home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  #26# Preston North End F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #26# Preston North End F.C  (Læst 30877 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #2# Opklaring og ny PNE manager
« Svar #15: 28 Jun 2010, 13:09 »

Endnu en velskrevet update! Flot!!

Dit hold er også yderst beundringsværdigt, og det bliver bestemt spændende at følge!

Tak for rosen Smiley

Ja, holdet er noget specielt. Er selv imponeret over de spillere der er kommet til. Det skal nok blive spændende Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#4# PNE - Ekstatisk
« Svar #16: 29 Jun 2010, 15:18 »


Ekstatisk…


…er hvad jeg er. For at være ærlig, så havde jeg ikke regnet med at holdet kunne præstere på dette niveau. Jeg havde håbet på at vi med tiden kunne nå dette niveau, men at det viser sig allerede nu, er jo en sejr i sig selv.

Første halvdel af 2011/2012 sæsonen er nu gået og holdet har vist forunderlig styrke. Igen i år har vi vist at vi kan score mål, hele 50 kasser har vi sat ind og jeg tror vi kan blive endnu bedre, men igen igen har vi lukket, hvad jeg vil kalde, enorme mængder mål ind. Det er bestemt noget der skal ændre på og transfer rygterne er allerede begyndt at florere, hvilket betyder at Januar kan gå hen at blive en spændende tid for os alle.

Vi har været igennem 24 kampe i ligaen og der er med overvejende succes, specielt kunne jeg godt lide vores sejre mod Nottingham og Middlesbrough. Nottingham sejren var speciel pga. at de slog os ud af League cuppen, mens sejren mod Middlesbrough var et vigtigt skridt i vores kamp i ligaen. Men der var også skuffelser og her snakker jeg ikke kun om nederlag, nej jeg snakker om kampe hvor vi spillede under niveau. 6-4 Kampen mod Plymouth var en stor skuffelse for mig, forsvaret deltog ikke i det meste af kampen, kun angrebet reddede det for os. Hvis vi havde været tilbage i 1800 tallet så havde der vanket 10 piskeslag til hver forsvarsspiller, nøj det ville havde fået spilleren igang tror jeg.
Nederlagene til West ham, Wolves og Wigan gjorde ondt, men de var gode og de er alle nedrykket fra Premier League de sidste to år. Mere tankevækkende er det at de alle starter med W, de lokale medier er begyndt at snakke i hvert fald.

Vi har spillet FA- og League cup, men resultaterne har været lettere skuffende. Vi nåede 3. runde af League cuppen og tabte i sidste ende til Nottingham Forrest, en kamp vi burde havde vundet, men for engangsskyld kunne vi ikke ramme målet, det er mig stadigvæk en gåde at vi tabte. Aston Villa blev endestationen for vores FA cup eventyr, et 3-1 nederlagt var vel at forvente, men nej hvor ville jeg gerne have haft en sejr der. Vores cup run har været skuffende og jeg håber vi kan gøre det bedre næste år, så nu er det kun ligaen der tæller.
Som det kan ses på liga tabellen, så har årets første 6 måneder været noget af en omveltning og fremtiden virker meget lys for dette Preston hold.



*Rygter*

Fra november til nytår går der for alvor rygter i den og i år gik de lokale medier helt amok. Siden klubben har fået lidt penge mellem hænderne, så har de lokale medier sendt mange spillere til vores klub. Jeg kan dog bekræfte et par stykker allerede nu, men der er også mange gisninger. Braulio kommer til fra Zaragoza, Mattia Mustacchio fra Sampdoria og Henri Lansbury skifter på en permanent kontrakt med klubben. Ifølge medierne har vi også forhandlet med Robert Green, Jan Lastvuka og Márton Fülöp, men det har intet på sig, de har sågar hævdet at Owen Hargreaves havde skrevet under på en kontrakt. Men det er ikke kun spillerne rygterne går på, jeg bliver også vendt et par gange. Op mod ti klubber skulle være interesseret i at hente mig, men tilbuddene mangler. Dog kan jeg bekræfte at Nürnberg, Torino og Deportivo havde snøren ude, men jeg afslog.  Det er virkelig ”Silly season”.




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#5# PNE - January fever
« Svar #17: 02 Jul 2010, 14:24 »


January…


… is my time of year. Jeg elsker lugten af frost om morgenen eller regn, som der er meget af her i Preston. Januar er en spændende tid, men til tider også lettere irriterende, specielt når man er et lille hold som os. Vi har jo haft en fantastisk sæson og vi ligger i play-off position, hvilket desværre og så betyder at nogle af vores spillere begynder at få storhedsvanvid og er for kendte til det her sted. Men det lykkedes os at holde på størsteparten af vores spillere, noget jeg priser mig lykkelig for.
Til trods for meget hårdnakkede rygter, så har jeg ikke forladt klubben. Et skifte kan dog gå hen at blive realitet, da min kontrakt har udløb til sommer og man kan aldrig vide hvad fremtiden bringer.



For at få lidt penge i vores lille klubkasse, blev det bestemt at vi skulle af med lidt spillere, for vores trup var en smule stor. Men med vores nuværende placering ville jeg ikke af med stjernerne, hvilket betød at nogle af vores reserve spillerne blev ofret. Da Oberhausen smed 1,7 millioner Euro på bordet for Hjalte Bo Nørregaard, slog vi til og på samme tid sendte vi også Mihael Kovacevic til Tyskland. Desværre mistede vi også Matthieu Saunier, men han ville videre pga. manglende spilletid, men her i klubben græder vi ikke over spildt mælk, for salget af disse banede vejen for nogle fantastiske signings. Som tidligere nævnt så kom Braulio og Mattia Mustacchio til truppen og Henri Lansbury fik permanent kontrakt, men Januars helt store signing var vores nye førstemålmand, Alphonse Aréola. Han blev hentet i Real Madrid for 1 million Euro og jeg var virkelig i syvende himmel efter den signing. Jeg havde dog mine betænkeligheder ved at sætte en endnu yngre mand på mål and dem der allerede var, men hans talent kunne ikke benægtes og han er fremtiden for denne klub og vi glæder os.


Fixtures:

Leyton Orient 2-4 Preston
          Preston 1-0 Sheffield United
          Preston 2-0 Burnley
        Coventry 1-2 Preston
          Preston 4-0 Bristol City
          Preston 1-1 QPR
          Preston 4-2 Huddersfield
          Ipswich 0-3 Preston
        Swindon 4-0 Preston
          Preston 1-0 Swansea
Med spillerne på plads, fik vi en fantastisk start på året 2012. Vi startede med at få hele 5 sejre i træk og det var bare det vildeste, vi kunne bare ikke tabe eller sådan virkede det. Men QPR blev vores første point tab og mod Swindon klumpede sovsen sgu helt. Vi stillede op i vores offensive 4-4-2 som vi plejer, men taktikken faldt helt igennem og selvom vi hurtigt prøvede at tilpasse den, så var vi tabt. Der var seriøse skideballer efter den kamp, men det var jo lidt svært når man ser på vores sidste 10 kampe, som helhed. Resultaterne i de 10 kampe var, 8 sejre, 1 uafgjort og 1 tabt kamp. Man kan vist ikke klage over sådan et run, men lutter sejre havde da været bedst. Det var en hold indsats der fik sejrene i hus, men fire spillere har skidt sig ud fra mængden. Di Santo, Le Tallec, Wilshire og ikke mindst Aréola har vist viljen til sejr. De scorede samlet 16 af vores mål og mellem stængerne gjorde Aréola det fantastisk. Men da han sad ude med en skade, lukkede Ben Amos et hav af mål ind, hvilket betød at målmandskampen definitivt blev vundet af Aréola. De flotte præstationer havde også en effekt på vores placering og med en 2 plads var vi pludselig med i oprykningskampen. What the fuck happened there…



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#6# Preston North End F.C
« Svar #18: 02 Jul 2010, 19:26 »


Uuuuh…


… it’s close. Med jern hårdt arbejde har vi kæmpet os til en topplacering i ligaen og måske skulle man revurdere målsætningen for sæsonen. Inden sæsonen var målet en midterplacering, noget jeg mener vi er helt sikre på at opnå, så med vores nuværende drive tror jeg at målet burde være at sikre en play-off plads. Jeg havde virkelig ikke turde håbe på at vi kunne spille med i toppen af ligaen i år, men vi har bare gået fra sejr til sejr i år. The boys have done me proud, they really have.


Fixtures:

      Derby 0-1 Preston
   Preston 0-1 Nottingham Forrest
  Watford 0-1 Preston
   Preston 2-0 West Ham
   Preston 2-1 Leicester
Blackpool 0-2 Preston
Deepdale er et smuk sted at befinde sig inden kampen, man virkelig kan nyde stilheden før stormen, men det er også en fantastisk følelse, at stå foran 23.000 skrigende og syngende fans.
Marts måned bød igen på en utrolig omgang fodbold fra vores side af, vi sejrede i 5 ud af 6 mulige kampe og var klart månedens bedste hold. Endnu engang kunne vi takke Wilshire og di Santo for at holde os med i toppen. De har stået for fem mål tilsammen, men den største tak går nok alligevel til Aréola. Han har været en stensikker sidste skanse, hvilken befrielse det er at have ham bagerst. Der er virkelig ingen slinger i valsen hos ham. Desværre tabte vi til Forrest og det kan kun tilskrives dårligt angreb fra vores side af og sikkert forsvarsspil fra deres. Men igen, en hel igennem godkendt indsats af vores lille hold og nu vi må håbe det fortsætter.
Med seks kampe mere under bæltet, ser det lyst ud for Preston og jeg kan med stolthed i stemmen meddele, at holdet har sikret sig en play-off plads. Det er dog kun næsten, men vi skal kun have et point mere og så er den sikret, men lige nu ligger i a point med topholdet og så hvorfor ikke gå efter "the top spot". Kun de seks sidste kampe kan vise hvor vores fremtid ligger, er det i The Championship eller kalder Premier League på os.




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#7# Preston North End F.C - Stand up if you're going up.
« Svar #19: 03 Jul 2010, 01:29 »


Summer…


…is near and we are looking good. Inden de sidst seks kampe, ligger vi i en fantastisk position. Med lidt held i sprøjten, så kunne vi rykke op på førstepladsen, men det ville kræve sejre og især en sejr over topholdet ville gavne meget. Men ét er dog sikkert, vi skal have mindst én sejr, så vi kan sikre os en position i play-offs. Men selvom oprykning osv. ikke er på plads endnu, så kan jeg løfte sløret for at vi køre forhandlinger med ny spillere og men også spillere der tidligere har været tilknyttet klubben. Intet er dog sikkert hverken spillerfronten eller oprukningsfronte, men sommeren kan blive meget spændende, dog kan jeg afsløre at Julio Arca forlader os til fordel for en mindre spansk klub. Der er yderligere forhandlinger vedrørende spillersalg i gang, men intet er sikkert endnu. Jeg kan dog med glæde meddele at min kontrakt er blevet forlænge med 3 år og dermed har jeg mulighed for at få arbejdet holdet helt til tops.


Fixtures:

        Sheff Wed 2-6 Preston
             Preston 2-1 Leeds
              Wolves 3-0 Preston
             Preston 2-1 Plymouth
Middlesbrough 1-1 Preston
             Preston 0-3 Wigan
Seks kampe var hvad der skilte os fra Premier League, det var sgu ikke meget, men hvis vi tabte resten af kampene så ville vi være ude af kampen. Dog skulle resultaterne virkelig falde i hak for de andre holdm hvis det nu var. Allerede i den første kamp sikrede vi dog den play-off plads som jeg havde håbet på og men guldet ville godt nok lune i vores trofæ skab. Leeds blev sendt hjem med et nederlagt og derved var vi kun en sejr over Wolverhampton fra, at sikre os vitale point til at overtage førstepladsen. MEN det havde nok også været for meget af det gode hvis vi vandt den. Vi fik en regulær lektion i god fodbold og de skulle kun bruge 27 minutters til at sende os bagud med 3-0, hvilket også blev kampens resultat. For at blive nr. 1 nu krævede det at Wolverhampton skulle fejle, hvilket de ikke gjorde og vi smed sgu også det hele i de to sidste kampe, især nederlaget til rivalerne fra Wigan var slemt. Men på trods af vores dårlige præstationer til sidst, kunne ingen røre ved vores placering. Vi, Preston North End F.C var igen at finde i den øverste engelske række, noget er ikke var sket siden 1961, hvor holdet rykkede ned i det daværende 2.division. Holdet har virkelig været meget igennem og vi er kommet langt siden de dage i 1986 , hvor holdet sluttede anden sidst i 4 division, men nu er vi tilbage i det gode selskab og denne gang bliver vi her. Hvilken sæson vi har haft i år, it has really been a dream. Håber folk og fans vil følge os i Premier League næste år for dette eventyr fortsætter og vi vil sejre.


*Preston North End F.C is back on top*



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #7# Preston North End F.C - Stand up if you're going up.
« Svar #20: 03 Jul 2010, 10:21 »

3 updates på én dag er ret meget imo. Det virker i hvert fald lidt som en uoverkommelig opgave at læse ved første øjekast, og kan måske skræmme eventuelle læsere væk. Ikke desto mindre er det jo en super blog, og du har virkelig formået at få sammensat et godt hold. Din keeper bliver kun bedre og bedre kan jeg fortælle  Wink
Tillykke med Premier League
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #7# Preston North End F.C - Stand up if you're going up.
« Svar #21: 03 Jul 2010, 10:59 »

3 updates på én dag er ret meget imo. Det virker i hvert fald lidt som en uoverkommelig opgave at læse ved første øjekast, og kan måske skræmme eventuelle læsere væk. Ikke desto mindre er det jo en super blog, og du har virkelig formået at få sammensat et godt hold. Din keeper bliver kun bedre og bedre kan jeg fortælle  Wink
Tillykke med Premier League

Du har ret. 3 er alt for meget crazy, men jeg ville så gerne til slutningen af sæsonen og så havde jeg ikke updateret i lidt tid før det. Men planen er at der kommer en, måske to om dagen ca. Men du har helt ret Smiley

Jeg har haft Aréola før han er en dejlig mand at have mellem stængerne Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#8# Preston North End F.C - Welcome
« Svar #22: 07 Jul 2010, 17:10 »


Welcome…



…back to the big league Preston, you’ve been missed. Tiden i Preston har virkelig været en af mest tilfredsstillende og spændende perioder som manager. Vi kæmpede os til en fænomenal oprykning og jeg håber bestemt ikke det er klub selvmord for os at rykke op. Men kun den kommende sæson vil kunne vise udfaldet af denne oprykning, men jeg tror det bliver spændende og fantastisk for klubben. Vi skal, i alt, deltage i 3 turneringer og vores målsætninger er klar. Klubben skal kæmpe mod nedrykning, men mit personlige mål er en placering mellem nummer 17 og 15, mens medierne ser os som en sikker nummer 20 og dermed en stensikker nedrykker. I cup turneringerne ser ledelsen gerne at vi når fjerde runde af FA-cuppen og tredje runde af League cuppen, men vi skal længere end det, da det er her vi kan få lidt succes.



Spillerhandler

Solgt
Damien Le Tallec – 7,75 mio € til Schalke
Serge Gakpé – 2,1 mio € til Blackburn
Carlos Diogo – 825K € til Bielefeld
David Grof – 825K € til Nürnberg
Guillaume Gigliotti – 775K € til Brøndby
Corry Evans – 575K € til Swindon
Mathieu Gorgelin – 575K € til Bradford
Olivier Kapo – 500K € til Tenerife
Rob Earnshaw – 300K € til Middlesbrough
Eidur Gudjohnsen – 375K € til Mallorca
Nassim Ben Khalifa – 1,7 mio € lån til Monaco

Når man rykker op i Premier League kommer der en del penge i kassen, men en lille klub som vores kan have problemer med økonomien og det havde vi. Hele 9 millioner euro var vores minus på for år, så der var ikke ligefrem mange penge at arbejde med på sommerens spillermarked. Den eneste mulighed vi havde for at skaffe penge var, at sælge lidt ud af vores lille spillertrup. Det helt store sommersalg, blev årets overraskelse Damien Le Tallec, han spillede godt og scorede mange mål og vi fik hele 7,75 millioner euro, noget der bestemt reddede vores økonomi. Serge Gakpé fik løbepas da han gerne ville videre og vi fik yderligere solgt en del henover sommeren, hvilket resulterede til et samlet beløb på 17 millioner Euro. Det gjorde at der pludselig var lidt penge at arbejde med.
I mine øjne mister vi ikke de store spillere, kun salget af Le Tallec begræder jeg, men det var sgu mange penge. Resten af de solgte spillere var kun blevet benyttet fra tid til anden eller slet ikke.   
Købt
Chris Smalling – 3,9 mio € fra Man Utd
David N´Gog – 3 mio € fra Liverpool
Gabriel Obertan 2,7 mio € fra Man Utd
Änis Ben Hatira – 2,6 mio € fra HSV
Guillermo Ochoa - Free
Robert Vittek - Free
Claudio Pizzaro - Free
Daniel Pacheco - Free
Marcelo Mattos - Free
Daniel Van Buyten - Free
Niklas Hoheneder - Free
Marius Stankevicuis - Free

Efter en masse spillersalg blev der endelig plads til indkøb, men det var nu ikke fordi vi havde de store summer at kaste rundt med. Der var dog nok til at styrke holdet en smule og derved prøve at sikre os længere tid i PL. Personligt var jeg meget glad for hovedparten af de spillere vi fik signet og en stor del kunne gå direkte ind på vores hold. Vi investerede i tre meget lovende spillere og med den rette træning vil de kunne blive fantastiske. Fra Manchester United fik vi Chris Smalling, en spiller vi havde på lån sidste år og Gabriel Obertan, en spiller som jeg er helt skudt i, han bliver kæmpe for os. David N’Gog kommer til som erstatning for Le Tallec. Men pga. lavvande i kassen, var vi nødt til at finde resten af vores forstærkninger blandt spillere, der ingen kontrakter havde. Men her skød vi da også papegøjen efter min mening, selveste Guillermo Ochoa blev signet, men det åbnede for et kæmpe dilemma, Ochoa eller Aréola. Kun tiden vil vise hvem der får pladsen. Ellers åbnede vi også et alderdomshjem for fodboldspiller, her tænker jeg Pizzaro(34) og Van Buyten(35), men vi skulle have forstærkninger og de var det vi kunne hente. Yderligere hentede vi 4 spillere som skulle bruges på førsteholdet, men Vittek og Pacheco var dem jeg så mest frem til at få på holdet. Men vi fik da forstærket holdet, dog vi fik ikke de spillere som jeg havde håbet, men sådan kan det jo gå når klubben ikke er en sværvægter.

Friendlies

Fixtures:

Preston 1-2 Tottenham
Preston 1-1 Rangers
Preston 3-3 Celtic
Preston 2-2 Lazio
Preston 1-6 Aston Villa
Preston 2-4 Bordeaux
Henover sommeren spillede vi et hav af venskabskampe mod store og små hold. Men jeg havde planlagt vores kampprogram således, at vi skulle møde mange store hold. Ideen var, at vi skulle se hvor langt vi var fra at være på niveau og efter min mening er vi ikke langt fra, at kunne være med i bunden af ligaen. Der var dog langt op til toppen. Vi spillede rigtig godt i mange af kampene og vi tabte normalt kun med et mål, men Aston Villa og Bordeaux gav os direkte tæsk. Den selvtillid vi havde opbygget igennem en del kampe blev smadret her, men vi var fortrøstningsfulde og klar til at kæmpe med i Premier League. Det bliver et fantastisk år tror jeg og vi skal bare nyde det fuldt ud.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #8# Preston North End F.C - Welcome
« Svar #23: 07 Jul 2010, 18:59 »

God update. Glæder mig til at se, hvordan du gør det i PL. Især dine mange indkøb glæder jeg mig til at høre om, og også godt du fik trimmet lidt ud i trippen, selvom du IMO har købt 2-3 ubrugelige spillere, som kommer til at koste dig dyrt i lønninger.
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #8# Preston North End F.C - Welcome
« Svar #24: 07 Jul 2010, 20:09 »

God update. Glæder mig til at se, hvordan du gør det i PL. Især dine mange indkøb glæder jeg mig til at høre om, og også godt du fik trimmet lidt ud i trippen, selvom du IMO har købt 2-3 ubrugelige spillere, som kommer til at koste dig dyrt i lønninger.

Ja der er et par som ikke kommer til at se meget spilletid, men løn kommer de ikke til at koste mig meget af:) Dem der koster mest er Smalling, N'Gog og Obertan, men hvis det er dem du hentyder til så kan du have ret. Men de andre er rimelig billige efter PL standard. Men ja, det bliver spændende Smiley Og godt du stadigvæk følger med.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#9# Preston North End F.C
« Svar #25: 08 Jul 2010, 12:31 »


A trying…


 …first couple of matches. Sommeren har budt på mange op og nedture. Jeg blev mindet om at små klubber, kan have svært ved at tilknytte de store spillere og at de store klubber kan være svære at afvise, når de åbner tegnedrengen. Men vi fik da trukket et par gode spillere til og lidt kapital kom der også i kassen. Jeg tror vi er klar til at kæmpe med på det her niveau og vores fans er helt sikkert klar, da der er blevet solgt sæsonkort som aldrig før, hertil skal det sige at FA virkelig hader os. Vi starter ud mod selveste Liverpool og Chelsea, fuck for en velkomst. Welcome to Premier League Preston. Truppen der skal klare skærene er:
MÅLMÆND
Ben Amos
Alphonse Aréola
Guillermo Ochoa

FORSVARET
Michael Mancienne
Håvard Nordtveit
Chris Smalling
Armand Traoré
Eddie Nolan
Erik Sviatchenko
Daniel Van Buyten
Igor Vasic
Marius Stankevicius
Niklas Hoheneder
Antonio Mazzotta

MIDTBANEN
Gabriel Obertan
Henry Lansbury
Danny Szetela
Pierre Ducasse
Lasse Schøne
Alexander Kacaniclic
Mattos Marcelo
Ryan Mcgowan
Änis Ben-Hatira
Billy Jones
Sasa Panic

ANGREB
Franco di Santo
David N’Gog
Claudio Pizzaro
Robert Vittek
Daniel Pacheco
Kyle Lafferty

Målmænd
* * * * *

Med tilføjelserne af Ochoa og Aréola, ser jeg bestemt denne positionen som værende værdigt udfyldt. Det er lykkedes os at hente to fantastisk kompetente målmænd og valgte mellem de to har ikke været nemt. Ochoa er i mine øjne blandt de 10 bedste målmænd i Europa og han kan hjælpe os med at hæve niveauet, hvilket er grunden til han er blevet valgt som førstemålmand.

Forsvarer
* * * * *

Igen i år stiller vi med et fantastik forsvar, men desværre er det stadigvæk en kende ungt og det kan skabe problemer i år. Nordtveit, Smalling, Traoré og Nolan er vores foretrukne kæde, men igen i år er der hård konkurrence om pladserne, Mancienne og Van Buyten sidder på lur og er klar. Vi har mange spillere der venter på deres break, men det kan blive svært og i Premier League for man ikke mange chancer.

Midtbanen
* * * * *

På vores midtbane er der sket noget. Vi har solgt lidt og købt lidt, men der satses på unge spillere og vi må håbe de kan gribe chancen. Jeg vurdere dem ret højt og måske for højt, men jeg tror sgu at de kan gøre det rigtig godt, specielt Alexander Kacaniclic forventer jeg mig meget af. Han kom til lige inden vinduet lukkede fra Ajax, som havde købt ham i Liverpool. Men pga. de er så unge så kan det blive fugl eller fisk

Angrebet
* * * * *

For andet år i træk, kan vi mønstre et meget potent angreb efter min mening. Di Santo og N’Gog skal være starterne og Pizzaro, Vittek og Pacheco skal kæmpe om pladserne på bænken. I mine øjne er det et angreb som kan score en masse mål og sikre os overlevelse i ligaen. Der var forhandlinger med større navne, men vi kunne ikke konkurrer løn. Men sådan er livet, som en lille fodbold klub.

Man kan anklage mig for at give for gode karakterer, men jeg mener nu at holdet er rimelig godt og at vi kan drive det langt i denne sæson. Vi har tilføjet yderligere spillere til truppen, men det er hovedsagelig U19 spillere.




Fixtures:

      Preston 0-0 Liverpool
      Preston 2-1 Chelsea
      Preston 2-1 PlymouthLeague cup
      Preston 3-2 Sunderland
West Brom 1-0 Preston
      Preston 4-2 Sunderland (e)League cup
 Aston Villa 3-1 Preston
      Preston 1-0 Hull
      Preston 0-0 Blackburn
      Everton 1-1 Preston
      Preston 4-1 LiverpoolLeague cup
Det var da en uhyggelig hård start vi fik på Premier League, men for pokker hvor taklede vi det godt. Det lykkedes os af få en uafgjort hevet hjem mof Liverpool og derefter slog vi selveste Chelsea F.C, det er ikke noget et lille hold gør hver dag. Jeg er så stolt over at vi har kunnet fortsætte hvor vi slap, det er jo direkte vildt. Sunderland fik også vores kærlighed at føle, men vi var list sløve ude af startblokken, men vi fik sejren i hus til sidst. West brom gav os vores første nederlag i PL og mod Villa kunne vi heller intet gøre, vi kom dog foran i starten af kampen, men hvis man ikke fører til sidst, så vinder man ikke. Mod Hull sejrede vi endelig igen, men mod Blackburn og Everton gik det galt igen. Vi kunne ikke rigtig finde rytmen og vores angreb var en smule tandløse, men vi tabte i det mindste ikke. Efter 8 kampe tilbage i PL lå vi på en flot 13 plads, dog mangler vi spillet to kampe i forhold til de andre, så der er mulighederne for at avancere yderligere. Det vil dog kræve at vi holder vores nuværende niveau, hvilket bliver svært, men ikke umuligt.
Plymouth blev første modstander i League cuppen og her havde vi også lidt problemer, men vi fik sejren hevet i land. League cuppens tredje runde var mod Sunderland og her var heldet med os, vi var bagud med 2-1 indtil det 3 minuts overtid, hvor Håvard Nordtveit scorede på hjørne. I overtiden var vi klart bedst og sikrede sejren med to mål, en fantastisk sejr. Men mod Liverpool i fjerde runde gik vi helt amok, 4 mål fik vi banket i kassen, mod LIVERPOOL!! Jeg var helt oppe at ringe efter den sejr, fatter ikke vi gjorde det, men sejren kom i hus og vores start på året har været fantastisk. Jeg håber vi kan fortsætte denne udvikling og derved gøre Preston North End F.C, til fast Premier League hold.




Har lavet en dumme fejl da jeg lavede et SS af stillingen. Troede jeg havde 1 pladsen med, men det var den ikke og er længere i spillet nu. Men City var tophold.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

McManaman
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #9# Preston North End F.C
« Svar #26: 08 Jul 2010, 13:29 »

Det er virkelig godt gået!! Jeg glæder mig til meget mere Preston..
Logged

You'll never walk alone


Fik den utaknemmelige 4.plads ved den store VM-konkurrence....

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#10# Preston North End F.C
« Svar #27: 08 Jul 2010, 23:31 »


The lilywhites…


 …are blossoming. Vores start har taget alle på sengen og snakken begyndt at køre i ligaen, de har lagt mærke til os. Vi har også prøvet noget helt nyt, nemlig at være favorit til en Premier League kamp, det var jo lidt vildt. Men sæsonen startede jo godt og jeg har en tiltro til at vi kan gøre det endnu bedre. Normalt kan man sige at der er nogle kampe som skal vindes, det kan være pga. at holdene er mindre eller dårligere, men i Premier League er det bare ikke sådan, i hvert fald ikke for os. Så hver kamp er overlevelse for os i denne liga. Jeg kan allerede afsløre, at der arbejdes hårdt i kulissen på nye spillere, så vi kan hæve vores niveau yderligere. Men hvem de er, kan jeg ikke afsløre endnu.

Fixtures:

    Preston 2-2 Tottenham
    Fulham 1-4 Preston
  Man Utd 3-2 Preston
    Preston 0-2 Man City
Newcastle 2-2 Preston
    Arsenal 0-1 Preston
     Wolves 2-1 Preston
    Preston 1-2 Tottenham (e)League cup
        Stoke 1-2 Preston
West ham 1-1 Preston
    Preston 4-0 Birmingham
      Bolton 2-2 Preston
  Liverpool 0-3 Preston
     Preston 2-1 Arsenal
Der er ikke noget der hedder et nemt program for os og vi skal da også kæmpe noget. I efterårets sidste 12 kampe var det lidt op og ned for os, men vi lavede nogle gode resultater og jeg mener vi kan holde hovedet højt. Di Santo og Pancheco har været vores mest scorende i starten, hvilket overraskede mig en smule, da jeg troede N’Gog ville slå til.
Mod Tottenham fik vi godt gang i scoringen, noget vi tidligere har været ret gode til. Mod Fulham sendte vi bare kasse på kasse ind og da vi besøgte Old Trafford kørte fortsatte toget, men desværre var de bedre end os og derfor løb de med sejren. City med deres mange indkøb gav os et forventet nederlag og i Newcastle reddede vi æren med et uafgjort resultat. Men jeg vil gerne fremhæve tre resultater som jeg ser som værende afgørende. De to sejre over Arsenal var jo fænomenale, ikke mange hold kan bryste sig med at slå Arsenal 2 gange i sæsonen og slet ikke et hold som vores. 3-0 sejren på selveste Anfield var jo også noget specielt, man kan jo ikke gøre andet end at smile efter sådan en kamp, intet mindre end fantastisk. Desværre smed vi også point i nogle kampe og det var mod hold som vi gerne skulle spille op mod pga. deres placering. Nederlaget til Wolverhampton var bestemt ikke tilfredsstillende og de uafgjorte kampe mod West ham og Bolton var heller ikke optimale, men de kunne da sluges. Vi måtte desværre vinke farvel til League cuppen, da Tottenham formåede at score i kampens overtid og vi ikke svarede igen. Lidt noget øv.
I slutningen af november og i det meste af december, blev der arbejdet på højtryk vedrørende vores trup. Vi har arbejdet en del, på at få afsat nogle af vores bredde spillere og dette gøres for at få penge og trimme truppen. Det var ikke alle spillere jeg gerne ville af med, men når pengene ligger foran en, så kan det være svært at sige nej.




Jeg har lavet samme fejl som sidst i dette SS af stillingen. Troede jeg havde 1 pladsen med, men det var den ikke, men fra næste update skulle jeg gerne havde fået styr på det. Chelsea er tophold.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2010, 23:37 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#11# Preston North End F.C
« Svar #28: 11 Jul 2010, 00:13 »


A winter breeze


Vi har nu spillet ca en halv sæson i Premier League og det er jo gået over alt forventning. I vores oprykningssæson ligger vi pt. på en fantastisk 8 plads, med fem point ned til nummer 9. Det er jo intet mindre end en sensation efter min mening, men udover det, så der tilfaldet en af vores spillere en fantastisk ære, han er kommet på årets hold for hele verden. Det er ingen ringere end Guillermo Ochoa og det har han gjort med en rating på 7,43. Han udplacere Genoas Marco Amelia, der dog har spillet over dobbelt så mange kampe som Ochoa, men en ære for både spiller og klub er det sgu. Jeg har to favorit perioder om året og det er årets transfer vinduer, det er bare ligesom jul og man håber jo at der kommer enkelte gode gaver i hus. Hovedfokus for os i det kommende vindue bliver at få trimmet truppen til.

Spillerhandler

Solgt
Thomas Mangani – 6,25 mio € til At.Madrid
Marcelo Mattos – 3,1 mio  € til Southampton
Robert Vittek – 1,8 mio € til Düsseldorf
Marius Stankevicius – 1,7 mio € til Bologna
Niklas Hoheneder – 1,5 mio € til B.Jerusalem
Pablo Vitti – 1,3 mio € til Pescara
Mattia Musstaccio – 900K € til Vicenza
Änis Ben-Hatira – 750K € til Augsburg
Antonio Mazzatto – 375K € til Bradford
Claudio Pizarro – 300K € til Cartagena
Alphonse Aréola – 925K € lån til Barcelona

Igennem mine år i Preston har vi handlet en del spillere, nogle som kommende stjerne, andre som big name signings og så er der bredde spillerne. I en klub som Preston skal man sælge spillere for at få økonomien til at hænge sammen, man kan dog håbe at stjernerne kan få lov at blive, men fra tid til anden taber man bare.
Desværre mistede vi Mangani og det gjorde vi faktisk allerede i sommers, men handlen gik igennem ret sent og derfor kæmpede vi hele efteråret med at finde den rette erstatning. Men udover ham var det kun reserve spillere vi mistede pr 1.januar. Fem af de spillere vi hentede ind i sommer røg ud her til vinter og desværre også klubbens klart største ”bust” imellem, nemlig Änis Ben-Hatira. Vi købte ham for 2,6 millioner euro og solgte ham for 750.000, altså et tab på lige under 2 millioner euro og han nåede ikke engang at betræde græsset på vores stadion. Så det var ikke mit bedste indkøb, men de andre tjente vi faktisk en del på, hvilket kan ses i at de var kommet til på en fri transfer og deres lønninger var af begrænset størrelse.
Det kan dog se noget makabert ud at sende så mange spillere væk, men det har været nødvendigt for at få siet ”skidtet” fra og få lidt kapital ind i klubben. Udover de oplyste spillere, har yderligere 3 reserveholdsspiller e forladt klubben.
Købt
Kyriakos Papadopoulos – 4,5 mio € fra Arsenal
Patrick van Aanholt – 4 mio € fra Chelsea
Vladimir Steiner 2,3 mio € fra Teplice
Sergio Garmendia – 1,9 mio € fra Osasuna
Andrei Lillmaa – 325K € fra Tammeka
Giles Barnes – 210K € fra Derby
Juninho Pernambucano – Free

Efter tabet af Mangani hentede vi Traoré i Arsenal, men mit hovedmål var faktisk Patrick van Aanholt, men jeg havde ikke finanserne til at tilknytte ham i sommers og da muligheden bød sig nu her, slog jeg til.
Papadopoulos har været i klubben på lån tidligere og jeg har været en beundre siden de signede ham, så det var meget naturligt at prøve at få ham til klubben. Steiner er en angriber der blev set af klubbens scouts og det sammen gælder Garmendia og Lillmaa. Barnes blev hentet pga. at han vil kunne være en god reserve og Juninho kom til, fordi jeg ser et kommende træner talent i ham.  Så der har været en del strategisk tankegang bag vores dispositioner igennem Januar, men jeg føler vi har forstærket holdet så vi kan holde dampen oppe i resten af sæsonen. Men kun tiden kan vise om det holdet stik.


Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#12# Preston North End F.C
« Svar #29: 11 Jul 2010, 22:20 »


En kold tid


Jamen efteråret sluttede jo egentligt okay, men jeg syntes godt nok at der blev spillet mange kampe indenfor utrolig kort tid og jeg kunne se flere af spillerne led under kampprogrammet. Allerede den 1.1.2013 skal der spilles kamp igen i Premier League og og det var kun Chelsea der ventede i det nye år. Man kan ikke anklage os for at have et nemt program når der startes op. I sommers var det Liverpool og nu Chelsea, man burde bare give os en direkte lussing og så i gang, men sådan er det og vi klare den jo altid.


Fixtures:

       Chelsea 4-1 Preston
        Cardiff 1-3 Preston FA Cup 3rd round
       Preston 4-0 Man Utd
Sunderland 0-2 Preston
       Preston 3-0 Bury FA Cup 4th round
       Preston 3-1 West Brom
             Hull 1-1 Preston
       Preston 1-1 Aston Villa
       Preston 2-1 Aston VillaFA Cup 5th Round
   Blackburn 0-1 Preston
       Preston 1-2 Everton
 Tottenham 1-0 Preston
Det er altid noget specielt at møde topholdene i Premier League og Chelsea må da betegnes som værende tophold. Det er aldrig nemt at spille på Stamford Bridge og vi løb da også direkte ind i et stort nederlag. Joe Cole smed hurtigt to bolde i kassen, hvilket Drogba ikke ville finde sig i, hvorefter han scorede en enkelt pind. Donovan lukkede ballet for Chelsea og Di Santo lukkede det for os, så et fint lille nederlag blev det til. Men vi fik en kæmpe oprejsning i kampen efter. Vi tog mod Manchester United hjemme og for satan de fik stryg, hele 4-0 bankede vi storebror fra Manchester. Fire forskellige spiller scorede mål og Chris Smalling satte en enkelt pind ind på hans gamle hold, så kan de lære at smide ham på porten. Og vi fik faktisk en rigtig god start på 2013, med fire sejre, to uafgjorte, men desværre også to nederlag. Vi smed desværre point mod Blackburn og Everton, to hold som vi burde vinde over, når man kigger på vores placering i den samlede stilling, men det gik bare ikke. Personligt tror jeg at de havde luret vores taktik, for vi havde en masse skud på mål, men ind ville de bare ikke rigtig.


Den sidste cup vi stadigvæk var med i, var FA Cuppen og vi endte med at gøre en fantastisk figur. Cardiff blev slået med 3-1 på mål af N´Gog(2) og Smalling og en eminent opvisning af Obertan. Bury var ikke den store forhindring, hvilket også skal ses i at de kun spillede i League 2, men Obertan var igen igen et lyspunkt. I femte runde var vi oppe mod Aston Villa som mange gange før har ødelagt ting for os, men denne gang kom vi ud med hovedet højest, Pierre Ducasse scorede begge mål, hvor det sidste kom i tredje minuts overtid og det var vigtigt. Men samlet set efter 30 kampe i årets Premier League sæson ligger vi nr. 8, med et lille hul på syv point ned til West brom og vi er stadigvæk en faktor i FA Cuppen, så året ser rigtig godt ud og vores placering jeg er utrolig tilfreds med. Og Obertan ligner en kommende superstjerne for os.






Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010