home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 796 797 [798] 799 800 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284461 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11955: 20 Jul 2012, 13:40 »

I øvrigt et stort undskyld til g00n, for at bruge et hjemmelavet ord  Forlegen

Hjemmelavede ord er helt i orden! Jeg gør ofte selv det at jeg fordansker (!) engelske ord - såsom 'at assumere'. Det er nice. Thumbs Up

Szczesny
Manager

« Svar #11956: 20 Jul 2012, 13:58 »

Hjemmelavede ord er helt i orden! Jeg gør ofte selv det at jeg fordansker (!) engelske ord - såsom 'at assumere'. Det er nice. Thumbs Up

Synes jeg ellers du tweetede noget om, den anden dag, men er nok bare mig der har læst forkert. Fantalastisk er dog ikke så nice igen, haha. #Jegerenklovn

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11957: 20 Jul 2012, 14:03 »

Synes jeg ellers du tweetede noget om, den anden dag, men er nok bare mig der har læst forkert. Fantalastisk er dog ikke så nice igen, haha. #Jegerenklovn

Jeg tweetede noget om at folk som bruger 'glædelse' som om det var et gangbart dansk ord, skulle have nogen lussinger. Eller sådan noget Tunge

"Glædelse til weekenden!" Nej, din spasser, du GLÆDER dig til weekenden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11958: 20 Jul 2012, 14:08 »

Jeg tweetede noget om at folk som bruger 'glædelse' som om det var et gangbart dansk ord, skulle have nogen lussinger. Eller sådan noget Tunge

Du er generelt usædvanlig god til at brokke dig på Twitter!

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11959: 20 Jul 2012, 14:13 »

Hvad er seneste nyt om M'Vila? Stadig ham jeg håber allermest på.

Og så skal van Persie til Juventus. Forhåbentlig. Også lidt for hans egen skyld.

Simply Arsenal.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11960: 20 Jul 2012, 14:15 »

M'Vila er død. Eller, rygtet om ham. Der er ikke meget om ham for tiden. I stedet går det især på Ganso og så Cazorla og Niang derudover.

Kos skulle i øvrigt underskrive en ny kontrakt en af dagene. Herligt, herligt.

Jeg tror dog at vi beholder Walcott og stadig henter Cazorla i stedet for Arshavin, og så må Van Persie gerne skride udenlands. En offensiv midt som Ganso ville bestemt heller ikke være dårligt!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11961: 20 Jul 2012, 14:33 »

Du er generelt usædvanlig god til at brokke dig på Twitter!

Det er også meget sjovere at brokke sig end at være lalleglad! I hvert fald på Twitter.

Szczesny
Manager

« Svar #11962: 20 Jul 2012, 16:23 »

Haha, det kan jeg godt se. Det lyder ikke skidegodt i øregangen Grin

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11963: 20 Jul 2012, 20:58 »

Rent hypotetisk, hvis vi kan få dobbelt så meget for Van Persie hos City, let's say 300, og 150 ved Juve, er der så seriøst nogen der mener, at vi alligevel skulle sælge til Juve? Hvis vi havde været absolut udfordrer som United var det noget andet, men det anser jeg ikke Arsenal for, så ville klart foretrække City, selvom jeg ville hade at se ham score på Emirates

Og Ganso og Niang lyder spændende! Er ikke meget for Cazorla, så foretrækker jeg Afellay. Men til en fornuftig pris, når nu de er i problemer, ville da også være fint.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11964: 20 Jul 2012, 21:26 »

Rent hypotetisk, hvis vi kan få dobbelt så meget for Van Persie hos City, let's say 300, og 150 ved Juve, er der så seriøst nogen der mener, at vi alligevel skulle sælge til Juve?

Ja! Vi har så god en økonomi, så hvis vi mister £15mio på at sælge ham til Juve i stedet for en af de lorte Manchester klubber, så er jeg helt win for it. Absolut vil jeg til enhver tid smide ham til kontinentet fremfor at sende ham til Manchester eller en anden PL klub for den sags skyld. Selvom de tilbød £0.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11965: 21 Jul 2012, 00:35 »

Så er det nok mig der ikke er hardcore, men hvis salget gør, at vi kan hente en spiller til 150 mio. mere, så ville jeg være ligeglad (ok, er nok på grænsen, hvis det er til United - der går grænsen nok). Hvis City ligger det dobbelte af Juve er det bare at få sendt ham af sted. Ja, i det hele taget handler det om at fået sendt ham af sted, købt ind og fokusere på sæsonstart i stedet for at bruge tid på en så illoyal spiller. Men jeg kan se, at andre ikke har samme holdning som mig herinde, så lad os se, hvor meget Wenger efterhånden hader Shitty og om han har lyst til at gå betragteligt ned i pris Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11966: 21 Jul 2012, 00:40 »

Selv hvis vi sælger ham til City for 150M mere end vi kunne sælge ham for til Juventus, køber vi næppe en spiller som er 150M dyrere end vi ville have gjort.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11967: 21 Jul 2012, 01:01 »

Selv hvis vi sælger ham til City for 150M mere end vi kunne sælge ham for til Juventus, køber vi næppe en spiller som er 150M dyrere end vi ville have gjort.

Det giver da sig selv, at hvis man sælger en spillere til 300 mio. i stedet for 150 mio. har man alt andet end lige mere at gøre med- om man så køber en spiller at højere kvalitet, køber 2 spillere eller helt lader være at bruge de ekstra penge, som man har fået, er der vel ingen der ved, selvom du prøver. Ligegyldigt hvad er det dog for Arsenal som klub klart mest fordelagtigt at sælge til højestbydende.

verdenskrig
Manager

« Svar #11968: 21 Jul 2012, 01:05 »

Tilgengæld synes jeg ikke der ville være noget galt i hvis i forlangte 600 millioner af city og 150 af Juve.. I ved jo at City har pengene, så hvis de vil have ham så host op Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11969: 21 Jul 2012, 01:12 »

Tilgengæld synes jeg ikke der ville være noget galt i hvis i forlangte 600 millioner af city og 150 af Juve.. I ved jo at City har pengene, så hvis de vil have ham så host op Wink

Ja, bare at prisen bliver højest mulig. Er bare i mod at sælge til stor underpris i forhold til i hvilket land klubben spiller, men nu ved jeg jo af gode grunde ikke, hvor stor forskel der er i blandt kubbernes bud... hvis der kun er 50 millioner forskel er det klart, at Juventus skal have ham, men hvis differencen er på +150 millioner synes jeg, at man er nødt til at sælge,der hvor pengene er størst. Jeg kan heller ikke helt forhold mig til, at Van Persie bliver solgt for 150 millioner, mens Carrol sidste år blev solgt for 350 millioner og sandsynligvis i år for omkring 150  Opstemt

Sider: 1 ... 796 797 [798] 799 800 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010