home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:37:31 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 10:02:24 Broen13 Blogs #6 Youth to Gold
I dag kl. 09:56:35 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
Antal Registrerede Brugere: 23175
  3 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297049 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1770: 01 Mar 2008, 21:06 »

Godt at han forbliver optimist. Vi må håbe han får ret Smiley

Hvad er det med Eduardo-chanten til sidst? Det hørte jeg ikke.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1771: 01 Mar 2008, 21:07 »

Sirtoby, gå nu bare væk. Der er ingen herinde der gider se dine perfide stikpiller, som ikke har andet formål end at provokere, og kun kommer når vi har tabt point og I har vundet.

Det er mig en gåde at du har en eller andet funktion man kan bruge i crewet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1772: 01 Mar 2008, 21:08 »

Godt at han forbliver optimist. Vi må håbe han får ret Smiley

Hvad er det med Eduardo-chanten til sidst? Det hørte jeg ikke.

Nej, jeg hørte heller ikke det med Eduardo, men det lader til at de har gjort grin med ham... Jeg kan dog ikke lige udtale mig om det var sagen, men det lyder det jo til på Wenger..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #1773: 01 Mar 2008, 21:10 »

Nej, jeg hørte heller ikke det med Eduardo, men det lader til at de har gjort grin med ham... Jeg kan dog ikke lige udtale mig om det var sagen, men det lyder det jo til på Wenger..

Hvis det er tilfældet, så er det fandme usmageligt.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1774: 01 Mar 2008, 21:12 »

Hvis det er tilfældet, så er det fandme usmageligt.

Ja, helt helt sikkert - Lad os håbe at det ikke er tilfældet, og lade dem komme tvivlen til gode, indtil vi har hørt og læst mere om det Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #1775: 01 Mar 2008, 21:17 »

Ja, helt helt sikkert - Lad os håbe at det ikke er tilfældet, og lade dem komme tvivlen til gode, indtil vi har hørt og læst mere om det Smiley

Ja, selvfølgelig. Synes det lyder ret langt ude, når man tager den brede sympati, der har været over hele fronten.

Go you Gunners!

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #1776: 01 Mar 2008, 21:18 »

hej jeg er godt nok liverpool fan men håber stadigvæk i lige vil svarer. ved i hvor lang tid eduardo er skadet?

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

arsenalistic
Manager

« Svar #1777: 01 Mar 2008, 21:19 »

hej jeg er godt nok liverpool fan men håber stadigvæk i lige vil svarer. ved i hvor lang tid eduardo er skadet?

Det forlyder, at det skulle være 9 mdr. Intet er dog sikkert endnu.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1778: 01 Mar 2008, 21:20 »

Han skulle begynde at løbe om 6 måneder, og være klar til at komme på banen om 9 måneder.. Men det vil tiden jo vise... Men engang ved juletid skulle han være klar igen, hvis alt går vel.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1779: 01 Mar 2008, 21:20 »

6 måneder til han kan begynde at løbetræne igen, 9 måneder til han kan sparke til en bold, uvist om han nogensinde bliver 100% klar igen.

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #1780: 01 Mar 2008, 21:24 »

Ubeslutsom  Forlegen  Græder  Shockeret har sku ondt af knægten Skuffet Skuffet Skuffet

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1781: 01 Mar 2008, 22:05 »

Lidt mange Smiley´s du Wink

Men sig mig, hva sker der for jer? Arsenal virker som om at de ikke er særlig stærke  lige nu. Er der mange skader? Formdyk? Ja, jeg er manchester United fan, men jeg vil gerne vide det, da jeg ikke har set deres seneste kampe Smiley

19-18!

njandersen
Gæst

« Svar #1782: 01 Mar 2008, 22:11 »

6 måneder til han kan begynde at løbetræne igen, 9 måneder til han kan sparke til en bold, uvist om han nogensinde bliver 100% klar igen.

Ligner en Alf-Inge Håland..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1783: 01 Mar 2008, 22:17 »

Lidt mange Smiley´s du Wink

Men sig mig, hva sker der for jer? Arsenal virker som om at de ikke er særlig stærke  lige nu. Er der mange skader? Formdyk? Ja, jeg er manchester United fan, men jeg vil gerne vide det, da jeg ikke har set deres seneste kampe Smiley

Det er nu et godt spørgsmål, for vi ved det jo heller ikke selv - Men ja, på det seneste har vi været meget plaget af skader. Man Utd kampen var præget af en masse reserver, og siden da har vi manglet Rosicky, Van Persie, Touré, Diaby, Walcott, Eduardo, Song og Djourou. Diaby og Walcott er lige vendt tilbage til denne kamp, og Van Persie, Touré og Rosicky ser ud til at vende tilbage i løbet af den næste uge - Det skulle gerne hjælpe på formen.

Jeg tror nu også at de både sidste weekend og i denne kamp har været utroligt mærket af Eduardos skade, hvilket kun er forståeligt.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1784: 01 Mar 2008, 22:20 »

Det er nu et godt spørgsmål, for vi ved det jo heller ikke selv - Men ja, på det seneste har vi været meget plaget af skader. Man Utd kampen var præget af en masse reserver, og siden da har vi manglet Rosicky, Van Persie, Touré, Diaby, Walcott, Eduardo, Song og Djourou. Diaby og Walcott er lige vendt tilbage til denne kamp, og Van Persie, Touré og Rosicky ser ud til at vende tilbage i løbet af den næste uge - Det skulle gerne hjælpe på formen.

Jeg tror nu også at de både sidste weekend og i denne kamp har været utroligt mærket af Eduardos skade, hvilket kun er forståeligt.

Ja, det er forståelig at spillerne måske er rystede, og tænker meget på Eduardo mens de spiller.

Hva mener i om Adebayor? Han har da fået en formdyk efter milan kampen  Huh

19-18!

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010