home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 753 754 [755] 756 757 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284604 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11310: 22 Apr 2012, 22:53 »

PFA Team of the Year: Hart; Walker, Kompany, Coloccini, Baines; Silva, Yaya Toure, Parker, Bale; Rooney, van Persie.

Walker som årets unge spiller

og Captain Fantastic som årets spiller !! Fortjent!!

Chamberlain15
Manager

« Svar #11311: 22 Apr 2012, 22:56 »

PFA Team of the Year: Hart; Walker, Kompany, Coloccini, Baines; Silva, Yaya Toure, Parker, Bale; Rooney, van Persie.

Walker som årets unge spiller

og Captain Fantastic som årets spiller !! Fortjent!!

Song > Parker. Ærgeligt.

Desuden håbløst at Walker vinder årets unge spiller, når det klart var Aguero der fortjente den. Virkelig lækkert med van Persie som årets spiller. Kom så med den kontraktforlængelse <3
« Seneste Redigering: 22 Apr 2012, 23:04 af Chamberlain15 » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11312: 23 Apr 2012, 08:33 »

Fuldt fortjent at Van P vandt PFA Player of the Year. Så kan man igen lige stille spørgsmålet om hvorfor han ikke engang var nomineret til Ballon D'Or når en række andre dårligere PL spillere var..

Jeg forstår heller ikke hvorfor Walker skulle vinde Young Player of the Year, men det har nok noget at gøre med at Agüero er spanier og Walker er englænder. Mon ikke?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11313: 23 Apr 2012, 08:39 »

PhilipFlink
Manager

« Svar #11314: 23 Apr 2012, 09:15 »

Fuldt fortjent at Van P vandt PFA Player of the Year. Så kan man igen lige stille spørgsmålet om hvorfor han ikke engang var nomineret til Ballon D'Or når en række andre dårligere PL spillere var..

Jeg forstår heller ikke hvorfor Walker skulle vinde Young Player of the Year, men det har nok noget at gøre med at Agüero er spanier og Walker er englænder. Mon ikke?

Aguero, spanier? Arg Gazlgor.. Sidst jeg tjekkede var han fra Argentina Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11315: 23 Apr 2012, 09:18 »

Nå nå.. Jeg burde blive bedre til at checke rigtigheden i mine indlæg før jeg poster..

g00n: Lyder totalt sammensværgelsesteo riagtigt!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11316: 23 Apr 2012, 09:30 »

Kyle Walker er hverken den bedste højre back i Premier League eller i London.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11317: 23 Apr 2012, 09:39 »

Kyle Walker er hverken den bedste højre back i Premier League eller i London.

Enig, men den diskussionen hører vel mere til årets hold end årets unge spiller..

Szczesny
Manager

« Svar #11318: 23 Apr 2012, 10:05 »

Enig, men den diskussionen hører vel mere til årets hold end årets unge spiller..

Som vel også er passende, eftersom Walker kom på årets hold?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11319: 23 Apr 2012, 10:16 »

Som vel også er passende, eftersom Walker kom på årets hold?

Ja, den indledende diskussion var blot om Walker burde være kåret som årets unge spiller foran Aguero

Szczesny
Manager

« Svar #11320: 23 Apr 2012, 10:19 »

Ja, den indledende diskussion var blot om Walker burde være kåret som årets unge spiller foran Aguero

Det indledende kan vel dårligt være en diskussion. Tvivler på at der er nogen der ved deres fulde fem ville vælge Walker over de andre. Som g00n linkede, så er der odds-teorien, og ellers har han vel fået stemmerne på den hype, der altid følger engelske spillere, der har spillet godt i 2 måneder af en sæson

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11321: 24 Apr 2012, 11:50 »

Også FWA har kåret RvP til sæsonens spiller, foran Rooney, Scholes og Dempsey. Ikke overraskende og fuldt fortjent at knægten vinder alle de priser.

Og husk at der er nyt afsnit (i hvert fald for mig) af Szczesny versus hvor han kører mod Walcott... Awesomeness at its fullest.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11322: 28 Apr 2012, 14:37 »

NYD DET! Det varer ikke længe før PL sæsonen er ovre, så det er om at nyde Arsenal kampene. I dag bliver det sæsonens sidste svære, da vi er ude mod Cunty Stoke. Vi har det traditionelt skidt med dem, især efter at Shawcross knækkede Ramsey. Vi mangler en 4 spillere til kampen; Wilshere, Arteta, Walcott, Mertesacker. Benayoun er tilbage efter at han ikke måtte være med mod Chelsea, mens Diaby er lidt småsyg så han i hvert fald ikke starter. Følgende opstilling er sandsynlig:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
Song   Ramsey
Oxen     Rosicky     Benayoun
Van Persie

Det eneste spørgsmål er hvorvidt Walcott blive erstattet af Oxen eller Gervinho, og her tror jeg at Oxen er et mulehår foran. Ligaen spidser til, og 3 point i dag er essentielle for 3. pladsen. Vi bliver nødt til at tænke på at Chelski faktisk kunne gå hen og vinde CL og så står 4. pladsen uden CL deltagelse! NUFC er 3 point efter, men med en sejr i deres overskydende kamp kan de komme á point med os. De spiller dog en svær udekamp mod Wigan, så lad os håbe at de tager endnu en stor skalp. Spurs spiller hjemme mod Blackburn og Chelsea tager imod QPR, så vi kan ikke forvente at de hjælper os. Kampen bliver ikke vist på nogen kanaler jeg kan tage (viser 6'eren også Wigan-NUFC?), så heldigvis kan Viaplay hjælpe! God kamp og KOM SÅ ARSENAL!!!!

U-4-E
Manager

« Svar #11323: 28 Apr 2012, 14:53 »

6'eren viser jeres kamp.

ptrN
Manager

« Svar #11324: 28 Apr 2012, 14:56 »

Stoke har reduceret dimensionerne på deres bane; mon ikke det er fordi de er bange for vores pasningsspil.

https://twitter.com/#!/WestStandTone/status/196214957732413440/photo/1

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 753 754 [755] 756 757 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010