home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1271379 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #405: 23 Jun 2007, 14:04 »

Nu er det jo ingen hemmelighed, at Chelsea har det med at betale overpris for spillere. Talenter har altid været dyre.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #406: 23 Jun 2007, 14:34 »

Er du gal jeg synes i tuder, i har fået 180 mio for en 29 årig, det er en ganske fin pris for Arsenal, at Chelsea betalte 300 for Sheva, beviser kun hvor dumme Chelsea er.

Men verden går sku da ikke ned fordi Henry smutter, Shearer betød lige så meget i Newcastle som Henry i Arsenal, der er sku masser af muligheder derude, Owen, Torres, Martins, Gudjohnsen osv. Er klart at en som Henry ikke hænger på træerne, men sådan er fodbold.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #407: 23 Jun 2007, 14:51 »

Er du gal jeg synes i tuder, i har fået 180 mio for en 29 årig, det er en ganske fin pris for Arsenal, at Chelsea betalte 300 for Sheva, beviser kun hvor dumme Chelsea er.

Men verden går sku da ikke ned fordi Henry smutter, Shearer betød lige så meget i Newcastle som Henry i Arsenal, der er sku masser af muligheder derude, Owen, Torres, Martins, Gudjohnsen osv. Er klart at en som Henry ikke hænger på træerne, men sådan er fodbold.

Ja jeg er godt nok også overrasket over hvor meget tuderi der er over at Henry smutter. Men af de 4 spillere du nævner dér, ser jeg helst kun Torres i Arsenal, men det virker også "sansynligt", at vi smider Reyes og nogle penge efter Torres.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #408: 23 Jun 2007, 15:02 »

Ja jeg er godt nok også overrasket over hvor meget tuderi der er over at Henry smutter. Men af de 4 spillere du nævner dér, ser jeg helst kun Torres i Arsenal, men det virker også "sansynligt", at vi smider Reyes og nogle penge efter Torres.

Er bare satset med Torres, for ingen ved om han slår til i England. Men om nogen så er Wenger da træneren der evt. kunne få ham til det.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #409: 23 Jun 2007, 15:08 »

Er da klart der tudes når Wenger viser sig at være lige så ringe til at sælge som han er god til at købe. £16M er en latterlig pris for Henry - ganske enkelt. Især taget i betragtning af hvad spillere som Bent og Hargreaves ryger for. Desuden kan vi ikke købe en erstatning der er bare halvt så god som Henry for de penge.

To sum up, jeg tuder ikke over at vi sælger ham - det skal vi nok komme over. Prisen til gengæld.. puhaaaaaa....

arsenalistic
Manager

« Svar #410: 23 Jun 2007, 16:41 »

Er da klart der tudes når Wenger viser sig at være lige så ringe til at sælge som han er god til at købe. £16M er en latterlig pris for Henry - ganske enkelt. Især taget i betragtning af hvad spillere som Bent og Hargreaves ryger for. Desuden kan vi ikke købe en erstatning der er bare halvt så god som Henry for de penge.

To sum up, jeg tuder ikke over at vi sælger ham - det skal vi nok komme over. Prisen til gengæld.. puhaaaaaa....

Egentlig også det der går mig mest på, det er en skam.

Men hvis vi smider Reyes + penge efter Torres så fair med mig. Vores chancer mht. Adriano røg nok, nu hvor vi ikke kan bytte med Henry. Tevez kommer vi aldrig til at kunne købe uden Kroenkes hjælp. Desuden ser jeg stadigvæk ikke angrebet som det største problem, men mere vores wings, og en ikke-eksisterende konkurrence på midtbanen.

Synes til gengæld det er sødt, at vi meldes interessede i både Owen og Martins.

EDIT: Vi må gå ud fra, at Arsenal har vidst besked om Henrys ønske et stykke tid. Tror i, at vi allerede har følere ude på emner til at overtage? Og tror i at Wenger viser os, at han vil erstatte ham, ved at handle hurtigt? Kunne være ret med en chok-transfer i dag.
« Seneste Redigering: 23 Jun 2007, 16:44 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #411: 23 Jun 2007, 16:48 »

Jeg nægter at tro på at vi sælger ham uden planer for en erstatning.

Jeg tror til gengæld ikke det bliver et super-topklasse-navn vi henter. Spillere som Trezeguet og Anelka er i mit hoved lige nu favoritterne til at blive købt.

arsenalistic
Manager

« Svar #412: 23 Jun 2007, 16:50 »

Jeg nægter at tro på at vi sælger ham uden planer for en erstatning.

Jeg tror til gengæld ikke det bliver et super-topklasse-navn vi henter. Spillere som Trezeguet og Anelka er i mit hoved lige nu favoritterne til at blive købt.

Anelka giver mig koldsved, så hellere Trezgol. Han er også en type vi mangler, en iskold afslutter!

Go you Gunners!

MLL
Manager

« Svar #413: 23 Jun 2007, 16:52 »

Dennis Bergkamp tilbage haha kunne være sejt Wink

Tilbage på FmF Opstemt

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #414: 23 Jun 2007, 19:33 »

Købe Malouda? Miguel? Joao Moutinho?  med Kronkies hjælp?!

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #415: 23 Jun 2007, 19:34 »

Quaresma?

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #416: 23 Jun 2007, 19:51 »

Højst sandsynlig ved vi ikke hvem der skal erstatte Henry, før det er officielt fra Arsenals side. De plejer at være meget stille med hvem de handler med, og det bliver nok svært at pege på nogen. Den bedste bud vil nok være Ryan Babel, som bliver sat i forbindelse med Arsenal konstant.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #417: 23 Jun 2007, 20:02 »

Højst sandsynlig ved vi ikke hvem der skal erstatte Henry, før det er officielt fra Arsenals side. De plejer at være meget stille med hvem de handler med, og det bliver nok svært at pege på nogen. Den bedste bud vil nok være Ryan Babel, som bliver sat i forbindelse med Arsenal konstant.

Ja, men Baber er hvad? 20? Jeg tror nu mere at han henter en lidt ældre spiller, hvor jeg også ser Anelka som et godt bud. Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om det, for han er dødsensfarlig, hvilket han har vist et par gange mod os, han er lynende hurtig, og så er han forhåbentlig blevet lidt mere voksen, og hvis ikke, så køber Wenger ham ikke.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #418: 23 Jun 2007, 20:04 »

Jeg ville sgu ikke være særlig tilfreds som Barcelona-fan. En signing af Henry betyder vel også, at en af de andre offensive kvaliteter forlader skuden. Vi ser næppe et hold med Ronaldinho, Messi, Eto'o og Henry på banen samtidig. Er det Ronaldinho, der er på vej til AC Milan?

Som Arsenal-fan, så ville jeg håbe på, at se Tevez i klubben. Der er fremtid i den mand, og det viste han i høj grad i West Ham i slutningen af sæsonen. Den mand er allerede på nuværende tidspunkt en super spiller, og han bliver nok ikke ringere i løbet af de næste fem år. Det er dog klart, at jeg selv helst ser ham blive i West Ham Wink.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #419: 23 Jun 2007, 20:16 »

Så er der en vis Sergio Agüero sat i forbindelse med Arsenal, hvor vi sender Reyes den anden vej.
http://www.fansfc.com/arsenalfootballclub/news.asp?newsid=168868
Håbede nu mere på Torres, men det giver os stadig et meget ungt angreb, selvom Torres har været fast spiller i et par år nu. Agüero er heller ikke en spiller vi kan sætte ind med det samme, da han er så ung og har brug for mere tid. De virker ikke realistiske
« Seneste Redigering: 23 Jun 2007, 20:19 af FreddieM » Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010