home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316249 gange)
Zulue
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3315: 23 Aug 2008, 20:46 »

Hehe. Det er virkelig sørgeligt for Arsenal, for det er virkelig til at se, at det ikke fungerer. Jeg så ikke kampen i dag, af ren og skær uinteresse for Arsenal og Fulham, men på grund af, at Wenger ikke vil spendere voldsomt mange penge på lønninger eller spillere, så vinder Arsenal ikke. Get real, Wenger, og begynd og indse at fodbolden er en pengesport, hvor man bliver nød til at ofre, og ikke købe en spiller som Silvestre, hvis man vil vinde mesterskabet. Også selvom han blot skal være reserve, for det kan han sgu nok ikke engang. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #3316: 23 Aug 2008, 20:47 »

Cesc har kun frustrationerne med sig, det meste af det han skriver, er desværre vrøvl. Arsenal er selvfølgelig verdens bedste hold. Jeg gider bare ikke at argumentere for det lige nu.

Det er i simpelthen så langt fra at det er helt vildt, men af fare for at komme ud i en stor diskussion, hvilket jeg ik orker, gider jeg ik argumenterer videre Tunge

Inderst inde ved i det nok selv Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #3317: 23 Aug 2008, 20:47 »

Cesc har kun frustrationerne med sig, det meste af det han skriver, er desværre vrøvl. Arsenal er selvfølgelig verdens bedste hold. Jeg gider bare ikke at argumentere for det lige nu.
Briller? Peace

Arsenal er self. ikke verdens bedste hold, for så havde de jo vundet det hele og ikke tabt til Fulham idag...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3318: 24 Aug 2008, 03:22 »

Godt gået Hangeland!

Tåbelig kommentar! Hvad får du ud af den, udover en latterlig provokation...

Bliv dog voksen.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #3319: 24 Aug 2008, 03:28 »

De Rossi vil sgu pynte på midtbanen.
Men jeg er helt enig med Cesc.
- Mere kan jeg ikke sige.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3320: 24 Aug 2008, 03:31 »

Nåååårh endnu et lille stk. tudfjæs? Man har vel lov, at ytre sig om en gammel fanfavorit?

Burde du ikke følge din fornuft? Dvs. at gå i seng, for den er vist smuttet for længe siden.

Jeg er ikke Arsenal-fan, men jeg har da i det mindste respekt for andres klubber...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3321: 24 Aug 2008, 03:34 »

Når du siger respekt, hvad mener du så? Vær sød at definer det for mig, siden du spiller så einstein  Thumbs Up

At man ikke går ind og laver et så hjernedødt indlæg som dit, hvor den eneste grund er at provokere, og skabe en ophidset debat.

Hvor ligger det konstruktive i dit indlæg. Det ligger ikke lige frem op til debat.

Det burde selv du kunne se.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #3322: 24 Aug 2008, 03:36 »

Som jeg ser det, er der allerede en ophidset debat? Rettere sagt, du kan bare kigge på Cesc' indlæg...

Thaurat al Shabab

Niko
Gæst

« Svar #3323: 24 Aug 2008, 03:37 »

Som jeg ser det, er der allerede en ophidset debat? Rettere sagt, du kan bare kigge på Cesc' indlæg...

Men jeg holder med Arsenal - det gør du ikke. Jeg kom med frustrationer - du kom med provokation.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3324: 24 Aug 2008, 03:38 »

Okay, jeg overvurderede dig... du forstår øjensynligt slet ikke hvad jeg mener.

Cesc's indlæg er overhovedet ikke på samme tåbelige niveau som dit...

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #3325: 24 Aug 2008, 03:43 »

Om debatten er ophidset eller ej.. En debat er en Debat.

Thaurat al Shabab

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3326: 24 Aug 2008, 03:43 »

Okay, lad os da sige, det var ren provokation... Jeg starter en debat? Er det ikke også hvad det her forum er til? At debattere, konkludere og diskutere? Kan virkelig ikke se, problemet drenge

Det kræver ellers ikke den store IQ, at se problemet...

Men det er jo nok der dit problem for alvor ligger  funny

Godnat. Og held og lykke med fremtiden. Jeg tror ikke jeg ser dig på FMF i morgen når jeg vågner.

Niko
Gæst

« Svar #3327: 24 Aug 2008, 03:45 »

Om debatten er ophidset eller ej.. En debat er en Debat.

Vi ved jo alle at når man skriver: Godt gået Hangeland! bliver det virkelig debatteret. Især når man ingen grund har med, det ved alle.

ZhotLog
Gæst

« Svar #3328: 24 Aug 2008, 03:53 »

Sagen er blot, at det er pli, ikke at gå ind og direkte provokore i en fan-tråd for det hold, der netop har tabt. Når man gør det, må man forvente at få et par mere eller mindre hårde bemærkninger med på vejen. Det kan du oprette en Fulham tråd (medmindre sådan en allerede eksisterer selvfølgelig) og snakke om...

-LFC-
Manager

« Svar #3329: 24 Aug 2008, 03:56 »

Godt gået Hangeland!
Hehe iogmed jeg ikke er Gooner så er jeg lidt ligeglad, men ifølge retningslinjerne herinde er det forbudt at provokere i modstanderholdets klubtråd. Dvs. sådan et indlæg som dit hører til i Fulham-tråden eller chatten. Peace Wink

Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010