home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  VM-euforien!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: VM-euforien!  (Læst 7528 gange)
Cesc
Gæst
 
VM-euforien!
« : 11 Jun 2010, 10:55 »

Holla bolla..
Så er det sgu' i dag, at Verdensmesterskabet i fodbold bliver skudt i gang. Sydafrika er pakket til randen af turister som alle venter på den samme ting. Verdens tidligere sorte plet, går om en månedstid i en kæmpe guldfest, hvor vi alle har vores favoritter til at løbe med sejren. VM står lige for døren - og de bedste spillere er samlet for at dyste om titlen som verdensmestre. Dem som har håneretten over alle andre hold de næste fire år. Det hold som opnår en helt speciel status de kommende år.

VM har jeg personligt glædet mig ekstremt meget til i år. Min fodboldinteresse er svagt dalende, og jeg har knap nok set Arsenal spille mere end 10 gange på dette halve år af 2010. VM har jeg dog glædet mig helt ekstremt, da det for mig er noget helt specielt. Et land mod et andet land. Som en krig mellem to nationer, hvor mere end bare kampens resultat er på spil. Det er så stort det her...

Jeg glæder mig ekstremt meget til i eftermiddag, når det bliver skudt i gang. Jeg skal se så mange kampe som muligt, og jeg skal virkelig læse VM-stof hele tiden og holde mig opdateret på alt, hvad der rører sig nede i Sydafrika. Jeg er så spændt på at se om mine profetier holder, og hvilke hold der skuffer, hvem der overrasker, hvem der laver det bedste mål og hvem der redder et afgørende straffespark. Alt føles meget større her under VM-slutrunden.

Jeg er som et lille barn....

Hvordan har du det? Gør du noget specielt ud af VM?
« Seneste Redigering: 11 Jun 2010, 14:51 af Cesc » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #1: 11 Jun 2010, 10:58 »

Overhovedet ikke. Så hellere at SAS Ligaen stadigvæk var i gang og jeg kunne følge Silkeborg.
Skal da nok se Danmarks kampe og finalen. Og hvis jeg ikke har andet at lave en eller anden dag ser jeg sikkert også en eller anden kamp. Mine venner her heller ikke helt vild med at se fodbold når det ikke er Silkeborg det handler om og det ikke er live på stadion. Men mon ikke jeg kan lokke dem til at se Danmarks kampe Smiley

Men intet specielt her. Det bliver bare de kampe jeg fanger som jeg skal se.
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #2: 11 Jun 2010, 11:04 »

Jeg må indrømme, at jeg glæder mig helt vildt! Det er ALTID noget specielt ved ALLE kampe under slutrunder. Jeg kunne aldrig finde på at se en kvalifikationskamp mellem Polen og Serbien, men hvis de to hold skulle mødes ved en slutrunde, så ville jeg glæde mig i flere timer op til! Det er noget helt specielt, og det er meget svært at beskrive.

Jeg skal også se så mange kampe som muligt, og sætte "The Real Life" på standby!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #3: 11 Jun 2010, 11:12 »

Jeg må indrømme, at jeg glæder mig helt vildt! Det er ALTID noget specielt ved ALLE kampe under slutrunder. Jeg kunne aldrig finde på at se en kvalifikationskamp mellem Polen og Serbien, men hvis de to hold skulle mødes ved en slutrunde, så ville jeg glæde mig i flere timer op til! Det er noget helt specielt, og det er meget svært at beskrive.

Jeg skal også se så mange kampe som muligt, og sætte "The Real Life" på standby!
"Enig Button" used! Cool
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #4: 11 Jun 2010, 12:04 »

Helt enig med Jharn! Skal simpelthen se ALLE de kampe der kan ses!
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #5: 11 Jun 2010, 12:13 »

Skal sidder forand fjerneren med min Tyskland trøje (oh yeh Wink), en cola/øl og  se så meget VM som overhovedet muligt, det skal bare sluges ind i mig med VM.
Kommer måske ikke til at gå super godt til min biologi eksamen pga. det men det er VM Opstemt selv de små kampe bliver nogen gode kampe bare pga. stemningen og det der dertil høre Opstemt

I nogen af kampene skal jeg sidde sammen med den danske svigerfamilie (undtagen en britte og en portugiser..), finalen mellem Tyskland og X skal ses med papa og så måske sviger familie også.
Og så er jeg blevet inviteret til Århus af den gæve britte hvis Tyskland skulle møde England efter gruppespillet Opstemt

(Ja vi er er en international familie.. De er 4 døtre som har en tysker,englænder,portugiser og en jyde som kærester/mænd :b)
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

GFK
Gæst
 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #6: 11 Jun 2010, 12:28 »

Jeg kan næsten ikke vente....

Har købt en yousee boks, så jeg kan se ALLE kampe. Skal se kampene med min bror og min far og nok også nogle venner.

Lidt slik og en odds kupon eller to og noget VM bold i fjernere, så bliver det ikke meget bedre

Hold kæft jeg glæder mig  Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #7: 11 Jun 2010, 13:57 »

Beklager at jeg ikke byder ind med andet, men:

Mener du ikke 'VM-euFORIen' i overskriften  crazy

Igen: undskyld jeg ikke byder ind med andet, men kan være jeg vender tilbage med et bedre bidrag til det ellers gode tråd-oplæg!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #8: 11 Jun 2010, 14:00 »

SÅ begynder åbningsceremonien på DR1! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #9: 11 Jun 2010, 14:09 »

Jeg skal sgu se en hel masse kampe. Elsker slutrunder som VM. Man bliver total euforisk og pludselig kan en på papiret nedern kamp blive utrolig god Opstemt
Og så regner jeg med at oddse en del, så det gør det jo bare endnu mere spændende Opstemt
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #10: 11 Jun 2010, 14:12 »

Skal sidder forand fjerneren med min Tyskland trøje (oh yeh Wink), en cola/øl og  se så meget VM som overhovedet muligt, det skal bare sluges ind i mig med VM.
Kommer måske ikke til at gå super godt til min biologi eksamen pga. det men det er VM Opstemt selv de små kampe bliver nogen gode kampe bare pga. stemningen og det der dertil høre Opstemt

I nogen af kampene skal jeg sidde sammen med den danske svigerfamilie (undtagen en britte og en portugiser..), finalen mellem Tyskland og X skal ses med papa og så måske sviger familie også.
Og så er jeg blevet inviteret til Århus af den gæve britte hvis Tyskland skulle møde England efter gruppespillet Opstemt

(Ja vi er er en international familie.. De er 4 døtre som har en tysker,englænder,portugiser og en jyde som kærester/mænd :b)

Du betragter os simpelthen som et helt andet land Tunge
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #11: 11 Jun 2010, 14:17 »

VM er fantastisk. Det eneste minus i år er de forbandede horn, der giver mig hovedpine som ind i helvede.

Men mon ikke det går, jeg må i hvert fald til at vænne mig til dem, da jeg regner med at skulle en masse kampe. Det bliver fantastisk.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #12: 11 Jun 2010, 14:29 »

Synes det er dejligt med Vuvuzela hornene, så ved vi, at det er i Sydafrika. Tror sagtens jeg kan overlve en måned med dem, hvis jeg får lov til at se andre hold end Danmark spille. Det bliver en god slutrunde, hvor jeg regner med en masse gode mål pga. bolden!

Jeg glæder mig i hvert fald som en lille dreng Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #13: 11 Jun 2010, 14:30 »

Danmarks kampe på storskærm Opstemt Også Frankrigs kampe iført en af mine franske trøjer. Elsker Frankrig, som land og landshold, og holder næsten ligeså med dem som DK. Wink Derudover er der en masse interne drillerier blandt mig og dem jeg kender herfra. Mig mod alle, da alle hader Frankrig, og jeg elsker dem. Men især vk, den irriterende tysker kommer til at høre fra mig når Frankrig vinder i aften. Tunge
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM-eurofien!
« Svar #14: 11 Jun 2010, 14:33 »

Frankrig får smæk i aften. Uruguay ftw!

Jeg holder selvfølgelig med DK, men jeg holder også med Holland og Uruguay, og så har jeg også lidt sympati for englænderne.

Bare Frankrig ikke kommer langt, føj hvor jeg hader dem.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010