home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 755 756 [757] 758 759 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284599 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11340: 30 Apr 2012, 21:22 »

Ja, han er langsom, det er klart, men det er ikke nødvendigvis grund til at sælge ham. Han har vist og også selv sagt at han lige skal vænne sig at der er fuld fart på kampen hele tiden i PL i forhold til Bundesligaen og derfor skal man hele tiden være koncentreret. Men hans erfaring og evne til at forudse spillet er uovertruffen og han gjorde det virkelig godt sammen med Koscielny i en periode. Han er en ganske fin rotations/backup spiller at have til forsvaret. Jeg har ikke set Vertoghen til at kunne sige om han ville være en god spille at købe, men jeg synes ikke at vi mangler spillere til forsvaret, ligesom jeg tvivler på at Wenger vil købe en der. M'Villa ville dog være en fin bredde spiller til at hjælpe Song/Arteta.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #11341: 30 Apr 2012, 22:02 »

Mertesacker kan ikke vende sig om uden at falde, det kan ikke nytte noget. Men ja M´Vila og Vertonghen til, så ser det godt ud. Kunne man så lokke Hazard til ville det være så vanvittigt.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11342: 30 Apr 2012, 22:03 »

Undskyld, men har du nogensinde set Vertonghen spille? eller har du set ham 2 kampe mod Real i CL ?? eller siger du det fordi du har haft ham i FM?

Naustratze
Gæst

« Svar #11343: 30 Apr 2012, 22:04 »

Haha, ja jeg ser Ajax de gange jeg finder deres kampe, så ja jeg ser ham spille Smiley Har dog aldrig haft ham i FM...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11344: 30 Apr 2012, 22:08 »

Mertesacker kan ikke vende sig om uden at falde, det kan ikke nytte noget. Men ja M´Vila og Vertonghen til, så ser det godt ud. Kunne man så lokke Hazard til ville det være så vanvittigt.

Hvis du hentyder til at Mertesacker vred rundt på Sunderlands forfærdelige bane, så kan jeg i hvert fald godt se at det er grund nok til at sælge ham..

M'Vila og Hazard ville i hvert fald stille mig helt tilfreds, blot vi ikke solgte flere profiler. Jeg regner dog også stærkt med at Van P bliver. Men mon ikke Hazard smutter til en af de lidt større klubber (City, Real, Chelsea)? Og her mener jeg pengemæssigt selvfølgelig.

Hvor tit finder du Ajax's kampe? Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #11345: 30 Apr 2012, 22:18 »

Hvis du hentyder til at Mertesacker vred rundt på Sunderlands forfærdelige bane, så kan jeg i hvert fald godt se at det er grund nok til at sælge ham..

Hvor tit finder du Ajax's kampe? Tunge
Hentyder slet ikke til Sunderland kampen, men også hvis der kommer flade indlæg er ham simpelthen så usikker, hans ben slynger sig ind i hinanden og han falder.

Ajax topkampe kommer ofte i Tv, mener det er på Tv2 Sport eller Eurosport 2 Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11346: 30 Apr 2012, 22:59 »

Mertesacker er slet ikke så ringe som mange gør ham til. Jeg forventer ikke nogen indkøb til forsvaret.

M'Vila ville være ganske udmærket - Hazard? Ingen chance for at han skifter til os. Så egentlig også hellere Götze, men det er der vist heller ikke de store chancer for, denne sommer i hvert fald.

Chamberlain15
Manager

« Svar #11347: 30 Apr 2012, 23:06 »

Dejligt køb af Podolski. Han skal nok blive en gevinst, det er jeg sikker på! Desuden, så forlængede Götze sin kontrakt hos Dortmund er forleden. Fuld respekt for det. Der findes desværre ikke mange spillere idag som vælger at takke nej til store summer penge i andre klubber, vel Na$ri?

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #11348: 01 Maj 2012, 00:08 »

Du kritiserer ligefrem Nasri for kun at gå efter pengene minutter efter han og hans hold har taget et kæmpeskridt mod mesterskabet?

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11349: 01 Maj 2012, 00:12 »

Dejligt køb af Podolski. Han skal nok blive en gevinst, det er jeg sikker på! Desuden, så forlængede Götze sin kontrakt hos Dortmund er forleden. Fuld respekt for det. Der findes desværre ikke mange spillere idag som vælger at takke nej til store summer penge i andre klubber, vel Na$ri?
Ambitioner er også en forfærdelig ting. Du kan slet ikke sammenligne det at Götze lapper mesterskaber i sig og at Samir er den bedst spillende i en klub der var lige ved at få de gyldne medaljer i Carling Cuppen. Vil i ikke please stoppe med at tude over at vi plukker jeres underbetalte spillere? It's getting old. I har forbedret placeringen fra sidste år stop whine.whine.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11350: 01 Maj 2012, 00:18 »

Samir er den bedst spillende

Hæhæ.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11351: 01 Maj 2012, 00:51 »

Hæhæ.
Sorry, hvem var jeres andre PFA Player of the year nominees den sæson egentlig?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11352: 01 Maj 2012, 01:24 »

Sorry, hvem var jeres andre PFA Player of the year nominees den sæson egentlig?

Bedste argument ever. Kyle Walker er også ligaens bedste unge spiller. Eller noget.

Nasri spillede 3 sæsoner i Arsenal, heraf var ½ sæson (første halvdel af 2010/11) rigtig god, resten af tiden var mere eller mindre lal. Jeg ved godt du sætter en ære i at fremhæve ham som Arsenals bedste spiller evaaaar nu hvor han spiller i City, det er bare ikke i tråd med sandheden.

PS: Han blev slået af Gareth Bale, manden som havde dårligere statistikker end 6 Arsenal-spillere - deriblandt Bendtner.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11353: 01 Maj 2012, 01:30 »

Jeg har ingen problemer med at mene begge dele. PFAs troværdighed er kun et problem når den strider med min holdning. Det er jo også den sidste sæson jeg mener, når du selv sige han var rigtigt god i den ene halv-sæson hvilket vel også er hvad der har skaffet ham nomineringen. Petur ville heller ikke nævne ham tre gange dagligt med jævnlige brug af valuta tegn hvis ikke det var fordi han var en ganske glimrende spiller. Sjældent man brokker sig over at dårlige spillere ryger til høje summer.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11354: 01 Maj 2012, 16:30 »

Sjældent man brokker sig over at dårlige spillere ryger til høje summer.

Salgssummen er der absolut intet brok over herfra. Spillerens attitude er dog noget helt andet.

Sider: 1 ... 755 756 [757] 758 759 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010