home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 727 728 [729] 730 731 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2107289 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10920: 06 Dec 2011, 12:42 »

Jeg vil da gerne erkende at han af og til skaber sig lidt for meget, og at det går udover hans spil.. Men i går forstod jeg ham.. Han blev jo losset og hevet ned gang på gang, og specielt i første halvleg virkede det som om dommeren nægtede at give ham frispark før han brækkede benet.. Når du gang på gang bliver nedlagt uregelemteret, og du stadig bare ser den nar af en dommer som vinker videre så bliver man da pissed.. Det behøver man ikke hedde Suarez for at blive.

Det er slet ikke det billede jeg - og en hel del andre ikke-Liverpool-fans - havde af kampen. Han kastede sig ned ved enhver tænkelig lejlighed, og efter  min mening minimum 2-3 gange hvor der ikke var skyggen af frispark. Men det er nok også for meget at forlange at vi skal være enige om det.

Men så snart vi laver en tackling som er tilnærmelsesvis hård, så får vi smidt et rødt kort i fjæset.. Og det var med al respekt første gang i den kamp en af vores spillere for alvor gik til stålet..

Enig, det var et hårdt rødt - gult havde været fint.

edit til mit første indlæg:
I øvrigt blev Suarez snydt for sit mål.. Hvordan kommentatorene kan være så stæreblinde og sige at der var offside hvor han bliver spillet fri inde i feltet er mig en gåde.. Skal de ikke have pudset brillerne, eller få en gang laser? Suarez står så meget på linie med Hangeland som man kan, og mig bekendt skal tvivlen komme angriberen til gode.. Linjevogteren kan umuligt have været sikker i sin sag der.

Så vidt jeg husker var den hårfin. Så måske er jeg enig med dig her også. Skal nok se den igen før jeg kan være sikker dog.

Nu kender jeg ikke dommerens navn, men hold da ferie hvor jeg håber han får fratrukket sit dommer certifikat.. For når vi oveni alt det andet, har med en dommer at gøre der mener at det er lige så strafbart at modtage en skalle som det er at give en så er det da på tide at han bliver fjernet fra sporten..

Manden er jo til fare for sig selv og sine omgivelser.

Enig i, at det gule kort til Bellamy var helt hen i vejret. Men en skalle? Aaaarh... Det gule til Dempsey er efter min mening ganske i orden.

Dommeren var i øvrigt Kevin Friend.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 12:44 af g00n » Logged

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10921: 06 Dec 2011, 12:43 »

For når vi oveni alt det andet, har med en dommer at gøre der mener at det er lige så strafbart at modtage en skalle som det er at give en så er det da på tide at han bliver fjernet fra sporten..

Helt enig! Alle vidste jo at begge vil få gult kort i den situation, hvor Bellamy absolut intet gør. Dempsey nikker flere gange ud efter Bellamy og dommeren ser det, da han er på vej hen til dem. Det er mig en gåde at de begge bliver straffet!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #10922: 06 Dec 2011, 12:50 »

Enig i, at det gule kort til Bellamy var helt hen i vejret. Men en skalle? Aaaarh... Det gule til Dempsey er efter min mening ganske i orden.

Dommeren var i øvrigt Kevin Friend.

Det var naturligvis ikke en hård skalle, hvor han dunker ham i jorden.. Men først er han ved at stikke fingeren i øjet på Bellamy og derefter tager giver han ham en masse små dunk med hovedet.. Mig bekendt siger reglerne at rammer modspilleren en der så skal det give rødt. Det gule til Bellamy er vi da heldigvis enige om Grin.. Men det viser jo bare igen at dommeren ingen føling havde med noget af det han foretog sig.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10923: 06 Dec 2011, 12:53 »

Det var naturligvis ikke en hård skalle, hvor han dunker ham i jorden.. Men først er han ved at stikke fingeren i øjet på Bellamy og derefter tager giver han ham en masse små dunk med hovedet.. Mig bekendt siger reglerne at rammer modspilleren en der så skal det give rødt. Det gule til Bellamy er vi da heldigvis enige om Grin.. Men det viser jo bare igen at dommeren ingen føling havde med noget af det han foretog sig.

Okay, jeg så ikke lige nogen finger i øjet. At han var henne og røre hans ansigt med sit eget ansigt takserer jeg ikke til skaller, selvom han bevæger sig fremad mens de er i berøring. Der synes jeg godt man kan være lidt mere large, og lidt mindre fisset Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #10924: 06 Dec 2011, 12:57 »

Okay, jeg så ikke lige nogen finger i øjet. At han var henne og røre hans ansigt med sit eget ansigt takserer jeg ikke til skaller, selvom han bevæger sig fremad mens de er i berøring. Der synes jeg godt man kan være lidt mere large, og lidt mindre fisset Wink

Okay det kan der være noget om Tunge.. Måske er jeg også bare fortørnet over at Bellamy fik gult  Tunge

Og at vi ikke kunne vinde sådan en kamp.. Det er helt seriøst forfærdeligt, hvis vi efter sæsonen er 3 point fra top 4 så hænger jeg mig selv Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager

« Svar #10925: 06 Dec 2011, 15:10 »

"68 - Luis Suarez has won more fouls than any other player in the Premier League since making his Liverpool debut."

Tror næppe nogen nægter at dømme frispark til Suarez. Så bli'r han nok snydt for nogle enkelte ind i mellem, mens han så får nogle andre, han ikke skulle have haft.

Som Liverpool-fan at kalde Arsenal-fans blåøjede over for Suarez er måske lige at gå for langt, når man ikke selv kan se at manden har et kæmpemæssigt attitudeproblem. (Næsten) Hver gang han mister bolden, så råber han af dommeren, eller liniedommeren i stedet for at arbejde for at få bolden tilbage - det bliver til mange skønne spildte kræfter til sidst.

Jeg kan nu godt forstå at manden kan blive frustreret ind i mellem, det gør alle mennesker, men det er forskelligt hvordan man håndterer det, og han må også forstå, at han qua sin egen spillestil ikke kan få alt han peger på.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10926: 06 Dec 2011, 15:13 »

Okay det kan der være noget om Tunge.. Måske er jeg også bare fortørnet over at Bellamy fik gult  Tunge

Og at vi ikke kunne vinde sådan en kamp.. Det er helt seriøst forfærdeligt, hvis vi efter sæsonen er 3 point fra top 4 så hænger jeg mig selv Grin

Kan jeg så næsten godt afsløre nu ikke kommer til at ske. Vi snakker 10-15  Grin

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10927: 06 Dec 2011, 15:18 »

"68 - Luis Suarez has won more fouls than any other player in the Premier League since making his Liverpool debut."

Tror næppe nogen nægter at dømme frispark til Suarez. Så bli'r han nok snydt for nogle enkelte ind i mellem, mens han så får nogle andre, han ikke skulle have haft.

Som Liverpool-fan at kalde Arsenal-fans blåøjede over for Suarez er måske lige at gå for langt, når man ikke selv kan se at manden har et kæmpemæssigt attitudeproblem. (Næsten) Hver gang han mister bolden, så råber han af dommeren, eller liniedommeren i stedet for at arbejde for at få bolden tilbage - det bliver til mange skønne spildte kræfter til sidst.

Jeg kan nu godt forstå at manden kan blive frustreret ind i mellem, det gør alle mennesker, men det er forskelligt hvordan man håndterer det, og han må også forstå, at han qua sin egen spillestil ikke kan få alt han peger på.
Jeg både hader og elsker hans attitude, men det afhænger selvfølgelig af situationen. Sidder selv nogle gange og bander over hans opførsel, men det er en del af hans spil og lidt af hans nationalitet. Det skal lige siges at jeg tit ser ham falde og tænke skuespil, men når man ser den i langsom er den grov og det har jeg set nogle gange, og det er jo ikke alle man lige ser i langsom, når han ikke får frispark.
Man kan sætte ham i samme bås som Torres var i starten, dog ikke i samme grad, men  han lærte det med tiden og det må vi håbe at Suarez også gør.

Nogle gange bliver han snydt andre gange ikke.

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #10928: 06 Dec 2011, 15:20 »

Det var nu også med henblik på i går, at jeg skrev det.. Det du siger om Suarez er vel gældende for hans tid i Liverpool, og ikke bare en statistik for gårsdagens kamp Smiley ?

Jeg kan sagtens se at hans attitude kunne være bedre, og det har jeg også skrevet en del gange i tråden i tidens løb.. Det irriterer mig at han ikke koncentrere sig fuldt ud om sit spil, fordi når han gør det så er han ganske enkelt noget af det mest fantastiske jeg har set.. Han kan jo stort set alt med en bold, og kan sætte mange spillere af i små områder.. Han skal dog arbejde med sine afslutninger, men han er jo stadig relativt ung.

Men når jeg siger blåøjet, så mener jeg at det efterhånden er ligemeget om Suarez bliver losset ud på tribunen, for der kommer stadig talrige Arsenal fans her fra siden som siger at det er dive.. I følge flere af jer er ALT hva Suarez laver jo et dive ( Bedømt ud fra chatten) I øvrigt er jeg uenig i at han diver.. Mindes ikke at han bare falder uden kontakt, men jeg vil gerne medgive at han er god til at overspille situationerne.. Der er dog kontakt i de situationerhvor han falder. Det svarer jo til at en kaster sig i feltet fordi han bliver hevet i trøjen, det er lige så meget for at gøre dommerne opmærksom på det.

Men med hensyn til hans attitude, så er jeg enig i at den skal forbedres, for hans frustrationer og depressive stil pt går desværre hårdt udover hans spil på banen.. Han var langt mere toneangivende i foråret, hvor jeg synes han virkede mere afbalanceret.. Håber Kenny tager fat i ham Smiley

Kan jeg så næsten godt afsløre nu ikke kommer til at ske. Vi snakker 10-15 Grin
Hvis vores stolpe ud tendens fortsætter så har du ret.. Men vi kommer stadig til at ende over jer, så mon ikke det alt sammen går i sidste ende Wink

Cool

Szczesny
Manager

« Svar #10929: 06 Dec 2011, 15:35 »

Det var nu også med henblik på i går, at jeg skrev det.. Det du siger om Suarez er vel gældende for hans tid i Liverpool, og ikke bare en statistik for gårsdagens kamp Smiley ?

Det med Suarez er generelt for tiden i Liverpool, ja - men selv igår fik han da en del frispark Smiley

Jeg kan sagtens se at hans attitude kunne være bedre, og det har jeg også skrevet en del gange i tråden i tidens løb.. Det irriterer mig at han ikke koncentrere sig fuldt ud om sit spil, fordi når han gør det så er han ganske enkelt noget af det mest fantastiske jeg har set.. Han kan jo stort set alt med en bold, og kan sætte mange spillere af i små områder.. Han skal dog arbejde med sine afslutninger, men han er jo stadig relativt ung.

Jamen jeg er fuldstændig enig. Jeg elsker den Suarez der river forsvarerne rundt med kanaler og det hele, det er fantastisk at se på! Derfor irriterer det mig bare grænseløst, at det virker som om hans fokus altid er på alt muligt andet.

Men når jeg siger blåøjet, så mener jeg at det efterhånden er ligemeget om Suarez bliver losset ud på tribunen, for der kommer stadig talrige Arsenal fans her fra siden som siger at det er dive.. I følge flere af jer er ALT hva Suarez laver jo et dive ( Bedømt ud fra chatten) I øvrigt er jeg uenig i at han diver.. Mindes ikke at han bare falder uden kontakt, men jeg vil gerne medgive at han er god til at overspille situationerne.. Der er dog kontakt i de situationerhvor han falder. Det svarer jo til at en kaster sig i feltet fordi han bliver hevet i trøjen, det er lige så meget for at gøre dommerne opmærksom på det.

Hvis vores stolpe ud tendens fortsætter så har du ret.. Men vi kommer stadig til at ende over jer, så mon ikke det alt sammen går i sidste ende Wink

Det du kalder at overspille situationerne vil jeg så stadig kalde et dive. Måske ikke hver gang, men i mange tilfælde.

Og I må da gerne slutte over os, bare vi slutter over Sp*rs. I har også allerede 4 point mere i år, end på nuværende tidspunkt sidste sæson - så I har da rykket jer. Så mangler der bare de berømte marginaler.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #10930: 07 Dec 2011, 21:00 »

Men iflg reglerne skal han have direkte rødt. Ham rammer ikke hårdt, det er vel max en berøring, men der er kontakt og han stikker panden frem mod CB og så skal han altså ud.

Men det er en af de kampe som vi bare ikke måtte vinde. Jeg er næsten sikker på at hvis vi havde scoret et helt regulært mål, det gjorde vi jo forresten også, men så var det blevet annuleret pga et frispark der var blevet begået 10 min før.

Jeg har simpelthen svært ved at se hvad vi skal gøre for at vinde en kamp. Som VK har sagt flere gange så har modstanderens målmand en tendens til at spille årets kamp når de møder os.
Stolperne er blevet den 12. eller 13. mand vi også er imod. Jeg var godt klar over vi havde ramt dem en del, men allerede 12-14 gange?  det er jo 1 pr kamp!! Håber dælme ikke det bliver ved resten af sæsonen.

Men det største problem er altså os selv. Vi har iflg nogle stats fra PL, de er vist godt nok fra 1-2 runder siden, flest chancer af alle hold i PL,
Men vi skal bruge mindst 3 gange så mange chancer til at lave mål end feks City gør og over dobbelt så mange chancer som Man U.
Det er simpelthen ikke godt nok, også selvom div målmænd stor godt mod os.
Alle snakker om Carroll og de mål han ikke laver.
Det er jeg rent faktisk træt af at høre på. Han spiller i nogle kampe godt og i andre dårlige, når han altså får chancen.
Der er derimod ingen der nævner Suarez!! Han har scoret 4 mål i denne sæson, efter de chancer han har haft og fået burde han have scoret ihf to-cifret og ligget helt i top i PL. Og så snakker vi vel kun om de helt store chancer han burde have scoret på!
Men han er jo chancen, er det derfor der ikke er nogen der sætter spørgsmålstegn ved ham? Han kan nogle ting som ikke mange andre kan, men jeg er virkelig ved at have mine tvivl om han rent faktisk er meget bedre end Carroll på toppen, for Carroll udnøttelse- procnet foran kassen vil jeg næsten tro er større end Suarez og så er Carroll jo faktisk ikke så ringe alligevel.

Nu skal vi så møde QPR hjemme på lørdag, en kamp der simpelthen skal vindes lige meget hvordan og hvorledes er jeg ligeglad med, der SKAL bare 3 point ind på kontoen!

JKJ
Gæst

« Svar #10931: 07 Dec 2011, 21:12 »

Og så tager Suarez lige en sag mod FA mere!!

Han har åbenbart givet nogle Fulham fans fingeren efter kampen og det vil FA så lige lave en sag ud af!!

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16043901.stm
&
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-7

Han trænger åbenlyst til en pause for han har da rigelig med sager om ørerne pt og han kan åbenbart ikke styrre hans frustrationer!!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #10932: 07 Dec 2011, 21:18 »

Og så tager Suarez lige en sag mod FA mere!!

Han har åbenbart givet nogle Fulham fans fingeren efter kampen og det vil FA så lige lave en sag ud af!!

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16043901.stm
&
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-7

Han trænger åbenlyst til en pause for han har da rigelig med sager om ørerne pt og han kan åbenbart ikke styrre hans frustrationer!!

Det er vel 3 dages karantæne, hvis FA altså følger den linje de lagde ved at bruge fuck.

JKJ
Gæst

« Svar #10933: 07 Dec 2011, 21:28 »

Det er vel 3 dages karantæne, hvis FA altså følger den linje de lagde ved at bruge fuck.

Jeg kender ikke lige andre sager, men kan så forstå der har været nogle tidligere.

Men jeg synes altså det er at gå i små sko hvis man ikke må komme med en reaktion hvis man er blevet svinet til i hele kampe.
Burde de Fulham fans der har svinet ham til så ikke også have en form for straf?

Synes efterhånden der er så mange regler i moderne fodbold om at man ikke må have følelser med før under og efter en kamp.
Hvis man bliver ved med dette skal man jo snart til at spille med robotter for de brokker sig ihf ikke!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #10934: 07 Dec 2011, 21:34 »

Jeg kender ikke lige andre sager, men kan så forstå der har været nogle tidligere.

Men jeg synes altså det er at gå i små sko hvis man ikke må komme med en reaktion hvis man er blevet svinet til i hele kampe.
Burde de Fulham fans der har svinet ham til så ikke også have en form for straf?

Synes efterhånden der er så mange regler i moderne fodbold om at man ikke må have følelser med før under og efter en kamp.
Hvis man bliver ved med dette skal man jo snart til at spille med robotter for de brokker sig ihf ikke!
Det jeg hentyder til er Rooneys 3 dages karantæne, efter at have sagt Fuck ind i kameraet, efter at have scoret hattrick, og vendt et nederlag til sejr, efter at havde spillet lidt skidt i en periode og ikke scoret i lang tid, hvor han så smider følelserne ud.

Sider: 1 ... 727 728 [729] 730 731 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010