home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 901 902 [903] 904 905 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283202 gange)
Grün
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13530: 13 Jan 2013, 17:34 »

Hvis K6 ikke får en gignatbøde efter det her og ekstra træning i almen motorik så kan vi lige så godt sælge skiden, fuck hvor er jeg sur.

Naustratze
Gæst

« Svar #13531: 13 Jan 2013, 17:49 »

Det var topklasse forsvarsspil, det kan man ikke komme udenom!

verdenskrig
Manager

« Svar #13532: 13 Jan 2013, 17:50 »

Koscielny havde nok en kage i ovenen derhjemme. Det skal der jo også være plads til Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13533: 13 Jan 2013, 17:52 »

Udvisningen ødelagde fuldstændig det der havde potentiale til at blive en rigtig god fodboldkamp. Torskedumt af Koscielny at gribe fadt i Dzeko der, men synes sgu det var et meget meget tyndt rødt...

Nu bliver det svært for os at få spilovertaget, og hvis ikke vi kan, er der no way at vi kan få noget ud af den her kamp.

Naustratze
Gæst

« Svar #13534: 13 Jan 2013, 17:53 »

Min ikke spillerne allerede kigger frem mod de næste kampe, det gør jeg ihvertfald. Den her kamp er tabt, spørgsmålet er bare hvor meget det bliver med.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13535: 13 Jan 2013, 17:55 »

Koscielny havde nok en kage i ovenen derhjemme. Det skal der jo også være plads til Smiley
Hahah. Derfor jeg næsten ikke kan tage det seriøst, at du er crewlærling :-)

Men vi skal da være heldige hvis vi ikke får en lussing..

Koscielny, din store klovn! Håber du får en gigant bøde!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13536: 13 Jan 2013, 17:59 »

Min ikke spillerne allerede kigger frem mod de næste kampe, det gør jeg ihvertfald. Den her kamp er tabt, spørgsmålet er bare hvor meget det bliver med.
Du har ret. Lad os endelig bare lægge os ned, og forberede os på næste kamp. Fighterånd længe leve!

Tror heller ikke vi har chancen for at komme tilbage, men noget skal virkelig ske taktisk her i anden halvleg, og så vi bliver nødt til at komme med en lidt bedre attitude på banen.

verdenskrig
Manager

« Svar #13537: 13 Jan 2013, 18:11 »

Hahah. Derfor jeg næsten ikke kan tage det seriøst, at du er crewlærling :-)

Men vi skal da være heldige hvis vi ikke får en lussing..

Koscielny, din store klovn! Håber du får en gigant bøde!

Det var ikke pænt sagt  Skuffet
Men jeg kunne godt tænke mig at se hvad der sker hvis i får reduceringsmålet. Det kunne være ren dope for den her kamp, som er gået noget i stå. Ærgeligt for kampens udvikling med det tidlige kort.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13538: 13 Jan 2013, 18:27 »

Det var ikke pænt sagt  Skuffet
Men jeg kunne godt tænke mig at se hvad der sker hvis i får reduceringsmålet. Det kunne være ren dope for den her kamp, som er gået noget i stå. Ærgeligt for kampens udvikling med det tidlige kort.
Men også det der er fedt, alt skal ikke være så seriøst.

Jeg har oddset på over 2.5 mål, så der må godt lige komme et mål mere!

verdenskrig
Manager

« Svar #13539: 13 Jan 2013, 18:30 »

Men også det der er fedt, alt skal ikke være så seriøst.

Jeg har oddset på over 2.5 mål, så der må godt lige komme et mål mere!
Præcis Wink Det hele med måde !

Jeg tror heller ikke vi har set det sidste mål i denne kamp. Tjesny holder jer godt nok inde i det, fremragende keeper Smiley

Cool

Naustratze
Gæst

« Svar #13540: 13 Jan 2013, 18:36 »

Synes drengene har gjort det rigtig godt i 2. halvleg. bestemt godkendt.
10 mod 10,  kunne det ikke lieg have været lidt tidligere...
Koscielny (facepalm)

PhilipFlink
Manager

« Svar #13541: 13 Jan 2013, 19:03 »

Synes drengene har gjort det rigtig godt i 2. halvleg. bestemt godkendt.

City gad jo ikke mere efter halvlegen ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13542: 13 Jan 2013, 19:49 »

Torskedumt at Koscielny ja - jeg synes faktisk ikke at han giver Dean anden mulighed end at give rødt og straffe. Ved det andet mål er det tilgengæld hovedløst af Dean at dømme frispark, når det er City der selv smider den væk på en dårlig aflevering efter at han har dømt fordel. Anden halvleg var bedre, der fik vi lidt bedre styr på pasningerne, men stadig uden at kreere det vilde. Giroud havde en stor hovedstødschance, men den var lige en anelse for høj til at han kunne få helt styr på den. Og så blev den lige reddet på stregen en enkelt gang. Ellers var vi 2. violin i hele første halvleg, og vi var heldige med kun at være bagud med 2. Hvor er det irriterende at Kos skal ødelægge en hel kamp med et dumt rødt så tidligt. Med hensyn til Kompanys røde er jeg lidt i tvivl. Altså, der er ingen tvivl om at han hopper ind med begge ben først, så på den baggrund burde det give rødt. Men samtidig er han på bolden langt før Wilshere kommer ind i taklingen, så Wilshere vil altid kunne undgå den, som han så også gjorde. Jeg ved ikke helt om den var korrekt. Men hvad nytter det, vi var jo alligevel ikke i nærheden af point i dag. Næste PL kamp er så Chelsea ude. Der kan vi vist godt kapitulere på forhånd medmindre Wenger rent faktisk køber forstærkninger (as if).

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13543: 17 Jan 2013, 00:13 »

Endelig fik vi bugt med Swansea, og er videre til næste runde! Lækker kamp fra Wilshere, men dog en kamp vi skulle ha vundet meget meget større!

Synes lige der er noget "vigtigere" på programmet nu... En meget troværdig Arsenal twitter, har sagt at vi skulle ha budt 30 mil. for en spiller .. https://twitter.com/GeoffArsenal

Man kan se alle tweets fra i aften af/Idag .. Om man skal tro på det ? hmm ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13544: 17 Jan 2013, 00:16 »

Man har set det mange gange før, og i aften så vi det igen. Hvis man presser Swanseas forsvar, er det helt vildt usikre på bolden. I dag gav det 30 chancer, hvoraf vi udnyttede 1 af dem. Vi burde have vundet 10-0 men 1-0 er også fint. Wilshere var suveræn igen i dag. Han sad på alt, og selvom han havde 4 forsvarere omkring sig, skulle han nok komme frem til noget fornuftigt. Og så kronede han det lige med et mål! Sikke en indsats og der er virkelig en fremtidens anfører for både Arsenal og England. Og denne gang har vores bedste spiller rent Arsenal blod i hjertet! Han bliver læææænge!

Ja, det med de £30mio lyder virkelig spændende! Geoff plejer at have styr på sine facts, så der burde være noget om rygterne. Man spekulerer lidt i om det skulle være Fellaini, men jeg tænker selv at det nok er en angriber. Måske en Llorente? Skiftede han nogensinde til Juve?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 901 902 [903] 904 905 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010