home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  3 Brugere, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313636 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5370: 30 Maj 2009, 13:44 »

Rafa kan finde på hvad som helst.

Wink

Hehe helt enig, men som -LFC- skriver så sælger han ikke til en konkurrent...

Men vi kan da lave en bytter, i får Alonso, så får vi Cesc   Hævet Øjenbryn

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5371: 30 Maj 2009, 17:11 »

Hehe, så er vi jo lidt tilbage hvor vi startede Wink

Nå, men siden vi ikke kan blive enige om det, så napper vi bare Barry. So there!

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #5372: 30 Maj 2009, 17:14 »

Barry ville være det perfekte køb for Arsenal IMO. 
Han er rutineret, god tekninsk og en meget klog spiller.

Sådan én mener jeg at Arsenal har manglet siden salget af Viera.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5373: 01 Jun 2009, 18:41 »

Snakken om Xabi fortsætter. Senest har Cesc sagt at han ville være en perfekt tilføjelse til midtbanen. Der er da heller ingen grund til at nægte dette, men mon ikke Cesc's udtalelser kommer dels for at presse Wenger til et godt køb til den centrale midtbane, dels fordi at han personligt er gode venner med Xabi? Jeg tvivler selv på at Liverpool ville sælge ham til os, medmindre de fik en kæmpe slask penge, men hvem ved. Senest skulle Xabi også gerne ville lede efter en ny udfordring, men mon ikke han snakker om udlandet?

Derudover bliver vi sat i forbindelse med den belgiske centerforsvarer Thomas Vermaalen eller hvordan det nu staves. Han er 23 år og burde kunne fås til en rimelig pris. Det lyder som et Wenger køb.

Og ja, så er der selvfølgelig også snak om Barry. Det bliver spændende at høre hvem Wenger får hevet ind Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #5374: 01 Jun 2009, 19:24 »

Jeg må sige at jeg hellere vil have Xabi end Barry. Indrømmet jeg har ikke set meget til Barry, men Alonso er simpelthen så stærk i pasningerne og derudover er han ikke bange for at slå en guldbold indimellem, hvor man nogle gange godt kan blive frustreret over at vi konsekvent bare skal spille den rundt, som var det ishockey-powerplay.

Vermaelen er jeg sgu meget i tvivl om. En spiller der har spillet i Ajax hele sin seniorkarriere (pånær en udlejning), og man må sige at Ajax ikke har været imponerende de seneste år. Jeg har intet kendskab til selve spilleren - udover det var ham der nettede på Kvist's opløg så FCK gik videre til CL - men hans hold har ikke ligefrem præsteret og vil da mene at vi har brug for en spiller med selvtillid!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5375: 02 Jun 2009, 19:09 »

Skuffende at læse i dag, at Barry forhandler med Manchester City. Så kan man vist bare konstatere at penge betyder lidt mere for ham end de CL-ambitioner han snakkede om var grunden til at han ønskede at komme til Liverpool sidste sæson.

Og Xabi Alonso tales tættere og tættere på Real Madrid. Så må vi jo bare slås med Spurs om Lorik Cana eller Blaise Matuidi...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5376: 02 Jun 2009, 20:01 »

Ja nu har Barry skrevet under med Man C: http://www.bold.dk/nyt/City-betaler-96-mio-kr-for-Villa-stjerne

Underligt valg alligevel...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #5377: 02 Jun 2009, 20:11 »

Ja der røg hans ambitioner vist. Til gengæld er hans lønseddel stor. Det må han jo have gjort op med sig selv.

Alonso har jeg ikke rigtig troet på ville komme, efter hans rigtig flotte sæson i 'pool, men ja nu bli'r det vel en spiller jeg aldrig har hørt om. Det har man dog vænnet sig til Smiley

Dog forstår jeg ikke den bold.dk-artikel. De 96 millioner kontra de 150 er jo i hegnet. Da man snakkede 150 i sin tid var det jo et meget stærkere pund. Der er nok kun 2-3 milliomer forskel i pund-prisen i forhold til de 54 i DKK, oder was? Huh

United-styrer
Gæst

« Svar #5378: 02 Jun 2009, 20:17 »

De har betalt 12 mio. pund for ham, så cirka 100 millioner.

Jeg mener ikke, at "hans ambitioner røg". Neutralt set må det være en spændende udfordring for enhver spiller at være med i opbygningen af et nyt storhold, hvad Shitty har det økonomiske fundament for at blive.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5379: 02 Jun 2009, 21:49 »

De har betalt 12 mio. pund for ham, så cirka 100 millioner.

Jeg mener ikke, at "hans ambitioner røg". Neutralt set må det være en spændende udfordring for enhver spiller at være med i opbygningen af et nyt storhold, hvad Shitty har det økonomiske fundament for at blive.

Er ganske enig der, at være med til at bygge et storhold op er da langt mere ambitiøst end bare at joine en klub der i forvejen er verdens bedste. At Villa så netop er den klub der lige pt. er tættest på at true top4 er en anden ting.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #5380: 03 Jun 2009, 23:30 »

Er ganske enig der, at være med til at bygge et storhold op er da langt mere ambitiøst end bare at joine en klub der i forvejen er verdens bedste. At Villa så netop er den klub der lige pt. er tættest på at true top4 er en anden ting.

Det er da hul i hovedet, når grunden til at han ville væk sidste sommer var at han ville spille CL Wink Nu spiller han jo overhovedet ikke europæisk i næste sæson. Og lur mig om ikke pengene har spillet ind - læste noget om at den eneste der tjener mere end ham i City er Robinho.

-LFC-
Manager

« Svar #5381: 03 Jun 2009, 23:32 »

Er de det? Everton er ellers blevet nummer 5 to sæsoner i træk og holder sig meget stabilt i toppen...

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5382: 04 Jun 2009, 00:00 »

Er de det? Everton er ellers blevet nummer 5 to sæsoner i træk og holder sig meget stabilt i toppen...

Vil mene at de to er lige stærke, men så siger vi at Everton er tættest på at true Top4.

Omkring barry, så må jeg indrømme at for en million om ugen, ville jeg nok også overveje City.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5383: 04 Jun 2009, 00:17 »

For lige at vende tilbage vende tilbage til Arsenal, så er det uofficielle transfervindue jo startet, og der går allerede godt med rygter.

Matuidi bliver stadig rygtet til klubben, en transfer jeg ser som rimeligt realistisk.

Felipe Melo's agent skulle have udtalt at Inter samt Arsenal var interesserede i ham, det skulle endda have stået på Fiorentina's hjemmeside, kan dog ikke italiensk, så kan ikke bekræfte noget af det. Desuden skulle Melo have en forkærlighed for Inter, så omend jeg gerne ville have ham, tror jeg ikke det er realistisk.

Tony Adams har udtalt at man kikker på italienske forsvarsspillere, og nævnte bl.a. noget om at penge var en issue (kunne jo tyde på et dyrt køb). Derudover nævnte han at Vermaelen var en god spiller, men nok ikke så interessant for Arsenal. Hvilken rolle Tony Adams præcis spiller kan jeg ikke helt hitte ud af, og ved ikke hvor meget man skal lægge i hans udtalelser.

Sidst og måske vigtigst, så påstår flere sider at vi allerede har købt Ajax' Thomas Vermaelen, for 10 mio £, hvorvidt det er rigtigt aner jeg ærligt talt ikke. Manden er kun 23 år, og dermed ikke særligt erfaren, på trods af at AW tidligere har lovet erfarne spillere. Derudover virker 10 mio pund som en exceptionelt høj pris for en relativt uprøvet forsvarsspiller så tidligt i transfervinduet, Arsenal har jo ikke ligefrem tradition for bare at acceptere den første og bedste pris. Ikke desto mindre påstår 2 forskellige sider at vi har købt ham.

http://www.sport.co.uk/news/Football/20927/Arsenal_sign_Ajax_stopper.aspx
http://goonertalk.com/2009/06/03/reports-vermaelen-is-an-arsenal-player/

Hvorvidt det ville være en god signing skal jeg ikke kunne sige, han er ikke så stor fysisk, men skulle have en god mentalitet og læse spillet godt. Har ikke selv set ham spille, men det tegner umiddelbart ikke så godt for ham, at Ajax har lukket exceptionelt mange mål ind i denne sæson.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5384: 04 Jun 2009, 10:27 »

Ja der er også adskillige nyhedssider der har snuppet historien, bl.a. mest troværdige af alle: The Sun.. Der er tilgengæld en masse bloggere som alle benægter at det skulle have sket, men lad os nu vente og se.. Men du har ret i din analyse. £10mio for en forsvarsspiller lyder godt nok som utroligt meget, især for en mand som Arsene. Nu har jeg godt nok ikke set en dyt til Vermaelen men £10mio for en 23 årig forsvarer, så skal han godt nok være i en særklasse. Det er selvfølgelig også hvad vi har brug for, men det virker dybt mystisk..

Sider: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010