home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 714 715 [716] 717 718 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2109795 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10725: 29 Nov 2011, 14:27 »

Hold da helt op, JeppeA. Det håber jeg ikke for jer da. Så får i virkelig svært ved at skabe chancer. Ingen af jeres offensive spillere er nogle som kan skabe chancer på egen hånd, imo.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10726: 29 Nov 2011, 14:31 »

Hold da helt op, JeppeA. Det håber jeg ikke for jer da. Så får i virkelig svært ved at skabe chancer. Ingen af jeres offensive spillere er nogle som kan skabe chancer på egen hånd, imo.
Nej vi må derfor nøjes med at erobre den på jeres bane halvdel og lave et par afleveringer og så scorer Maxi Wink Du har ret, men pt. er det vel også kun Suarez kan skabe noget selv. Det er svært at vide hvad han gør KD, da han spillede med et stærkt hold mod Exeter..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #10727: 29 Nov 2011, 14:37 »

Det er vel netop også det jeres problem er når i spiller mod mindre hold. I har ikke nogen som kan åbne op for deres solide defensiv.

Det må jeg indrømme at jeg havde troet Charlie Adam kunne have gjort, men han været virkelig svingende i de 3-4 kampe jeg har set.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10728: 29 Nov 2011, 14:44 »

Det er vel netop også det jeres problem er når i spiller mod mindre hold. I har ikke nogen som kan åbne op for deres solide defensiv.

Det må jeg indrømme at jeg havde troet Charlie Adam kunne have gjort, men han været virkelig svingende i de 3-4 kampe jeg har set.
Det ved jeg nu ikke. Kampene mod de mindre hold har vi startet som lyn og torden og skaber en masse chancer. Problemet er bare at vi mangler den sidste skarphed dem vi skal ind og ikke formår at lukke kampene, som har været problemet i mange år nu. Kampen mod Sunderland havde vi et hav af chancer og det var som om troen på det løb ud. Det samme mod Norwich.
Vi vinder hjemme mod Bolton 3-1, hvor vi reelt skulle have vundet 6-1. Kampen var ligesom alle andre bortset fra at vi mangler skarphed foran målet.

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #10729: 29 Nov 2011, 14:45 »

Det kan du måske have ret. Jeg synes dog stadig at det er en væsentlig årsag.

Suarez er jo til hamrende uskarp, og med Carroll, der bare slet slet ikke imponerer, har i et mindre problem helt i front når Suarez ikke præsterer.

verdenskrig
Manager

« Svar #10730: 29 Nov 2011, 14:47 »

Man kan skabe chancer på mange måder.. Maxi, Henderson, og Bellamy er spillere som flytter sig meget uden bold, og som alle tre kan lægge en god pasning.  Bevægelse uden bold og hurtigt pasningsspil kan ofte være lige så chanceskabende som tricks og driblinger..

Tror godt de tre kunne finde et godt samrabejde, og alle tre kan i hvert fald slå et indlæg som kan gøre Carroll god..
Dog så jeg gerne at formationen bliver ændret så Maxi og Hendo er på kanterne, mens Bellamy og Carroll spiller oppe i front.. Sådan at Carroll har en spiller der kan lægge og følge op på de bolde han vinder..

Nu må vi se Smiley,..

Men spot on Jeppe i dit sidste indlæg.. Synes heller ikke vores problem er at vi ikke skaber chancer, problemet er at vi udnytter dem elendigt..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10731: 29 Nov 2011, 14:52 »

Man kan skabe chancer på mange måder.. Maxi, Henderson, og Bellamy er spillere som flytter sig meget uden bold, og som alle tre kan lægge en god pasning.  Bevægelse uden bold og hurtigt pasningsspil kan ofte være lige så chanceskabende som tricks og driblinger..

Tror godt de tre kunne finde et godt samrabejde, og alle tre kan i hvert fald slå et indlæg som kan gøre Carroll god..
Dog så jeg gerne at formationen bliver ændret så Maxi og Hendo er på kanterne, mens Bellamy og Carroll spiller oppe i front.. Sådan at Carroll har en spiller der kan lægge og følge op på de bolde han vinder..

Nu må vi se Smiley,..

Men spot on Jeppe i dit sidste indlæg.. Synes heller ikke vores problem er at vi ikke skaber chancer, problemet er at vi udnytter dem elendigt..
Er spot on på alle min indlæg Wink Ja håber Bellamy får scoret, da jeg personligt elsker ham!

Fedt jeg lavede en account og betaler penge på LFC TV for at se disse kampe som denne, men man kan åbenbart kun se venskabskampe og alt muligt andet lort Skuffet øv og pis!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10732: 29 Nov 2011, 14:54 »

Det er Alex Song om igen.. En defensivt midtbanespiller som ikke anede hvor han skulle stille sig på banen og var håbløs i det opbyggende spil. Song fik sit gennembrud i sidste sæson og har altid været første mand på holdkortet, da vi simpelthen ikke har andre spillere i den position der er i nærheden af hans niveau. Fremadrettet spiller han ganske habilt og defensivt er han overalt og smider nogle fantastiske taklinger ind. Det er præcis det samme med Lucas. Han var helt håbløs sidste sæson, og jeg var blandt dem der sad og frydede mig over når I brugte ham, for så var der er vældigt svagt led. Men han er også gennemgået en kæmpe forvandling og er ved at blive uerstattelig på jeres midtbane. Herligt at se hvordan fodboldspillere kan udvikle sig sådan, og på så kort tid!
Hvordan hænger det sammen? Det er Lucas vi snakker om, ikke? Det var netop i sidste sæson han fik sit gennembrud og endda blev sæsonens bedste spiller?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #10733: 29 Nov 2011, 14:58 »

Hvordan hænger det sammen? Det er Lucas vi snakker om, ikke? Det var netop i sidste sæson han fik sit gennembrud og endda blev sæsonens bedste spiller?

Tildels enig.. Lucas var en KATASTROFE under Hodgson, og det var nok hans værste periode som Liverpool spiller.. Jeg sad simpelthen hver kamp med lyst til at rive nosserne af ham, fordi der bare ikke kom noget som helst brugbart fra hans fod.. Derudover synes jeg ikke han fyldte noget som helst i nærkampene, og han var i mine øjne bare en knold på vores hold der..

Men så kom Dalglish til, og sammen med resten af holdet ( og klubben) voksede Lucas sig fra en grim ælling til en smuk svane  Kys.. Siden har han ikke set sig tilbage, og er i dag en markant brik på et stærkt Liverpool hold! Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10734: 29 Nov 2011, 14:59 »

Er spot on på alle min indlæg Wink Ja håber Bellamy får scoret, da jeg personligt elsker ham!

Fedt jeg lavede en account og betaler penge på LFC TV for at se disse kampe som denne, men man kan åbenbart kun se venskabskampe og alt muligt andet lort Skuffet øv og pis!
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/how-to-follow-tonight-s-tie-1
De viser da kampen på LFC TV? Eller er det mig, der er helt galt på den?
"7.40pm: Chelsea v Liverpool
As kick-off approaches you can log on to LFC TV Online and listen to every kick of the action."

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10735: 29 Nov 2011, 15:00 »

Tildels enig.. Lucas var en KATASTROFE under Hodgson, og det var nok hans værste periode som Liverpool spiller.. Jeg sad simpelthen hver kamp med lyst til at rive nosserne af ham, fordi der bare ikke kom noget som helst brugbart fra hans fod.. Derudover synes jeg ikke han fyldte noget som helst i nærkampene, og han var i mine øjne bare en knold på vores hold der..

Men så kom Dalglish til, og sammen med resten af holdet ( og klubben) voksede Lucas sig fra en grim ælling til en smuk svane  Kys.. Siden har han ikke set sig tilbage, og er i dag en markant brik på et stærkt Liverpool hold! Smiley
Enig, men der var jo reelt ikke én der spillede godt under Hodgson Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #10736: 29 Nov 2011, 15:04 »

Enig, men der var jo reelt ikke én der spillede godt under Hodgson Wink

Hvilket jeg egentlig også ville have skrevet, men glemte det  crazy..
Heldigvis er han fortid hos os, for det var godt nok mit længste efterår som fodboldfan  Ubeslutsom

Dog undrer det mig at Kuyt er faldet så markant i niveau.. I foråret var han jo fantastisk sammen med Suarez i front og de havde virkelig et samarbejde vi nok ikke har set siden Torres-Gerrard.. Det ærger mig, for havde håbet de kunne fortsætte samarbejdet i denne sæson, men Kuyt virker totalt udbrændt, og Suarez har desværre været en smule ustabil..

Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10737: 29 Nov 2011, 15:05 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/how-to-follow-tonight-s-tie-1
De viser da kampen på LFC TV? Eller er det mig, der er helt galt på den?
"7.40pm: Chelsea v Liverpool
As kick-off approaches you can log on to LFC TV Online and listen to every kick of the action."
Det er kun kommentator, hvor man kan se den midnat. Sådan har jeg hvertfald forstået det Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10738: 29 Nov 2011, 15:07 »

Det er kun kommentator, hvor man kan se den midnat. Sådan har jeg hvertfald forstået det Smiley
Skod! Synes det er til grin, at de ikke viser den kamp live når nu vi betaler for det  Huh

verdenskrig
Manager

« Svar #10739: 29 Nov 2011, 15:08 »

Hvad er der galt med at streame kampen  Wink ?

Cool

Sider: 1 ... 714 715 [716] 717 718 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010