home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 836 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: AGF tråden  (Læst 72639 gange)
vondracek
Gæst

Sv: AGF tråden
« Svar #90: 18 Aug 2008, 21:44 »

Nej jeg kunne på ingen måde sporer det sjove i hans indlæg, og jeg vil meget gerne hører hvor det sjove er, så jeg ved hvordan jeg lægger mærke til det en anden gang.. for han skriver et dybt seriøst indlæg... Og når man så vil skrive noget sjovt plejer man at benytte en smiley der viser dette, eller skrive i.a... Noget jeg i øvrogt også har sagt til Zulue før, da han før har sagt ting som jeg har forstået som alvor!!

Jeg tror vist, at du er én ud af ganske få brugere(brøndby fans), som tager Oskar's indlæg seriøst. Hans indlæg ligner overhovedet ikke nogle form for hån, og så anvender han vist også en glad smiley? Det er jo heller ikke alle der kan holde ud af se på de mange brugere, der benytter sig at sindsyg mange smileys. Og til sidst, så har Oskar altid været en gavmild bruger, og har altid et smil på læben, så jeg tror vist også, at du har fået et helt forkert syn på ham.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2008, 21:47 af vondracek » Logged

GudenEricsson
Gæst

« Svar #91: 18 Aug 2008, 21:49 »

Jeg tror vist, at du er én ud af ganske få brugere(brøndby fans), som tager Oskar's indlæg seriøst. Hans indlæg ligner overhovedet ikke nogle form for hån, og så anvender han vist også en glad smiley? Det er jo heller ikke alle der kan holde ud af se på de mange brugere, der benytter sig at sindsyg mange smileys. Og til sidst, så har Oskar altid været en gavmild bruger, og har altid et smil på læben, så jeg tror vist, at du har fået et helt forkert syn på ham.

Nu har jeg efterhånden brugt noget tid på denne hjemmeside, men kunne sgu ikke gennemskue noget ironi.. Oskar? Går ud fra det er Zulue.. Men kender ham ikke privat, som du åbenbart gør så klart vi ikke forstår hans "humor". Der er altså 28000 brugere, så svært hvis alle skal kende ham, for at vide, han har et glimt i øjet...
« Seneste Redigering: 18 Aug 2008, 21:50 af GudenEricsson » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #92: 18 Aug 2008, 21:53 »

Jeg tror vist, at du er én ud af ganske få brugere(brøndby fans), som tager Oskar's indlæg seriøst. Hans indlæg ligner overhovedet ikke nogle form for hån, og så anvender han vist også en glad smiley? Det er jo heller ikke alle der kan holde ud af se på de mange brugere, der benytter sig at sindsyg mange smileys. Og til sidst, så har Oskar altid været en gavmild bruger, og har altid et smil på læben, så jeg tror vist også, at du har fået et helt forkert syn på ham.

Ja en glad smiley... Flot for det gør han sku både når han er seriøs, og laver fis... Har lagt mærke til at den næsten altid er der bagefter...

Og det kan godt være at du kender ham, men det gør jeg ikke, så derfor kan jeg jo ikke have et anderledes syn på ham end det jeg læser... Mig og Zulue har før haft den her disk... Så det er ikke første gang...

Jeg har intet i mod ham eller noget, jeg siger bare at han skal gøre mere klart om han er seriøs, eller faktisk laver fis Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vondracek
Gæst

« Svar #93: 18 Aug 2008, 22:00 »

Nu har jeg efterhånden brugt noget tid på denne hjemmeside, men kunne sgu ikke gennemskue noget ironi.. Oskar? Går ud fra det er Zulue.. Men kender ham ikke privat, som du åbenbart gør så klart vi ikke forstår hans "humor". Der er altså 28000 brugere, så svært hvis alle skal kende ham, for at vide, han har et glimt i øjet...

Jamen tillykke med det. Det har intet at gøre med hvor lang tid man har været aktiv på siden, men hvilken del af hjernen man bruger. Kender ikke Zulue 'privat', men er da begavet nok til at se, at hans indlæg ikke var ment som en omgang krænkelse.

EDIT: Og når det er sagt, så er jeg færdig med OT  Thumbs Up Peace  Hævet Øjenbryn crazy Grin Wink
« Seneste Redigering: 18 Aug 2008, 22:03 af vondracek » Logged

GudenEricsson
Gæst

« Svar #94: 18 Aug 2008, 22:09 »

Jamen tillykke med det. Det har intet at gøre med hvor lang tid man har været aktiv på siden, men hvilken del af hjernen man bruger. Kender ikke Zulue 'privat', men er da begavet nok til at se, at hans indlæg ikke var ment som en omgang krænkelse.

Tillykke med hvad? Det er sgu svært at se igennem en skærm at en person, har "et smil på læben" hvor svært kan det være at skrive ia. eller noget i den stil. Du siger han altid har været en gavmild bruger, og altid har et smil på læben, men hvordan skal man kunne vide det, hvis man ikke har læst hans tidligere indlæg/eller kan se hans ironi gennem skærmen.. Det er jo tekst.. Kan måske forstå det hvis det var i en samtale, men på tekst kan man ikke vide om det er for sjov eller ej, derfor bliver man nødt til at være tydelig mht. ironi, hvilket Zulue i den grad ikke var, siden 3 personer misforstår det.

ZhotLog
Gæst

« Svar #95: 18 Aug 2008, 23:16 »

Så snart vi Brøndby fan håner herinde er det åhhh så forbudt, men når i gør det er det ok... Personligt har jeg intet i mod drillerier da det, som du siger er en del af gamet... Men det skal være ens for alle...

Og der er forskel på at lave en joke, og blive sat i bås med diverse mongolfugle ( tak ghert Wink)

Nej jeg kunne på ingen måde sporer det sjove i hans indlæg, og jeg vil meget gerne hører hvor det sjove er, så jeg ved hvordan jeg lægger mærke til det en anden gang.. for han skriver et dybt seriøst indlæg... Og når man så vil skrive noget sjovt plejer man at benytte en smiley der viser dette, eller skrive i.a... Noget jeg i øvrogt også har sagt til Zulue før, da han før har sagt ting som jeg har forstået som alvor!!
Hvornår har det været "ååh så forbudt", når en BIF fan har hånet andre i spøg efter et nederlag? Smiley
Jeg vil nu  mene, at det her på sitet er ens for alle.

verdenskrig
Manager

« Svar #96: 19 Aug 2008, 09:02 »

Hvornår har det været "ååh så forbudt", når en BIF fan har hånet andre i spøg efter et nederlag? Smiley
Jeg vil nu  mene, at det her på sitet er ens for alle.

Siden foråret, hvor fck mødte esbjerg og tabte.. Crewet slettede indlæg som var hån crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #97: 19 Aug 2008, 09:04 »

EDIT: Og når det er sagt, så er jeg færdig med OT  Thumbs Up Peace  Hævet Øjenbryn crazy Grin Wink

Så vi er ubegavede fordi vi ikke kan se ironi igennem skrift... Dammm jeg er dum så..

Og som GE siger var vi 3 brugere der misforstod det... Syntes det er malplaceret at forsvarer zulue, når han så åbenlyst bliver misforstået!!

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #98: 19 Aug 2008, 14:21 »

Så går  vondracek, går hen og retter indlægget, hvor han kalder zulue for Oscar.. At han så også gør det i mit citat er helt til grin...

vondracek
Gæst

« Svar #99: 19 Aug 2008, 19:36 »

Så vi er ubegavede fordi vi ikke kan se ironi igennem skrift... Dammm jeg er dum så..

Og som GE siger var vi 3 brugere der misforstod det... Syntes det er malplaceret at forsvarer zulue, når han så åbenlyst bliver misforstået!!

I kan da bare skrive pænt til Zulue over PB eller herinde, at hans indlæg ikke blev opfattet som sjov? Sværere er den heller ikke. Der er ingen grund til bede ham om at tage sig sammen, og sætte sig ind i sagerne. Og siden et crew member ikke har gjort det, så vil jeg da lige bede dig om at læse retningslinjerne og droppe de talrige udråbstegn :-)

GudenEricsson: Jeg har da ikke rettet noget med Zulue's navn, og har overhovedet ikke ændret i dine citater. Hvis der var en her, der skulle rette sit indlæg, så er det vist dig der skulle tage at kigge dit ovenstående igennem én gang til :-)
« Seneste Redigering: 19 Aug 2008, 19:38 af vondracek » Logged

GudenEricsson
Gæst

« Svar #100: 19 Aug 2008, 20:44 »

GudenEricsson: Jeg har da ikke rettet noget med Zulue's navn, og har overhovedet ikke ændret i dine citater. Hvis der var en her, der skulle rette sit indlæg, så er det vist dig der skulle tage at kigge dit ovenstående igennem én gang til :-)

tager den på pb

Zulue
Manager

« Svar #101: 19 Aug 2008, 21:20 »

Hehe, jeg undskylder igen, hvis min sætning ramte mange, men som sagt, ved jeg jo godt, at Brøndbyfansne herinde og dem generelt ikke laver hjernedøde ting, og samtidig troede jeg ikke, at man kunne opfatte en lille spøg (hvor jeg ikke nævner navne, men faktum er at de hjernedøde på Århus Stadion havde Brøndbytrøjer på og derfor tænkte jeg umiddelbart dem som Brøndbyfans. Skulle vi ikke stoppe nu, og jeg undskylder igen.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #102: 30 Aug 2008, 21:07 »

Feilhaber skal være med imorgen mod FCN.. en kamp der godt kan vindes mod et svagt hold. Jeg har sat penge på AGF sejr og tror da også helt sikkert at de vil være en klasse bedre ala mod AC Horsens. Jeg tror en type som Jeremiah White vil blomstre og håber at Nando fortsætter i samme spor som sidst..

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #103: 30 Aug 2008, 21:44 »

Jeg har også sat penge på agf, 200 kr Wink

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #104: 01 Sep 2008, 16:07 »

Pinligt.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010