Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:44:05
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
I går
kl. 16:11:28
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
1 Bruger, 641 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
360
361
[
362
]
363
364
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1313593 gange)
Szczesny
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #5415:
16 Jun 2009, 16:24 »
Citat af: Ludlow 16 Jun 2009, 16:18
Jeg mener netop ikke, at vi skal skal erstatte hverken Toure eller Gallas i det centrale forsvar. Jovist har Toure har dårlige perioder i år, men alle Gooners ved udemærket, hvad han er god for. Jeg har vundet alt respekt for Gallas efter han fik frataget anførerbindet. Han har vist vilje og mod. De er et godt makkerpar, når de rammer toppen. Det vi mangler og søger, er en kvalificeret forsvarsspiller, der kan tage over efter Gallas, når han snarligt drager på pension. Hvorfor ikke købe Vermaelen til dette formål, og kører ham i stilling nu? Det ville da få ham til at vende sig til tempoet og spillestilen. Derudover er han væsentlig bedre end Djourou og Silvestre.
I og med at du ikke vil erstatte hverken Gallas eller Toure, så hænger vi jo på samme problem der koster os hvert år. Set pieces. Vi lukker så utroligt mange mål ind på den konto og ved at fastholde Gallas/Toure-konstellationen så bliver vi jo ikke bedre på det punkt.
Jeg giver dig ret i at de er gode, når de begge rammer niveau, men som Wenger tidligere har kommenteret, så er de langt fra de bedste venner - og det synes jeg har set ud til at påvirke dem. Det er længe siden at de enten har været klar samtidig, eller har præsteret godt sammen i en længere periode.
Så derfor må en af dem væk (helst Gallas) og ind med en stor skræmmende centerforsvarer, imo
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Ludlow
Gæst
«
Svar #5416:
16 Jun 2009, 16:35 »
Citat af: StormQ 16 Jun 2009, 16:24
Så derfor må en af dem væk (helst Gallas) og ind med en stor skræmmende centerforsvarer, imo
Jeg kan godt følge dig. Jeg mener dog, at Gallas kunne gå en god sæson i møde - hvorimod Toure har spillet en mindre god sæson i fjor, og sluttede heller ikke imponerende af. Dog vil jeg ikke af med Toure, som er den eneste invincible tilbage i truppen. IMO kan Arsenal godt tillade sig at beholde begge spillere, da både Vermaelen er tæt på og Senderos er tilbage fra Italien.
Personligt ville jeg elske at se Hangeland trække Arsenal-trøjen over hovedet. Hangeland som flere gange er blevet sat i forbindelse med Arsenal denne sommer. Uhyggelig stabil, no-nonsense og urørlig i luftrummet. Han har virkelig imponeret mig voldsomt i denne sæson.
Ludlow
Gæst
«
Svar #5417:
16 Jun 2009, 16:49 »
"Its more a question of when - not whether" - Jesaia Sjaak Swart
Således omtaler Thomas Vermaelens agent transfer-sagen. Han udtaler i samme interview, at grunden til handlen bliver trukket i langdrag er, at Vermaelen i øjeblikket er på ferie. Han vender hjem til Holland på fredag.
Szczesny
Manager
«
Svar #5418:
16 Jun 2009, 16:51 »
Hmm.. Ja så så jeg altså hellere en Hangeland, som du også nævner, men lad os nu se hvad han kan
Ludlow
Gæst
«
Svar #5419:
16 Jun 2009, 16:57 »
Manden har imponeret undertegnet voldsomt. En ting jeg ikke forstår er, hvordan man kan betvivle AWs indkøb. Meget kan man kritiserer ham for, men hvis der er noget han er god til, er det at handle. Jeg gider ikke remse hans kongeindkøb op - det er vi alle klar over. IMO er det dog uforskammet, at være dybt negativ uden at have fulgt spilleren ordenligt, eller have det nødvendige kendskab.
Szczesny
Manager
«
Svar #5420:
16 Jun 2009, 17:08 »
Er skam heller ikke dybt negativ, eller lignende. Tillader mig bare at være tvivlende - især når du som voldsomt imponeret, ikke ser ham klar til en start-ellever
Ludlow
Gæst
«
Svar #5421:
16 Jun 2009, 17:16 »
Citat af: StormQ 16 Jun 2009, 17:08
Er skam heller ikke dybt negativ, eller lignende. Tillader mig bare at være tvivlende - især når du som voldsomt imponeret, ikke ser ham klar til en start-ellever
1. Den var ikke kun rette imod dig. 2. Endnu engang - jeg har aldrig sagt han ikke var klar til startformationen. Det første år vil han være en fin rotationsspiller i bagerste kæde, på højde med de øvrige topholds - O'Shea, Evans, Agger, Skrtel, Alex og Ivanovic. Efter et års tilvænning spår jeg ham til, at bide sig fast og blive en vigtig profil hos Arsenal, og måske endda i PL.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5422:
16 Jun 2009, 17:23 »
Så får du lige mine 5 cents: Ja okay, så kan jeg godt give dig at Vermaalen måske er 3 cm højere end jeg påstod - sorry
Når det er sagt, så kan jeg stadig ikke se Vermaalen i Arsenal. Det kan godt ske at han dominerer Hollands bedste hold, men prøv at se hvor langt Ajax har klaret sig i de store europæiske turneringer de sidste år? De kan ikke spille med mod de store drenge, og at gå fra hollandsk fodbold til at spille for et tophold i verdens mest fysiske, bedste og hårde liga er altså stadig et kæmpe skridt. Det kan være at du har ret i at han er klasser bedre end de andre forsvarer i hollandsk fodbold - men det er stadig et kæmpe sats fra Arsenals side hvis de smider 100mio efter en mand som ikke har højden eller fysikken til f.eks. at kunne duellere med folk som Drogba i verdens hårdeste liga. Når det så er sagt, så er jeg da enig om at vi skal have en ny DC'er. Det kan godt ske at Touré og Gallas er et stærkt makkerpar når de rammer dagen - men de har altså også mange dage hvor de ikke spiller på topniveau og når de selv siger at de ikke kan spille sammen, så ser jeg det naturligt at vi skiller os af med én af dem - helst Gallas (som i øvrigt gerne må tage Silvestre, Diaby og Adebayor i hånden på vejen ud).
Jeg kan slet slet ikke se hvordan du mener at Vermaalen skal være backup for Clichy. Sidste sæson var første gang at Clichy ramte ind i en længerevarende skade siden Cole smuttede, og så gik Gibbs (han er kun fucking 19 år) ind og leverede pragt præstationer imod hold som Liverpool, United, United, United og Chelsea. Ja vel lavede han da et par fejl, men han er stadig kun 19 fucking år og et kæmpe talent - det er der ingen tvivl om. Wenger har også selv udtalt at Gibbs kommer til at tage over for Cashley på det engelske landshold, og det er ikke just små ord fra en mand uden forstand på talent. Ud over at vi har en Clichy som førstevalg og en Gibbs (19 år!!) som reserve, så kommer Traore tilbage efter at have spillet fløj i en Premier League klub - en plads som han imo ikke bør bestyre for som der bliver pointeret, så har vi Walcott, Arshavin, Rosicky, Nasri og til dels Van Persie som kan spille den plads. Der er ingen tvivl om at Wenger flytter ham tilbage som venstre back og følger hans udvikling på reserveholdet nu hvor han er tilbage.
At sammenligne Gibbs med Hoyte kan jeg i øvrigt ikke andet end at grine af. Hoyte viste aldrig nogensinde glimt af klasse og alle kunne se at han aldrig ville besidde kvaliteten til at spille i Arsenal.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Quagmire
Reserveholdsspiller
«
Svar #5423:
16 Jun 2009, 17:36 »
Kan faktisk ikke være ret meget mere enig Hawk...
Ang. Hoyte må jeg indrømme at jeg var en de personer som havde en fidus til ham. Men må sig at Gibbs talent slår ham langt over sokke holderne...
Føler at en mand som Eboue er glemt i klubben og ser nu til at være på vej væk.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5424:
16 Jun 2009, 19:43 »
Ja meget apropos har Eboue faktisk lige været ude og sagt at han skal have en bedre sæson næste gang - hvilket vi vist alle kunne ønske os - ellers ville han forlade klubben og spille i et helt andet land. Han ville ikke være et stort savn på min konto, men så bliver vi nødt til at hente en højre back som backup så vi ikke behøver at flytte Touré derud hvis Sagna bliver skadet.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Ludlow
Gæst
«
Svar #5425:
16 Jun 2009, 22:20 »
Citat af: Hawk1nZ 16 Jun 2009, 17:23
Så får du lige mine 5 cents: Ja okay, så kan jeg godt give dig at Vermaalen måske er 3 cm højere end jeg påstod - sorry
Når det er sagt, så kan jeg stadig ikke se Vermaalen i Arsenal. Det kan godt ske at han dominerer Hollands bedste hold, men prøv at se hvor langt Ajax har klaret sig i de store europæiske turneringer de sidste år? De kan ikke spille med mod de store drenge, og at gå fra hollandsk fodbold til at spille for et tophold i verdens mest fysiske, bedste og hårde liga er altså stadig et kæmpe skridt. Det kan være at du har ret i at han er klasser bedre end de andre forsvarer i hollandsk fodbold - men det er stadig et kæmpe sats fra Arsenals side hvis de smider 100mio efter en mand som ikke har højden eller fysikken til f.eks. at kunne duellere med folk som Drogba i verdens hårdeste liga.
Igen – det er dumt at udtale sig om noget, man ikke har noget kendskab til. Det er tydeligt at høre, at du ikke har set kampe med Vermaelen. 3 cm fra eller til er underordnet. Hans springkraft og timing er i top, og jeg kan sagtens se ham sætte Drogba til vægs i en eventuel hovedstødsduel. Man kan ikke få stjernenavne for 10 mio pund – specielt ikke når købsklubben er Arsenal. Jeg forstår ikke, hvorfor tilhængerne er kræsne, og disker op med urealistiske navne som transfer prospects. At du bliver ved med at plapre løs om, at et skifte fra hollandsk fodbold til engelsk fodbold er for svært, stort og åh så hårdt, er IMO decideret dumt. Hvis talentet og evnerne er til stedet, er det bestemt realistisk.
Når det så er sagt, så er jeg da enig om at vi skal have en ny DC'er. Det kan godt ske at Touré og Gallas er et stærkt makkerpar når de rammer dagen - men de har altså også mange dage hvor de ikke spiller på topniveau og når de selv siger at de ikke kan spille sammen, så ser jeg det naturligt at vi skiller os af med én af dem - helst Gallas (som i øvrigt gerne må tage Silvestre, Diaby og Adebayor i hånden på vejen ud).
Det centrale forsvar skal forstærkes – her er vi enige. Du har fuldstændig ret i, at der er for langt mellem snapsene for Toure og Gallas og deres samarbejde. De er begge fantastiske fodboldspiller, det er dog ekstremt ærgerligt, at de minder for meget om hinanden og ikke kan fordrage hinanden personligt. Der skal fornyelse til. Det er positivt at Senderos er tilbage, grundet hans højde, intelligent og no-nonsense spillestil. Senderos er dog et stort spørgsmålstegn, eftersom rygter siger, han gerne vil forlade klubben denne sommer.
Der skal, som du påpeger, ligeledes sælges ud til sommer, da det løsner transferbudgettet, og der er for mange, der simpelthen ikke er gode nok. Hvis Guldhønen, Diaby, Silvestre, Randall og muligvis Djourou forlod klubben, ville jeg ikke græde snot. Tværtimod. Jeg ser specielt frem til, at den dovne togoleser bliver smidt ud af klubben. Hadet til den mand er ubeskriveligt højt. Jeg drømmer hver nat om at vågne op til nyheden om, at Beyonce har smidt 20-25 mio på bordet for ham.
Jeg kan slet slet ikke se hvordan du mener at Vermaalen skal være backup for Clichy. Sidste sæson var første gang at Clichy ramte ind i en længerevarende skade siden Cole smuttede, og så gik Gibbs (han er kun fucking 19 år) ind og leverede pragt præstationer imod hold som Liverpool, United, United, United og Chelsea. Ja vel lavede han da et par fejl, men han er stadig kun 19 fucking år og et kæmpe talent - det er der ingen tvivl om. Wenger har også selv udtalt at Gibbs kommer til at tage over for Cashley på det engelske landshold, og det er ikke just små ord fra en mand uden forstand på talent. Ud over at vi har en Clichy som førstevalg og en Gibbs (19 år!!) som reserve, så kommer Traore tilbage efter at have spillet fløj i en Premier League klub - en plads som han imo ikke bør bestyre for som der bliver pointeret, så har vi Walcott, Arshavin, Rosicky, Nasri og til dels Van Persie som kan spille den plads. Der er ingen tvivl om at Wenger flytter ham tilbage som venstre back og følger hans udvikling på reserveholdet nu hvor han er tilbage.
Jeg mindes ikke at have forslået Vermaelen som backup for Clichy. Jeg har nævnt, han kan spille den plads som et plus, og for at vise, hvor alsidig manden er.
Jeg sidder og småfniser over, at du kalder bare nogle Gibbs optrædener i denne sæson for pragtpræstationer. Han har i utrolig små glimt vist en smule af det talent, som AW har pålagt ham. Jeg er langt fra tryg ved at have ham på back pladsen i Clichys fravær. Han er usikker, træffer ofte forkerte beslutninger og smider alt alt for mange bolde væk. Det må og skal ikke ske i den bagerste kæde. Her gælder det om, at kunne holde hovedet koldt. Du skriver flere gange, han kun 19 år gammel. Det er da fuldkommen ligegyldigt, eftersom han bliver ved med at småfejle. Det er der ikke råd til i vores situation.
Ja meget apropos har Eboue faktisk lige været ude og sagt at han skal have en bedre sæson næste gang - hvilket vi vist alle kunne ønske os - ellers ville han forlade klubben og spille i et helt andet land. Han ville ikke være et stort savn på min konto, men så bliver vi nødt til at hente en højre back som backup så vi ikke behøver at flytte Touré derud hvis Sagna bliver skadet.
Jeg ser meget gerne Eboue blive i klubben – dog er det forståeligt hvis han søger væk, da han står bag Sagna i køen. Udover at være en fantastisk teamplayer og humørspreder, er han en fremragende backup for Sagna. Han er desværre blevet brugt off-position en del i denne sæson, hvilket har givet ham meget ufortjent kritik. Både Eboue og Sagna er blandt ligaens og Europas bedste back spillere.
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #5426:
17 Jun 2009, 16:27 »
Arsenal-manager Arsene Wenger er klar med et bud på Fiorentinas brasilianer Felipe Melo. (Daily Mail)
Ikke meget jeg kender til ham, men han lyder da som en spændende spiller - Brasiliansk og spiller i en rigtig god klub..
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #5427:
17 Jun 2009, 19:32 »
http://onside.dk/node/35342
I følge medier er vi klar til at byde 130 mio kr. Spiller han defensiv midtbane, nogen der ved det?
Ludlow
Gæst
«
Svar #5428:
17 Jun 2009, 20:17 »
Citat af: Theo 17 Jun 2009, 19:32
I følge medier er vi klar til at byde 130 mio kr. Spiller han defensiv midtbane, nogen der ved det?
KØB, KØB, KØB. Melo er en fantastisk spiller, som ligeledes er på ønskelisten hos Inter og Milan. Han er en kriger på den centrale midtbane, og jeg ser ham som en god makker til Cesc. 17 gule kort og 3 røde kort er det blevet til i denne sæson i Serie A hos Fiorentina - det kan lyde skræmmende, dog havde tallene ikke været nært så høje, hvis det var PL. Fysisk og teknisk stærk anlagt. Hurtig på føderne og vinder uhyggeligt mange nærkampsdueller. Ydermere har han en solidt skud. Melo spiller i skrivende stund Confederations Cup hos Brasilien, hvor han er ved at bide sig fast.
Jeg tvivler stærkt på, at AW vil smide 17-18 mio pund (som aviserne skriver) efter ham. Det ville ikke passe med fortiden, hans filosofi eller klubbens økonomi. Fiorentina skulle dog være interesseret i Senderos - kunne man forestille sig en byttehandel, og nogle pund oveni? Jeg krydser fingre for denne handel.
Roslev3
Reserveholdsspiller
«
Svar #5429:
17 Jun 2009, 20:34 »
Ja, det kunne være virkelig spænende med Melo som makker til Fabregas. Jeg tvivler dog også meget på om den gode Arsene virklig er villig til at smide 130 mio. på bordet for ham. Beløbet kan formentlig også godt stige en del, da e to Milan-klubber også er interreseret i ham, og så er jeg da først helt sikker på at Wenger springer fra.
Sider:
1
...
360
361
[
362
]
363
364
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »