home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  VM 2010 - Generel snak
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: VM 2010 - Generel snak  (Læst 41620 gange)
søgaard
Gæst
 
VM 2010 - Generel snak
« : 11 Jun 2010, 21:16 »

Her har vi en tråd, hvor vi kan diskutere alt fra hvilken mad spillerne spiser til hvilken mærke deres toilet på værelset har.

Altså alt mellem himmel og jord, som har med VM at gøre.

Jeg vil starte med at rose Sydafrika/de danske producenter for græstæpperne. Banerne ser virkelig lækre ud og indbyder til flot fodbold, som vi også har set i de hidtidige 1½ kamp, som er spillet.

Flot fodbold og tempofyldt fodbold har vi set hidtil. Hvor åbningskampe plejer at være en dødkedelig affære, hvor der selv i åbningscermonien sker mere, så var årets udgave en overraskelse. Sydafrika viste, at i medgang kan de blive et svært bekendskab, men omvendt så er de altså ikke bedre end at de er til at tale med. Usikkerheden i starten af kampen var jo direkte grusom at sidde og se på, som forsvarsspiller, hvor midterforsvaret og målmanden sejlede rundt. Da de endelig fik ro på tingene og så hvilken opbakning, som de havde, så kunne de jo sagtens følge med Mexico og udfordre dem i alle spillet facetter. Især Pienaar kan blive en eftertragtet mand efter turneringen, da han vel har kontraktudløb? Faktisk var der mange spændende spillere, som meget nemt kan se frem til øget opmærksomhed efter slutrunden. Dos Santos kender alle, men alligevel overraskede han mig, da han viste nogle af de takter, som man så i Barcelona, men som man troede han havde glemt i hans storhedsvanvid.

Faktisk ser jeg en slutrunde, hvor vi får nogle gode spillere at se fra de lidt mindre hold. Måske ikke spillere, som vi får at se i de helt store klubber, som ved tidligere slutrunder, hvor f.eks. Senegal brød igennem og hele deres hold nærmest skiftede klub efter 2002. Vi kommer til at se dem i de mellemstore klubber rundt om i Europa.

Selvom det er svært allerede nu, at konkludere noget for hele turneringen, så synes jeg allerede nu, at det lover godt for resten af forløbet. Ingen nationer bør tages som en "Walkover" og ingen er uovervindelige, selvom nogle nationer ser ud til at være det, hvis man kigger på navnene.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #1: 11 Jun 2010, 21:19 »

Har lige et kvikt lille spørgsmål. Er er nogen karantæne, mht. for mange gule kort? Ligesom der er andre steder, altså med 5 gule kort(tror jeg det er) giver en dags karantæne?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #2: 11 Jun 2010, 21:21 »

Har lige et kvikt lille spørgsmål. Er er nogen karantæne, mht. for mange gule kort? Ligesom der er andre steder, altså med 5 gule kort(tror jeg det er) giver en dags karantæne?
Ja, det er der. Jeg mener, at tredje gule kort er ligemed karantæne, men jeg er faktisk ikke sikker på antallet.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #3: 11 Jun 2010, 21:27 »

Hader virkelig, når kommentatorene ikke kan udtale navne på spillerne ordenligt.
Logged

Supra Societatem Nemo

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #4: 12 Jun 2010, 12:34 »

Hader virkelig, når kommentatorene ikke kan udtale navne på spillerne ordenligt.

Det er jo Flemming Toft i en nødeskald. Han KAN ikke udtale eksotiske navne rigtigt.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #5: 13 Jun 2010, 12:01 »

http://www.bold.dk/nyt/VM-chef-vil-ikke-afvise-vuvuzela-forbud

Det tror jeg vi er mange som ville være glade for Smiley.. Jeg kan med al respekt ikke se det fede i de horn.. Hvorfor synes de det er så fedt.. TRUUUUUUUUUUUUUUUUU UUT ja hurra hvor er det fedt..

Afskaf det nu.. Lige så meget for spillernes skyld!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #6: 13 Jun 2010, 12:15 »

Så synes jeg heller ikke man må synge. Hvis det er det, de gør i Sydafrika for at skabe stemning og "geare" deres spillere op, så synes jeg det er fint nok. Kan ikke se det slemme i det, hvis folk lod være med at skrive om dem hele tiden, ville jeg slet ikke lægge mærke til dem Opstemt
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #7: 13 Jun 2010, 12:15 »

http://www.bold.dk/nyt/VM-chef-vil-ikke-afvise-vuvuzela-forbud

Det tror jeg vi er mange som ville være glade for Smiley.. Jeg kan med al respekt ikke se det fede i de horn.. Hvorfor synes de det er så fedt.. TRUUUUUUUUUUUUUUUUU UUT ja hurra hvor er det fedt..

Afskaf det nu.. Lige så meget for spillernes skyld!

Arh, synes du er forkert på den. Der er ikke kun TRUUUUUUUUUUUUUT, men også BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ T
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #8: 13 Jun 2010, 13:13 »

Så længe man ikke ser Sydafrikas kampe, så synes jeg faktisk ikke, at det er så slemt igen..
Jo, man kan da godt høre dem, men det er jo på ingen måde sådan, at det er forstyrrende eller gør at man intet kan høre.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #9: 13 Jun 2010, 13:16 »

Jeg synes sgu de er lige meget irriterende i hver kamp crazy
Logged


MarcA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #10: 13 Jun 2010, 13:28 »

Jeg synes sgu de er lige meget irriterende i hver kamp crazy
De er ALLE steder Skuffet
Logged

MINE STRIBER ER RØDE OG HVIDE !

søgaard
Gæst
 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #11: 13 Jun 2010, 13:35 »

Selvfølgelig larmer de, men synes på ingen måde, at det er mere irriterende end hvis det havde været tågehorn eller en masse trommer, som de sidder med.
Der er baggrundsstøj, når kampen er i gang, men jeg må indrømme, at jeg har oplevet værre støjniveau, når det kommer til fodboldkampe.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #12: 13 Jun 2010, 18:51 »

Hva har i tænkt jer afgøre i morgen når Danmark skal spille, tænker på skoleeleverne.
Logged

FCK

mazanti1
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #13: 13 Jun 2010, 18:56 »

vores lære har sørget for at vi får fri kl 12 så vi kan nå at se kampen
Logged


Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: VM 2010 - Generel snak
« Svar #14: 13 Jun 2010, 18:57 »

Hmm jeg skal til eksamen - og derefter på arbejde.. NEDTUR
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010