home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:22 BelthazorDK Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 16:28:06 BelthazorDK Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 12:26:35 RasmusA12 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 11:18:53 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 07:44:57 BelthazorDK Challenges Søger inspiration til ...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297762 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2265: 19 Apr 2008, 16:34 »

Elne, der er jo nok nogle der ikke kan se det i fjerneren.

Ja, og så kan de gå ind på liveupdates sider, som f.eks. live.vg.no - At du rapporterer fra kampen betragtes som spam, og det frabeedes. Om ikke andet, så hold det i det mindste til en chatskakt, i stedet for en tråd om klubben.
Mht. kampen kunne jeg desværre ikk se de den, da jeg var på arbejde, men det lyder lidt for surealistiskt at vi både kan vinde, og at Gilberto scorer. Det er vist efterhånden flere år siden at vi har prøvet den kombination.

Mht. Walcott er der vist mange der glemmer at knægten er 18 år - Ja, vel er hans finterepetoire ikke ret stort endnu, men han er jo i gang med en rivende udvikling. Bare kig på hvor han var for et par år siden, hvor vi ikke engang kunne bruge ham som reserve, men nu er han en af vores vigtigste spillere (og burde spille fra start). Den mand bliver stor!

Mht. anfører, så mener jeg stadig at Gallas er en fremragende anfører. Han er med over hele banen, snakker med alle spillere, og er tit den eneste der viser fejdervilje og engagement. Noget som selv Cesc og Touré til tider mangler. Så jeg er helt enig i at han skal forblive anfører, og så kan Kolo og Cesc være hhv. 2. og 3. anfører. Al snak om at Van P og Ade skulle have rollen, er helt ude i hampen. Og det er IKKE et godt sted! Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2266: 28 Apr 2008, 22:54 »

Efter et par måneder fyldt med skuffelser, blev vi heldigvis vidne til en opvisning i dag. Dejligt at se Van P og Bendtner score - Især efter at Van P brændte nogle store chancer.. Walcott kom også på tavlen, og på trods af kun at spille 2. halvleg, scorede Ade et hattrick. Han er åbenbart målfarlig igen, selvom det nu er for sent...

Fabregas spillede en fænomenal kamp, og lagde den ene sukkerbal efter den anden. Bendtner var omtrent lige så god, med et godt mål, og nogle rigtig flotte stikninger og godt overblik. Imponerende.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst

« Svar #2267: 28 Apr 2008, 23:00 »

Ja, Fabregas var ikke så synlig frem af banen. Bagud var han en klasse for sig, og ja, sukkerballs blev der slået mange af fra hans side. Han havde også en god drible tur, efter 70 minutter eller sådan noget. En meget god præstation.

Super Nick fortjener dog prisen efter min mening, da han var her, der og alle vegne. Adebayor spillede kun i 45 minutter, og alligevel laver han hele 3 mål. Det vidner om klasse, og næste år tror jeg på mesterskabet!

Vi forstærker os bedre end United gør, det er jeg sikker på. Deres enmandshær, Ronaldo, kan vel heller ikke blive ved med at være den bedste? Håber jeg hvert fald ikke. Niko Kranjcar kom til os - og husk at tage Villa med! Opstemt

arsenalistic
Manager

« Svar #2268: 28 Apr 2008, 23:31 »

Dejlig kamp i dag, og Theo bliver jo bare bedre og bedre. Giv os en CB og en ny målmand, det SEJLER jo til tider.

Her er forresten lidt til de Man U fans, der påstår Divenaldo er holdt op med at, ja, dive. http://www.youtube.com/v/D5vY1UraVFo&eurl=http://101greatgoals.magnify.net/item/9WKWBG3G8W9CDXHQ

Go you Gunners!

Rossonero
Gæst

« Svar #2269: 28 Apr 2008, 23:44 »

Theo Walcott er henrivende. Han er helt klart på min liste over engelske fodboldspillere, jeg bedst kan lide, og det er der gode grunde til. Hvis ikke Walcott falder over en eller anden dum langvarig skade, kan han blive en verdensstjerne.

Tillykke med den flotte sejr over Derby County.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2270: 28 Apr 2008, 23:51 »

Her er forresten lidt til de Man U fans, der påstår Divenaldo er holdt op med at, ja, dive. http://www.youtube.com/v/D5vY1UraVFo&eurl=http://101greatgoals.magnify.net/item/9WKWBG3G8W9CDXHQ

Der er lige en ting jeg ikke forstår ved ovenstående. I Arsenal-fans bliver tit sure (med rette vel at mærke) over at fx United-fans kommer herind og fyrer pis af, men med ovenstående link så indbyder du dem da til det? Jeg kan ikke se hvad det skal gøre godt for, ud over at være ret provokerende.

(Og nej, det var ikke en invitation for United-fans til at komme ind og skrige op Thumbs Up)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2271: 29 Apr 2008, 09:08 »

Den kan jeg godt svare på. I Arsenal-tråden må alle (selv Man Utd fans) forvente at de andre rivaler bliver svinet lidt til. Det samme kan jeg forvente i Man Utd-tråden, og derfor viser jeg mig heller ikke derinde.

Der hvor det bliver provokerende, er når Man Utd-fans kommer ind i VORES tråd med det ene formål at provokere. Eller omvendt naturligvis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2272: 29 Apr 2008, 09:50 »

Dejlig kamp i dag, og Theo bliver jo bare bedre og bedre. Giv os en CB og en ny målmand, det SEJLER jo til tider.

Haha, den replay havde jeg ikke set før... Genialt Grin

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2273: 29 Apr 2008, 10:19 »

Det ser faktisk temmelig sjovt ud;)

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

United-styrer
Gæst

« Svar #2274: 29 Apr 2008, 13:40 »

Vi forstærker os bedre end United gør, det er jeg sikker på. Deres enmandshær, Ronaldo, kan vel heller ikke blive ved med at være den bedste? Håber jeg hvert fald ikke. Niko Kranjcar kom til os - og husk at tage Villa med! Opstemt

Tja, uanset om han gør det eller ej, så er vi bedre end jer på stort set alle pladser (undtagen central midtbane, højre back og måske angreb). Og ja, selvfølgelig forstærker I jer mere end os. Det er jo jer, der har noget at indhente ;-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2275: 29 Apr 2008, 13:47 »

Tja, uanset om han gør det eller ej, så er vi bedre end jer på stort set alle pladser (undtagen central midtbane, højre back og måske angreb). Og ja, selvfølgelig forstærker I jer mere end os. Det er jo jer, der har noget at indhente ;-)

Haha, så på 5 af 11 pladser er vi bedre end jer.. Rimelig lige alligevel, hva? Opstemt Jeg både håber og tror at Wenger får et par gevaldige forstærkninger til næste sæson. Vi mangler fløje og en centerforsvarer. Jeg tror ikke at Diaby eller Denilson kan tage over for Flamini, og derfor får vi måske en central midtbane også. Jeg tror det dog ikke, Wenger plejer jo at stole på sine unge spillere...

United-styrer
Gæst

« Svar #2276: 29 Apr 2008, 13:53 »

Haha, så på 5 af 11 pladser er vi bedre end jer.. Rimelig lige alligevel, hva? Opstemt Jeg både håber og tror at Wenger får et par gevaldige forstærkninger til næste sæson. Vi mangler fløje og en centerforsvarer. Jeg tror ikke at Diaby eller Denilson kan tage over for Flamini, og derfor får vi måske en central midtbane også. Jeg tror det dog ikke, Wenger plejer jo at stole på sine unge spillere...

Jeg skrev ikke, at I var bedre, men at vi ikke var bedre. Uafgjort er også en mulighed, og jeg mener kun, at I er bedre på én plads, højrebacken. Medmindre I får en god afløser for Flamini, slår vi jer naturligvis også på den centrale midtbane. Men lad os se, om ikke Wenger køber kraftigt ind. Det bør han.

Rooland
Manager

« Svar #2277: 29 Apr 2008, 16:24 »

Hvor mange kampe var Arsenal ubesejret i ligaen for et par år siden?

Niko
Gæst

« Svar #2278: 29 Apr 2008, 16:26 »

Hvor mange kampe var Arsenal ubesejret i ligaen for et par år siden?

49  Smiley

Rooland
Manager

« Svar #2279: 29 Apr 2008, 16:27 »

49  Smiley

Hehe, den har jeg lige slået i FM så Smiley Er oppe på 50 nu Wink

Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010