home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 687 688 [689] 690 691 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2112353 gange)
mbbn
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10320: 18 Sep 2011, 16:43 »

Lucas eller en anden Liverpool-spiller sparkede ud efter Parker og Parker sparkede igen som jeg så det.

Lucas sparkede ikke efter nogen. Lucas løb ind i Parker med vilje og Parker returnerede med et spark. Det så ihvertfald meget sådan ud.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #10321: 18 Sep 2011, 16:45 »

Lucas sparkede ikke efter nogen. Lucas løb ind i Parker med vilje og Parker returnerede med et spark. Det så ihvertfald meget sådan ud.

Jeg så det på samme måde.

former zoesuckins

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #10322: 18 Sep 2011, 16:47 »

Hvad gjorde Suarez inden halvlegen?

maaahhh-h-h-h

verdenskrig
Manager

« Svar #10323: 18 Sep 2011, 16:48 »

Legede idiot, og klappede hånligt af dommeren.. Han burde virkelig vide bedre

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10324: 18 Sep 2011, 16:49 »

Tror det var dumt vi solgte Meireles og/eller Aquilani. De har begge to kvaliteter vi mangler. De er teknisk gode spillere og nu er Suarez vel egentlig den eneste rigtige teknikker vi har.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #10325: 18 Sep 2011, 16:50 »

Aquilani var et EKSTREMT dumt salg.. En fantastisk spiller, som er god til at holde gang i spillet.. Meireles salget er og bliver jeg tilfreds med..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10326: 18 Sep 2011, 16:52 »

Aquilani var et EKSTREMT dumt salg.. En fantastisk spiller, som er god til at holde gang i spillet.. Meireles salget er og bliver jeg tilfreds med..

Da Aquilani kom til Liverpool forventede jeg mig også meget af ham. Han virkede teknisk dygtig og med hurtig opfattelse og godt overblik og så kunne han lægge de lange afleveringer centimeterpræcist. Ærgerligt for jer at I ikke fik gang i ham.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10327: 18 Sep 2011, 16:53 »

Meireles kombinerede rigtig godt med Suarez, men hvis jeg skulle vælge én af de to havde det helt klart også være Aquilani vi skulle beholde. Hvor er det dumt!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #10328: 18 Sep 2011, 17:16 »

Tror det var dumt vi solgte Meireles og/eller Aquilani. De har begge to kvaliteter vi mangler. De er teknisk gode spillere og nu er Suarez vel egentlig den eneste rigtige teknikker vi har.

Vil nu også mene at Downing og Gerrard er pænt gode teknikere! Huh

DeBuur
Manager

« Svar #10329: 18 Sep 2011, 17:57 »

ticked off det ødelægger sgu min søndag når vi taber så stort - 2 røde kort oveni og en skadet Agger..... kan det så blive meget værre - jeg har ikke set kampen - og tror heller ikke jeg gider bruge tid på det...

Håber King Kenny kan få spillerne til at glemme den her kamp og få rettet fokus på næste kamp også skal vi altså til at vinde kampe igen.

Vi har set Liverpool spille gode kampe og det kommer vi også til igen.... men vi har ikke råd til at tabe flere kampe i træk hvis vi skal spille Cl næste år - mere realistisk tror jeg på at vi med EL også skal truppen yderligere forstærkes næste år hvis vi skal kunne spille med i top 4.

YNWA

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #10330: 18 Sep 2011, 17:58 »

jeg har ikke set kampen - og tror heller ikke jeg gider bruge tid på det...

DON'T DO IT!  Græder

JKJ
Gæst

« Svar #10331: 18 Sep 2011, 21:14 »

jeg har ikke set kampen - og tror heller ikke jeg gider bruge tid på det...

Fik den heller ikke set, men fik den optaget - den vil nu blive slettet uden at jeg vil se ret meget af den Wink

Der er vel kun enting at sige til denne kamp og det er: AVVVS....

Det var det og vi må videre, vi kan jo ikke tage noget som helst med fra kampen og bruge det til noget så der er kun en vej og det er fremad  Thumbs Up

Og så må jeg indrømme - sagt i frustration eller ej - at jeg er helt enig med VK at fordi vi taber en kamp hvor alt går galt at så er sæsonen over er det værste gang lo.. jeg har hørt længe.
Mig bekendt er målet i denne sæson ikke CL, ikke fordi jeg vil klage hvis det sker, men derimod EL. Først næste sæson skal vi op og lege med de store drenge igen.
Vi kan og må ikke rive os med at vi har fået en del nye spillere og fået renset ud.

Sådan en kamp vil 17-18 af de 20 hold i Pl få i løbet af sæsonen, vi har så forhåbtlig bare fået vores nu.

Nu skal vi møde Brighton, det ser jeg frem til så vi kan få nulstillet tavlen og komme fremad - det nytter ihf ikke at se tilbage.

verdenskrig
Manager

« Svar #10332: 18 Sep 2011, 21:30 »

Som jeg har forstået det, er det nu i år vi burde komme i top 4.. Det håber jeg da, for Tottenham er skrøbelige, og Arsenal er langt nede.. Vi er desværre også selv skrøbelige, men næste år risikerer vi at Arsenal måske er tilbage ved vanlig standard.. Ikke at jeg tror det, men man ved aldrig.. Så kan der blive langt til top 4..

Det SKAL være i år som jeg ser det, og tror stadig fuldt og fast på det Smiley

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10333: 18 Sep 2011, 21:38 »

(Jeg prøver VK, jeg prøver virkeligt)... Er en dag som i dag ikke bare en af de dage? En ting er at man taber til Stoke, selvom man burde vinde 17-0, det er jo et eller andet sted ens egen skyld, men det var som om, allerede efter 10 minutter, at I kunne have stillet op med hvem som helst og Spurs ditto, I ville have tabt uanset? Man skal bare slette hukommelsen og så videre.

Det kan godt være man har tabt to kampe i streg, og man indledte med en lidt halvsløj åbner mod Sunderland, men det er jo ikke svært at se, at denne sæson bliver langt bedre end sidste sæson, og man kan måske endda ligefrem sige, at det vil være en lille skuffelse hvis ikke man henter en 4. plads ud fra Tottenhams og Arsenals aktuelle situation som VK siger?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10334: 18 Sep 2011, 22:17 »

Lad os glemme kampen og fryde os over dette i stedet:
http://tv2sport.dk/det-gorde-du-bare-ikke-fernando-torres

Sider: 1 ... 687 688 [689] 690 691 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010