Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
0 Brugere, 769 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
726
727
[
728
]
729
730
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2107325 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #10905:
06 Dec 2011, 09:27 »
Citat af: snaever 06 Dec 2011, 09:12
@g00n:
Hvis du snakker om der hvor Hangeland og Suarez er inde i feltet, hvordan kan du få det til et dive??
Jeg er enig i, at der ikke er straffe, men han falder altså ikke bevidst. Hangelands arm dækker for ham og han får overbalance. Intet straffe, men slet heller ikke noget dive!
Okay, det afhænger nok af øjnene der ser, så lad os bare lade det blive ved det
Szczesny
Manager
«
Svar #10906:
06 Dec 2011, 09:40 »
Citat af: snaever 06 Dec 2011, 09:12
@g00n:
Hvis du snakker om der hvor Hangeland og Suarez er inde i feltet, hvordan kan du få det til et dive??
Jeg er enig i, at der ikke er straffe, men han falder altså ikke bevidst. Hangelands arm dækker for ham og han får overbalance. Intet straffe, men slet heller ikke noget dive!
Er godt nok enig med g00n. Det er underligt at få overbalance fremad, når der er en arm der blokerer.
Citat af: JeppeA 06 Dec 2011, 09:14
Marginalerne var godt nok ikke med os igår, igen! Efter min mening var det en dårlig dommerpræstation, hvor de fleste småkendelser gik Fulham's vej og så er der det røde kort. Som der blev sagt af igår er det England vi spiller, som er kendt for at der bliver gået til den. Det skal der selvfølgelig, og mener at Spearing også går alt for hårdt ind i den end der er nødvendigt og dermed giver dommeren muligheden for at give et rødt kort.
Senderos skal efter min mening også have det andet gule kort for at sparke en fodboldspiller ned der ikke har bolden i en kontrafase, hvilket er det han dømmer for. Det var den værste af de dårlige dommerkendelser igår.
Nok om dommeren. KD bør snart indse at Carroll ikke fungere i det opbyggende spil! Han skal bare følge med spillet og være inde i boksen når muligheden er der. Vil nu heller ikke mene, at det er manden vi skal starte med inde, når modstanderen har en Hangeland. Efter vi kommer bagud slår vi kun indlæg der rammer ham.
Er lidt skuffet over hele holdets indsats igår, hvor Glen Johnson var usynlig på backen. Efter den første skudfinte han lavede blev han læst gang på gang. Dejligt at se en Downing komme med noget speed, da han kom ind, men hvorfor gør han ikke det når han starter inde?
Småkendelserne kan man vel afskrive som hjemmebanefordel/dommer.. Synes egentlig også at Spearings røde kort
kan
forsvares. Da jeg så den første gang, så det godt nok voldsomt ud. At Senderos så formår at blive på banen er mig dog en gåde.
At Liverpool ikke formår at presse Fulham mere, burde dog være foruroligende som Liverpool-tilhænger. Det var Fulhams tredje sejr i sæsonen, og med 0 point igår, havde de kun haft 3 til sidstepladsen.
Jeg forstår heller ikke helt dispositionerne på trænerbænken. Hvad er idéen i at tage Carroll ud, samtidig med at der endelig kommer en mand (Downing) på banen, der er garant for gode indlæg? Det er vel netop også i slutfasen man skal presse Fulhams bagkæde med lange bolde - hvor Carroll måske er en lille smule bedre end Suarez.
Kunne dog godt have undet Liverpool point igår, og jeres træværk-statistik vidner da heller ikke om stolpe-ind i år!
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #10907:
06 Dec 2011, 09:45 »
Citat af: Szczesny 06 Dec 2011, 09:40
Kunne dog godt have undet Liverpool point igår, og jeres træværk-statistik vidner da heller ikke om stolpe-ind i år!
Jeg mener at have læst på Twitter i går, at Liverpool fører ligaen med 11 forsøg på træværket - 3 alene af Stewart Downing. For en gangs skyld er jeg godt tilfreds med at vi ikke længere er nr. 1 her...
Szczesny
Manager
«
Svar #10908:
06 Dec 2011, 09:47 »
Citat af: g00n 06 Dec 2011, 09:45
Jeg mener at have læst på Twitter i går, at Liverpool fører ligaen med 11 forsøg på træværket - 3 alene af Stewart Downing. For en gangs skyld er jeg godt tilfreds med at vi ikke længere er nr. 1 her...
Det var så inden de ramte træværket senere i kampen. 12 nu, og 4 af Downing vist - og 4 gange flere end dem der har ramt næstmest.
Sådan nogenlunde det jeg kom frem til i hvert fald
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #10909:
06 Dec 2011, 09:49 »
Citat af: Szczesny 06 Dec 2011, 09:47
Det var så inden de ramte træværket senere i kampen. 12 nu, og 4 af Downing vist - og 4 gange flere end dem der har ramt næstmest.
Sådan nogenlunde det jeg kom frem til i hvert fald
Nå okay, kunne ikke lige huske om den kom fra OptaJoe i løbet af kampen eller efter kampen.
Skipper
Gæst
«
Svar #10910:
06 Dec 2011, 09:51 »
Vi havde 2 forsøg der ramte stolpen? Hendersons udmærkede løb og forsøg, og så Downing skud
Szczesny
Manager
«
Svar #10911:
06 Dec 2011, 09:53 »
Citat af: Gud 06 Dec 2011, 09:51
Vi havde 2 forsøg der ramte stolpen? Hendersons udmærkede løb og forsøg, og så Downing skud
Ja?
Skipper
Gæst
«
Svar #10912:
06 Dec 2011, 09:56 »
Og hvis vi før kampen var på 11 skud på stolpen hvor Downing stod for 3 af dem?
Så burde statistikken sige 13 skud på stolpen hvor Downing stod for 4 af dem?
EDIT: Nå sorry jeg læste forkert, så lige at det var efter Hendersons skud at den var på 11 skud på stolpen.
Jeg troede det var før kampen
«
Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 09:57 af Gud
»
Szczesny
Manager
«
Svar #10913:
06 Dec 2011, 10:02 »
Citat af: Gud 06 Dec 2011, 09:56
Og hvis vi før kampen var på 11 skud på stolpen hvor Downing stod for 3 af dem?
Så burde statistikken sige 13 skud på stolpen hvor Downing stod for 4 af dem?
EDIT: Nå sorry jeg læste forkert, så lige at det var efter Hendersons skud at den var på 11 skud på stolpen.
Jeg troede det var før kampen
men det vidner også bare om, at det har været stolpe ud for jer indtil videre i sæsonen
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #10914:
06 Dec 2011, 10:09 »
Citat af: Szczesny 06 Dec 2011, 09:40
Er godt nok enig med g00n. Det er underligt at få overbalance fremad, når der er en arm der blokerer.
Har i overhovedet set klippet igen? Hvis i mener det er dive er det godt nok kun fordi, at i er efter ham og ikke kan lide ham.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #10915:
06 Dec 2011, 12:18 »
Citat af: g00n 06 Dec 2011, 09:06
Jeg må give Szczesny ret - reglerne blev lavet om, så hvis man starter med at hive en spiller i trøjen uden for feltet, men fortsætter med det ind i feltet, kan der sagtens dømmes straffe. Jeg mener dog stadig, at Senderos' forseelse bliver begået uden for feltet. I situationen med Suarez er der desværre (for Liverpool-fans) i mine øjne ingen tvivl om, at det blot er (endnu) et dive fra Suarez' side.
g00n ufølge dig er alt hva Suarez laver jo et dive.. Selv den dag han dør, vil det i følge dig blot være et dive.. Nej hvor er du en hater, og det frispark han fik på kanten af feltet er naturligvis helt korrekt eftersom han bliver hevet ned, uden at modspilleren er i nærheden af spille bolden.. Man skal vidst være end blåøjet Arsenal fan for at se det som andet end et frispark.. Det samme med straffesparket til Adam i øvrigt..
Men det er jo bare vores sæson i en nøddeskal.. Vi skaber MASSEVIS af chancer, rammer stolpen, sparke lige over, målmanden laver sit livs redning 11 gange i kampen, og uanset hvor vi sparker fra, hvordan vi sparker, og hvor den sidder så går den bare ikke ind.. Jeg forstår ikke at vi ikke vandt i går..
Eller jo det forstår jeg så godt.. For lige da vi skal til at intensivere presset i slutfasen så laver dommeren den mest hjernedøde beslutning der er set i PL i år.. Det er en skandale, en skamplet, en fuldkommen hovedløs aktion af dommeren, at han viser Spearing ud der..
Spearing når den bold længe før Fulham spillern men er i høj fart, og kan derfor naturligvis ikke bare stoppe op efter han har ramt bolden.. Hvis der er rødt kort der skal alle hold jo slutte med 6 mand på banen hver kamp.. Det er for sindsygt, og jeg håber fandme den psykopat af en betalt dommer bliver tvangsnedrykket til Conference league.. Hvor er jeg dog træt af at man som fodboldspiller ikke må lave en hård tackling mere uden at frygte for et rødt kort..
Men jeg ved ikke hva vi snart skal gøre for at blive stabile.. For jeg synes vi gør så mange ting rigtigt i hver kamp, vi skaber så mange chancer men bolden vil bare ikke ind.. Det er simpelthen så frustrerende, og jeg ved ikke hvem eller hvad jeg skal give skylden, for det at vi brænder de chancer er ofte ikke elendigt men ren udtur.. Henderson rammer indersiden af stolpen og bolden danser langs stregen, mens Downing laver et kanonspark fra distancen som Schwarzer på en eller anden måde får fingrene på så den ender på stolpen og springer ud.. Hva kan man gøre mod det?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #10916:
06 Dec 2011, 12:24 »
Citat af: verdenskrig 06 Dec 2011, 12:18
g00n ufølge dig er alt hva Suarez laver jo et dive.. Selv den dag han dør, vil det i følge dig blot være et dive.. Nej hvor er du en hater, og det frispark han fik på kanten af feltet er naturligvis helt korrekt eftersom han bliver hevet ned, uden at modspilleren er i nærheden af spille bolden.. Man skal vidst være end blåøjet Arsenal fan for at se det som andet end et frispark.. Det samme med straffesparket til Adam i øvrigt..
Ikke korrekt, men det er dælme mange gange, bare i løbet af sådan én enkelt kamp. Og jeg synes faktisk det er ærgerligt, for han er jo en rigtig god spiller, som bare alt for ofte fokuserer på de forkerte aspekter af sit spil. Hvis han nu i stedet for al den klynk bare forsøgte at holde sig oprejst og spille videre, ville han jo være en fremragende spiller - et prædikat som jeg desværre ikke kan påsætte ham, så længe hans spillestil er som den er.
Og jeg står naturligvis ved mine kommentarer omkring begge de omtalte frispark. Hvilket jeg nu også tror at andre end "blåøjede Arsenal-fans" gør.
verdenskrig
Manager
«
Svar #10917:
06 Dec 2011, 12:29 »
Citat af: g00n 06 Dec 2011, 12:24
Ikke korrekt, men det er dælme mange gange, bare i løbet af sådan én enkelt kamp. Og jeg synes faktisk det er ærgerligt, for han er jo en rigtig god spiller, som bare alt for ofte fokuserer på de forkerte aspekter af sit spil. Hvis han nu i stedet for al den klynk bare forsøgte at holde sig oprejst og spille videre, ville han jo være en fremragende spiller - et prædikat som jeg desværre ikke kan påsætte ham, så længe hans spillestil er som den er.
Jeg vil da gerne erkende at han af og til skaber sig lidt for meget, og at det går udover hans spil.. Men i går forstod jeg ham.. Han blev jo losset og hevet ned gang på gang, og specielt i første halvleg virkede det som om dommeren nægtede at give ham frispark før han brækkede benet.. Når du gang på gang bliver nedlagt uregelemteret, og du stadig bare ser den nar af en dommer som vinker videre så bliver man da pissed.. Det behøver man ikke hedde Suarez for at blive.
Men så snart vi laver en tackling som er tilnærmelsesvis hård, så får vi smidt et rødt kort i fjæset.. Og det var med al respekt første gang i den kamp en af vores spillere for alvor gik til stålet..
edit til mit første indlæg:
I øvrigt blev Suarez snydt for sit mål.. Hvordan kommentatorene kan være så stæreblinde og sige at der var offside hvor han bliver spillet fri inde i feltet er mig en gåde.. Skal de ikke have pudset brillerne, eller få en gang laser? Suarez står så meget på linie med Hangeland som man kan, og mig bekendt skal tvivlen komme angriberen til gode.. Linjevogteren kan umuligt have været sikker i sin sag der.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #10918:
06 Dec 2011, 12:34 »
Citat af: verdenskrig 06 Dec 2011, 12:18
Eller jo det forstår jeg så godt.. For lige da vi skal til at intensivere presset i slutfasen så laver dommeren den mest hjernedøde beslutning der er set i PL i år.. Det er en skandale, en skamplet, en fuldkommen hovedløs aktion af dommeren, at han viser Spearing ud der..
Spearing når den bold længe før Fulham spillern men er i høj fart, og kan derfor naturligvis ikke bare stoppe op efter han har ramt bolden.. Hvis der er rødt kort der skal alle hold jo slutte med 6 mand på banen hver kamp.. Det er for sindsygt, og jeg håber fandme den psykopat af en betalt dommer bliver tvangsnedrykket til Conference league.. Hvor er jeg dog træt af at man som fodboldspiller ikke må lave en hård tackling mere uden at frygte for et rødt kort..
Endnu større skandale da Jack Rodwell fik vist et rødt kort for en tackling mod Suarez
Manchester United
verdenskrig
Manager
«
Svar #10919:
06 Dec 2011, 12:37 »
Citat af: MS 06 Dec 2011, 12:34
Endnu større skandale da Jack Rodwell fik vist et rødt kort for en tackling mod Suarez
Jeg synes ikke der er nogen nævneværdig forskel på de to.. Faktum i mine øjne er at begge er skandaløst.. Det kræver simpelthen en dommer som ingen føling med fodbold har, for at man skal vise en spiller ud der..
Nu kender jeg ikke dommerens navn, men hold da ferie hvor jeg håber han får fratrukket sit dommer certifikat.. For når vi oveni alt det andet, har med en dommer at gøre der mener at det er lige så strafbart at modtage en skalle som det er at give en så er det da på tide at han bliver fjernet fra sporten..
Manden er jo til fare for sig selv og sine omgivelser.
Sider:
1
...
726
727
[
728
]
729
730
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »