home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:21:10 NOVY Klubsøgnin... Bayern München
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  1 Bruger, 760 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NOVY
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1271215 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #375: 23 Jun 2007, 11:15 »

Jeg kan helt ærligt ikke se hvorfor det er så slemt. Henry nærmer sig de 30, og hvis vi skulle sælge ham, skulle det være nu. Vi ved jo at han længe har spekuleret i et skifte til Barca, og siden han nærmer sig hans karrieres slutning, så skal han da også have lov til at prøve at spille der og vi kan ikke forvente 100% engagement på banen. Han har ikke spillet specielt meget eller godt i denne sæson og kun scoret omkring 10 mål i ligaen, og alligevel med langtidsskade til Van P, formåede vi alligevel at ende på en 4. plads. Så helt galt kan det ikke være. Det er lidt ligesom med Vieira. Jeg forstod ikke salget med det samme dengang, men hvis vi skulle have mest muligt for ham, skulle vi sælge ham dér. Henry har været ensbetydende med Arsenal, og i 8 år har han slået næsten samtlige rekorder, så jeg synes bare at vi skal sige TAK for 8 fantastiske år med fænomænale scoringer og rigtig mange af dem. Jeg er sikker på at Wenger har et eller andet i baghånden til det angreb, så bare rolig, han ved hvad han gør. Lad os huske ham for de fantastiske ting han har gjort fra os

Thierry Henry vs. Tottenham
Thierry Henry vs. Manchester United
Thierry Henry vs. Liverpool
Thierry Henry vs. Chelsea

Det er mere måden og tidspunktet han gør det på, der går mig på. Kaptajnen er den sidste til at forlade skuden, og med denne beslutning, har vi efterhånden vist at vi stinker til transfers. Han har været skadet hele sæsonen, hvor vi har betalt hans enorme løn. Vi skulle vel så have solgt ham sidste år, hvor vi også ville have fået mere for ham?

Er måske egentlig bare frustreret over vores totalt inkompente bestyrelse.

Go you Gunners!

Niko
Gæst

« Svar #376: 23 Jun 2007, 11:19 »

Ja, og Martins eller Owen, de kommer aldrig på hans niveau, eller får samme betydning for holdet. Måske Martins, men Owen nej, ham er jeg ikke helt sikker på.

Men vi må kigge fremad, med det unge hold vi har, så må vi da kunne et eller andet, det kunne vi sidste år. Så hvorfor ikke igen?
Jeg håber Bendtner tager England med storm, OG AT HAN IKKE BLIVER SOLGT NÆSTE SOMMER! Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #377: 23 Jun 2007, 11:22 »

Det er mere måden og tidspunktet han gør det på, der går mig på. Kaptajnen er den sidste til at forlade skuden, og med denne beslutning, har vi efterhånden vist at vi stinker til transfers. Han har været skadet hele sæsonen, hvor vi har betalt hans enorme løn. Vi skulle vel så have solgt ham sidste år, hvor vi også ville have fået mere for ham?

Er måske egentlig bare frustreret over vores totalt inkompente bestyrelse.

Vieira var da også anfører da han blev solgt? Ja, vel kunne vi have fået flere penge for ham sidste sommer, men der vidste vi jo ikke just på forhånd at han ville blive så skadet i denne sæson, og at Dein ville forlade os. Når tingene er som de er nu, er det klart at han vil sælges, og det er også klart at vi derfor sælger ham. At vi ikke får en større pris for ham er jo fordi at Barca ved hvilken situation vi er i. Jeg tvivler personligt STÆRKT på at vi henter hverken Owen eller Martins, men derimod en storspiller fra udlandet. Men lad os nu vente og se hvad der sker. Bare slå koldt vand i blodet Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst

« Svar #378: 23 Jun 2007, 11:27 »

Vieira var da også anfører da han blev solgt? Ja, vel kunne vi have fået flere penge for ham sidste sommer, men der vidste vi jo ikke just på forhånd at han ville blive så skadet i denne sæson, og at Dein ville forlade os. Når tingene er som de er nu, er det klart at han vil sælges, og det er også klart at vi derfor sælger ham. At vi ikke får en større pris for ham er jo fordi at Barca ved hvilken situation vi er i. Jeg tvivler personligt STÆRKT på at vi henter hverken Owen eller Martins, men derimod en storspiller fra udlandet. Men lad os nu vente og se hvad der sker. Bare slå koldt vand i blodet Wink

Kan du nævne en som der gerne, vil til fra udlandet?
Bojan måske? Arsenals seneste indkøbs politik, den går mig på!

ZhotLog
Gæst

« Svar #379: 23 Jun 2007, 11:32 »

Owen kan godt blive en storspiller igen, hvis han undgår skader osv.. Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #380: 23 Jun 2007, 11:45 »

For det første, er det svært at forestille sig en udenlandsk klassespiller, der gider bruge sin tid i en rugekasse.

For det andet, vi har ikke midlerne til at være med på de helt store. Henry var vores mulighed for en byttehandel.

For det tredje er vores store signings de sidste par år, faldet igennem med bravour.

Jeg forbeholder mig retten, til at tvivle på, at der sker noget som helst på den front.

Af de mulige emner, der har været oppe, ser jeg ikke én af dem, som en bare halvgod erstatning for Henry.

Go you Gunners!

Vinokourov
Manager

« Svar #381: 23 Jun 2007, 11:53 »

Owen kan godt blive en storspiller igen, hvis han undgår skader osv.. Smiley
Martins er på Henrys niveau.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Emillionaire
Gæst

« Svar #382: 23 Jun 2007, 11:54 »

disse mål af Henry var bare for fede!

mod Liverpool: http://www.youtube.com/v/131bzEP7E_c

mod Real Madrid: http://www.youtube.com/v/m4myKi2Rz1c

mod Ajax-oldboys: http://www.youtube.com/v/ZZhtarWDDaQ

mod Weiz FC: http://www.youtube.com/v/7NryZDUog2Y

og mange flere Opstemt

arsenalistic
Manager

« Svar #383: 23 Jun 2007, 11:57 »

Martins er på Henrys niveau.

LOL!

Den kommentar fik et smil frem på mine læber, for første gang siden klokken 21.07 i går

Go you Gunners!

Vinokourov
Manager

« Svar #384: 23 Jun 2007, 11:59 »

Og nu er det officielt: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70096

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Chelidze90
Gæst

« Svar #385: 23 Jun 2007, 12:02 »

Kan du nævne en som der gerne, vil til fra udlandet?
Bojan måske? Arsenals seneste indkøbs politik, den går mig på!

Lol, man skal satme være optimistisk til at tro, at Barca vil lade et af de største spanske angrebstalenter gå fri. Tvivler på at Eto'o skifter, hvis Wenger ikke foresætter efter næste sæson

arsenalistic
Manager

« Svar #386: 23 Jun 2007, 12:02 »

står også på arsenal.com.

En sort, sort dag  Græder

Go you Gunners!

MeeLo
Gæst

« Svar #387: 23 Jun 2007, 12:07 »

Hvis de 175mio. passer er det da overraskende billigt synes jeg.

Niko
Gæst

« Svar #388: 23 Jun 2007, 12:07 »

Lol, man skal satme være optimistisk til at tro, at Barca vil lade et af de største spanske angrebstalenter gå fri. Tvivler på at Eto'o skifter, hvis Wenger ikke foresætter efter næste sæson

De har da gjort det to gange før, netop til Arsenal. Merida og Fabregas Wink

Chelidze90
Gæst

« Svar #389: 23 Jun 2007, 12:11 »

De har da gjort det to gange før, netop til Arsenal. Merida og Fabregas Wink

Nu er der også en forskel, Fab var ikke engang god nok til B-holdet dengang, mens Merida er en forræder. Bojan er i førsteholdstruppen i den nye sæson, selvom han kun er 16 har han allerede været udtaget til U/21 Landsholdet. Så ham lader man ikke gå

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010