home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  #26# Preston North End F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #26# Preston North End F.C  (Læst 30878 gange)
Fernando
Gæst
 
Sv: #12# Preston North End F.C
« Svar #30: 11 Jul 2010, 22:26 »

God blog du har kørende her og godt læsestof! Wink
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#13# Preston North End F.C
« Svar #31: 12 Jul 2010, 11:17 »


Det snerper til i PL


Det har virkelig været en fantastisk sæson for os i år. Vi er lige rykket op og vi ligger pt. rimelig godt til som nummer otte, noget jeg ser som en utrolig præstation for et hold som vores. Med otte kampe igen har vi 25 point ned til West Ham, der ligger på 17 pladsen og der er kun 24 point at spille om så det ser godt ud, dog har de spillet to kampe mindre end os. Hvilket betyder at det eneste vi skal gøre for at sikre endnu en sæson i Premier League, er at vinde to kampe og så skulle den ged være barberet. Der er sikkert andre statistiske opgørelser der kan sikre os det før, men efter min mening skal vi bare vinde. Men så snart vi har sikret os endnu en sæson i Premier League, så skal vi på spillermarkedet for at finde nye spillere, for vi skal længere op i tabellen.


Fixtures:

        Arsenal 5-2 Preston FA Cup 6th round
      Man City 2-0 Preston
        Preston 1-1 Newcastle
        Preston 3-0 Fulham
         Wolves 1-2 Preston
        Preston 0-2 West Ham
        Preston 2-1 Stoke
Birmingham 1-0 Preston
        Preston 1-0 Bolton
Det var nogle meget vigtige kampe vi skulle ud i, men et eller andet sted så var vi allerede sikre inden de sidste kampe. Vi havde så mange point at vi virkelig skulle dumme os før vi kunne komme i fare, men vi var også snublende tæt på at nå en sjette plads. Men vi kom ret dårligt fra start og igen lykkedes det Manchester City at slå os, dog holdte vi dem hen i hele 72 minutter før Tevez satte den første bold ind. Newcastle kampen var irriterende da de nåede at score lige til sidst og derved fik vi ikke den ønskede sejr. Men så Fulham kom på besøg og der fik vi endelig tre point igen og hvem satte det hele i gang, ingen ringere end Gabriel Obertan, han har altså været noget helt specielt i år. Desværre var vi lidt svingende i de sidste fem kampen, men vi fik da hevet tre sejre i land og derved sikrede vi os endnu en sæson i den bedste engelske række. Jeg vil dog gerne sige at vores nederlag mod West Ham og Birmingham irriterende mig en del, for det kunne jo havde endt helt galt. Heldigvis for os endte det hele godt og sæsonen var færdig.


Arsenal blev endestationen for vores FA Cup eventyr, de gav os en direkte endefuld. Da vi nåede halvlegen så var de foran med tre kasser og i anden smed de lige to mere ind, inden vi kunne få scoret to trøste mål. Sådan er det bare i fodbold, men som trøst skal det siges at Arsenal endte med at vinde cuppen. Set som helhed nåede vi alle vores mål for sæsonen, det blev til en ottende plads i ligaen, sjette runde i FA Cuppen og kvartfinalen i League Cuppen, så årets må betegnes som en ubetinget succes, men jeg gad nu godt at vi kunne have vundet noget. Men det gør vi bare næste år!!!

Med endnu en sæson i Premier League forude, bliver der arbejdet meget hårdt på at hente nye spillere ind og jeg kan love at der kommer til at ske ting og sager i denne sommer. Jeg tror det kan gå hen at blive en super spændende sommer.

To spillere har udmærket sig i denne sæson og her snakker vi om Guillermo Ochoa og Gabriel Obertan. Først blev Ochoa udtaget til verdensholdet og efter sæsonen skete det samme med årets Premier League hold, hvilket jeg er vildt stolt over. Obertan har bare styret vores højre wing position med hård hånd og han har scoret og langt op til mange mål. Han bliver virkelig vigtig næste sæson.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#14# Preston North End F.C
« Svar #32: 13 Jul 2010, 14:49 »


A summer of plenty


Jamen hvor skal man dog begynde. Vores sidste sæson var jo en fantastik en af slagsen og planen var nu at gøre det endnu bedre. For at kunne hæve niveauet skulle vi have en helt nu kaliber spiller og de koster kassen sådanne spillere, men efter sidste sæson var vores økonomi faktisk ganske udmærket, men der skulle en del flere penge til. Hertil hører det, at jeg var tæt på at forlad klubben efter sæsonen, da jeg havde modtaget et tilbud fra Athletic Bilbao og det var et rigtig godt tilbud. Men jeg afslog pga. de store muligheder der efter min mening var Preston og især i næste sæson.
Men som sagt, så skal niveauet hæves og det kræver kapital, netop derfor har vi holdt udsalg og der kom en del penge i kassen.


Trasnfers ud af klubben

Guillermo Ochoa – 25,5 mio € til Man City
David N’Gog – 11,75 mio  € til Rangers
Ryan McGowen – 4,8 mio € til Atalanta
Marian Savu– 4,4 mio € til Rostock
Danny Szetela – 3,5 mio € til Feyenoord
Lasse Schøne – 3 mio € til Gladbach
Nicola Saric – 1,4 mio € til Modena
Lulinha – 1,3 mio € til Empoli
Victor Pálsson – 600K € til Padova
Morten Nielsen – 575K € til Piacenza
Distel Zola – 400K € til Derby
Osama Akharraz – 400K mio € til Angers SCO
Franco di Santo – 1,5 mio € lån til Herta BSC
Billy Jones – 1 mio € lån til Ascoli
Kyle Lafferty – 190K € lån til QPR
Braulio – 90K € lån til Deportivo

Når man kigger på alle de spillere der har forladt os, på den ene eller anden måde, så ser det jo en kende vildt ud. Men for mig er det ikke så galt når man kigger på, hvilke spillere der har forladt os. Der er flere tidligere førsteholdsspillere imellem de solgte og det er der pga. vores nye satsning. Vores største salg nogensinde kom i form af Ochoas skifte til Man city, men det komiske var at han ikke var til salg. City sendte en forespørgsel, hvor de ville høre om prisen og jeg mente 25,5 millioner euro var en rimelig pris for en spillere der var på verdensholdet og PL’s års hold, hvilket de så accepterede. Så efter et år i klubben, hvor han kom gratis til, røg han videre og vi fik 25,5 millioner i kassen, NICE. Allerede efter Ochoa salgt havde vi alt den kapital vi behøvede til vores satsning, men man kan jo altid bruge lidt mere. Rangers hentede N’Gog for 11,75 millioner euro og igen mistede vi en spiller der kun nåede at være hos os i et år, men vi kunne jo godt bruge pengene.
Spillere som McGowen, Szetela og Lulinha har været tilknyttet klubben og førsteholdet i minimum to år og har fået fast spilletid, men efter min vurdering ville de få problemer med at spille næste år og derfor fik de lov at smutte.
Der er også blevet renset ud blandt ungdomsspillerne og reserveholdsspiller ne pga. der skulle gøres plads i budgetterne, men det er heller ikke optimalt at have spillere i klubben der ikke er brug for. Vores U-hold og reservehold burde kun indeholde unge talenter og nogle få gamle spillere og derfor forlod så mange klubben henover sommeren. 
Yderligere har vi sendt en masse spillere på lån i andre klubber og her finder vi blandt andet den tidligere topscorer Franco di Santo og Billy Jones. Vi prøvede aktivt at få begge spillere solgt, men ingen klubber var parate til at betale prisen og derfor blev de kun lånt ud. Dem der er opmærksomme vil kunne se, at vi har solgt mange af vores offensive kræfter, hvilket skyldes forhandlinger med nye spillere, men intet er helt sikkert endnu og tiden vil vise om vi har gjort det rigtige.


De nye spillere er næsten på plads og klar til afsløring snarest...
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#15# Preston North End F.C
« Svar #33: 14 Jul 2010, 00:00 »


A little bling-bling!!!


Jeg ved godt jeg ikke er afroamerikaner og derfor ikke kan ytre ordet ”Bling” uden at anbringe røven i klaskehøjde, men der er præcis det ord jeg vil bruge. Ordet har forskellige betydninger afhængig af hvem man spørg, men her betyder det noget ekstravagant og prangende og ses i form af de spillere vi har hentet. Vi havde jo solgt en del og der er kommet mange penge ind, ydermere var klubbens økonomi ganske udmærket, så nu skulle klubben virkelig frem i lyset. Men sæsonens mål var nu alligevel lidt afdæmpede, det er jo ikke fordi vi ikke har ambitioner, men de skal holdes på et niveau, hvor det ikke tager overhånd. Vi skal gerne slutte ca. i midten af tabellen, i FA Cuppen burde femte runde være inden for rækkevidde og i League Cuppen burde vi som minimum nå fjerde runde. Men det kræver spillere og dem er der kommet lidt af.
Men nu skal spændingen udløses, hvem er draget til Preston North End F.C denne sæson:

Nye spillere i Preston trøjen


Navn: Neymar
Alder: 21
Position: Angriber(offensive midt)
Pris: 20 mio €(På afbetaling)
Tidl. klub: Internacional

Han er nævnt som et af de største talenter, når det kommer til angrebs positionen og jeg er virkelig glad for at han valgte os. Han kan gå hen at blive meget eftertragtet de næste år, men jeg håber at vi kan beholde ham og bygge angrebet op omkring ham. En kæmpe signing for os og sten sikker på en plads i start 11’ern.





Navn: Angel Di María
Alder: 25
Position: Fløj/offensive midt
Pris: 21,5 mio €(På afbetaling)
Tidl. klub: Benfica

Han er blandt de bedste fløje spillere i verden og at han spillere på venstrekanten er jo bare et plus. Vi har dog allerede et par gode spillere til den position, men man siger ikke nej til Di Maria. Så der bliver kamp om pladserne, men endnu en kæmpe signing er kommet til klubben og sikker starter.





Navn: Wellington Silva
Alder: 20
Position: Angriber
Pris: 17,5 mio €(På afbetaling)
Tidl. klub: Arsenal

Vi er jo allerede forstærket på angrebspositionen, men jeg har haft et godt øje til Wellington igennem længere tid. Så da der var penge i kassen, blev han hentet ind. Han havde ikke spillet meget i Arsenal, men han er absolut et talent og et meget stort et af slagsen.






Navn: Simon Vukcevic
Alder: 27
Position: Fløj/offensiv midt
Pris: 16,5 mio €(På afbetaling)
Tidl. klub: Sporting Lissabon

Han er købt til at skulle bruges på den offensive midtbane, men han kan også bruges på fløjen. I hans tidligere klub spillede han de fleste kampe og gjorde det rigtig godt, men hos os er konkurrencen meget hård, så tiden må vise om han slår igennem. Men en stensikker forstærkning på midtbanen.





Navn: Pablo Piatti
Alder: 24
Position: Fløj/offensiv midt og angriber
Pris: 13 mio €(På afbetaling)
Tidl. klub: River Plate

Piatti er lidt en all-rounder i offensiven og han er bare konge at få til klubben. Han har scoret en del i River og jeg håber han kan gøre det samme for os. Men som tidligere nævnt så er vi godt besat på de positioner, hvor han spiller. Han har tidligere været i Europa og med stor succes, men han skiftede alligevel hjem til Argentina, da muligheden bød sig.





Navn: Sergio Busquets
Alder: 24
Position: Defensiv midt/midtbane
Pris: 7,75 mio €(På afbetaling)
Tidl. klub: Barcelona

Busquets var en spiller jeg gik meget målrettet efter og grunden var at han skulle styrer vores midtbane med hård hånd. Barcelona ville gerne af med ham og det var ikke noget man skulle sige mange gange til mig. Han kom i sin tid pludselig frem på scenen og tog alle med storm, noget han aldrig stoppede med. Hans løn er utrolig stor og en tung byrde, men han skal nok blive det hele værd.






Navn: Bojan
Alder: 22
Position: Angriber
Pris: 5,5 mio €(På afbetaling)
Tidl. klub: Barcelona

Endnu engang har vi været på rov i Barcelona og denne gang har vi hentet Bojan. Han er et kæmpe talent der ikke fik chancen i Barcelona og derfor fik han lov til at smutte. Jeg syntes vi gjorde en god deal her og han skal nok blive en fan favorit her i klubben, men konkurrencen er hård







Yderligere spillere


Stephan El Shaarawy – 6 mio € fra Genoa
Christian Eriksen – 5 mio € fra Ajax
Eugeny Mischenko 2,5 mio € fra Obolon
Jan Vertonghen – 1,3 mio € fra Ajax
Daniel Sturridge – 1 mio € fra Chelsea
Mario Sandor – 1,1 € fra Slask
Henri Saivet – Gratis fra Bordeaux
Ignacio Camacho – Gratis fra At.Madrid
Ali Arslan – Gratis fra Fernerbache
Manuel Fischer – Gratis fra Stuttgart

Som man kan se så har vi ikke lagt på den lade side i dette transfervindue og mange vi nok sige at vi har skudt os selv i foden, men vi vil virkelig noget i denne sæson. Derfor har vi har hentet en del offensive kræfter ind og yderligere vil jeg gerne vil have mere styr på midtbanen. Min plan er at være styrende og det kræver nogle gode spillere fremadrettet, så det har vi hentet. Vores forsvar er jo allerede fantastisk, så der var ingen grund til at styrke organisationen yderligere der og målet tilhører Aréola, så nu er vores hold komplet. Efter hvad jeg kalder et vel overstået transfervindue kan jeg med sikkerhed sige, at vi bliver et hold som de andre skal holde øje med, for vi vil frem i verden. So watch out world because here we come.

« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 00:50 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#16# Preston North End F.C
« Svar #34: 15 Jul 2010, 12:25 »


Pure joy and happy days


Efter en hård sommer med masser at lave, så er truppen ved at være klar. Det er jo en direkte fornøjelse at sidde og forberede sig på den kommende sæson, for det er ikke hver dag at denne kaliber spillere er at finde i Preston. Klubben har også valgt at investerer en smule penge i vores stadion og der er blevet udvidet med 6500 pladser, så nu kan vi se frem til endnu mere støtte. Den kommende sæson kan gå hen at blive en af de bedste i klubbens historie og jeg glæder mig så meget. Truppen er spækket med talent og det tyder på bare godt for vores fremtid, men det er også sjovt at se den udvikling klubben har været igennem de sidste par år. Vi har virkelig hævet niveauet og klubben har udviklet sig til at kunne forblive i Premier League, en virkelig stor forandring fra bunden i The Championship.
 
MÅLMÆND
Ben Amos
Alphonse Aréola

FORSVARET
Michael Mancienne
Håvard Nordtveit
Chris Smalling
Patrick van Aanholt
Eddie Nolan
Kyriakos Papadoupolous
Jan Vertonghen
Igor Vasic
Armand Traoré
Eugeny Mischenko
Erik Sviatchenko

MIDTBANEN
Gabriel Obertan
Sergio Busquets
Henri Saivet
Pierre Ducasse
Henri Lansbury
Angel Di María
Simon Vukcevic
Pablo Piatti
Christian Eriksen
Stephan El Shaarawy
Alexander Kacaniklic
Jan Peskovic
Ignacio Camacho
Jakup Cap

ANGREB
Neymar
Wellington Silva
Bojan
Daniel Sturridge
Daniel Pacheco

Målmænd
* * * * *

Med salget af Ochoa er vores niveau faldet på målmandsposten, men det er ikke fordi at Aréola ikke er god, men han mangler boget rutine. Jeg har fuld tiltro til Aréola og Amos som målmænd, men der er rigtig langt mellem de to og hvis Aréola bliver skadet, så kan vi komme i meget store problemer. Men jeg mener stadigvæk at vi har Premier Leagues største talent i Aréola, når det kommer til målmænd.

Forsvarer
* * * * *

Der er ikke sket meget i forsvaret denne sommer, men de nuværende spillerne har fået mere rutine og det tror jeg kan hæve niveauet, hvilket er grunden til de har det fået fire stjerner. Vinter købet af Van Aanholt har været en kæmpe succes og han styrer den back position, dog kan vi få problemer hvis han bliver skadet. Men ellers er jeg meget tilfreds med vores forsvar og flere af de store klubber har vist interesse for flere af forsvarene..

Midtbanen
* * * * *

Man kan ikke sammenligne vores tidligere midtbane, med den nuværende. Vi har smidt millioner efter spillere for at få den bedste midtbane og jeg mener sgu den er fantastisk. Obertan var virkelig årets spillere på midtbanen sidste år og det bliver han også i år. Busquets, Di María og Ducasse er vores foretrukne ved siden af Obertan og de udgør den vilde midtbane. Efter min mening kommer de til at være styrende i denne sæson.

Angrebet
* * * * *

Her har vi overgået os selv efter min mening. Vi har hentet Neymar i Brasilien og han er klart et af de største talenter i verden og han bliver vores største stjerne nogensinde, fuck hvor jeg glæder mig til at se ham på banen. Wellington Silva er også et stort talent, men han kommer til at kæmpe for sin plads, da Sturridge, Bojan og Pacheco står klar i kulissen

Den nuværende trup er den stærkest vi nogensinde har kunnet præstere i denne klub og jeg er helt oppe at ringe over det og denne sæson skal vise om vi fortjener at være i Premier League. Yderligere er spørgsmålet, om vi kan få truppen til at fungere sammen og derefter holde på spillerne. Jeg sælger i hvert fald ikke nogen fra vores start 11’er, for det vil være det rene idioti.



Friendlies

Fixtures:

Preston 6-1 Northampton
Preston 4-1 Anderlecht
Preston 1-3 Oldham
Preston 3-0 Leeds
Preston 6-0 Fc United of Manchester
Preston 3-1 Lyra
Halvdelen af vores venskabskampe var mod samarbejdsklubber, men Anderlecht, Oldham og Leeds havde da lige sneget sig ind. Northampton var ingen forhindring, men jeg var dog overrasket over at Pacheco, han scorede to i sejren, hvor også Neymar scorede en enkelt. Kampen mod Anderlecht var en kamp, hvor vi skulle prøve kræfter med et større hold og Neymar bankede dem ene og alene, fire kasser fra ham. Desværre fejlede vi totalt mod Oldham og jeg var ærligtalt lidt chokeret over vores spil, men det var dog kun en venskabskamp. Mod Leeds var det igen Neymar der satte standarden med to kasser, men det var Sturridge der blev kampens spiller og han så lovende ud. FC United er en hjerteklub for mig, så derfor er de en del af vores netværk og de fik da også en lektion i Neymar fodbold. Han scorede igen fire mål og hvis man skal analysere på det her, så bliver han vild henover sæsonen. Sidste kamp var mod belgiske Lyra og igen blev det til sejr og et enkelt mål til Neymar. Den helt store spiller i denne opstart har da virkelig været nyindkøbet Neymar og han har scoret 12 mål i de seks kampe, hvilket er fænomenalt så det tyder godt for sæsonen. Jeg vil dog også tilføje at Pacheco ligner en kommende stjerne, så han bliver spændende at følge fremover.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#17# Preston North End F.C
« Svar #35: 15 Jul 2010, 19:52 »


Let’s get it on!


Jeg har ventet med spænding på at sæsonen skulle i gang. Jeg er måske en smule for kæphøj, men det er sgu lidt svært at lade vær, når man ser på vores nuværende trup. Jeg har så høje forventninger til vores kommende sæson, vi overpræsterede måske en smule sidste år og derfor skal vi kæmpe endnu mere i år. Vores største problem i denne sæson kan blive skader, hvilket grunder i at der kan være stor niveau forskel spillerne imellem. Vi er ikke super godt dækket ind på alle positioner og derfor håber jeg at vi kan holder skader på et minimum.
I år starter vi ud mod West Brom efterfulgt af Manchester United, så vores start er vel som den plejer, men vi skal nok klare os. We will prevail som man siger.


Fixtures:

West Brom 0-1 Preston
    Man Utd 1-0 Preston
      Preston 3-1 Charlton League Cup
      Preston 4-1 QPR
      Burnley 2-2 Preston
      Preston 3-0 Birmingham
      Preston 3-1 Leyton Orient League cup
  West Ham 1-2 Preston
      Preston 2-1 Bolton
      Preston 4-0 Tottenham
Starten på vores anden sæson i Premier League har været okay og programmet er ikke det værste. En lidt urolig start mod West brom ødelagde lidt mit humør og da kampen på Old Trafford resulterede i et nederlagt, så troede jeg sgu at vi ville fejle i år. Tankegangen var måske en smule negativ, men jeg havde håbet på at få en flyvende start. Men League Cup kampen mod Charton blev ligesom et vendepunkt for os. Neymar kom som forventet rimelig godt fra start, det blev til en debut mål og yderligere to mod Charlton. Oprykkerne fra QPR fik en god velkomst til Premier League, hvor vores angreb igen viste tænder og vi fik en forventet sejr. Mod Burnley kom vi hurtigt foran med to, men desværre var vi for dårlige til at lukke kampen og de kom stærkt igen, direkte røv altså. Kampen var speciel på, da det var en af to kampe, hvor Neymar ikke scorede et mål. Vi vandt de resterende kampe vi spillede og vores satsning på offensivt spil har vist sig at være rigtig. Vi har scoret mange mål og især Busquets og Obertan har været store stjerne i de første otte kampe. Men også i cuppen har vi vist styrke, dog har vores modstandere ikke været af stor kvalitet endnu, men vi fighter og det er det vigtigste. Seks mål i otte liga kampe er udmærket af Neymar og tre mål til hver af Busquets og Obertan er også i top, så det ser rigtig godt ud for os. Vores fine liga start kan også ses i vores position i tabellen, hvor vi pt. ligger nummer ét med 19 point, en position jeg godt gad holde fast i. Men vi har da vist vores styrke og fundamente må da siges at være på plads.




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #17# Preston North End F.C
« Svar #36: 15 Jul 2010, 20:55 »

fuck nogle handler, og fuck nogen updates!!!:D men pas nu på økonomien;)
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#18# Preston North End F.C
« Svar #37: 16 Jul 2010, 00:34 »


Smashing good Football


Det er virkelig lykkedes os at komme godt ud af startboksen og den udvikling skal vi fortsætte med at bygge på. Noget jeg ikke nævner så tit, er vores fokus på unge spillere, hvilket er noget jeg går meget op i. Klubben har tilknyttet 13 scouts og de kommer løbende med rapporter, noget der kaster lidt spillere af sig fra tid til anden. Men talenterne er sat meget tilbage efter vores satsning på dyrt indkøbte stjerner, der dog alle også er ret unge. Men mit håb er at vi kan opbygge en stor talentmasse, som kan brødeføde holdet med spillere i fremtiden. Jeg har haft en tendens til at fremhæve Neymar en masse, men det er svært at lade vær pga. han store niveau og han er vild, noget der kan ses i de efterfølgende kampe.

Fixtures:

Newcastle 0-4 Preston
Preston 2-1 Liverpool
Newcastle 2-4 Preston League Cup
Aston Villa 1-2 Preston
Preston 1-1 Arsenal
Man City 0-1 Preston
Preston 3-0 Chelsea
Kvarfinale i League cup
Preston 2-0 Southampton
Stoke 2-1 Preston
Preston 3-4 Wolves
Middlesbrough 0-1 Preston
Sunderland 1-5 Preston
Preston 2-1 Everton
Preston 4-1 West Brom
Der er en del kampe på programmet og vi satser jo også på at være godt med i alle turneringer. Mange køre rotationsprincip når der er mange kampe, men det er ikke noget jeg sådan specielt gør, jeg sætter holdt ud fra hvilke spillere der er i form og hvem jeg har et godt øje til. Det kan skabe problemer pga. spillere der ikke får nok spilletid osv, men sådan er live nu engang.
Men vi fortsatte lidt vores sejrs stime, ved både at slå Newcastle, Liverpool og Aston villa, men specielt sejren mod Villa var noget jeg kunne lide. De har ofte været en stopklods for os og derfor var det godt at klaske dem, men kampen var svær og vi var faktisk bagud det meste af kampen. Liverpool kampen var også ret tæt, men Busquets reddede os til sidst og vi havde ligesom heldet, noget der har fulgt os meget i denne sæson. Uafgjort mod Arsenal plejer jo at være et godt resultat, men når man får et straffe i det 89 minut, så score man sgu, hvilket Vukcevic ikke var enig i. Men det lykkedes os at sejre over City og Chelsea, noget der fik mig helt i ekstase, men desværre fik vi skadet Obertan i Chelsea kampen og det skulle blive afgørende. Vi tabte nemlig de to næste kampe hvor Obertan var ude, han plejer at smide mange af de mål givende afleveringer, men da han kom tilbage kom vi oven på igen. I Sunderland viste Neymar sin klasse og han lavede fire kasser og jeg er så glad for vi fik ham til klubben, med ham kan vi virkelig banke kasser ind. Men vi har altså også en meget scorende midtbane, men faktisk score hele holdet meget, eneste spiller der mangler at sætte en bold ind er Aréola, måske skulle vi sætte ham til at tage straffe.
I cuppen gik det jo godt, i og med at vi kvalificerede os til semi-finalen ved at banke Newcastle og derefter kæmpe os til sejr mod Southampton. Så vi nærmer os en finale og derved en mulighed for europæisk bold fra næste sæson, noget jeg håber meget på og især Champions League. Men nu er det snart januar og alt kan ske.




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #17# Preston North End F.C
« Svar #38: 16 Jul 2010, 00:38 »

fuck nogle handler, og fuck nogen updates!!!:D men pas nu på økonomien;)

Ja der er sket lidt Smiley Men du har fuldstændig ret. Når man spiller som jeg gør her kan det meget nemt gå galt, men hvis der løbende kommer penge i kassen via transfers så kan det gå. Men det er risky.

Og tak for kommentaren og at du følger med.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#19# Preston North End F.C
« Svar #39: 16 Jul 2010, 11:43 »


Stabbed…


... in the back and thoroughly sodomised. Jep, jeg er nu den lykkelige ejer af et stk. ufattelig stor kniv, dybt begravet i ryggen og ét lettere udblokket anus. Jeg ved det lyder hårdt, men jeg har fået et inderligt had til klubbens formand. Jeg burde fandeme have accepteret det jobtilbud som manager hos Atletico Madrid, fordi det her er simpelthen for åndssvagt. Det var ikke planen at jeg skulle hente det vilde ind i dette transfervindue, men efter klubben begik denne genistreg var jeg sgu nødt til det. Den 31/1 – 2014 klokken 17.00 modtog jeg beskeden at klubben formand havde accepteret og solgt Neymar til Manchester city for 41,5 millioner Euro!!! Det var ikke venlige ord der blev udtrykt efter jeg fik nyheden og jeg var tæt på at forlade klubben. Jeg plejer altid at have sidste ord i alle transfer sager, men nej.
Men efter moden overvejelse kom jeg frem til at det ikke ville være fair overfor de andre spillere og det arbejde jeg havde lagt i klubben, men mit forhold til klubben ledelse var ikke godt.


Spillerhandler

Solgt


Armand Traoré – 6,25 mio € til Frankfurt
Neymar – 41,5 mio € til Manchester City
Jeg vil ikke udtale mig yderligere om salget af Neymar fordi jeg er hamrende irriteret ovet det, kan virkelig ikke forstå at man sælger vores bedste spiller. Vi solgte også Armand Traoré og grunden var at han aldrig rigtig slog til. Han skulle kæmpe med Van Aanholt om pladsen, men han kunne ikke slå igennem og derfor røg han på porten. Men pga. et angriber salg var jeg nødt til at hente en angriber akut og det blev slet ikke som jeg ville havde det. Der var dog hektisk aktivitet på udlånsmarkedet, hvor vi sendte godt 12 spillere ud. Og til formålet tilføjede vi Dessel fra Belgien som samarbejdsklub.
Købt


Norbert Thomas – 9 mio € fra Frankfurt
Eren Derdiyok – 4,3 mio € fra Aston Villa
Henk Groeneveld 4 mio € fra FC Utrecht
Angelo Althoff – 4 mio € fra PSV
Marcel Yilmaz – 4 mio € fra Herta BSC
Chris Eagles – 3,4 mio € fra Napoli
Ron Digby – 2,2 mio € fra Chelsea
Mats Rits – 475K € fra Real Madrid

Eneste spillere der blev hentet i alt hast var Eren Derdiyok fra Aston Villa. Han skulle erstatte Neymar eller dække hullet, men han var langt fra den kvalitet spiller jeg søgte og han var bare en lappeløsning. Det er bare ikke den rigtige begrundelse for at hente en spiller. Det er måske også en overreaktion at købe endnu en angriber, når man har stjerner som Bojan og Sturridge til at tage over, men jeg var så arrig og følte at vi manglede en til. Chris Eagles blev hentet hjem fra Italien, dog primært for at reserve for Obertan men egentligt også hele midtbanen, et yderst godt køb syntes jeg. De andre køber består af unge talenter der skal lånes ud for at udvikle sig og få spilletid. Rits, Thomas og Yilmaz er klart de største talenter og de bliver vigtige i vores fremtid, men efter vinduet lukkede indgik vi også forhandlinger vedrørende nye spillere.


Fixtures:

vs Liverpool 2-0 3rd round FA Cup
vs Aston Villa 0-0 Semi-finale Leagure cup
vs Man Utd 0-4
vs Tottemham 0-1
vs QPR 2-2
vs Aston Villa 2-1 Semi-finale Leagure cup
vs Scunthorpe 0-1 4th round FA Cup
vs Burnley 0-3
vs West Ham 1-0
vs Birmingham 1-1
vs Bolton 3-2
vs Newcastle 3-2
vs Chelsea 0-1 League cup finalen
vs Aston Villa 0-1
vs Man City 1-1
De første tre måneder af 2014 blev et direkte helvede og efter vi mistede Neymar, blev det bestemt ikke nemmere at score mål. Ingen af vores angribere kunne score, hvilket virkelig bare ødelagde vores ellers så fine sæson start. United gjorde det onde ved os, en tradition Tottenham og Burnley valgte at arbejde videre med og derved forlængede vores fodboldmæssige nedtur. Det var jo direkte sørgeligt.
Endelig mod West Ham fik vi oprejsning og det var bare en forløsning for mig. De gode resultater fortsatte selvom det holdt hårdt og flere gange hev vi den hjem i sidste øjeblik. Vores forår var den diametrale modsætning af vores efterår, pludselig gjorde vi alt forkert og intet gik som det skulle. Vores fine start på sæsonen var ved at smuldre, men lykkeligvis var vi ikke helt tabt i ligaen, de andre hold spillede heller ikke så godt, så vi bevarede en 3.plads. Desværre kom vi ikke langt i FA Cuppen pga. et nederlag til Scunthorpe, der formåede at udnytte vores nedtur fuldt ud. Vi havde tværtimod klarede vi os godt i League Cuppen og vi nåede finalen, som vi desværre tabte til Chelsea.  Men jeg var fuld tilfreds med at nå finalen og det var et lys i en meget mørk tid. Vi må håbe at vi kan hæve niveauet så vi kan komme i Champions League, for det vil gavne holdet og klubben.






« Seneste Redigering: 16 Jul 2010, 14:05 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#20# Preston North End F.C
« Svar #40: 17 Jul 2010, 14:48 »


Velkommen…


...til verdensmesterskaber ne i at smide en potentiel topplacering i Premier League, jeg er jeres vært Jesper Kristoffersen. Jeg er noget uimponeret over vores præstationer lige pt. må jeg sige og jeg fatter virkelig hvordan holdet kan ændre sig så meget. Efter salget af vores ultimative bedste topscorer, er vi faldet i et kilometer dybt hul, bestående af dårligt spil og gummi-ben. Mit ellers så godt præsterende hold er gået i hi og snotskovlene er kommet i kamp. Vi har prøvet at ændre vores spil, for at gøre op med de dårlige præstationer og nogle spillere er simpelthen blevet smidt af. Taktikken er blevet ændret til at fokusere pasningsspillet udover kanterne og vi skal være mere offensive. Men regner ikke med det giver det store udbytte i år, men fremadrettet skal det nok gavne. Et sidste problem er den begyndende modløshed og uro der er i truppen, det er bestemt noget der skal ændre henover sommeren. Men først skal vi holde fast i den flotte 3.plads som vi er i besiddelse af.


Fixtures:

vs. Liverpool 1-1
vs. Chelsea 0-3
vs. Arsenal 1-1
vs. Tottemham 0-1
vs. Stoke 2-1
vs. Middlesbrough 2-0
vs. Wolves 0-2
vs. Sunderland 0-2
vs. Everton 4-3
Som det har været nævnt, så har foråret været som sendt fra helvede og de sidste kampe var ikke til meget hjælp. Jeg vil dog gerne pointere, at ud af de sidste otte kampe var seks på udebane, kun Stoke og Sunderland var hjemmebane opgør, hvilket var en smule svært. Vi fik dog point mod Liverpool og Arsenal, kampe hvor vi faktisk burde havde fået alle seks point, men igen fik vi ikke lukket kampene og så taber man sgu. Nederlagene mod Chelsea og Tottenham var vel at forvente selvom vi tidligere har kunnet spille lige op med dem, men når holdet er i en spilmæssig krise, så taber man her. Desværre klumpede sovsen yderligere mod Wolves og Sunderland, hvor vi bare sejlede rundt og forsvaret var stærkt berørt af vores krise. Men måske spillede alle de rygter der florerede om deres mulige exit fra klubben også ind, Nordtvait, Mancienne, Smalling og Nolan rygtes alle til større klubber, men jeg vil gerne holde på dem.
Men pludselig fik vi endelig noget held i sprøjten, da vi var på besøg hos Everton. Vi scorede 4 mål på kun 27 minutter og så troede jeg sejren var sikker, men nej da, vi skulle da lige give dem håb ved at lade dem score 3 gange. Men som sagt så var heldet med os og vi fik sejren i hus og den var utrolig vital. For hvis vi havde tabt kampen, så havde vi endt på en 7 plads men det blev til en flot 5.plads. Vi lå ellers godt til i kampe om mesterskabet, men interne problemer og generel utilfredshed kostede os dyrt og derfor måtte vi nøjes med en 5.plads Men det mås siges at være tilfredsstillende, da målet var at slutte i midten. Eneste store problem der mangler at komme styr på er min fremtid i klubben.


Bonus info.

Desværre blev det ikke til Champions League bold på Deepdale i næste sæson, men vi skal dog ud og spille med i Europa League og det er fantastisk. Et mesterskab blev det heller ikke til, men vi fik da nogle priser alligevel.
Vi havde to spillere med på årets hold, i form af Gabriel Obertan og Sergio Busquets. Begge spillere har været klare lyspunkter i denne sæson og store europæiske klubber har vist interesse for begge spillere, men planen er at holde på dem.
Årets manager pris tilfalder Chelsea’s manager Carlo Ancelotti og han tog den med en enorm mængde point ned til nummer to og jeg kan med stolthed i stemmen sige at jeg kom ind på den 2.pladsen. Jeg syntes de priser siger noget om vores efterår og at vi virkelig præsterede her, men hvis vi havde fuldført vores mission, så havde få vundet endnu mere.




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #20# Preston North End F.C
« Svar #41: 17 Jul 2010, 22:36 »

Fed blog og gode resultater. Følger Smiley
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#21# Preston North End F.C
« Svar #42: 18 Jul 2010, 01:46 »


Summer of 2014.


Endnu et år er gået og vi har overlevet i Premier League med æren i behold. For andet år i træk, har vi vist at holdet kan klare presset i denne liga, dog skal de siges at klubbens økonomi har lidt svært ved at klare presset. Året bød på et minus på godt 11 millioner euro og derfor gik planerne om et nyt træningsanlæg og ungdomsfaciliteter i vasken. Det var bestemt ikke noget jeg var tilfreds med og et eller an det sted var det endnu et søm i kisten, jeg tror at min i klubben er ved at rinde ud. Jeg vil dog sige at jeg har underskrevet en ny kontrakt med klubben, men tror ikke at jeg kommer til at opfylde den. Det var et hårdt slag at miste Neymar i vinter, men siden da har vi arbejdet hårdt på at finde en erstatning og jeg tror vi har ramt jackpot. Vi kiggede på utrolig mange spillere og fundet lidt perler, men igen har økonomien været stram, dog har pengene fra ligaen og tv, så det var blevet okay igen.

Transfermarkedet

Solgt
Pablo Piatti– 13 mio € til Barcelona
Simon Vukcevic – 13 mio  € til Napoli
Eddie Nolan – 7,25 mio € til Valencia
Nassim Ben-Khalifa – 6,5 mio € til Aston Villa
Billy Jones – 4,9 mio € til At.Madrid
Franco di Santo – 4,5 mio € til Herta BSC
Ignacio Camacho – 4,8 mio € til Marseille
Eren Derdiyok – 6 mio € til Galatasaray
Braulio – 2,5 mio € til Gladbach
Kyle Lafferty – 2 mio € til AZ Aklmaar
Erik Sviatchenko – 1,4 mio € til Sheffield Wednesday
Andreas Laudrup – 1,2 mio € til Freiburg
Manuel Fischer – 575K € lån til Barcelona

En positiv ting for os henover sommeren var, at mange klubber var interesseret i vores spillere og der kom pludselig masser af penge ind i klubben. Fra at være meget i minus, var vi pludselig i plus med lige godt 60 millioner euro og 40 var øremærket til transfers. Men vi havde også solgt ud af arvesølvet, om man så må sige. Piatti var en stor spiller for os, men pengene var for store til at sige nej, han skulle yderligere kæmpe om sin pladsen med Di María, hvilket ikke var nemt. Vukcevic blev aldrig afgørende for os og jeg var heller ikke så vild med ham, så vi begrænsede vores tab til ca. 4 millioner på ham. Desværre sagde vi også farvel til Eddie Nolan, Billy Jones og Nassim Ban-Khalifa, alle spillere havde været i klubben længe og derfor var det sørgeligt at sige farvel til dem, men de spillede ikke kampe nok og derfor rejste de fra os. Derdiyok fik aldrig chancen og var ikke et velovervejet køb, så da vi fik 6 millioner euro smidt på bordet, så røg han. Resten af spillerne var bare fyld på vores reservehold og siden pengene var små, så røg de ud i verden. Men de efterlod huller i truppen, noget vi også gjorde noget ved.
Købt
Mafra – 17,5 mio € fra Palmeiras
Alex Witsel – 15 mio € fra Standard
James Vaughan 11,5 mio € fra Everton
Sjors Verhulst – 10 mio € fra Zaragoza
Bafétimbi Gomis – 5,75 mio € fra Lyon
Abou Diaby – 3,3 mio € fra Arsenal
Tom Cleverley – 1,1 mio € fra Aston Villa
Thomas Enevoldsen– Gratis € fra FC Groningen
Daniel Villalva – 30 mio € fra Internacional



Igen har vi kastet millioner af euro ud på transfermarkedet og vi har gjort nogle gode handler. Vi manglede i høj grad kvalitet i angrebet og derfor signede vi stortalentet Mafra og ham skal nok blive vores helt store stjerne i fremtiden. Som det kan ses, så har vi satset stor på nye angribere og det er gjort, fordi dem der var ikke præsterede nok. Gomis og Vaughan skal kæmpe med om pladserne og hvis de kan gøre en forskel bliver de i klubben. På midtbanen har vi igen fundet kvalitet. Denne gang i form af belgiske Witsel og Diaby og det er to spillere der kan gøre en kæmpe forskel, når de andre begynder at blive trætte. Cleverley og Enevoldsen er reserve-reserve spillere, men Cleverley får nok mere spilletid, da han kan dække hele midtbanen. Verhulst kom som sendt fra himlen og han skulle dække det hul Nolan efterlod på højre back. Det bliver spændende at se om han kan klare det, da han er kun 20 år gammel. Vores sidste indkøb blev også det dyreste i klubbens historie og det blev i form af angriberen Daniel Villalva. Med købet af ham kom vi op på alt for mange angribere og der ryger med sikkerhed en eller to til vinter. Dem der falder igennem forlader klubben, så der skal ske noget.
Udover alle de her dyre indkøb, er der også blevet handlet en pokkers masse unge spillere, noget vi er nødt til for at overleve fremadrettet. For at undgå for meget utilfredshed, så har vi udlejet en del spillere og for at opnå det bedste mulige resultat har vi tilføjet to nye klubber til vores netværk, nemlig AC Horsens fra Danmark og Scunthorpe fra England. Det betyder at vi på nuværende tidspunkt har fem samarbejdsklubber. Men nu skal vi gøre klar med venskabskampe osv. Ses i den nye sæson.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20# Preston North End F.C
« Svar #43: 18 Jul 2010, 01:51 »

Fed blog og gode resultater. Følger Smiley

Jeg takker og bukker ydmygt og er rigtig glad for at have dig med på rejsen.
Tak for kommentaren  Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Mærtin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #21# Preston North End F.C
« Svar #44: 18 Jul 2010, 02:10 »

Rigtig fed blog. man tjekker jo siden her flere gange om dagen for at se om der er nyt fra preston Smiley nå men glæder mig til den nye sæson, men må indrømme at hvis jeg var dig ville jeg sige tak for denne gang og finde en anden klub. 100 på at de sælger dine profiler igen! men keep up the good work or die trying, som den gode fitty cent ville sige det! så kan du lige se at lave 8 updates til kl 10;)
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010