home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: AGF tråden  (Læst 68445 gange)
freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
AGF tråden
« : 31 Jan 2007, 16:52 »

Det kan ikke passe at De hvii'e fra Fredensvang ikke har deres egen tråd på FmFreaks.dk Smiley Selvom vi nok er i stærkt undertal, forhold til BIF og FCK fans på denne side, skal der også være plads til os!

Men her kan man diskutere det seneste omkring fodboldklubben AGF og deres vej tilbage til storhed.

Jeg vil gerne lægge ud. Hvad synes i om de nye indkøb i vinterpausen (Persson, Arnasson, White og Salifu)?
« Seneste Redigering: 09 Apr 2007, 22:38 af FreddieM » Logged

TheWhiteChamps
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF Tråden
« Svar #1: 01 Feb 2007, 14:27 »

Jeg mener at vi nok skal rykke op med de indkøb.. Det er høj klasse at en 1. divisions klub som os, kan få spillere som Kari Arnasson til klubben ! Det er nogle klasse fremtids køb !:D
Logged

Byens hold fra 1880 - AGF i hjertet og sjælen!

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF Tråden
« Svar #2: 09 Apr 2007, 22:32 »

Det ser unægtligt bedre ud for os efter at SønderjyskE tabte til Kolding i aften. Hvis vi vinder på søndag, kan vi få en 3. plads måske en 2. plads, hvis Næstved også snubler. Det er utroligt de stadig kan følge med, men det gælder for os om ikke miste dumme point til bundhold, ligesom mod Braband.
Logged

koldingenseren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #3: 09 Apr 2007, 23:26 »

Jeg har ikke noget mod AGF men tror ikke på de rykker op, deres indkøb er okay, og arnasson er ikke noget specielt stort??
der er ingen tvivl om at de er i besiddelse af de bedste spillere i 1div og de burde rykke op, men deres spil er alt for svingende !!

gang på gang kan de udradere hold fuldstændig med 4-0 og 5-0 og bagefter sætte point til et hold som brabrand.

jeg er meget i tvivl om de rykker op ?.. og hvis de ikke gør , siges det jo at kurt lukker for det varme vand?
Logged


Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #4: 09 Apr 2007, 23:33 »

Jeg ville rigtig gerne tro på GF... Men det gør jeg bare ikke, ville utroligt gerne have dem med istedet for Lyngby så det blev SE og GF, men det bliver det jo nok bare ikke!
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

koldingenseren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #5: 10 Apr 2007, 01:09 »

er selv koldingenser .. og  var nede og se Sønderjyske.. de var godt nok meget skuffende, og fuldt fortjent at kolding vandt.
Logged


Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #6: 10 Apr 2007, 08:44 »

Tror at alvoren er gået op for AGF nu. De skal sgu nok klare sig.... Det ville være tragisk for dansk fodbold, hvis de ikke er at finde i SAS-ligaen efter denne sæson. Den klub har et godt potentiale til at udfordre FCK 3-5 år ud i fremtiden...
Logged


Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #7: 10 Apr 2007, 12:20 »

er selv koldingenser .. og  var nede og se Sønderjyske.. de var godt nok meget skuffende, og fuldt fortjent at kolding vandt.

Ja, jeg var desværre ikke selv på stadion. Men jeg har heller ikke hørt andet end at det var fuldt fortjent med sejr til KFC. Men alle kan jo have en dårlig dag.
Men hvis de taber til GF på søndag, så begynder jeg at tvivle. Og jeg har visse bange anelser for den kamp...  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 10 Apr 2007, 12:59 af Netrom89 » Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #8: 10 Apr 2007, 14:29 »

Jeg tror at AGF er meget opsatte på den næste kamp mod SønderjyskE, og det burde de også være. De spiller klart bedst når der er nogle forventninger at leve op til, ligesom mod præmieren mod Amager. Desværre kan jeg ikke se den hverken på stadion eller i tv (3+ søn. kl. 13)
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #9: 10 Apr 2007, 14:39 »

Jeg tror at AGF er meget opsatte på den næste kamp mod SønderjyskE, og det burde de også være. De spiller klart bedst når der er nogle forventninger at leve op til, ligesom mod præmieren mod Amager. Desværre kan jeg ikke se den hverken på stadion eller i tv (3+ søn. kl. 13)

Den bliver vist?  Shockeret

Men jeg vil give dig ret i at GF formentlig er meget opsatte på søndag, men mon ikke SE er det også? Jeg forventer en rigtig god kamp på søndag, med en vinder... Uafgjort kan ikke bruges til noget!
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

koldingenseren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #10: 10 Apr 2007, 16:49 »

enig i at det ville være ærgeligt hvis AGF ikke kom op, fordi det er en stor by, men potentiale til at udfordre FCK indenfor de næste år tror jeg ikke på, de kommer til at være et midterhold mange år frem, indtil der kommer andre folk derude.
Logged


Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #11: 10 Apr 2007, 17:06 »

Er selv Brøndby fan - Håber at AGF rykker op i landets bedste række, det kan ikke passe at Dk's 2. største by ikke har et hold i den bedste række, desuden har AGF både spillere og potentiale til og blive et godt superliga hold igen - Hvis de dog ikke er så svingende.

Håber det blir' til oprykning hos AGF og Lyngby.
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #12: 17 Jun 2007, 17:53 »

Så er AGF tilbage med 100% sikkerhed. Tror ikke jeg kunne være gladere. Nu skal der bare nogle forstærkninger til, gerne Lucena, Søren Berg, Kielstrup, Berthel Askou, Sennels og hvem ellers der rygtede til GF.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #13: 17 Jun 2007, 17:54 »

Tillykke med oprykning, det var godt at få GF tilbage i suppen.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #14: 17 Jun 2007, 17:55 »

Så er AGF tilbage med 100% sikkerhed. Tror ikke jeg kunne være gladere. Nu skal der bare nogle forstærkninger til, gerne Lucena, Søren Berg, Kielstrup, Berthel Askou, Sennels og hvem ellers der rygtede til GF.

Især Lucena og Berg (forfanden han var god for OB Shockeret), og Kielstrup til fremtiden Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010