Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
3 Brugere, 997 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
899
900
[
901
]
902
903
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1283314 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #13500:
07 Jan 2013, 17:10 »
Citat af: PhilipFlink 07 Jan 2013, 17:07
Ja er enig i det meste, undtagen den defensive midt
Vi har brug for en Diaby type.. Vi så hvordan han smadrede modstanderen da han var med fra starten af.. Desværre, kan vi heller ikke regne med ham mere, pågrund af hans skadeshistorik.. Men, vi ser bare gang på gang, hvordan Arteta bliver smadret af de større spillere.. Vi mangler en Diaby type
Den kan jeg måske gå med til
Diaby skal ud af vagten, og så skal vi have en stor tonser (vil hellere kalde det en Vieira type) til de kampe hvor der skal gås til stålet. Det kommer dog under fløjspilleren og angriberen på min liste
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sutharam
Reserveholdsspiller
«
Svar #13501:
07 Jan 2013, 17:23 »
Har nemlig også selv tænkt på kantspiller, men det sker ikk medmindre walcott smutter. Wenger har for meget tillid til Gervinho og Podolski tror jeg er den type spiller han ønskede allermest til den venstrekant, nemlig en målfarlig venstrekant. Dog er Podolski for ustabil, manden kan ikke spille 3 gode kampe i træk.
Dog er jeg uenig med ang. def midtbane. Det er tydeligt vi mangler en def. efter song. Diaby skulle så erstatte ham, men han er desværre for meget skadet. vores defensiv holder jo ikke en meter!
Naustratze
Gæst
«
Svar #13502:
07 Jan 2013, 17:23 »
Så må de også gerne få styr på det forsvar, for det sejler jo konstant, og det koster mange point. Hvis ikke de kan få styr på det så jeg gerne en ny CB hvad i så end siger.
En kant mere ville heller ikke skade hvis nu vi tæller Walcott med som angriber.
Szczesny
Manager
«
Svar #13503:
07 Jan 2013, 17:26 »
Citat af: Sutharam 07 Jan 2013, 16:24
Klubben mister faktisk ikke penge
, vi har lige indgået et af de største sponsorater i Premier League, og den næste aftale der gerne skulle komme i 2014, skulle gerne indbringe min. det samme som de andre tophold.
Faktisk ville vi ikke tjene flere penge på, hvis klubben gik hen og investerede truppen til at vinde PL og CL. Selvom vi så investerede truppen til at vinde PL og CL, er det jo ikke en selvfølge at vi vinder noget, også vil det være lidt at skyde sig selv i foden.
Hvis ikke klubben havde solgt spillere de sidste sæsoner, så var klubben gået ud med minus. Så nej, klubben mister ikke penge, men det er pga spillersalg. Hvis man skal leve af spillersalg for at gå i 0, så vil jeg nu nok mene man mister penge, et eller andet sted. Enten dét eller ambitioner.
Citat af: Sutharam 07 Jan 2013, 16:24
Faktisk ville vi ikke tjene flere penge på, hvis klubben gik hen og investerede truppen til at vinde PL og CL.
Selvom vi så investerede truppen til at vinde PL og CL, er det jo ikke en selvfølge at vi vinder noget, også vil det være lidt at skyde sig selv i foden.
Investerede truppen til at vinde PL? Hvordan gør man det? Vi har et af de højeste løn-budgetter på trods af en forholdsvis smal trup (i hvert fald kvalitetsmæssigt).
Det lyder egentlig som om du hellere vil beholde status quo og ikke vinde noget, end at prøve at ændre løn-struktur eller gøre noget på transfer-markedet og så gå efter at vinde noget. Det virker spøjst i min optik.
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #13504:
07 Jan 2013, 17:29 »
Jeg tror nu også at det har meget at gøre med alle de overflødige spillere vi har. Nu ved jeg ikke om vi får lønnen betalt af dem der er på lån, ellers: Djourou, Arshavin, Squillaci, Bendtner, Denilson, Chamakh, Diaby, Fabianski, Mannone, Park. Næsten et helt hold af spillere som er overflødige. Lad os gå ud fra at de får £50k i snit om ugen, så mister vi £5mio om ugen på at have dem rendende (eller ikke rendende). Problemet er alle de flops som vi har fået købt og ikke kan komme af med igen.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
ptrN
Manager
«
Svar #13505:
07 Jan 2013, 17:32 »
Citat af: Hawkins 07 Jan 2013, 17:01
Det vi mest har brug for er, i mine øjne, en fløjspiller og dernæst en angriber. Vi har Walcott (som vil være angriber), Oxen og Poldi til kanterne. Arshavin er på vej væk, Walcott vil helst ikke spille der, så vi har Oxen og Poldi tilbage. Oxen er ved at få sit gennembrud mens Poldi ikke har kondi til mere end 70 minutter. Man kunne argumentere for at vi kunne bruge Rosicky der, men med hans skadeshistorik er han ikke til at stole på, og Ramsey er, som I selv siger, central midtbanespiller. Gnabry er slet ikke moden nok til pladsen. Gervinho gider jeg ikke engang at nævne. Så generelt ser det utroligt tynd ud på fløjen. Vi har INGEN der kan bringe noget ekstra dynamik og udfordringer til fløjene hvis vi mangler noget gennembrudskraft i en kamp. Det burde imo klart være førsteprioriteten.
Derefter er næste punkt på listen en angriber. Vi har Giroud. The end. Walcott vil gerne være angriber, men har stadig meget at bevise. Vores næstbedste angribere Chamakh og Bendter (jeps) er begge lånt ud, og så er Gervinho brugt på den plads. Enough said. Hvis vi mangler mål, har vi jo absolut intet at bringe til en kamp her heller. Så der burde vi helt sikkert også forstærkes.
Derefter kan man så nævne den defensive midtbane, forsvaret og backpladserne, men ingen af de pladser er nogen som vi får forstærket. Vi har Arteta på den defensive, og Coquelin (og Frimpong) i kulissen, og selvom I måske ikke mener at de er gode nok, så er det ikke et sted vi har brug for at blive forstærkes. I forsvaret har vi skilt os af med Djourou, så vores 4 bedste hedder pt. Mertesacker, Vermaelen, Kos og Miquel. Og nej, jeg tæller ikke Squid med. 3 gode centerforsvarer og et stort talent burde egentlig være nok, men måske kunne vi godt bruge en ekstra, erfaren backup. Det sker bare ikke. Højreback er fremragende besat med Sagna, Jenks og en Bellerin som skulle være på vej frem i truppen. På venstre back er Gibbs klart førstevalg, og Santos backup. Der skulle være snak om at Santos måske smuttede, og så har vi selvfølgelig brug for en erstatning. Ellers ikke.
Mht. gennembrudskraft på kanten så har vi faktisk Gnabry. Jovist han er uprøvet og har ikke megen erfaring, men gennembrudskraft har han; han er hurtig og eminent til at drible. Jeg ved godt han endnu ikke er i førsteholdstruppen, men for min skyld tog vi ham gerne med på bænken til hver kamp og gav ham sporadiske minutter.
Citat af: PhilipFlink 07 Jan 2013, 17:07
Ja er enig i det meste, undtagen den defensive midt
Vi har brug for en Diaby type.. Vi så hvordan han smadrede modstanderen da han var med fra starten af.. Desværre, kan vi heller ikke regne med ham mere, pågrund af hans skadeshistorik.. Men, vi ser bare gang på gang, hvordan Arteta bliver smadret af de større spillere.. Vi mangler en Diaby type
Jeg er lidt usikker på hvad du mener her. Vi har en Diaby-type; han er dog desværre skadet. Diaby er ikke nogen defensiv midtbanespiller. Han er central-midt med hang til det offensive. Jeg er kæmpe stor fan af Diaby og var han ikke så skadet, var han en af de bedste i PL på hans position. Han er dog ikke meget værd i den defensive del af spillet da hans ben ikke er tykke nok til at tackle (...).
Hvis du med postulatet "vi mangler en Diaby-type" mener vi mangler en decideret defensiv midtbanespiller er jeg enig. Til makkerpositionen som er den mere offensive har vi Wilshere, Ramsey, (Oxen, det så vi sidste sæson), (Diaby), (Rosicky) imens vi til den defensive rolle har Arteta, Coquelin som er uprøvet, og Frimpong som i min optik ikke holder vand. Han skal lejes ud.
Nej giv mig en M'Vila-type (dermed ikke sagt at det skal være ham), der er boldsikker og en fantastisk spilbryder. Capoue er en mulighed. Han kan spille den position samtidig med han også har erfaring i det centrale forsvar. Dette ville sikre os 4 fuldgode muligheder her med BFG, Verminator og Kos som de andre 3. Ellers er Yanga Mbiwa en mulighed. Nogenlunde boldsikker og fantastisk til at tackle, hvilket nok kommer fra at han reelt set er midterforsvar. Dette giver samme fordel som Capoue, men Montpelliers franske kaptajn kan også dække backpladser, hvilket er et plus.
Enten Capoue eller Yanga Mbwia må for min skyld gerne blive vores nye Veira - eller den oplagte M'Vila (som vidstnok er en værre børste).
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2013, 17:34 af ptrN
»
welbz is dat guy
Szczesny
Manager
«
Svar #13506:
07 Jan 2013, 17:32 »
Citat af: Hawkins 07 Jan 2013, 17:29
Jeg tror nu også at det har meget at gøre med alle de overflødige spillere vi har. Nu ved jeg ikke om vi får lønnen betalt af dem der er på lån, ellers: Djourou, Arshavin, Squillaci, Bendtner, Denilson, Chamakh, Diaby, Fabianski, Mannone, Park. Næsten et helt hold af spillere som er overflødige. Lad os gå ud fra at de får £50k i snit om ugen, så mister vi £5mio om ugen på at have dem rendende (eller ikke rendende). Problemet er alle de flops som vi har fået købt og ikke kan komme af med igen.
Fordi der er noget rystende galt med lønstrukturen i klubben.
Derudover ved jeg nu ikke om jeg vil kalde Miquel et stort talent, som du gjorde før
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Sutharam
Reserveholdsspiller
«
Svar #13507:
07 Jan 2013, 17:49 »
Citat af: Szczesny 07 Jan 2013, 17:26
Hvis ikke klubben havde solgt spillere de sidste sæsoner, så var klubben gået ud med minus. Så nej, klubben mister ikke penge, men det er pga spillersalg. Hvis man skal leve af spillersalg for at gå i 0, så vil jeg nu nok mene man mister penge, et eller andet sted. Enten dét eller ambitioner.
Investerede truppen til at vinde PL? Hvordan gør man det? Vi har et af de højeste løn-budgetter på trods af en forholdsvis smal trup (i hvert fald kvalitetsmæssigt).
Det lyder egentlig som om du hellere vil beholde status quo og ikke vinde noget, end at prøve at ændre løn-struktur eller gøre noget på transfer-markedet og så gå efter at vinde noget. Det virker spøjst i min optik.
HVis du kigger på Arsenals regnskab, så kan du se det ikke er pga. spillersalg vi har + i regnskabet, selvfølgelig har det hjulpet. Dengang vi byggede Emirates havde klubben brug for penge og solgte Toure og Adebayor, da buddene også var for gode til at sige nej til.
De sidste 2 sæsoner har klubben solgt spiller der ikke ville blive i klubben, de er jo ikke solgt for at tjene penge!!
Og når jeg snakker om at investere i truppen for at man kan vinde PL eller CL så snakker jeg om transfersummer. klubbens rekord er £15 mio. for en spiller. Den skal jo hæves hvis vi skal hente i forvjen verdensklasse spiller
De sidste 6 - 7 år har klubben for det meste brugt det de har solgt for, udover sidste sæson.
Men den snak om at brugt £20-30 mio. på en spiller eller bruge £50-70 mio. generelt på spiller er ligegyldigt, da det ikke vil lade sig gøre med Wenger som træner!
Og ja Miquel er ikk noget stort talent, han er meget enkelt ringe, han bliver aldrig en del af førsteholdet, men forstår ikk hvorfor vi solgte bartley, istedet for at leje ham ud.
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2013, 17:52 af Sutharam
»
ptrN
Manager
«
Svar #13508:
07 Jan 2013, 18:06 »
Citat af: Sutharam 07 Jan 2013, 17:49
HVis du kigger på Arsenals regnskab, så kan du se det ikke er pga. spillersalg vi har + i regnskabet, selvfølgelig har det hjulpet. Dengang vi byggede Emirates havde klubben brug for penge og solgte Toure og Adebayor, da buddene også var for gode til at sige nej til.
De sidste 2 sæsoner har klubben solgt spiller der ikke ville blive i klubben, de er jo ikke solgt for at tjene penge!!
Og når jeg snakker om at investere i truppen for at man kan vinde PL eller CL så snakker jeg om transfersummer. klubbens rekord er £15 mio. for en spiller. Den skal jo hæves hvis vi skal hente i forvjen verdensklasse spiller
De sidste 6 - 7 år har klubben for det meste brugt det de har solgt for, udover sidste sæson.
Men den snak om at brugt £20-30 mio. på en spiller eller bruge £50-70 mio. generelt på spiller er ligegyldigt, da det ikke vil lade sig gøre med Wenger som træner!
Og ja Miquel er ikk noget stort talent, han er meget enkelt ringe, han bliver aldrig en del af førsteholdet, men forstår ikk hvorfor vi solgte bartley, istedet for at leje ham ud.
Bartley var ikke interesseret i at blive lejet ud. Han sagde til Wenger at han ville spille, og hvis ikke ville han væk.
welbz is dat guy
Sutharam
Reserveholdsspiller
«
Svar #13509:
07 Jan 2013, 18:14 »
Citat af: ptrN 07 Jan 2013, 18:06
Bartley var ikke interesseret i at blive lejet ud. Han sagde til Wenger at han ville spille, og hvis ikke ville han væk.
Ja okay. det var da synd
verdenskrig
Manager
«
Svar #13510:
07 Jan 2013, 18:18 »
Citat af: ptrN 07 Jan 2013, 17:32
Mht. gennembrudskraft på kanten så har vi faktisk Gnabry. Jovist han er uprøvet og har ikke megen erfaring, men gennembrudskraft har han; han er hurtig og eminent til at drible. Jeg ved godt han endnu ikke er i førsteholdstruppen, men for min skyld tog vi ham gerne med på bænken til hver kamp og gav ham sporadiske minutter.
Tænker også at han kunne blive jeres Sterling. Har ikke set meget til ham selv, men har da kun hørt positivt om ham, og han virker ud fra hvad jeg har hørt som teknisk stærk, hurtig og med god spilforståelse
Hvis ordsproget " er man god nok er man gammel nok " gælder så kunne han vel godt få lidt mere tid. Nu når i har problemer med bredden i front og på kanterne.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sutharam
Reserveholdsspiller
«
Svar #13511:
07 Jan 2013, 18:34 »
Citat af: verdenskrig 07 Jan 2013, 18:18
Tænker også at han kunne blive jeres Sterling. Har ikke set meget til ham selv, men har da kun hørt positivt om ham, og han virker ud fra hvad jeg har hørt som teknisk stærk, hurtig og med god spilforståelse
Hvis ordsproget " er man god nok er man gammel nok " gælder så kunne han vel godt få lidt mere tid. Nu når i har problemer med bredden i front og på kanterne.
Jeg ser ham faktisk mere ham som den nye Cazorla på vores hold og han minder meget om Gøtze. Han er meget driblestærk, kreativ og har spilforståelsen.
Naustratze
Gæst
«
Svar #13512:
10 Jan 2013, 14:22 »
Walcott har forlænget 4,5 år med £90k i ugen, hvor er det dejligt! Selvom det er en rimelig hæftig løn.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #13513:
10 Jan 2013, 14:24 »
Og det har du fra... hvor?
Det seneste jeg så fra de seriøse på Twitter, var at han endnu ikke havde modtaget et tilbud.
«
Seneste Redigering: 10 Jan 2013, 14:26 af g00n
»
Naustratze
Gæst
«
Svar #13514:
10 Jan 2013, 14:28 »
Det står på en række hjemmesider, en række Arsenal sider på Facebook og der er mange der skriver det på Twitter, så går da bestemt ud fra at det passer.
Må dog sige at jeg ikke er helt sikker, virker bare underligt at skrive det ellers. Agurketider i nyhedsverden?
«
Seneste Redigering: 10 Jan 2013, 14:34 af Naustratze
»
Sider:
1
...
899
900
[
901
]
902
903
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »