home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316249 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3330: 24 Aug 2008, 03:59 »

Manden scorede sku en basse, da er min grund.!

EDIT: Du bærer bare nag.... Lev med det, ligesom alle Brøndby fans gør... DE ER OGSÅ BLEVET MIDTERHOLD!

Og hvad konkluderer du det ud fra crazy
Du er da en taber af rang... Du trækker en fisk i land, som du ikke kan.. GÅ NU I SENG!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3331: 24 Aug 2008, 04:06 »

For satan drenge! Tag et kig på verden!
En 15-årig dreng dræber en 48-årig mand og filmer det oven i købet. Han får sølle 5 år, hvilket vil sige, at han kan komme ud efter 3-4 år. Hvis han havde dræbt Mads Mikkelsen på samme brutale måde, var det blevet til det samme antal år x 5. Bare på grund af et FUCKING navn.
Her for lidt siden, var der en latterlig flab, som postede en latterlig liste med Sasligaens flop i FCK-tråden. Sjovt nok er han Brødnby fan og Brøndby havde sjovt nok lige tabt ti AGF 1-2. På denne liste var der 3 fckere. Ingen Peter Madsen ingen Martin Ericsson. Han brugte som undskyldning, at vi skulle diskutere den. Jeg farede på og sagde at han gjore grundet ren og skær provokation, men så kan HELE sitet lige pludselig godt, holde med det lille brøndbysvin og argumentere for at det ikk var for at provokere.. KLAMT!
Det så jeg ikke selv, men fordi han laver noget lort skal man jo ikke tro, at man også kan det. Jeg så dog ikke, hvem der holdte med ham...

-LFC-
Manager

« Svar #3332: 24 Aug 2008, 04:07 »

UNdskyld hvilken provokation ser du i at bringe en liste over flops Huh

Det er da netop relevant at diskuterer... Det sjove er at du ikke selv kan se at du er ude og skide Grin
Ikke i en klubtråd vel. Wink

-LFC-
Manager

« Svar #3333: 24 Aug 2008, 04:19 »

Hvorfor ikke Rullende Øjne
Men ikke desto mindre lægger den op til mere debat end dit intetsigende indlæg!!

Men nu er du ikke absa, og absa er ikke dig... Og jeg er hverken svans eller lille.. Snarere tværtimod Cool Tunge

Nå nu er det vidst tid, til at du skal putte Smiley
Man diskuterer vel ikke, hvor godt f.eks. Rio Ferdinand har spillet de første 4 runder i f.eks. Liverpool-tråden vel? Rullende Øjne

-LFC-
Manager

« Svar #3334: 24 Aug 2008, 04:24 »

Det er helt rigtigt, at en liste giver mere debat, men uanset hvad så hører ingen af delene hjemme i en klubtråd. Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #3335: 24 Aug 2008, 04:28 »

Det er helt rigtigt, at en liste giver mere debat, men uanset hvad så hører ingen af delene hjemme i en klubtråd. Peace

Det kan jeg slet ikke forstå Smiley

Egentlig kan jeg på ingen måde se hvorfor folk blev ophidset over den... Men da folk lige havde trukket vejret 5 gange, faldt der jo også ro over det Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #3336: 24 Aug 2008, 09:43 »

Så fik I lige spammet den tråd godt til og spildt min tid med at slette jeres indlæg. Tak for det.

vesperGT
Manager

« Svar #3337: 24 Aug 2008, 09:59 »

Sørgeligt at se...... Eller rettere sagt læse...... Skuffet

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3338: 24 Aug 2008, 11:05 »

Så fik I lige spammet den tråd godt til og spildt min tid med at slette jeres indlæg. Tak for det.

Tja, hvis det var Man Utd der var blevet hånet på den måde, ville du nok reagere på helt samme måde. Det er jo helt normalt at folk føler sig trådt på. Specielt efter et så ømt et nederlag.

Jeg er som sagt ikke Arsenal-fan, men jeg kender præcis den følelse af unødvendige provokationer.

United-styrer
Gæst

« Svar #3339: 24 Aug 2008, 11:17 »

Tja, hvis det var Man Utd der var blevet hånet på den måde, ville du nok reagere på helt samme måde. Det er jo helt normalt at folk føler sig trådt på. Specielt efter et så ømt et nederlag.

Jeg er som sagt ikke Arsenal-fan, men jeg kender præcis den følelse af unødvendige provokationer.

Jeg hentydede nu til den afsporede FCK-Brøndby-diskussion mellem verdenskrig og mfsjovhat Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3340: 24 Aug 2008, 11:19 »

Jeg hentydede nu til den afsporede FCK-Brøndby-diskussion mellem verdenskrig og mfsjovhat Smiley

Nåh! Jamen så gider jeg da heller ikke brokke mig over noget som slet ikke er et problem  Cool

Szczesny
Manager

« Svar #3341: 25 Aug 2008, 15:21 »

Så er Senderos sendt til Milan for minimum et år - http://www.bold.dk/nyt/?vis=88211

Så skulle kabalen gerne være gået op, pånær den meget famøse -  men dog ukendte - midtbanespiller der skulle komme i nær fremtid.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3342: 25 Aug 2008, 15:26 »

Står intet om det på arsenal.com (endnu), men et interessant skifte - og absolut ikke et jeg havde regnet med inden sæsonen.

rasjt
Juniorspiller
**

« Svar #3343: 25 Aug 2008, 16:55 »

Vildt latterligt at man hidser sig op over noget der har været i fodbold verdenen i flere årtier. At mfsjovhat råber "Hangeland!!!" eller hvad han nu råber er det at kalde håne retten. Jeg mener bestemt af adminstratoren her, som er Arsenal fan, har misbrugt sine rettigheder, da han har set sig sur her på en stor, stor FCK-fan, som har valgt at gøre brug af håneretten.

Håne retten er der for at kunne gøre fodbold sjovt, men når man begynder at bruge vold kan man snakke om grim opførelsel.

Sagt fra en stor, stor Manchester United fan, hvilket i øvrigt også kunne finde på at råbe "Hangeland!!!"

Held og lykke Arsenal. Premier League er intet uden topholdene...

Manchester United - PSN: rasjt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3344: 25 Aug 2008, 16:58 »

Vildt latterligt at man hidser sig op over noget der har været i fodbold verdenen i flere årtier. At mfsjovhat råber "Hangeland!!!" eller hvad han nu råber er det at kalde håne retten. Jeg mener bestemt af adminstratoren her, som er Arsenal fan, har misbrugt sine rettigheder, da han har set sig sur her på en stor, stor FCK-fan, som har valgt at gøre brug af håneretten.

Håne retten er der for at kunne gøre fodbold sjovt, men når man begynder at bruge vold kan man snakke om grim opførelsel.

Sagt fra en stor, stor Manchester United fan, hvilket i øvrigt også kunne finde på at råbe "Hangeland!!!"

Held og lykke Arsenal. Premier League er intet uden topholdene...

Hvis du lige gad at læse rettighederne en gang, står der faktisk at man skal bruge sin egen tråd til at håne i, da det ellers ville føre til provokationer på provokationer hvis man håner hinanden i de tilhørendes klubtråd. Det har vi tidligere set slemme eksempler på. Så nej, administratoren misbruger ikke sine rettigheder, tværtimod overholder han sidens retningslinjer (som hele crewet går ind for), som du åbenbart ikke har læst ordentligt på.

Desuden overholder det heller ikke rettighederne at skrive "hangeland!!!" da det intet debatskabende har i sig, men derimod blot er en provokation. Intetsigende indlæg som disse er heller ikke tilladt - Som der OGSÅ står i retningslinjerne. Et eventuelt indlæg hvor man gør rede for sin glæde over det tidligere nederlag til Arsenal skulle derfor f.eks. finde sted i Manchester United tråden, hvor Man Utd fans holder til, eller hvilket hold man ellers er fan af.
« Seneste Redigering: 25 Aug 2008, 17:00 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010