home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  VM-euforien!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: VM-euforien!  (Læst 7529 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #15: 11 Jun 2010, 14:33 »

Jeg glæder mig da helt klart til VM, selvom jeg må indrømme, at det slet ikke står til mål med hvad jeg gjorde i 2006, 2002 og 1998, hvor jeg var lænket til fjernsynet i en måned og vel så alle kampene. I år har jeg en række ting, som jeg anser for vigtigere, hvilket gør, at jeg misser en del kampe, hvor nogle af de mere spændende kampe er blandt.

Så selvom jeg også har VM-kuller, så må jeg indrømme, at det er mindre end de tidligere gange, da der simpelthen er ting her i løbet af sommeren, som jeg glæder mig mere til end VM Smiley
Logged

Rytter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #16: 11 Jun 2010, 14:40 »

Det bliver helt fantastisk! Har glædet mig lige siden kvalen var forbi! Skal se alle kampe jeg kan, sammen med vennerne Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #17: 11 Jun 2010, 21:23 »

Jeg er så glad for at VM nu omsider er startet.. VM er verdens største sportsbegivenhed (undskyld OL folk) og det bliver en fodboldfest af den anden verden den næste måneds tid Opstemt

Jeg glæder mig ekstremt til at se alle de kampe jeg kan komme til, og der er så mange underholdende og anderledes hold med denne gang at det ikke kan undgå at blive fedt... Glæder mig til at se hvor langt DK når, og samtidigt hvor godt Tysklands unge trup klarer sig.. Det er i hvertfald de to hold jeg holder med...

Chile er derudover også et hold jeg ser frem til at følge.. De spiller FANTASTISK fodbold!


Mig mod alle, da alle hader Frankrig, og jeg elsker dem. Men især vk, den irriterende tysker kommer til at høre fra mig når Frankrig vinder i aften. Tunge

Uanset om i vinder i dag eller ej så ved både du og jeg hvem der får det sidste ord ved denne slutrunde  Kys.. Dit impotente arrogante franske landshold når ikke mit sprudlende ungdommelige farvestrålende tyske landshold til sokkeholderne Opstemt  Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #18: 11 Jun 2010, 22:04 »

Jeg er så glad for at VM nu omsider er startet.. VM er verdens største sportsbegivenhed (undskyld OL folk) og det bliver en fodboldfest af den anden verden den næste måneds tid Opstemt

Det anses faktisk for verdens største sportsbegivenhed. Selvom OL er stort, så er der ganske enkelt flere penge og mere folke-interesse for VM i fodbold end der er i OL. Kan desværre ikke huske hvor jeg så det, men for et par år siden var der en række eksperter (medieanalytikere, sports-direktioner m.fl) der konkluderede at VM havde væsentlig større dækning i forhold til OL (OL har enormt mange konkurrencer, hvor VM jo 'kun' varer 64 x 90 minutter).

Så OL-folk har ikke noget at brokke sig over. Fodbold er verdens mest populære sportsgren, og er en langt større folkefest end OL er. Der kan man også spørge folk på gaden. Tror der er flere der entusiastisk og engageret går op i VM end der er i OL. Bevares, de fleste siger at de skal se ting under OL, men euforien blandt befolkningen er større under verdensmesterskaber ne. Det er i al fald min opfattelse crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM-euforien!
« Svar #19: 12 Jun 2010, 09:21 »

Jeg skal se omkring 30 kampe. Det bliver en fantastisk måned! Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: VM-euforien!
« Svar #20: 12 Jun 2010, 09:28 »

Min plan er også at se så mange kampe som muligt, desværre kan jeg ikke se kampene som begynder 13:30 da jeg er på arbejder, og de kampe der begynder kl 16:00 kan jeg heller ikke se det hele af. Dog vælger jeg selvfølgelig at holde fri noget før på mandag så jeg kan se drengene spille.

Det bliver helt klart en rigtig god måned med mange rigtig gode kampe.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-euforien!
« Svar #21: 12 Jun 2010, 09:44 »

Der er heldigvis storskærm på mit job på mandag, så jeg kan godt se matchen!  Thumbs Up  Hævet Øjenbryn

Men desværre skal jeg ud på en vigtig opgave så jeg kan kun se den første halve time.  ticked off

Men Danmark taber vel også med den offensiv vi kan stille ... eller hvad?  Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010