home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1271396 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #390: 23 Jun 2007, 12:12 »

Er Bojan kun 16? Shockeret

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

arsenalistic
Manager

« Svar #391: 23 Jun 2007, 12:47 »

Er Bojan kun 16? Shockeret

Han er født 28. august 1990, så ja

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #392: 23 Jun 2007, 12:57 »

For det første, er det svært at forestille sig en udenlandsk klassespiller, der gider bruge sin tid i en rugekasse.

For det andet, vi har ikke midlerne til at være med på de helt store. Henry var vores mulighed for en byttehandel.

For det tredje er vores store signings de sidste par år, faldet igennem med bravour.

Jeg forbeholder mig retten, til at tvivle på, at der sker noget som helst på den front.

Af de mulige emner, der har været oppe, ser jeg ikke én af dem, som en bare halvgod erstatning for Henry.

Selvfølgelig kan jeg forestille mig nogen udenlandske stjerner der vil til Arsenal. Alle og enhver ved at vi har holdet med det største potentiale i verden, og om få år bliver det de stjerner som dominerer Europa. Hvem vil ikke gerne være del af det? Arséne har desuden et fabelagtigt ry som mange stjerner ønsker at spille om. Og jo, vi har midlerne, Arséne har fået £40mio til indkøb, plus de £17mio vi nu har fået for Henry, så midler har vi masser af. Det er korrekt at vi har skuffet de seneste par år mht. indkøb i sommerpausen, men dér har Wenger heller ikke sagt at han ville købe nogen, tværtimod har han sagt at han ikke ville forstærke holdet. I år har han tydeligt sagt at han ønsker at hente mindst 2 superstjerner til klubben, og nu venter jeg bare på at han beslutter hvem det er.
Henry nærmer sig sin karrieres afslutning, og jeg tror ikke at det er et kæmpe tab at han smutter. Se hvordan vi klarede os uden ham i sidste sæson, og så tilføj et par stjerner og nogle talenter som er modnet endnu mere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst

« Svar #393: 23 Jun 2007, 13:02 »

Nu er der også en forskel, Fab var ikke engang god nok til B-holdet dengang, mens Merida er en forræder. Bojan er i førsteholdstruppen i den nye sæson, selvom han kun er 16 har han allerede været udtaget til U/21 Landsholdet. Så ham lader man ikke gå

Måske er det ikke sikkert, der er jo kommet en ny angriber i deres trup!  Græder Græder Græder Græder

arsenalistic
Manager

« Svar #394: 23 Jun 2007, 13:21 »

De 40£ mio, var vel lige så meget som en økonomisk sikkerhed, det er jo et lån vi har taget i Barclays.
Mht. talenterne, er der nok nogle af dem der skal klare den, men der er også et par stykker der skal skilles fra.
Og jeg gider snart ikke høre "næste sæson" mere. Den frase er ved at være slidt, jeg vil se resultater og ikke et ungt hold, hvor vi bliver ved med at sælge rutinerede kræfter for at hente uprøvet materiale.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #395: 23 Jun 2007, 13:23 »

Hvis vi får Anelka, så skyder jeg mig selv!! Tevez, måske. Men en halv god sæson, og prisen er skyhøj sikkert?

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #396: 23 Jun 2007, 13:35 »

Chivu kommer sikkert til at koste Barca mere end Henry. Ihh hvor er vi gode til transfers i London.

Go you Gunners!

ZhotLog
Gæst

« Svar #397: 23 Jun 2007, 13:36 »

Efter at have tænkt lidt over det, er jeg faktisk kommet frem til, at det er Barcelonas fans der burde være utilfredse, ikke arsenals.
For Barcelona har lige købt en 30-årig angriber, hvis måske vigtigste evne er hurtighed. Det er ikke særlig smart, da det jo som tidligere nævnt er i den alder man begynder at miste det der ekstra. At de så samtidig har betalt 175 millioner kr. + 63 millioner kr. om året i løn, gør blot købet endnu mere.. dumt. Det skulle heller ikke overraske mig, hvis der er en ordentlig "signing fee" med i kontrakten.
Derimod efterlader det Arsenal med et stort hul, ja selvfølgelig gør det dét, men det er samtidig også chancen for en ny start. Arsenal har i de seneste 5 år været alt, alt for afhængige af Henry, hvilket tydeligt kunne ses hvis han var skadet eller havde en "off day". Jeg tror Arsenal nu har fået en gylden mulighed for at gøre The Gunners til et hold, ikke Henry med nogle talenter i ryggen. Selvfølgelig er det en svær opgave for Wenger, men hvis det lykkes, tror jeg Arsenal kan nå længere end de nogensinde har/vil kunne(t) med Henry.

MLL
Manager

« Svar #398: 23 Jun 2007, 13:37 »

Chivu vil være et stort tab for Rom :´(

Tilbage på FmF Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #399: 23 Jun 2007, 13:42 »

Selvfølgelig kan jeg forestille mig nogen udenlandske stjerner der vil til Arsenal. Alle og enhver ved at vi har holdet med det største potentiale i verden[....]

Jeg vidste det ikke.

Hvis vi får Anelka, så skyder jeg mig selv!! Tevez, måske. Men en halv god sæson, og prisen er skyhøj sikkert?

Tevez er på vej til Madrid. Smiley

Chivu kommer sikkert til at koste Barca mere end Henry. Ihh hvor er vi gode til transfers i London.

Næppe - priserne er jo slet ikke SÅ høje mere.

Efter at have tænkt lidt over det, er jeg faktisk kommet frem til, at det er Barcelonas fans der burde være utilfredse, ikke arsenals.
For Barcelona har lige købt en 30-årig angriber, hvis måske vigtigste evne er hurtighed. Det er ikke særlig smart, da det jo som tidligere nævnt er i den alder man begynder at miste det der ekstra. At de så samtidig har betalt 175 millioner kr. + 63 millioner kr. om året i løn, gør blot købet endnu mere.. dumt.

Jeg er nu ganske tilfreds med det. Og mon ikke Henry har to-tre år endnu - han kan jo trods alt mere end at løbe. Wink

Vinokourov
Manager

« Svar #400: 23 Jun 2007, 13:45 »

Jeg er nu ganske tilfreds med det. Og mon ikke Henry har to-tre år endnu - han kan jo trods alt mere end at løbe. Wink
Nope

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

arsenalistic
Manager

« Svar #401: 23 Jun 2007, 13:46 »

Næppe - priserne er jo slet ikke SÅ høje mere.

Og det bygger du på hvad?

Tevez' mulige 30£ mio skifte til Real? Nani og Anderson til manyoo for samlet 34£ mio? De 17£ mio der skal gives for Maoluda? 16£ mio for Bent?

Ja, Henry er 29, samme alder, hvor Milan fik 30£ mio for Sheva. Vi har gjort i nælderne, og i kan springe champagnen.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #402: 23 Jun 2007, 13:51 »

Vi henter garanteret en 12-årig inder for 100£ mio fordi han er det største talent i verden

Go you Gunners!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #403: 23 Jun 2007, 13:57 »

Og det bygger du på hvad?

Tevez' mulige 30£ mio skifte til Real? Nani og Anderson til manyoo for samlet 34£ mio? De 17£ mio der skal gives for Maoluda? 16£ mio for Bent?

Ja, Henry er 29, samme alder, hvor Milan fik 30£ mio for Sheva. Vi har gjort i nælderne, og i kan springe champagnen.

Nej, det bygger jeg på de priser, der nu engang er blevet handlet for de sidste par år - du ved, dem der er bekræftet, og det man kan kalde fakta. Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #404: 23 Jun 2007, 14:00 »

Nej, det bygger jeg på de priser, der nu engang er blevet handlet for de sidste par år - du ved, dem der er bekræftet, og det man kan kalde fakta. Smiley

Nani Anderson er vel uskrevet fakta. Ligesom Shevas, der faktisk er oplyst.

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010