home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 688 689 [690] 691 692 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2112340 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10335: 18 Sep 2011, 22:19 »

For lige at runde Agger skade.

Så er det hans ribben det er galt med. Om det kun er et slag eller om det er mere alvroligt vides ikke, men forhåbtlig er det kun det slag han fik ved Modrics mål der er sket og ikke noget brækket eller trykket.

Har selv fået et slag på ribbene og ved hvor ondt det kan gøre.

JKJ
Gæst

« Svar #10336: 18 Sep 2011, 22:24 »

Lad os glemme kampen og fryde os over dette i stedet:
http://tv2sport.dk/det-gorde-du-bare-ikke-fernando-torres

Det kan godt være det bare er mig  Peace

Men gider faktisk ikke bruge min tid på en spiller der ikke er i klubben mere og åbenlyst heller ikke ønskede sig det.

Jeg vil bruge min tid på Liverpool, ikke på hvad han løber og laver hos Chelsea  Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10337: 18 Sep 2011, 22:30 »

Det kan godt være det bare er mig  Peace

Men gider faktisk ikke bruge min tid på en spiller der ikke er i klubben mere og åbenlyst heller ikke ønskede sig det.

Jeg vil bruge min tid på Liverpool, ikke på hvad han løber og laver hos Chelsea  Wink
Så du ser aldrig andre kampe end Liverpools?
Tror bare det er dig, for uanset hvad så elsker jeg at se ham fejle i Chelsea, eftersom han bailede os i vinters Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #10338: 18 Sep 2011, 22:38 »

Så du ser aldrig andre kampe end Liverpools?
Tror bare det er dig, for uanset hvad så elsker jeg at se ham fejle i Chelsea, eftersom han bailede os i vinters Wink

Jo da.

Men gider ikke bruge tid og kræfter på spillere der ikke findes hos os mere.

Jeg synes som tingene ser ud pt at vi har rigeligt at tænke over i egne rækker ikke hvad andre spillere løber rundt og laver.

Undskyld jeg tillader mig at sige det, men er det ikke på tide at komme videre, Toores har altså ikke været i klubben i over et halvt år  Peace

N17
Manager

« Svar #10339: 18 Sep 2011, 22:40 »

Jeg vil mene, at den eneste grund til vi pt. er meget skrøbelige er de mange skader vi havde fra start af sæsonen. Ligesom Arsen*l også har været ramt af. Vore forsvar er ringe, men vores offensiv er blandt de bedste i ligaen.

Vores skrøbelighed var også meget ramt af, at vi havde en masse polemik omkring Modric, Crouch osv. som ville væk fra klubben. Nu er vinduet lukket og alle kan koncentrere sig om fodbold. Jeg vil nu næsten sige, at det er en skuffelse, hvis ikke vi ender foran Liverpool. Jeg må dog indrømme, at hvis Gerrard kommer tilbage i form, så vil det være et stærkt hold - omend jeg ikke mener Henderson og Adam har forstærket holdet på nogen måder! Samtidig har i en Carragher og Skrtel, som vel ikke ligefrem er de to stærkeste forsvarsspillere - hvilket vi, i Spurs, kender alt for godt til!

I front har I vel pt. kun Suarez, men man må håbe for jer, at Carroll kan komme igang, men jeg håber det selvfølgelig ikke.

En ting jeg dog ikke forstår, det er at Kuyt er sat helt udenfor. Han er da en spiller, som altid giver sig 100% i alle dueller og opsøger alt. De kampe jeg har set, der har Henderson da på ingen måde været bedre - eller Carroll for den sags skyld. Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10340: 18 Sep 2011, 22:40 »

Jo da.

Men gider ikke bruge tid og kræfter på spillere der ikke findes hos os mere.

Jeg synes som tingene ser ud pt at vi har rigeligt at tænke over i egne rækker ikke hvad andre spillere løber rundt og laver.

Undskyld jeg tillader mig at sige det, men er det ikke på tide at komme videre, Toores har altså ikke været i klubben i over et halvt år  Peace
Som jeg lige har skrevet, så bliver jeg personligt aldrig træt af, at se ham fejle. Det er en fryd for øjet!
Men jo, vi har masser at skal have styr på og det må meget gerne starte med en sejr over Brighton! Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

darkalf
Manager

« Svar #10341: 19 Sep 2011, 21:20 »

Jamen held og lykke skal I da have med det.. så må vi jo se om det lykkes jer og vinde på onsdag Djævel

DeBuur
Manager

« Svar #10342: 19 Sep 2011, 21:36 »

Jeg vil mene, at den eneste grund til vi pt. er meget skrøbelige er de mange skader vi havde fra start af sæsonen. Ligesom Arsen*l også har været ramt af. Vore forsvar er ringe, men vores offensiv er blandt de bedste i ligaen.

Vores skrøbelighed var også meget ramt af, at vi havde en masse polemik omkring Modric, Crouch osv. som ville væk fra klubben. Nu er vinduet lukket og alle kan koncentrere sig om fodbold. Jeg vil nu næsten sige, at det er en skuffelse, hvis ikke vi ender foran Liverpool. Jeg må dog indrømme, at hvis Gerrard kommer tilbage i form, så vil det være et stærkt hold - omend jeg ikke mener Henderson og Adam har forstærket holdet på nogen måder! Samtidig har i en Carragher og Skrtel, som vel ikke ligefrem er de to stærkeste forsvarsspillere - hvilket vi, i Spurs, kender alt for godt til!

I front har I vel pt. kun Suarez, men man må håbe for jer, at Carroll kan komme igang, men jeg håber det selvfølgelig ikke.

En ting jeg dog ikke forstår, det er at Kuyt er sat helt udenfor. Han er da en spiller, som altid giver sig 100% i alle dueller og opsøger alt. De kampe jeg har set, der har Henderson da på ingen måde været bedre - eller Carroll for den sags skyld. Smiley

Når vi kigger på Henderson og Adam så ser jeg spillere som på sigt kan slå igennem - men her og nu er de "bare" navne som skal bevise at de kan være med i toppen af ligaen.

Carroll uha - dyr spiller med relativ ringe moral men KD må have set noget i ham... jeg vil dog gerne vide hvad.

Jeg er enig med dig i at forsvaret er ringe, ikke mindst nu hvor Agger er ude - Liverpool får svært ved at komme i top 4 men de kommer det - klubben rydder op og henter nye spillere ind - vi må se i øjnene at vi ikke kan hente fra øverste hylde idet vi ikke kan betale samme lønninger som Man City og fordi vi ikke spiller med i CL - IMO går der 2 sæsonner mere inden vi reelt kan spille med om top 3 - nøglen hedder at vi skal forstærke os i vinter pausen og igen næste sommer - CL er såvel mål som midlet til at kunne hente næste PL trofæ.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #10343: 21 Sep 2011, 09:51 »

Agger ude i 4 uger med 2 brækkede riben!
Hmm er han født under en endda meget uheldig stjerne?

Ved sgu snart ikke hvad jeg skal sige mere når det gælder Aggers skades helvede og historie.
Jeg kan dog glæde mig over det ikke er hans skrøbelige bentøj det er galt med, det plejer jo som regel at tage 2-3 gange så lang tid som man melder ud i første omgang.

I aften gælder det Brighton ude. Selvom de er et tophold i den næstbedste række skal vi vinde den kamp, med hvor meget, hvordan osv er fløjentende ligegyldigt, den skal bare vindes!!
Vi skal simpelthen tilbage på sporet, det har ikke været godt på det seneste og foran mål er vi jo mindre farlige end min mormor på 84!!

Jeg forventer at se Kuyt, Spearing, Bellamy, Coates og evt også Gerrard fra start.
Især de tre førstnævnte har noget vilsab som vi da i den grad har manglet. Det er måske ikke altid lige kønt det de laver, men man kan altid forvente en 110% indsats fra deres side.
Måske det også er på tide Doni får chancen fremfor Reina som dog stadig er vores målmand nr 1

Agger, Adam og Skrtel er helt sikkert ude, mens Kelly og Johnson stadig er tvivlsomme mig bekendt ihf.

Dvs en opstilling noget ligende denne:
Doni, Flana, Carra, Coates, Enrique/Robinson, Spearing, Henderson/Jonjo, Kuyt, Bellamy, Gerrard, Suarez/Carroll

Skipper
Gæst

« Svar #10344: 21 Sep 2011, 10:24 »

Agger er jo også bare for uheldig!
Manden glider, falder ned på sin brystkasse og brækker 2 ribben? Manden er jo lavet af glas!
Håber bare han kommer sig hurtigt Ubeslutsom

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10345: 21 Sep 2011, 11:29 »

Med hensyn til startopstillingen, tror du så at Liverpool bruger så mange førsteholdsspillere som du har lagt op til? Med tanke på de andre tophold, er det jo en stor procentdel førsteholdsspillere der er i den trup, men man må selvfølgelig også tage i betragtning at Liverpool ikke har europæisk fodbold at tænke over i denne omgang, så det kan godt ske at det har lidt indflydelse. Men man skulle da tro at de ville spare lidt flere af stamspillerne end du lægger op til. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10346: 21 Sep 2011, 11:32 »

Dvs en opstilling noget ligende denne:
Doni, Flana, Carra, Coates, Enrique/Robinson, Spearing, Henderson/Jonjo, Kuyt, Bellamy, Gerrard, Suarez/Carroll

Kunne sagtens forestille mig, at Wilson også er med så han er sammen med Coates i centerforsvaret Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10347: 21 Sep 2011, 12:09 »

Med hensyn til startopstillingen, tror du så at Liverpool bruger så mange førsteholdsspillere som du har lagt op til? Med tanke på de andre tophold, er det jo en stor procentdel førsteholdsspillere der er i den trup, men man må selvfølgelig også tage i betragtning at Liverpool ikke har europæisk fodbold at tænke over i denne omgang, så det kan godt ske at det har lidt indflydelse. Men man skulle da tro at de ville spare lidt flere af stamspillerne end du lægger op til. Smiley

Det tror jeg faktisk de har.

Og hvis du ser hvem jeg vælger i forhold til i søndags, altså af de starteden så er det jo kun Carra, Enrique, Henderson og Suarez/Carroll der er gengangere Wink

Og selv om vi bryster os af at vi har fået en breddere trup så er den altså ikke så kæmpe alligevel. Den er vel når alt kommer til alt vel bare blevet stærkere end den vi havde sidste sæson.

Kunne sagtens forestille mig, at Wilson også er med så han er sammen med Coates i centerforsvaret Smiley

Ham havde jeg glemt, og tilsvarende tror jeg også Maxi får en chance i aften. Så den ser nok ret anerledes ud end mit foreslagnår det kommer tilstykket.  crazy  Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10348: 21 Sep 2011, 13:36 »

Det tror jeg faktisk de har.

Og hvis du ser hvem jeg vælger i forhold til i søndags, altså af de starteden så er det jo kun Carra, Enrique, Henderson og Suarez/Carroll der er gengangere Wink

Og selv om vi bryster os af at vi har fået en breddere trup så er den altså ikke så kæmpe alligevel. Den er vel når alt kommer til alt vel bare blevet stærkere end den vi havde sidste sæson.

Ham havde jeg glemt, og tilsvarende tror jeg også Maxi får en chance i aften. Så den ser nok ret anerledes ud end mit foreslagnår det kommer tilstykket.  crazy  Rullende Øjne

Det er rigtigt at det er svært at få en bred trup af førsteholdsspillere, men man skulle da ellers tro at man ville bruge lejligheden til at spare gamle Carragher (især nu hvor Agger er skadet), Enrique der kommer til at spille hele sæsonen på venstre back og i hvert fald Suarez, hvis ikke også Carroll. Derudover kan Kuyt nok få noget spilletid, men mon ikke Henderson også bliver sparet, så han får en gradvis tilvænning til holdet?

Du kan jo selv se hvilke spillere Arsenal havde med i går... Førsteholdet er normalt Szczesny, Vermaelen, Mertesacker/Koscielny, Gibbs, Sagna, Song, Wilshere/Ramsey, Arteta, Walcott, Arshavin/Gervinho og Van Persie. Af dem havde vi Gibbs med.. Ellers var der folk vores andet holds spillere med (Jenkinson, Fabianski, Djourou, Frimpong, Benayoun, Chamakh) og så krydret med unge (Coquelin, Chamberlain for ikke at se på hele bænken (Martinez, Yennaris, Boateng, Ozyakup, Aneke, Ryo og Watt) ... Jeg mener bare at det er lidt underligt for mig hvis Liverpool bruger en slidt Carragher og Carrol/Suarez/Kuyt som er deres eneste førsteholdsangriber e. Midtbanen er bred nok så det kan forklare Henderson, men ellers ville jeg da tro der var lidt flere ukendte navne med. Det er trods alt med Brighton, så selvom man ikke spiller europæisk burde de ovennævnte da blive sparet imo.. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #10349: 21 Sep 2011, 14:36 »

Når man ser hvordan vi stillede op i den første kam har jeg umiddelbart svært ved at se os stille dårligere op mod et bedre hold.
Sådan stillede vi op i den første kamap i LC:
Reina, Flanagan, Robinson, Wilson, Skrtel, Adam, Meireles, Spearing, Maxi, Henderson, Suarez. Subs: Doni, Enrique, Carroll, Kuyt, Downing, Carragher, Shelvey.

Enkelte af disse er så ikke med af flere grunde.

Jeg tror vi satser benhårdt på en eller anden pokal i år og dermed tror jeg heller ikke vi stiller med en masse af de helt unge.
Når vi jo så samtidig heller ikke skal spille EL/CL så har vi altså masser af tid til at få den hvile som der skal til. Og så kan de fleste af spillerne altså godt spille et pænt antal kampe uden at skal have en masse pauser ind imellem.
Suarez er dog en undtagelse da han jo var med hele vejen for Uruguay i de sydamerikanske mesterskaber. Ellers tror jeg ikke der bliver taget de vilde hensyn.

Sider: 1 ... 688 689 [690] 691 692 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010