home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:59:06 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
13 Mar 2026, 08:07 Broen13 Blogs #67 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23336
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: JustinCet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 703 704 [705] 706 707 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346752 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10560: 16 Dec 2011, 13:52 »

Nu kunne vi jo ikke trække den gruppe. Men ja, det var den gruppe med den stærkeste top 3 Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10561: 16 Dec 2011, 14:08 »

Lidt af en lortelodtrækning, Milan var nok sværest tænkelige hold, efterfulgt af Napoli. Jeg ser os som svage favoritter, meget afhænger dog af vores skadessituation, omend samme selvfølgelig kan siges om ACM, hvor især Pato er skadesplaget.

"0 - In a knockout situation, no Italian side has ever knocked Arsenal out - in seven two-legged ties & one final. Draw."

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10562: 16 Dec 2011, 14:16 »

Lidt af en lortelodtrækning, Milan var nok sværest tænkelige hold, efterfulgt af Napoli. Jeg ser os som svage favoritter, meget afhænger dog af vores skadessituation, omend samme selvfølgelig kan siges om ACM, hvor især Pato er skadesplaget.

"0 - In a knockout situation, no Italian side has ever knocked Arsenal out - in seven two-legged ties & one final. Draw."

Vi har generelt haft det rigtig godt med italienske hold ja, med flotte sejre i Italien over både Roma (3-1), Inter (5-1) og Milan (2-0). Det er en svær lodtrækning, men ikke umulig - jeg ser dog nok Milan som svage favoritter i stedet.

Naustratze
Gæst

« Svar #10563: 16 Dec 2011, 14:38 »

Ser Milan som svage favoritter, især hvis vi ikke når at få Sagna og Wilshere tilbage.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10564: 16 Dec 2011, 14:46 »

Jeg vil tro at vi ser Sagna være klar, men nok først Wilshere i 2. kamp.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2011, 14:47 af KrookDale » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #10565: 17 Dec 2011, 16:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Wenger-overvejer-Henry-aftale

Hold kæft hvor kunne det være så klassssssssse!!

Her er jeg fuldstændig ligeglad med hvad folk skyder ind med nu.. Han er for gammel, han har ikke niveauet, bla bla bla!!!

Største idol nogensinde, og jeg ville elske at se ham i klubbens 125 års jubilæum trøjer Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10566: 17 Dec 2011, 16:36 »

http://www.bold.dk/nyt/Wenger-overvejer-Henry-aftale

Hold kæft hvor kunne det være så klassssssssse!!

Her er jeg fuldstændig ligeglad med hvad folk skyder ind med nu.. Han er for gammel, han har ikke niveauet, bla bla bla!!!

Største idol nogensinde, og jeg ville elske at se ham i klubbens 125 års jubilæum trøjer Smiley
Så vil jeg spørge dig om noget.

Vil det ikke fjerne lidt af det fantastiske indtryk man har af Henry i Arsenal, hvis han nu kom til klubben og blev backup, og aldrig rigtig kom i gang. Personligt tror jeg, at det ville ødelagt lidt af helhedsindtrykket, og det ville da være synd.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10567: 17 Dec 2011, 16:38 »

Vil det ikke fjerne lidt af det fantastiske indtryk man har af Henry i Arsenal, hvis han nu kom til klubben og blev backup, og aldrig rigtig kom i gang. Personligt tror jeg, at det ville ødelagt lidt af helhedsindtrykket, og det ville da være synd.

Nej overhovedet ikke, for mit vedkommende Smiley ville være perfekt nu når han lige har fået en statue udenfor stadion, + jeg tror han kan komme igang, så jeg er ikke bange Smiley

Hvis det skete, synes jeg også det ville være fantastisk at han stadig gerne gider hjælpe klubben.. Elsker sådan en spiller Smiley
« Seneste Redigering: 17 Dec 2011, 16:40 af Flink14 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #10568: 17 Dec 2011, 17:01 »

Jeg synes tværtimod det ville være en total falliterklæring at man henter en spiller hjem på tidligere evner og navn.. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at Henry kan tilføje andet end rutine til Arsenal pt..

At ofre lønkroner på en sådan spiller, er i mine øjne et helt forkert signal at sende.. Henry var fantastisk for jer engang, og en af de bedste i Arsenals historie.. Men i dag er nye tider, og i har mange andre strenge at spille på..

Det ville være en totalt omsonst signing.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #10569: 17 Dec 2011, 17:05 »

Jeg synes tværtimod det ville være en total falliterklæring at man henter en spiller hjem på tidligere evner og navn.. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at Henry kan tilføje andet end rutine til Arsenal pt..

At ofre lønkroner på en sådan spiller, er i mine øjne et helt forkert signal at sende.. Henry var fantastisk for jer engang, og en af de bedste i Arsenals historie.. Men i dag er nye tider, og i har mange andre strenge at spille på..

Det ville være en totalt omsonst signing.

Øhm, men som jeg skrev var jeg ligeglad med andre meninger Wink

Dog ville jeg sige, det er jo fordi Chamakh og Gervinho skal afsted til Africa nations cup, at man ville leje ham i de måneder de var væk.. Hvilket jeg ikke kan se er en falliterklæring da manden stadig kan spille bold, og stadigvæk, selvom han er 34 år, er bedre end Chamakh og Park til sammen Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #10570: 17 Dec 2011, 17:11 »

uanset om det er leje eller ej kan jeg ikke se Henry gøre nogen som helst forskel i Arsenal.. Og det mener jeg med al respekt, for jeg anderkender alt det han kunne da han var på toppen.. Der burde man være fornuftig og skibbe Chamakh væk, og i stedet hente en angriber med lidt fremtid i, som kan spille når Van Persie er ude..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #10571: 17 Dec 2011, 17:17 »

uanset om det er leje eller ej kan jeg ikke se Henry gøre nogen som helst forskel i Arsenal.. Og det mener jeg med al respekt, for jeg anderkender alt det han kunne da han var på toppen.. Der burde man være fornuftig og skibbe Chamakh væk, og i stedet hente en angriber med lidt fremtid i, som kan spille når Van Persie er ude..

Ja, men nu er det kun for 2-3 måneder, så om det ikke nok skulle gå, tror jeg nu nok Smiley

Jo, jeg mener også Chamakh skal væk.. Men hvis Wenger synes angrebet er godt nok, til ikke at gå ud og købe en ny angriber, og så bare leje en, fordi han ved Chamakh kommer tilbage ..

For hvis han mener Leje er det eneste han vil gøre.. Kan jeg ikke se nogen bedre angribere man kunne få lov til at leje, pt. Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10572: 17 Dec 2011, 20:26 »

Helt enig, jeg tror det ville være underligt og voldsomt antiklimatisk pludselig at have en middelmådig Henry i klubben. Jeg kan godt se at han kan udfylde en rolle som reserve for to spillere mens de er i Afrika, men det vil sgu være lidt underligt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10573: 17 Dec 2011, 20:31 »

Håber ikke Henry kommer tilbage til Arsenal, før det er i en trænerrolle. Så burde vi hellere finde en klasseangriber, som kan supplere/rotere med/aflaste Robin van Persie de næste år frem i tiden.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10574: 17 Dec 2011, 20:56 »

Håber ikke Henry kommer tilbage til Arsenal, før det er i en trænerrolle. Så burde vi hellere finde en klasseangriber, som kan supplere/rotere med/aflaste Robin van Persie de næste år frem i tiden.

Jo det kan godt være, men hvis den kære Wenger ikke mener vi har brug for at købe angriber, men kun leje.. Så ville Henry da være det bedste man ville kunne finde på markedet i Januar ..

Sider: 1 ... 703 704 [705] 706 707 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010