home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  #26# Preston North End F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: #26# Preston North End F.C  (Læst 30875 gange)
love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #45: 18 Jul 2010, 02:17 »

gode indkøb Smiley nu har jeg ikke lige fm åbent, men er Daniel Villalva ikke en regen ?Smiley
Logged

whale
Gæst
 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #46: 18 Jul 2010, 02:34 »

gode indkøb Smiley nu har jeg ikke lige fm åbent, men er Daniel Villalva ikke en regen ?Smiley

Nej, han er et argentinsk stortalent årgang 92. Han spiller pt. i River.
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #47: 18 Jul 2010, 02:54 »

Rigtig fed blog. man tjekker jo siden her flere gange om dagen for at se om der er nyt fra preston Smiley nå men glæder mig til den nye sæson, men må indrømme at hvis jeg var dig ville jeg sige tak for denne gang og finde en anden klub. 100 på at de sælger dine profiler igen! men keep up the good work or die trying, som den gode fitty cent ville sige det! så kan du lige se at lave 8 updates til kl 10;)

Dejligt at høre du er med, men så mange updates på en dag er måske lige i overkanten. Men to er nok et realistisk tal Smiley
Med hensyn til klubben så får vi se hvad fremtiden bringer.
Men mange tak for din fine kommentar, det varmer altid Græder
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #48: 18 Jul 2010, 02:55 »

okay tak whale Smiley
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #49: 18 Jul 2010, 02:55 »

gode indkøb Smiley nu har jeg ikke lige fm åbent, men er Daniel Villalva ikke en regen ?Smiley
Nej, han er et argentinsk stortalent årgang 92. Han spiller pt. i River.

Whale har fuldstændig ret. og han er kæmpe klasse Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #50: 18 Jul 2010, 03:03 »

okay Smiley
Logged

whale
Gæst
 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #51: 18 Jul 2010, 03:49 »

Imponerende fremgang du har skabt, jeg følger din blog. Har ondt af dig med Neymar, for har prøvet det samme. SI burde indføre muligheden for at tæske bestyrelsen i FM11. Smiley
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #52: 18 Jul 2010, 11:32 »

Kan jeg ikk få et ss af Daniel Villalva
Ellers er det en blog der har sit eget liv syntes jeg og ikke for at være ond, men nok bedst du ikk vandt pl. For ellers ville bloggen blive kedelig, men det bare min mening. Wink
Logged

PSN: Guldfck

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #53: 18 Jul 2010, 12:19 »

Imponerende fremgang du har skabt, jeg følger din blog. Har ondt af dig med Neymar, for har prøvet det samme. SI burde indføre muligheden for at tæske bestyrelsen i FM11. Smiley
Jeg har prøvet det en del gang efterhånden, men det feature som at tæske eller bare gå i sort for derefter at skyde, udøve tortur eller lignende, kunne være rigtig nice Smiley
Jeg må sige at jeg selv er overrasket over hvor gådt det er gået.

Kan jeg ikk få et ss af Daniel Villalva
Ellers er det en blog der har sit eget liv syntes jeg og ikke for at være ond, men nok bedst du ikk vandt pl. For ellers ville bloggen blive kedelig, men det bare min mening. Wink
Her er først det SS
Jeg tror bestemt du har ret med hensyn til mesterskabet, det er jo også kun fordi man altid gerne vil vinde ik. Som du siger, så her den lidt sit eget liv.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#22 Preston North End F.C
« Svar #54: 19 Jul 2010, 19:14 »


Truppen skal i gear


Som alle ved så er der er blevet handlet en masse op til denne sæson og det betyder jo også at der er lidt krav til os. I år deltager vi i fire turneringer og det bliver utrolig hårdt for truppen, men vi skal frem og vise flaget. I ligaen skal vi opnå en placering i midten af ligaen og det er måske et lidt lavt mål, men det hjælper ikke at kræve for meget. I de indenlandske cup turneringer er kravene, at vi kommer til fjerde runde af League cuppen og femte i FA og igen jeg må erkende at kravene er lidt lave, men det er okay, for jeg vil satse på europæisk succes. Dermed bliver vores helt store turnering i år Europa League og her skal vi virkelig banke igennem og kravene fra klubben er da også at vi komme til første knald eller fald kamp. Så de samlede mål for i år burde være til at arbejde med, men jeg gad virkelig godt vinde et eller andet i år, bare en lille ting. For at få den bedste start på sæsonen, har vi indført venskabskampe og vi har valgt store hold igen, bare for at se vores niveau.

Friendlies
Fixtures:
vs. Northampton 5-1
vs. Man City 1-2
vs. Lyon 0-1
vs. Porto 2-4
vs. Dessel 3-1
vs. Galatasaray 2-3
vs. Glentoran 1-2
vs. Shaktar 1-2
vs. Lyra 4-0
vs. Lazio 1-2
vs. Benfica 1-4
vs. Zenit 3-2


Jeg tror sgu at vi valgte lidt for svære modstandere som opvarmning, for vi fik da klø i hovedparten af vores kampe. Det var sgu ærlig talt en dårlig start på sæsonen, de eneste kampe vi vandt, var mod vores små samarbejdsklubber. Så det var da ikke fordi vi fik opbygget en masse selvtillid i truppen, men som sagt, så havde valgt nogle store og gode modstandere, så det var selvforskyldt. Men vi fik da set, at vores hold måske ikke var det bedste og at vi ikke skulle forvente en hel masse. Problemet kunne jo være vores handelspolitik gennem de sidste par sæsoner, hvilket kan have resulteret i den disharmoni og usikkerhed vi oplever nu. Vi testede en del spillere i de venskabskampe og det gjorde vi for at se hvem der var klar til at kæmpe for holdet og hvem der var den bløde mellemvare. Vi fik en godt indtryk af Gomis, Vaughen og udover dem slog Bojan virkelig til, men ellers var det lettere skuffende. Men forude ventede det store Europa og vores indtræden i ”de voksnes rækker”, endelig skulle vi prøves i Europa, nice. Vi trådte ind i tredje kval runde af Europa League og vi var klar. 




Euro League

Vores først kamp i europæisk sammenhæng, under mit virke, blev mod PFC Pirin Blagoevgrad. Det var ikke en klub jeg kendte til, men den kommer fra Bulgarien og deres nok største stjerne gennem tiderne har været Dimitar Berbatov.
vs Pirin 1-0(Away)
vs Pirin 0-0(Home)

Heldigvis var Berbatov ikke i klubben og i bund og grund var det en klub vi skal slå. Men set over de to kampe var vi det klart ringeste hold, det var sgu tættere på for Pirin end for os. Jeg var fandens arrig pga. vores resultater i de kampe og de var faktisk grund til vi fuldførte købet af Villalva. Men det var på udebane vi vandt kampe, men vi kom ikke frem på banen og de smadrede vores spil fuldstændigt, vi fik dog sejren til sidst, hvilket betød at vi fik det bedste udgangspunkt. På hjemmebane gik det endnu værre, vi havde intet spil og Pirin styrede det hele. Den eneste grund til vi ikke tabte kampen var helt og holdent Aréola, han var konge i den kamp. Men det var fuldt ud skuffende og hvis vi spillere sådan fremover så rykker vi ned og ryger hurtigt ud af alt.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#23# Preston North End F.C
« Svar #55: 21 Jul 2010, 15:44 »


We must success in Europe


Med vores knebne sejr mod Pirin, var vi kvalificeret til fjerde rundet af kvalifikationen til Europa League. Vi trak FK Modriča Maxima fra Bosnien-Hercegovina og ærlig talt, så kendte intet til dem, eneste bid af viden var at de mødte AaB i anden kval rundet af Champions League i 2008/2009. Men på trods af seriøs mangel på viden så skulle vi møde dem og vi skulle starte på hjemmebane.

vs. Modriča Maxima (Home) 3-0
vs. Modriča Maxima (Away) 2-0

Jeg var lidt ked af at vi skulle starte hjemme, fordi jeg gerne vil hive den hjem på hjemmebane til sidst, men vi gjorde det da godt. Så vi startede med en 3-0 sejr hjemme på Deepdale, men det var Modriča der selv startede kampen med et selvmål. Men sidste sæsons store profil Gabriel Obertan scorede hurtigt efter og vi sluttede af med et mål fra Mafra. Kampen blev styret af os og allerede nu var vi videre i mit hoved, vi burde ikke kunne smide den ude. Heldigvis for mig vandt vi også kamp nummer to, Gomis og Kacaniklic stod for målene i en ellers kedelig kamp. Men med en samlet sejr på 5-0, så var Preston klar til Europa League gruppespillet, yeah baby.


The League

Fixtures:

vs West Brom 0-0
vs Newcastle 1-0
vs Arsenal 0-1
vs Liverpool 5-2
vs Reading 3-0
vs Burnley 1-1 P League cup
vs Chelsea 2-0
vs Burnley 4-1
vs Man Utd 1-1

Endnu en sæson i Premier League var over os og vi var super klar. Desværre har jeg på fornemmelsen, at sæsonen ikke kan hamle op med sidste år, men vi skal nok få gjort vores. Vi fik en skidt start mod West Brom og kampen var lidt en kedelig og nervøs start på året, men vi fik da point. Mod Newcastle fik vi årets første tre point, men igen var vi i problemer, vi kunne bare ikke få scoret mere, det er lidt irriterende at man ikke an få sikret sejren med flere mål. Desværre skuffede vi oghså utrolig meget på hjemmebane mod Arsenal og derved lå vi midt i feltet efter tre kampe med en sejr, en uafgjort og et nederlag, lidt en øv start.
Men pludselig vendte skuden og vi scorede mål på samlebånd. Men Liverpool kampen startede som et mareridt ved at de kom foran 2-0 i første halvleg, men i anden halvleg tog vi over. Fem forskellige målscorer bankede kasserne ind og pludselig var vi i himlen, fem mål på 45 minutter, slet ikke dårligt. Vi fortsatte scoringen mod Reading, Chelsea og Burnley, hvilket fik hele holdet i hoppestemning, vi var virkelig inde i en stime. Der var en spiller som gjorde sit til at holde stimen oppe og det var Gomis, hvilket kunne ses i de 6 mål han scorede i de første 8 liga kampe, slet ikke ringe af en reserve angriber. Vi fik et flot uafgjort resultat mod rivalerne fra Manchester og jeg var glad for resultatet, næste gang skulle vi nok banker dem. Igen i år har vi forhåbninger om et godt resultat i League cuppen, men vi fik en svær start i år. Burnley viste sig at være en meget svær modstander og vi skulle helt ud i straffespark for at komme videre, men nice var det da.


Europa League

Fixtures:

vs Obolon 5-1
vs AZ 1-0

Det lykkedes os jo at kvalificere os til Europa League gruppespillet og vi fik da også smidt en rimelig hård pulje i hovedet. Vi skulle nemlig op mod At. Madrid, AZ Alkmaar og Obolon, vi kendte lidt til alle holdene faktisk, hvilket var lidt sjovt. At. Madrid er et kendt hold i Europa, men de har også købt et par af vores spillere igennem årene, så der kommer et par gensyn. Obolon kender vi pga. en spillerhandel nogle år tilbage og AZ er også et kendt hold i Europa.
Vi startede ud hjemme mod Obolon og vi smadrede dem 5-1, velkommen til Deepdale siger jeg bare. Vi sejrede også ude mod Alkmaar, i en kamp der var meget svingende. Men vores første kampe i Europa var en succes og bestemt noget vi skulle bygge videre på, glæder mig rigtig meget.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#24# Preston North End F.C
« Svar #56: 22 Jul 2010, 01:35 »


Som tiden dog går


Jeg er ved at havde været en del år i klubben og jeg kæmper mod den kedelige hverdag, min foretrukne måden er at scoute og hele tiden prøve at finde den nye Ronaldo, Rooney osv. Vores ungdomshold har gjort det okay, men det er u18 holdet der har gjort det bedst. De sidste to år er de blevet nummer 2 og 3, hertil skal de siges at vi er i pulje med Man Utd, City og Liverpool, så jeg er meget tilfreds. Mens de unge har gjort det godt, så kæmper førsteholdet med at holde niveauet hele sæsonen igennem og jeg tror det er de mange kampe der sætter sit aftryk. Som jeg tidligere har sagt, så tror jeg ikke vores Premier League sæson bliver en af de bedre, men det skal nok gå.
Yderligere går jeg med overvejelser om et scene skifte ellers så skal der ske noget med holdet, men nu får vi se, måske et landstræner job sideløbende med klub arbejdet.

 


Fixtures:

vs. West Ham 3-2
vs. Aston Villa 1-1
vs. West Brom 0-0 P LC fjerde runde.
vs. Wolves 2-1
vs. Man City1-3
vs. Sunderland 0-0
vs. Tottenham 0-2
vs. Everton 4-4
vs. Middlesbrough 3-0
vs. Southampton 0-1
vs. Birmingham 3-0
vs. Blackburn 2-0
vs. West Brom 0-2
vs. Chelsea 0-2 LC kvartfinale
Klubbens økonomi var blev bedre og derfor faldt der flere penge af, men jeg har ikke brug for penge, jeg vil have bedre faciliteter og et større stadion. Klubben forsikre mig om at tingene er på vej, men jeg skal se de nye faciliteter før jeg tror på det. Men vores spil i ligaen lignede lidt klubbens opbygning, tingene er okay, men fuck hvor skal der ske noget før vi kommer i top. Vores præstationer har været ret så svingende, dog hiver vi gode resultater hjem mod West Ham, Middlesbrough, Birmingham og Blackburn, men mod City, Tottenham og Everton tabte vi så sutten. To af de førnævnte hold var gode fodboldhold og vi vinder alligevel sjældent over City, men jeg fatter ikke vores kampe mod Everton. De er normalt skide ringe, men vi har bare ikke kunne slå dem, frustrerende for at sige det mildt. Vores efterår viste sig at bringe få lyspunkter, men også få store skuffelser, så det lignede en omgang blandede bolsjer for os og det var ikke noget en ambitiøs træner er glad for. Man kan også se vi har haft problemer i League cuppen, for vi har været ude i to gange overtid og straffe, men så fik vi også en omgang bank af Chelsea med i handlen.

Europa League

Fixtures:

vs At. Madrid (Away) 4-1
vs At. Madrid (Home) 1-0
vs Obolon (Away) 5-2
vs AZ Alkmaar (Home) 1-0

Det kan godt være ligaen og cuppen stinker for os, men nøj hvor vi tæsker os igennem denne Euro League gruppe. Vi startede med to sejre og vi fortsatte med endnu flere, fire faktisk og derved gik vi ubesejret igennem vores gruppe. Jeg havde regnet med at At. Madrid ville være den klart sværeste modstander, men vi vandt 4-1 ude og fortsatte stimen ved at slå dem hjemme, de fik aldrig et ben til jorden. Obolon fik tæsk igen og denne gang i deres eget hus, dejligt at dele lidt tæsk ud for engangsskyld. AZ viste sig som den sværeste modstander, men vi slog dem og var nu vi videre til knock-out runderne som ubesejret hol. Det var en fantastisk ting, når man ser på vores op og nedture og det bliver spændende at se hvem der venter forude. Let’s go kill’em all.


Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#25# Preston North End F.C
« Svar #57: 22 Jul 2010, 15:27 »


Lad os blande kortene lidt


Når man kigger på vores nuværende trup kan man se masser af kvalitet, men vi mangler ligesom et eller andet, så jeg har bestemt mig for at sælge ud. Vi skal af med en del spillere og vi skal have en god mønt i kassen og derved få råd til at forbedre vores faciliteter. Det er mit bud på at blande kortene lidt og så se om det ændre noget, for et eller andet skal der da ske. Planen er ikke, at der skal handles en masse nu og her, men der kan komme store signings i løbet af foråret, men det skal være en god handel ellers har vi det vi skal bruge.

Spillerhandler

Solgt


Chris Eagles – 8,75 mio € til Fiorentina
Thomas Enevoldsen – 8,5 mio € til Southampton
Henri Saivet – 6 mio € til Middlesbrough
Henri Lansbury– 6 mio € til QPR
Daniel Sturridge – 6 mio € til Valencia
Jan Vertonghen – 5,25 mio € til QPR
Rafael Foster – 1,3 mio € til Salernitana
Vores trup var blevet rimelig stor og flere spillere var lettere utilfredse med den manglende spille tid, så vi holdte et lille spillerudsalg. Sturrigde var en spiller jeg havde haft kæmpe forventninger til, men han kom til klubben i en tid, hvor der var mange angribere til de to pladser og han var den store taber i det spil og da Valencia kom på banen så slog vi til. Chris Eagles sendte vi tilbage til Italien, men jeg ville egentligt gerne beholde ham, men han var ikke den oplagt stjerne på vores hold og det samme var gældende for de andre salg. Enevoldsen, Saivet, Lansbury og Vertonghen var gode spillere, men de var kun udskiftere og helt ærligt så kunne vi få bedre spillere. Sidste mand der røg ud af klubben, var Rafael Foster og han var en ungdomsspiller som aldrig blev til noget for os.


Købt

Robert Lewandowski – 7 mio € fra Real Madrid
Matthew Slade – 1,7 mio € fra Liverpool
Javier Vergara 1,1 mio € fra O’Higgins

Det var ikke planen, at der skulle hentes stjerne ind i denne åbning, men da der kom en fax om at Lewandowski var til salg og til en så billig pris, så slog jeg til. Siden han hans ankomst til Real Madrid havde han udviklet sig så meget, at han kunne blive den helt store spiller for os, så et helt igennem godt køb. Matthew Slade blev hentet i Liverpool som et udmærket talent, men også fordi vi i klubben ikke har så mange britiske spillere, så jeg havde også forhåbninger til at han kan udvikle sig godt i klubben. Vergara var en 18 årig ung gut, som vi fandt i Chile hvor han var kendt som en lovende spiller. Jeg glædede mig meget til at se hvad han kunne udvikle sig til, så det skal nok blive spændende.
Efter transfervinduet lukkede og foråret gik, fik vi forhandlet salget af yderligere et par spillere på plads og det kan overraske en del når man ser spillerne, men der er mening med galskaben.


Fixtures:

vs Brentford 5-1 3rd round FA Cup
vs Man Utd 0-3
vs Newcastle 2-0
vs Arsenal 1-1
vs Middlesbrough 3-1 4th round FA Cup
vs Liverpool 1-1
vs Reading 5-2
vs West Ham 3-1
vs Swindon 3-0 5th round FA Cup
vs Burnley 2-0
vs Aston Villa 1-3
vs Wolves 3-0 6th round FA Cup
vs Chelsea 3-3
vs Wolves 0-0
Jeg har måske en tendens til at male fanden på væggen, når jeg udtaler mig om holdets præstationer, for vi ligger faktisk på en flot fjerde plads. Men jeg hader at tabe kampe og det farver stærkt mit syn på vores resultater, men vi er godt med i de fleste turneringer. Der er også blevet udtrukket modstandere til Euro League og først skal vi møde Fiorentina ude og hvis vi vinder der, venter Leverkusen eller FC Groningen. I den hjemlige liga kom vi nogenlunde i gang efter nytåret, der faldt lidt gode sejre ind i mellem og vi scorede også en slat mål, dog tabte vi pusten ved at spille fire kampe uafgjort. Men for mig var de fleste uafgjorte kampe undskyldt pga. det var mod meget profilerede hold som Arsenal, Liverpool og Chelsea, hold som plejer at ligge i top 5. Men jeg var særdeles utilfreds med nederlaget til Aston Villa og point delingen mod Wolverhampton, begge kampe skulle vindes hvis vi skulle ende i toppen. Vi er ved at have et par onde ånder i Premier League, der bare forstår at ødelægge os fuldstændig når vi mindst mangler det. Her taler jeg om Aston Villa og Wolverhampton og de to hold er bare til konstant irritation for mig og holdet. Men et sted hvor vi virkelig har haft succes i år, er i FA Cuppen. Vi har nemlig kvalificeret os til semifinalen mod Leeds, en kamp som vi bare skal vinde. Men inden da sled vi os forbi Brentford, Middlesbrough, Swindon og ikke mindst Wolverhampton og især sejren i sjette runde var fantastisk, tag den Wolves. Jeg ser frem mod finalen, for kampen mod Leeds må anses som værende en formalitet.

Europa League: Første knock-out runde

Fixtures:

vs Fiorentina (Away) 4-2
vs Fiorentina (Home) 2-1

Vi trak jo Fiorentina og hold da op de røg i gulvet allerede i første omgang. Dog var det dem der fik det første slag ind, men vi fulgte op med fire af slagsen i streg og Fiorentina lignede allermest bamse Brian, da han lå i tovene og fik ilt efter en tabt kamp. Dog formåede de at kom igen og fik sat en sidste pind ind bag Aréole. Men det rørte ikke ved, at vi vandt det første opgør og så skulle det hele afgøres på Deepdale. Men også her viste vi også klassen og det gjorde vi ved at score allerede efter 5.minutter, men det ville Fiorentina ikke finde sig i, hvorefter de udlignede. Men kort efter kunne de se Villalva score og afgøre kampen, hvilket var fantastisk og derved kvalificerede vi to til næste runde, hvor modstanderen blev Leverkusen.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#26# Preston North End F.C
« Svar #58: 23 Jul 2010, 14:35 »


Same shit different day(S.S.D.D)


Europa League: Anden knock-out runde

Fixtures:

vs Leverkusen (Home) 1-1
vs Leverkusen (Away) 0-0 a

Sæsonen indtil nu havde virkelig været fyldt med op og nedture og hverdagens monotone gang, havde også viste sit ansigt. Jeg havde været i klubben igennem fire år nu og kæmpede stadigvæk med at få klubben op i gear, truppen var jo fin, men resten af organisationen bag det hele hang, noget der skulle ændres. Nå, men vores videre færden i Europa hang over vores hoveder og vi var rimelig positive, men hjemmekampen ændrede en del på det. Vi formåede kun at spille uafgjort på Deepdale, hvilket betød at de havde et udebane mål i baghånden, ikke lige frem noget godt udgangspunkt. Desværre for os var Leverkusen som den gode gamle Berlin mur, høj, umulig at trænge igennem og hver gang vi nærmede os feltet, blev vi totalt smadret. Eftersom vi ikke kunne score mål, gik Leverkusen videre til næste runde på reglen om udebane mål og jeg var ikke tilfreds. Men sådan var det nu engang og det endte da også med at de vandt Europa League, men jeg ville nu gerne havde slået dem.

Fixtures:

vs Man City 0-2
vs Sunderland 1-1
vs Tottenham 2-5
vs Leeds 1-0 e FA Cup semi-finale
vs Everton 3-0
vs Middlesbrough 3-0
vs Southampton 0-0
vs Blackburn 3-0
vs Birmingham 3-0
vs Man City 0-2 FA Cup finalen
Med otte kampe igen, lå vi godt til i kampe om pladserne til Europæisk bold og efter min mening skal vi altså have en af pladserne. En tur i Champions League ville i hvert fald gavne meget på kistebunden, for hvert år er vores tal blodrøde. Men vi blev slået meget hårdt tilbage, da vi tabte til både City og Tottenham, hvilket jo ikke hjalp i jagten på point, men at spille to kampe uafgjort var sgu heller ikke for heldigt. Især vores kæmpe fadæse mod Tottenham satte sig spor hos mig, ikke mit stolteste øjeblik. Midt i det hele mødte vi også Leeds i FA cuppen og efter forlænget spilletid sejrede vi og var derved klar til vores første finale i min tid i klubben. Inden da skulle ligaen afsluttes og vi hev fire sejre i de sidste fem kampe og alle blev vundet 3-0, men desværre rakte det kun til en placering som nummer otte, men siden City vandt ligaen, så var vi sikre på europæisk fodbold næste sæson. Men vores første pokal under mit virke manglede stadigvæk, så vi ville ikke slappe af i finale kampen. Desværre kom pokalen heller ikke i denne sæson, da City tog Cuppen med en sejr på 2-0 over os. Men vi nåede da det vi skulle i denne sæson og intet kunne ændres nu, så nu skulle der fokuseres på næste sæson og skal der altså ske noget, det her er simpelthen for kedeligt.


Sæson afsluttende bemærkninger.

Der var desværre ingen Awards til mig efter denne sæson, men jeg har sgu heller ikke præsteret en dyt i år, vores spillerne har dog vist flaget for Preston North End. Mafra blev nummer to på topscorerlisten med 22 mål, otte færre end Aston Villas Agbonlahor. Årets spiller i England blev Gourcuff fra Chelsea, stærk forfulgt af vores egen Villalva, der sluttede året med en average rating på 7,28, hvilket er rigtig flot. Vi havde også spillere på årets hold og hele tre af slagsen, nemlig Aréola som startende målmand, efterfulgt af Villalva og Obertan på bænken, hvilket er utrolig flot. Så vi fik da lidt spillere med i toppen, men desværre kunne vi ikke følge op med en topplacering, det må komme næste sæson.





Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #26# Preston North End F.C
« Svar #59: 09 Aug 2010, 16:06 »

Herregod blog! NICE!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010