Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 659 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
757
758
[
759
]
760
761
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1284361 gange)
DeBuur
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #11370:
02 Maj 2012, 17:44 »
Citat af: Gazlgor 02 Maj 2012, 14:26
Der har længe, længe været snak om både Vertoghen og M'Vila, og det er klart at rygterne blot intensiveres af at vi nu har færdiggjort handlen med Podolski og man håber på at kunne klare sine handler inden EM.
Wenger og Arsenal kunne have spillet med i kampen om L hvis de havde forstærket sig - nu er Podolski hentet og hvis det lykkes at holde RvP i klubben så står i angrebsmæssigt stærkt.
Jeg mener jeres Forsvar er hoved problemet og mener det er her Wenger skal satse og hente en stærk DC.
Vertoghen kunne være et godt bud.
Jeres backs har indimellem været problematiske - Sagna mener jeg en sublim back men på venstre kanten hænger det mere - men hvem er bedre en de I har ?
YNWA
Korzika
Gæst
«
Svar #11371:
02 Maj 2012, 19:24 »
Kan Arsenal få fat i Verthonghen og M'Vila ser de for alvor meget skræmmende ud. Helt klart en mesterskabskandidat til næste sæson, hvis de får hentet de to spillere. Jeg ved ikke om Arsenal vil forsøge sig med Podolski på kanten, men netop på kanterne, mener jeg Arsenal mangler en spiller fra øverste hylde. Arsenal er rigtig godt besat breddemæssigt, men en type som Hazard eller Götze vil virkelig klæde det hold. Men man skal naturligvis tage hensyn til, at man har 2 store talenter i Chamberlain og Ryo.
Tidligere har manglen på bredde været et problem for Arsenal, men hvis Arsenal får signet disse to spillere, så ser det bedre ud for dem. Derudover står Wenger jo med et luksus problem. Hvordan vil man stille op??? (Arsenal spiller muligvis ikke med 2 defensive midtbanespillere, men var lidt i tvivl om, hvem der som udgangspunkt ligger dybest af Arteta og Song) Der er massere af valgmuligheder. Sæt at Arsenal signer M'Vila og Vertonghen, så står man jo med luksus subs, som Gervinho, Podolski, M'Vila og Vertonghen, som i mine øjne sagtens kan indgå i et rotationssystem uden at gøre holdet dårligere på papiret. Kunne også sagtens se Vertonghen tage Koscielnys plads.
Chesny
Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs
Arteta - Song
Wilshere
Walcott Chamberlain (?)
RVP
Farligt hold. Dog vil jeg mene, at der også sidder spillere på bænken, der ikke er gode nok for Arsenal. Vurderet efter hvordan de har spillet i denne sæson: Sydkoreaneren, Chamakh, Ramsey, Squillaci. Og måske nogle flere.
«
Seneste Redigering: 02 Maj 2012, 19:26 af Korzika
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11372:
02 Maj 2012, 19:29 »
Problemet i denne sæson har været på to(/tre) fronter:
1. Vi har ikke haft et alternativ til RvP. Hvis han var blevet skadet (igen) havde vi sikkert lagt og rodet ved 12.-13. pladsen men heldigvis har han endelig haft en skadesfri sæson og dermed også bombet. Det problem får vi løst ved at hente Podolski
2. Vi har været utroligt uheldige med skadessituationen i forsvaret. Vi har stillet med 17(!) forskellige kombinationer i forsvaret, og det kan enhver se ikke er holdbart. Vi havde begge vores backs plus deres backups ude i adskillige uger, mens vores førstevalg i sig selv var ude i 3 måneder. Det er saftsuseme også svært at have et holdbart forsvar når man skal spille så længe uden førstevalgene.
3. Her er der jo så en parantes 3'er. Hvis man ser bort fra de to ovennævnte problemer, har en ting været klar: Vi har simpelthen ikke haft den bredde som man har brug for. Vi er efterhånden klar over at vi hver sæson render ind i en lang periode hvor vi har 10-11 skader, og backup spillerne har ikke været gode nok. Det kræver at vi luger ud i marginalspillerne og får hentet nogle bedre og mere effektive erstatninger. Her har jeg tidligere nævnt en liste af folk der skal ud, og hvis vi så henter nogle breddespillere, så kan jeg ikke se hvordan vi ikke skulle konkurrere om PL i næste sæson. Vores pt. stærkeste opstilling til næste sæson (som vi slet ikke har kunne stille med i år) ser vel således ud:
Szczesny
Sagna Koscielny Vermaelen Gibbs
Song Arteta
Walcott Wilshere Podolski
Van Persie
Hertil ville vores backup- /rotationsspillere være Mertesacker, Santos, Ramsey, Rosicky, Gervinho og Oxlade-Chamberlain. Derefter går vi ud i rækkerne med folk som ikke kunne forventes at præstere fra kamp til kamp: Diaby, Jenkinson, Djourou, Frimpong, Coquelin, Miyachi, Bartley. Jeg har her fjernet de spillere som jeg ikke forventer er med i næste sæson. Campbell kan måske tælles med, men jeg er ikke sikker på at han får arbejdstilladelse (ala Wellington). Her har vi 23 spillere, hvoraf 17 af dem vel kan tælles som faste omkring førsteholdet. Det er slet ikke bredt nok, og derfor kan vi kigge på kæderne således:
1. Vi skal have en målmand som backup til Szczesny, da Fabianski og Almunia kan forventes at smutte og Mannone ikke gider at varme bænk.
2. Umiddelbart kunne man pege på en DC, men det er jeg ikke sikker på er nødvendigt. Vi har 3 sikre DC'ere og så Djourou som måske ryger til sommer og Bartley som for tiden varmer bænk for Rangers, men som der er høje forventninger til. Jeg mener ikke at det er nødvendigt med endnu en DC'er.
3. På midten har vi Ramsey, Rosicky og Diaby som backup. De to førstnævnte kunne man sagtens forvente spillede ganske udemærket til næste sæson, men jeg nægter at tro at Diaby kan fortsætte. Skade på skade på skade har ødelagt hans karriere og det er ikke nok at vi stoler på at 2 backups er nok. Man kan så kigge på Frimpong og Coquelin (som også har haft skader i indeværende sæson) som backups, men jeg kan godt forstå hvis Wenger henter M'Vila - dette sker dog nok kun hvis Diaby bliver solgt.
4. Nu bliver det tilgengæld spændende. På højrefløj forventer jeg at Walcott fortsætter og på trods af enkelte rygter tror jeg at det er lagt fast. På venstre skulle man tro at Podolski er hentet ind fordi han sagtens kan spille wing men samtidig fungere som angrebsbackup for RvP. Derudover har vi Gervinho og Oxlade som sagtens kan bruges igen til næste sæson. Umiddelbart ser det også fint ud her, men hvis vi først bliver ramt af en skade eller to, kan det hurtigt se tyndt ud. Jeg håber at vi henter en fløjspiller her, men jeg forventer det dog ikke..
Alt i alt ser det faktisk allerede nu fornuftigt ud. Jeg ville bestemt ikke have noget imod hvis man hentede et par breddespillere bl.a. i M'Vila, og et drømmescenarie ville være en fløjspiller mere - Hazard eller Götze skulle være velkomne! Jeg tvivler dog stærkt på at det sker...
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #11373:
02 Maj 2012, 19:31 »
Wenger ligner mere og mere en der rotere meget. Eller måske rotere han i nød pga. de mange skader, men de kommer sikkert også igen i den kommende sæson. Jeg ser ligesom dig M'Vila og Vertonghen som de mest sandsynlige nye på Emirates. Jeg forventer ikke at nogen af dem kommer til at då direkte ind i startopstillingen, men jeg tror at M'Vila med tiden slår Song af. Song er en af mine favoritspillere, han er meget karismatisk og har spillet en stor sæson, men han er for usikker ift. den defensive del af spillet i denne sæson. Han er langt mere offensivt indstillet end han burde som bindeledet mellem midtbane og forsvar.
Men jeg tror at Poldi vil blive brugt primært som venstrekant, fordi at Chamberlain ikke er ældre end han er. Oxlade skal nok få de minutter han er klar til, og det skal nok blive rigtig mange. Men jeg tror Arsene Wenger tager små skridt med ham, pånær hvis han pludselig viser noget helt exceptionelt som Wilshere og bare virker bedre.
Jeg tror ikke nogen af spillerne er faste på holdet, udover at Sagna, Kos og Verm er det sammen med RvP og Arteta - og naturligvis vores goalkeeper. Det må uden tvivl være de vigtigste spillere på holdet, og det er nok de eneste der nærmest kan forvente en startplads i hver eneste kamp.
Men holdet er toptrimmet, hvis vi får de fornødne signings, men jeg må desværre være realist og sige vi nok ikke vinder mesterskabet i den kommende sæson - men vi kommer tættere på det fuldende hold og dermed tættere på titler! Jeg tror godt vi kan hive en pokalturnering hjem til Emirates! Det er noget vi har brug for, for at få fornyet tro på at dette projekt kan lykkedes!
Up the Gunners!
EDIT: Skrevet samme tid som Galzgor, så har ikke lige svaret på det indlæg. Men jeg er til gengæld helt enig i hans startformation!
«
Seneste Redigering: 02 Maj 2012, 19:33 af Cesc
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11374:
02 Maj 2012, 19:33 »
Heh Korzika, så fik du lavet et lignende indlæg... Jeg er enig med dig langt hen af vejen, bortset fra at jeg ikke mener at Ramsey skal sælges. Bevares, han har spillet under par i denne sæson, men han er stadig ung og et kæmpe talent, og jeg tror at vi ser en helt anderledes Ramsey til sommer. Hvis han igen får en middelmådig sæson til næste sæson kan vi overveje at sælge ham - men han har trods alt kun været i Arsenal i et par år, og efter at United også huntede ham fra Cardiff ville det være lidt forhastet at sælge ham allerede nu.
Jeg kan da lige supplere til hvem jeg tror og regner med smutter til sommer: Fabianski, Almunia, Squillaci, Denilson, Park, Chamakh, Bendtner, Arshavin, Vela, Lansbury, Benayoun og så måske Diaby og Djourou, her tvivler jeg dog lidt. Men der skal helt sikkert tyndes ud i truppen og det bliver der også - hvis vi kan finde nogen til at afsætte spillerne til..
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #11375:
02 Maj 2012, 19:38 »
Jeg er enig enig med Galzgor, og jeg tror med 100 % sikkerhed at Ramsey ikke bliver solgt eller rygtet væk. Han har mulighederne for at blive en stor spiller, og Wenger fortæller ham vel i starten af den kommende sæson, at han skal steppe sit game op, for at blive på førsteholdet og holde sig fra salgslisten.
Jeg tror vi beholder Fabianski. Jeg tror ikke vi lader to målmænd gå i det samme vindue, og jeg er sikker på at Almunia bliver solgt. Squillaci er gone, og det samme gælder Chamakh og Park. Arshavin har jeg min tvivl om. Han virker til at være tilfreds med livet i London, hvor hans børn går i skole osv. - men jeg ved ikke. Jeg håber han bliver solgt sammen med Bendtner og Denilson, da det er tre løntunge spillere vi har rendende her. Lansbury ryger nok desværre, selvom jeg godt kan li' ham - og det samme med Vela, der ikke har niveauet til en topklub.
Benayoun håber jeg vi får købt. Ikke så meget pis med ham, han spiller de kampe han spiller og laver ingen skandaler eller noget. En spiller der passer sit job, og har rutinen med sig. Kunne være en vigtig spiller omkring juletiden i bredden, da han bestemt ikke er dårlig! Men langt fra fantastisk.
Djourou og Diaby bliver. Abou får en ALLERSIDSTE sæson for at bevise han kan holde sig skadesfri og gøre gavn. Jeg vil dog gerne se ham solgt.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11376:
02 Maj 2012, 19:46 »
Fabianski har ytret ønske om at han vil væk - det er også forståeligt. Det er nu han skal slå igennem i en klub, og det får han ikke muligheden for med Szczesny på holdet. Det må da også være irriterende at blive overhalet af samme knægt både på klubholdet og landsholdet. Så jeg er ikke i tvivl om at han ryger. Arshavin har også sagt at han ikke vil tilbage til Arsenal, ligesom Vela har gjort det samme. Denilson har derimod ikke afvist det, og så kan man jo lidt frygte at han fortsætter ved os.
Benayoun kunne også fint fortsætte som backupspiller for min skyld, men det tvivler jeg stærkt på at han gør. Han er i forvejen hurtig til at melde sin utilfredshed med ikke at få nok spilletid (who can blame him?) og jeg tror at han rykker til en lidt mindre klub så han kan få fast spilletid.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #11377:
04 Maj 2012, 13:57 »
...... Er Diaby nu skadet igen, siden Park har taget hans plads på holdkortet til imorgen??
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #11378:
04 Maj 2012, 14:04 »
Citat af: Thierry_Henry12 04 Maj 2012, 13:57
...... Er Diaby nu skadet igen, siden Park har taget hans plads på holdkortet til imorgen??
Diaby blev skadet i sin sidste optræden ja, og er ude i sæsonens sidste to kampe.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #11379:
04 Maj 2012, 14:06 »
Citat af: g00n 04 Maj 2012, 14:04
Diaby blev skadet i sin sidste optræden ja, og er ude i sæsonens sidste to kampe.
.. burde blive hans sidste kamp, IMO .. når, her kommer noget jeg ikke kunne lide fra Wengers press conference:
AW beaming about double van Persie awards. Says he's hopeful he'll renew, but wants him to stay even if he won't sign.
Kan ikke lide den "even if he won't sign".. Lyder ikke sådan heeeeeeeelt optimistisk på en eller anden måde i min verden.. Forstår godt det han mener, men synes det lyder lidt .. trist ..
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #11380:
04 Maj 2012, 23:07 »
Kampen mod Norwich er Wengers kamp nr. 900 i spidsen for Arsenal, og i forbindelse med dette læste jeg lige denne statistik:
Selv hvis Wenger taber samtlige de næste 100 kampe, vil han stadig være den manager med den bedste win-% i Arsenals historie.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #11381:
04 Maj 2012, 23:51 »
Citat af: g00n 04 Maj 2012, 23:07
Kampen mod Norwich er Wengers kamp nr. 900 i spidsen for Arsenal, og i forbindelse med dette læste jeg lige denne statistik:
Selv hvis Wenger taber samtlige de næste 100 kampe, vil han stadig være den manager med den bedste win-% i Arsenals historie.
Nah, ikke helt, selv hvis han vandt de næste 100 kampe, ville han vist ikke nå hverken Pat Rice eller James McEwen. Og han mangler også lige ca 3% i at nå Joe Shaw. Det skal så retfærdigvis lige siges, at de alle tre kun var caretaker managers.
Hvad liggger hans win-% helt exact på? Teoretisk må han da i hvert fald være tæt på, at kunne nå ned omkring Thomas Mitchell og William Elcoat.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #11382:
05 Maj 2012, 00:15 »
Citat af: DNE 04 Maj 2012, 23:51
Nah, ikke helt, selv hvis han vandt de næste 100 kampe, ville han vist ikke nå hverken Pat Rice eller James McEwen. Og han mangler også lige ca 3% i at nå Joe Shaw. Det skal så retfærdigvis lige siges, at de alle tre kun var caretaker managers.
Hvad liggger hans win-% helt exact på? Teoretisk må han da i hvert fald være tæt på, at kunne nå ned omkring Thomas Mitchell og William Elcoat.
Hehe, jeg har ikke selv tjekket tallene for andre managers, men de 3 første du nævner var ganske rigtigt kun caretakers.
Wengers statistik for de første 899 kampe:
519 sejre, 204 uafgjorte og 176 nederlag. Det giver en win-% på 57,73%.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11383:
05 Maj 2012, 12:56 »
Szczesny
Sagna Vermaelen Koscielny Gibbs
Song Ramsey
Gervinho Rosicky Benayoun
Van Persie
Bænk: Fabianski, Santos, Djourou, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Park, Chamakh.
3-0.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #11384:
05 Maj 2012, 14:28 »
Citat af: g00n 05 Maj 2012, 00:15
Hehe, jeg har ikke selv tjekket tallene for andre managers, men de 3 første du nævner var ganske rigtigt kun caretakers.
Wengers statistik for de første 899 kampe:
519 sejre, 204 uafgjorte og 176 nederlag. Det giver en win-% på 57,73%.
I så fald skal han altså lige vinde i hvert fald 20 af de næste 100 kampe, for at holde sig foran de to førnævnte herrer, som begge har en win-% der nærmer sig 54%
Sider:
1
...
757
758
[
759
]
760
761
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »