home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:44:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 359 360 [361] 362 363 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313594 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5400: 16 Jun 2009, 13:51 »

Jeg forstår ikke hvordan du kan kalde Vermaalen "stærk i luftrummet". Hvis min hukommelse ikke er helt gal på den - og det er den nok eftersom jeg lige er kommet hjem efter en vild nat i byen - så er Vermaalen 183 høj. Ikke just et fyrtårn i luftrummet og det er lige præcis det vi har brug for eftersom hverken Gallas eller Touré kan prale af at styre luften i midterforsvaret. Jeg vil klart foretrække en kampneger som Sakho der både er høj og hurtig - og ikke mindst god i FM!

Og hvad pokker skal det hjælpe at han kan spille venstre back når vi har Clichy, Traore og Gibbs til den plads? Jeg tvivler stærkt på at Vermaalen kommer til Arsenal.

Han er muligvis ikke høj, men han hopper højt, og timer sine hovedstød rigtigt godt. I Holland bliver det i hvert fald set som en af hans stærke sider.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ludlow
Gæst

« Svar #5401: 16 Jun 2009, 14:33 »

Jeg forstår ikke hvordan du kan kalde Vermaalen "stærk i luftrummet". Hvis min hukommelse ikke er helt gal på den - og det er den nok eftersom jeg lige er kommet hjem efter en vild nat i byen - så er Vermaalen 183 høj. Ikke just et fyrtårn i luftrummet og det er lige præcis det vi har brug for eftersom hverken Gallas eller Touré kan prale af at styre luften i midterforsvaret.

Jeg forstår ikke, hvordan du kan udtale dig om manden, når du tydeligvis ingenting ved om ham. Vermaelen er over 185 cm. Ydermere er han en intelligent forsvarsspiller, som har en springkraft der siger spar to. Han timer sine spring utrolig godt, og taber sjældent en hovedsstødsduel i Eredivise. Derudover er han et våben i offensiven, hvor han har et fint scoringssnit i Holland.

Og hvad pokker skal det hjælpe at han kan spille venstre back når vi har Clichy, Traore og Gibbs til den plads? Jeg tvivler stærkt på at Vermaalen kommer til Arsenal.

Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvordan du kan fremhæve Traore og Gibbs. Traore er venstre midtbane, og skal aldrig tilbage på back pladsen. Gibbs er stadig uhyggelig ustabil, og kostede meget sidste sæson. Vermaelen er prøvet på denne position, og det vil ikke blive uvant for ham, at skulle spille kampe som venste back. Han vil være en god backup til Clichy - ligesom han vil være det til Toure/Gallas. God placeringsevne, god teknik og godt overblik.

Jeg vil klart foretrække en kampneger som Sakho der både er høj og hurtig - og ikke mindst god i FM!

Hvad skal vi bruge flere overhypet franske teenagere til? Vi har brug for folk, der kan komme på tale til startformationen fra første dag. Sakho er uden tvivl en stjerneforsvar i svøb, dog er han ung og har visse mangler. Sådan som situationen ser ud i Arsenal, er han IMO langt fra manden vi skal satse på - specielt med vores transferbudget taget i mente.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2009, 14:37 af Ludlow » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #5402: 16 Jun 2009, 14:41 »

Ludlow@

Delvist enig i dit indlæg Smiley

Vermalen er en dygtig forsvarsspiller, som sikkert har været en fin profil i det hollandske, og imo må han være langt mere rutineret end sakho.. det skal siges jeg aldrig har set sakho spille, men flere 19 årige spillere har i ikke brug for i forsvaret.. Et forsvar skal imo være BUNDhamrende rutineret og stabilt.. Spørgsmålet er netop om arsenal fortsat kan leve med at Gibbs laver de ungdommelige svipsere man nu engang gør i den alder?.. Det mener jeg selvfølgelig ikke.. Hvad er der egentlig sket med clichy er han stadig skadet?

Men nu til klimaks Hævet Øjenbryn.. Mener i virkelig at en Vermalen er en spiller der løfter jeres forsvar fra at være imo ret middelmådigt til at blive et af dem man altid kan regne med i pl.. Jeg mener helt afgjort at i bør gå efter langt større navne, som man VED er garant for altid at levere det ypperste af det man kan forvente på topscenen.. Imo tror jeg slet ikke at vermalen vil være en forstærkning, og selvom han er yngre end silvestre så syntes jeg det køb er lige så meget alibi..

Vil man være en storklub skal man købe spillere efter det.. Vermalen er ikke en stor spiller.. spørgsmålet er om han ever bliver det, men som sagt..

Har Arsenal råd til at vente på det?.. Imo syntes jeg i bevæger jer længere og længere væk fra de andre tophold, ved at lave den slags køb Peace.. var jeg Arsenal ville jeg bruge det der skulle til, og hente en KLASSEspiller til hver kæde..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #5403: 16 Jun 2009, 14:46 »

Han er muligvis ikke høj, men han hopper højt, og timer sine hovedstød rigtigt godt. I Holland bliver det i hvert fald set som en af hans stærke sider.

Med alt respekt for den hollandske æresdivison, men så er spillerne i PL altså min et niveau over stor set alle de hollandske klubber i den bedste rækker. Jeg tvivler på at der er ret mange hold der ville kunne begå sig i PL hvis de fik chancen.
Og selv om man er hovedstødsstærk i holland kræver det altså en hel del for også at være bare ok i PL...

Szczesny
Manager

« Svar #5404: 16 Jun 2009, 14:53 »

Ved godt at du skrev henvendt mod Hawk, men kunne simpelthen ikke lade være med at kommentere det.

Jeg forstår ikke, hvordan du kan udtale dig om manden, når du tydeligvis ingenting ved om ham. Vermaelen er over 185 cm. Ydermere er han en intelligent forsvarsspiller, som har en springkraft der siger spar to. Han timer sine spring utrolig godt, og taber sjældent en hovedsstødsduel i Eredivise. Derudover er han et våben i offensiven, hvor han har et fint scoringssnit i Holland.

Hvor høj er han? Dansk wiki siger 1.80, engelsk 1.86... Mener dog at 1.86 er det rigtige. At du siger han er god i Holland sætter jo også tingene lidt i perspektiv. Jon Dahl var også god i Holland.

Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvordan du kan fremhæve Traore og Gibbs. Traore er venstre midtbane, og skal aldrig tilbage på back pladsen. Gibbs er stadig uhyggelig ustabil, og kostede meget sidste sæson. Vermaelen er prøvet på denne position, og det vil ikke blive uvant for ham, at skulle spille kampe som venste back. Han vil være en god backup til Clichy - ligesom han vil være det til Toure/Gallas. God placeringsevne, god teknik og godt overblik.

Hvordan kan man ikke fremhæve Traore og Gibbs? De har allerede en del PL-erfaring og ja Gibbs var ustabil, men han er jo stadig kun en knægt. At du så argumenterer for at vi skal smide 100 millioner for en back-up spiller synes jeg er helt ude i hampen. Traore/Gibbs kan sagtens være reserver for Clichy, når han er skadet. Og Djorou/Senderos/Silvestre (måske pånær sidstnævnte), kan qua deres erfaring imo lige så godt være back up. Så hellere Sakho-løsningen, så der er noget at arbejde med, MEN skal der imo handles, så skal det sgu være til starting 11 og ikke alt det reserve/fremtidsgøgl. Det er der allerede masser af i øjeblikket.

Hvad skal vi bruge flere overhypet franske teenagere til? Vi har brug for folk, der kan komme på tale til startformationen fra første dag. Sakho er uden tvivl en stjerneforsvar i svøb, dog er han ung og har visse mangler. Sådan som situationen ser ud i Arsenal, er han IMO langt fra manden vi skal satse på - specielt med vores transferbudget taget i mente.

Jeg er egentlig enig i den sidste del, men forstår så ikke hvorfor du vælger at kalde Vermaelen for en god back-up til både back og central. Og er Sakho dyrere end Vermaelen, eller hvad er det du hentyder til?

All in all - få nu købt den centerforsvarer så der ikke er så meget pis, som i den forgangne sæson. Sælg Adebayor og køb en kompetent CM og CD, så er den skid slået.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ludlow
Gæst

« Svar #5405: 16 Jun 2009, 15:07 »

Spørgsmålet er netop om arsenal fortsat kan leve med at Gibbs laver de ungdommelige svipsere man nu engang gør i den alder?.. Det mener jeg selvfølgelig ikke.. Hvad er der egentlig sket med clichy er han stadig skadet?

Selvfølgelig er der ikke plads til Gibbs fjollerier i defensiven, hvis Arsenal skal kæmpe med i toppen. Han er ung, og er dygtig fremadrettet - dog er han utrolig ustabil overall. Rutine i defensiven skal der til, og det kan Vermaelen i den grad bidrage med. I og med han er anfører i Hollands største og mest succesrige hold nogensinde, er han vant til pres, og er god til at holde hovedet koldt. Ang. Clichy, har han været plaget med skader igennem hele sæson. Det har været et stort problem, eftersom han er en af holdets absolut mest stabile og solide spillere.

Mener i virkelig at en Vermalen er en spiller der løfter jeres forsvar fra at være imo ret middelmådigt til at blive et af dem man altid kan regne med i pl.. Jeg mener helt afgjort at i bør gå efter langt større navne, som man VED er garant for altid at levere det ypperste af det man kan forvente på topscenen.. Imo tror jeg slet ikke at vermalen vil være en forstærkning, og selvom han er yngre end silvestre så syntes jeg det køb er lige så meget alibi..

Eftersom du tidligere skrev, at dit kendsskab til manden er lille, og sjældent har set ham optræde for Belgien eller Ajax, synes jeg det er urimeligt, at dømme ham på forhånd. Jeg har aldrig skrevet, at Vermaelen kunne løfte vores forsvar - jeg har ubetinget kaldt ham en back-up for Toure og Gallas samt Clichy.  Dette har netop været Arsenals problem det seneste år - at spillerne udenfor startformationen ikke har været klar til at præstere og holde niveau, når det gjaldt. Til dette formål passer Vermaelen rigtig fint, og med tiden kan han muligvis vinde Gallas', som ikke har lang tid endnu, plads i forsvaret. Man kan egentlig godt sammenligne Vermaelen og Agger på mange punkter - stærk defensiv, godt overblik og kontant spillestil.

Har Arsenal råd til at vente på det?.. Imo syntes jeg i bevæger jer længere og længere væk fra de andre tophold, ved at lave den slags køb Peace.. var jeg Arsenal ville jeg bruge det der skulle til, og hente en KLASSEspiller til hver kæde..

Med klubbens økonomi og gæld taget i betragtning, kan Arsenal under ingen omstændigheder gå ud og købe spillere på Zlatan, Messi og Villas niveau. Klubbens nye lortestadion har sat en massiv lænke om foden der gør, at Arsenal er tvunget til at købe spiller til fornuftige priser og omtanke, sælge profiler år efter år som hver gang sænker udviklingen i klubben. Hvis jeg var Arsenal ville jeg også hente en KLASSEspiller til hver kæde - dog er det umuligt, hvis ikke der sælges ud på forhånd.

JKJ
Gæst

« Svar #5406: 16 Jun 2009, 15:17 »

Nu modsiger du lidt dig selv...

Du siger i ikke har de store penge at gøre godt med...

Men alligevel er du parat til at bruge 100 mio dkr ( det er den pris der er blevet nævnt for ham her i tråden) for en spiller der kun skal være back-up...

Når i har råd til at bruge så mange penege på en back-up spiller har i vel også råd til at finde noget bedre som virkelig kan forstærke jeres hold...

verdenskrig
Manager

« Svar #5407: 16 Jun 2009, 15:25 »

Selvfølgelig er der ikke plads til Gibbs fjollerier i defensiven, hvis Arsenal skal kæmpe med i toppen. Han er ung, og er dygtig fremadrettet - dog er han utrolig ustabil overall. Rutine i defensiven skal der til, og det kan Vermaelen i den grad bidrage med. I og med han er anfører i Hollands største og mest succesrige hold nogensinde, er han vant til pres, og er god til at holde hovedet koldt. Ang. Clichy, har han været plaget med skader igennem hele sæson. Det har været et stort problem, eftersom han er en af holdets absolut mest stabile og solide spillere.

Eftersom du tidligere skrev, at dit kendsskab til manden er lille, og sjældent har set ham optræde for Belgien eller Ajax, synes jeg det er urimeligt, at dømme ham på forhånd. Jeg har aldrig skrevet, at Vermaelen kunne løfte vores forsvar - jeg har ubetinget kaldt ham en back-up for Toure og Gallas samt Clichy.  Dette har netop været Arsenals problem det seneste år - at spillerne udenfor startformationen ikke har været klar til at præstere og holde niveau, når det gjaldt. Til dette formål passer Vermaelen rigtig fint, og med tiden kan han muligvis vinde Gallas', som ikke har lang tid endnu, plads i forsvaret. Man kan egentlig godt sammenligne Vermaelen og Agger på mange punkter - stærk defensiv, godt overblik og kontant spillestil.

Med klubbens økonomi og gæld taget i betragtning, kan Arsenal under ingen omstændigheder gå ud og købe spillere på Zlatan, Messi og Villas niveau. Klubbens nye lortestadion har sat en massiv lænke om foden der gør, at Arsenal er tvunget til at købe spiller til fornuftige priser og omtanke, sælge profiler år efter år som hver gang sænker udviklingen i klubben. Hvis jeg var Arsenal ville jeg også hente en KLASSEspiller til hver kæde - dog er det umuligt, hvis ikke der sælges ud på forhånd.

Enig i den første del af dit indlæg.. vermalen er helt sikkert vandt til at spille under pres, og hans mentale tilstand i disse omgivelser må derfor menes at være gode Smiley.. så rent mentalt er han helt sikkert klar til det..

Ja mit kendskab er lille, men jeg kan simpelthen ikke forestille mig at en spiller som ham kan forestærke jer.. det er lige så meget ud fra navnet.. Jeg har aldrig hørt noget som helst positivt om ham, før det du fortæller nu.. Hvis han var hamrende god og stabil ville der nok være flere rygter om ham, da han trods alt spiller i en kendt klub Smiley

Min første tanke da jeg så at han var rygtet til jer var: Nå så kender jeg arsenal igen Peace

Med hensyn til det med gælden må jeg erkende at jeg ikke vidste det.. var faktisk ikke klar over at i havde en stor gæld op over begge øre.. det forklarer naturligvis det hele bedre, men stadig.. Jeg nægter at tro på at i ikke har penge til at hente en bedre spiller end ham.. Fordi i er så stor en klub Peace

Men faktisk undrer jeg mig over at du så gerne vil bruge 100 mio på en backup Opstemt?.. Specielt når de midterforsvarer i allerede har imo slet ikke holder et nieau man kan være tryg ved  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ludlow
Gæst

« Svar #5408: 16 Jun 2009, 15:50 »

Hvor høj er han? Dansk wiki siger 1.80, engelsk 1.86... Mener dog at 1.86 er det rigtige. At du siger han er god i Holland sætter jo også tingene lidt i perspektiv. Jon Dahl var også god i Holland.

Jeg mener at have læst på Ajaxs officielle hjemmeside, at han er 186 cm. Det er dog underordnet, om manden er 180 eller 186 cm. Vermaelen er utrolig god, sikker og aggressiv i luftrummet. Springkraft og timing er altafgørende, og den faktor bære Vermaelen. Jeg ved godt, at disse billeder ikke siger meget, men det giver et godt billede på, hvor vild manden er.

http://www.ajax.nl/upload/7ad5294f-cbd4-4cac-a15e-922bf12e29fa_1187214504370-Ajax_Slavia_Vermaelen.jpg

http://www.ajax.nl/upload_mm/b/3/8/61713_fullimage_Vermaelen.jpg

At du siger han er god i Holland sætter jo også tingene lidt i perspektiv. Jon Dahl var også god i Holland.

Jeg er træt af at høre på argumenter af denne slags. Det er et lorte usagligt argument, som ikke kan inddrages. Har Daniel Agger fra den danske SAS-liga ikke gået ind og vist, at han kan følge med i PL med succes? Vidic? Hangeland? Samba? Hvis spillere kan komme ind fra den danske, russiske og tysk fodbold (som reserve), hvorfor kan en forsvarsgeneral og styrmand fra Hollands største klub så ikke? Jeg har længe fulgt Ajax, og Vermaelen har tit skilt sig ud. Jeg tror virkelig, han kan slå igennem i PL.

Hvordan kan man ikke fremhæve Traore og Gibbs? De har allerede en del PL-erfaring og ja Gibbs var ustabil, men han er jo stadig kun en knægt. At du så argumenterer for at vi skal smide 100 millioner for en back-up spiller synes jeg er helt ude i hampen. Traore/Gibbs kan sagtens være reserver for Clichy, når han er skadet. Og Djorou/Senderos/Silvestre (måske pånær sidstnævnte), kan qua deres erfaring imo lige så godt være back up. Så hellere Sakho-løsningen, så der er noget at arbejde med, MEN skal der imo handles, så skal det sgu være til starting 11 og ikke alt det reserve/fremtidsgøgl. Det er der allerede masser af i øjeblikket.

Nej. Gibbs kan ikke være reserve for Clichy. Det har han i denne sæson vist. Der er utrolig langt endnu. Jeg spår Gibbs til at blive den nye Hoyte. Udemærket fremadrettet, men uduelig og nervøs i defensiven. Traore spillede kant hos Pompey. Med blandet succes. Han skal ikke tilbage og spille back, hvor han ikke høre hjemme. Dette ville være en stor bremseklods. Ingen af disse to har erfaring eller talent på nuværende tidspunkt til at være med til at fører Arsenal et niveau højere.

Vermaelen skal ikke udelukkende købes som backup. Han skal ligeledes køres i stilling som Gallas efterkommer, som højst sandsynlig forlader klubben næste sommer. Der er mange kampe i Arsenals og de øvrige topholds kampprogram. Derfor er det vigtigt, at have folk der kan træde ind, og give spillerne i startformationen en pause, eller erstatte dem i form af skader. Denne rolle skal Vermaelen udfylde det første år. At Senderos er tilbage er ligeledes godt. Lad os håbe, at han har taget ved lære hos de italienske forsvarsspillere.

Sælg Adebayor og køb en kompetent CM og CD, så er den skid slået.

Jeg er dybt dybt enig i, at Adepaymemore skal smides ud af klubben. Efter Beyonce pludselig er blevet rig, kan vi håbe, de vil smide 20-25 mio på bordet. Ellers kan vi håbe, Ancelotti stadig er hot efter at få taber-togolesere under vingerne.

Ludlow
Gæst

« Svar #5409: 16 Jun 2009, 15:56 »

Nu modsiger du lidt dig selv...

Du siger i ikke har de store penge at gøre godt med...

Men alligevel er du parat til at bruge 100 mio dkr ( det er den pris der er blevet nævnt for ham her i tråden) for en spiller der kun skal være back-up...

Når i har råd til at bruge så mange penege på en back-up spiller har i vel også råd til at finde noget bedre som virkelig kan forstærke jeres hold...

Jeg mener bestemt ikke, at 10 mio pund er dyrt eller overpris for en spiller af Vermaelens niveau og talent. Kald ham backup eller rotationsspiller - på sigt skal og kan han tage over for enten Toure eller Gallas. Det kræver naturligvis en tilvænningsperiode, hvilket er et kendt fact. Jeg spår ham en fremtid i Arsenal. Jeg har længe sukket efter en spiller af hans art.

Szczesny
Manager

« Svar #5410: 16 Jun 2009, 16:05 »

Jeg er træt af at høre på argumenter af denne slags. Det er et lorte usagligt argument, som ikke kan inddrages. Har Daniel Agger fra den danske SAS-liga ikke gået ind og vist, at han kan følge med i PL med succes? Vidic? Hangeland? Samba? Hvis spillere kan komme ind fra den danske, russiske og tysk fodbold (som reserve), hvorfor kan en forsvarsgeneral og styrmand fra Hollands største klub så ikke? Jeg har længe fulgt Ajax, og Vermaelen har tit skilt sig ud. Jeg tror virkelig, han kan slå igennem i PL.

Det sætter lidt tingene i perspektiv. At spillere der har gjort det godt fra en mindre liga kan godt inddrages i debatten, fordi det hjælper din sag, men spillere der ikke har gjort det godt, må ikke nævnes? Det jeg ville frem til, og som ikke har rykket sig, er at der er stor usikkerhed med en signing derfra. Det kan blive både en pige og en dreng. Og jeg gider sgu ikke slippe £11 for en pige Peace

Nej. Gibbs kan ikke være reserve for Clichy. Det har han i denne sæson vist. Der er utrolig langt endnu. Jeg spår Gibbs til at blive den nye Hoyte. Udemærket fremadrettet, men uduelig og nervøs i defensiven. Traore spillede kant hos Pompey. Med blandet succes. Han skal ikke tilbage og spille back, hvor han ikke høre hjemme. Dette ville være en stor bremseklods. Ingen af disse to har erfaring eller talent på nuværende tidspunkt til at være med til at fører Arsenal et niveau højere.

At DU spår Gibbs til at blive den nye Hoyte gør det jo ikke nødvendigvis sandt Smiley Hvis ikke Traore skal være med i kampen om backen, hvad skal han så? Kan han slå Arshavin/Rosicky/Walcott etc af på kanten? Nej de kan ikke føre Arsenal et niveau højere nu, de skal være back-ups. Det samme foreslår du med Vermaelen, så han bidrager jo heller ikke til at føre Arsenal et niveau højere. Derfor mener jeg at der skal købes en der med garanti forstærker forsvaret - centralt!

Vermaelen skal ikke udelukkende købes som backup. Han skal ligeledes køres i stilling som Gallas efterkommer, som højst sandsynlig forlader klubben næste sommer. Der er mange kampe i Arsenals og de øvrige topholds kampprogram. Derfor er det vigtigt, at have folk der kan træde ind, og give spillerne i startformationen en pause, eller erstatte dem i form af skader. Denne rolle skal Vermaelen udfylde det første år. At Senderos er tilbage er ligeledes godt. Lad os håbe, at han har taget ved lære hos de italienske forsvarsspillere.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du vil købe en spiller der skal bruges et år på at køres i stilling. Hvorfor ikke købe en der kan gøre en forskel med det samme? således at sæsonen 09/10 ikke også bliver trofæløs.

Jeg er dybt dybt enig i, at Adepaymemore skal smides ud af klubben. Efter Beyonce pludselig er blevet rig, kan vi håbe, de vil smide 20-25 mio på bordet. Ellers kan vi håbe, Ancelotti stadig er hot efter at få taber-togolesere under vingerne.

Da godt vi kan blive enige om noget Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #5411: 16 Jun 2009, 16:05 »

Jeg mener bestemt ikke, at 10 mio pund er dyrt eller overpris for en spiller af Vermaelens niveau og talent. Kald ham backup eller rotationsspiller - på sigt skal og kan han tage over for enten Toure eller Gallas. Det kræver naturligvis en tilvænningsperiode, hvilket er et kendt fact. Jeg spår ham en fremtid i Arsenal. Jeg har længe sukket efter en spiller af hans art.

For de priser, og især hvis man ikke har det store spiller budget, skal man købe spillere der kan gå direkte ind i start 11-veren.

Det virker da helt tåbeligt at når i ikke har så mange penge at gøre godt med så bruger så mange penge på en spiller du vil bruge til rotation eller back-up. Imo skal han gå direkte ind blandt de 11 startende når man vil bruge så mange penge ud af et lille budget...

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5412: 16 Jun 2009, 16:13 »

Lige omkring Gibbs, ved ikke om jeg har set den samme Gibbs som dig Ludlow, for ham jeg så gjorde det bortset fra en enkelt fejl mod Manchester uhyggeligt godt, synes bestemt han har niveauet til at være reserve i Premier League, og mener da ikke han står tilbage ift. de reserver man har til backpladserne i de fleste andre store klubber.

Omkring Vermaelen, så er jeg fuldstændig enig med dig. Argumentet om at man kun kan købe spillere fra Premier League er jo helt væk. En stor del af de forsvarsprofiler vi i dag har i Premier League er købt direkte fra klubber i andre lande. Medmindre man har 200 mio kr. at købe ind for, så får man sjældent en readymade stjernedefender til en klub, lige som med Skrtel, Vidic, Agger, etc. så må man købe en forsvarsspiller der ser ud til at have niveauet, og som forhåbentlig med et par års erfaring vil kunne blomstre op og blive en af verdens bedste. Jeg siger ikke at der ikke muligvis er bedre køb end Vermaelen, men synes mange her har et urealistisk forhold til det at købe forsvarsspillere inden for en budgetrestriktion, muligvis fordi man har spillet for meget FM.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ludlow
Gæst

« Svar #5413: 16 Jun 2009, 16:18 »

Det sætter lidt tingene i perspektiv. At spillere der har gjort det godt fra en mindre liga kan godt inddrages i debatten, fordi det hjælper din sag, men spillere der ikke har gjort det godt, må ikke nævnes? Det jeg ville frem til, og som ikke har rykket sig, er at der er stor usikkerhed med en signing derfra. Det kan blive både en pige og en dreng. Og jeg gider sgu ikke slippe £11 for en pige Peace

Jeg tror, du misforstår. Jeg ville blot vise og påminde dig om, at det er muligt for spillere, der kommer fra mindre kendte ligaer end PL, og få succes. Det lød ikke muligt i dine ører.

Det samme foreslår du med Vermaelen, så han bidrager jo heller ikke til at føre Arsenal et niveau højere. Derfor mener jeg at der skal købes en der med garanti forstærker forsvaret - centralt!

Jeg mener netop ikke, at vi skal skal erstatte hverken Toure eller Gallas i det centrale forsvar. Jovist har Toure har dårlige perioder i år, men alle Gooners ved udemærket, hvad han er god for. Jeg har vundet alt respekt for Gallas efter han fik frataget anførerbindet. Han har vist vilje og mod. De er et godt makkerpar, når de rammer toppen. Det vi mangler og søger, er en kvalificeret forsvarsspiller, der kan tage over efter Gallas, når han snarligt drager på pension. Hvorfor ikke købe Vermaelen til dette formål, og kører ham i stilling nu? Det ville da få ham til at vende sig til tempoet og spillestilen. Derudover er han væsentlig bedre end Djourou og Silvestre.

Ludlow
Gæst

« Svar #5414: 16 Jun 2009, 16:22 »

Lige omkring Gibbs, ved ikke om jeg har set den samme Gibbs som dig Ludlow, for ham jeg så gjorde det bortset fra en enkelt fejl mod Manchester uhyggeligt godt, synes bestemt han har niveauet til at være reserve i Premier League, og mener da ikke han står tilbage ift. de reserver man har til backpladserne i de fleste andre store klubber.

Gibbs har gjort det under middel, og begået flere mindre uprovokerede fejl - udover brøleren mod United. Han skal virkelig oppe sig defensivt, hvis han for alvor vil på tale til en plads i startformationen. Det har været et helvede for Clichy, der har været skadet eller ude af form størstedelen af sæson. Der kan ikke herske tvivl om, at han er guld værd for os, og en af verdens bedste og mest stablie back-spillere i verden.

Sider: 1 ... 359 360 [361] 362 363 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010