabianski klar i kulissen, og med Vito Mannone som 3. keeper, er der ingen grund til at vi bruger millioner på en ny keeper. Wenger har selv udtalt at han er sikker på at Fabianski på et tidspunkt bliver verdens bedste keeper, og han har reflekser som han aldrig har set før (positivt altså...). Så vi skal ikke købe ny målmand, og det er jeg sikker på at Wenger også ved.

Almunia må gerne have mere end et par sæsoner tilbage, og forhåbentligt fortsætter han sin udvikling. Han er ikke den bedste keeper, langtfra, men hvis han er stabil og arbejder seriøst så er han bestemt brugbar. Fab nr. 2 har langt fra imponeret mig. Reflekser er en ting, men han vel ikke rigtigt vist noget? Idéen med at give ham et par kampe i ligegyldighedens tegn er fint, men han har IMHO ikke grebet chancen. Jeg så gerne en ny målmand, men vigtigst af alt: én ny centreforsvarer. Touré/Gallas fungerer bare ikke. Hvis vi får en ny centreforsvar og muligvis venstre wing, så er jeg godt tilfreds. Når det bliver gjort officielt med Flamini, så skulle vi måske også kigge efter ny def. midt for håber godt nok ikke Wenger ser nogle af de nuværende spillere som naturlige afløser. Ingen på vores midtbane besidder Flaminis  talenter. Hvis Hleb smutter, hvilket ikke kunne være mig mere ligegyldigt, så kan vi begynde at snakke om Niko.

En sidste kommentar fra hoften; én sæson mere til Ros og van Persie, og hvis de befinder sig på briksen hele tiden, så må de få sparket. Specielt min tålmodighed med Ros er meget tæt på udløbet.

Edit: Så fandt jeg lige ud af det var gjort officielt med Flamoney.
http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=491182&lid=NewsHeadline&Title=Flamini+will+complete+move+to+AC+Milan+this+summer
« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 00:51 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2308: 07 Maj 2008, 10:48 »

Interessante punkter fra mødet i går. Ser ud til at vi henter i hvert fald 2 nye spillere.

"The Arsenal Supporter’s Trust met with Arsene Wenger yesterday. Points to come from these discussions are brought to you exclusively by Arseblog and are as follows:

On Flamini, Wenger said that Flamini had left purely because of the
money on offer. He commended the Board for having done the maximum they
could to make Flamini a good offer within sensible limits.

Interestingly he pointed out that one of the risks of having overseas players at the
club is that they are attuned to the concept of moving clubs.
On transfer activity. He said he was looking for a defensive player, to
address the team’s weakness defending route one. He said we defended as
well as Manchester United and Chelsea from set pieces and open play; but
not the long ball aimed down the middle and he would address this.

He also said he wanted a creative player and told Ken Friar that he
shouldn’t plan for much of a holiday as the phone would be busy.
He was very clear that he did not want Hleb to leave.

He said that hewas sceptical that the Webster clause would be invoked. (This is
probably a reference to the gentleman’s agreement between clubs not to
do the dirty on each other). In Wengers own words, ‘we have lost one
player and we do not want to lose any more’. "

arsenalistic
Manager

« Svar #2309: 07 Maj 2008, 15:23 »

Interessante punkter fra mødet i går. Ser ud til at vi henter i hvert fald 2 nye spillere.

"The Arsenal Supporter’s Trust met with Arsene Wenger yesterday. Points to come from these discussions are brought to you exclusively by Arseblog and are as follows:

On Flamini, Wenger said that Flamini had left purely because of the
money on offer. He commended the Board for having done the maximum they
could to make Flamini a good offer within sensible limits.

Interestingly he pointed out that one of the risks of having overseas players at the
club is that they are attuned to the concept of moving clubs.
On transfer activity. He said he was looking for a defensive player, to
address the team’s weakness defending route one. He said we defended as
well as Manchester United and Chelsea from set pieces and open play; but
not the long ball aimed down the middle and he would address this.

He also said he wanted a creative player and told Ken Friar that he
shouldn’t plan for much of a holiday as the phone would be busy.
He was very clear that he did not want Hleb to leave.

He said that hewas sceptical that the Webster clause would be invoked. (This is
probably a reference to the gentleman’s agreement between clubs not to
do the dirty on each other). In Wengers own words, ‘we have lost one
player and we do not want to lose any more’. "

Med de udtalelser virker det ikke som om den smalle trup umiddelbart bliver bredere over sommeren. Det skulle dog være hvis nogle af de unge spillere rent faktisk skulle have talent til at slå igennem på den store scene. We'll have to wait and see.

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010