home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 680 681 [682] 683 684 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2113144 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10215: 15 Sep 2011, 16:52 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/kenny-s-melwood-injury-update
Det lader til, at Gerrard er nogenlunde klar igen, så mon ikke der er en chance for at han kommer i kamp mod Tottenham hvis ikke som starter, så ihf. Som indskifter. Tror mest på sidst nævnte. Det ville være perfekt, hvis han kunne få nogle minutter i benene!

Desuden er det dejligt at læse, at Martin Kelly også er tilbage i træning. Så er den eneste ude vel Johnson. Er der nogen der ved noget om hvornår han er tilbage igen? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10216: 15 Sep 2011, 17:28 »

Det lader til, at Gerrard er nogenlunde klar igen, så mon ikke der er en chance for at han kommer i kamp mod Tottenham hvis ikke som starter, så ihf. Som indskifter. Tror mest på sidst nævnte. Det ville være perfekt, hvis han kunne få nogle minutter i benene!

Desuden er det dejligt at læse, at Martin Kelly også er tilbage i træning. Så er den eneste ude vel Johnson. Er der nogen der ved noget om hvornår han er tilbage igen? Smiley

Han skulle da gerne være skadesfri, da han allerede var på tale til startopstilling mod stoke? Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

patrick J
Manager

« Svar #10217: 15 Sep 2011, 17:39 »

'
Johnson skulle være tilbage om en måneds tid. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10218: 15 Sep 2011, 21:59 »

Han skulle da gerne være skadesfri, da han allerede var på tale til startopstilling mod stoke? Smiley
Hvem snakker du om? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #10219: 15 Sep 2011, 22:11 »

http://www.nesn.com/2011/09/marty-collins-he-was-a-red.html

Stort af klubben at han får 1 minuts stilhed ved Tottenham kampen Thumbs Up
Syntes det er dejligt når man læser sådan en historie i ny og næ, om en klub på Liverpool størrelse der alligevel ære de ekstraordinære fans Smiley

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #10220: 15 Sep 2011, 22:21 »

Hvis du snakker om Glen, så fik han skade i baglåret, efter få minutter på banen mod Stoke. Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10221: 15 Sep 2011, 23:52 »

Nå ja.. rigtig Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #10222: 18 Sep 2011, 12:36 »

Så er det i dag det går løs mod Spurs away Opstemt

Hold nu ferie hvor jeg glæder mig til den kamp.. Spurs away er altid garanti for en fed fed kamp, med mål, underholdning, og intensitet.. Alle ved at det bliver en svær kamp, for de er virkelig gode hjemme og har et godt hold.. Når det så er sagt, så tror jeg vi har midlerne til at slå dem.. Kan vi komme ind og spille hurtige kombinationer inde omkring deres forsvar, så tror jeg på at vi kan gøre det onde ved dem..

Som udgangspunkt mener jeg helt afgjort at vi skal gå efter de tre point.. Arsenal tabte igen i går, og kan vi ovenikøbet slå den anden rival om 4.pladsen på udebane ville det være fantastisk.. Når det så er sagt, kan det også være kampen udvikler sig så vi bliver nødt til at acceptere et point Smiley..

Startopstillingen håber jeg bliver noget ala det mod Stoke.. Selvom vi ikke scorede i den kamp, spillede vi i anden halvleg flot angrebsfodbold, og havde chancer til at lave 5 mål.. Carroll ville også være en fornuftig sub at sætte ind, hvis vi skal op og jagte en udligning til sidst.. Men jeg tror fuldt og fast på at vi tager de tre point! Kanal 6 starter deres dækning af kampen fra kl 14.00 af.
Ønsker alle en fremragende kamp  Smiley

YNWA!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10223: 18 Sep 2011, 12:44 »

Så er det i dag det går løs mod Spurs away Opstemt

Hold nu ferie hvor jeg glæder mig til den kamp.. Spurs away er altid garanti for en fed fed kamp, med mål, underholdning, og intensitet.. Alle ved at det bliver en svær kamp, for de er virkelig gode hjemme og har et godt hold.. Når det så er sagt, så tror jeg vi har midlerne til at slå dem.. Kan vi komme ind og spille hurtige kombinationer inde omkring deres forsvar, så tror jeg på at vi kan gøre det onde ved dem..

Som udgangspunkt mener jeg helt afgjort at vi skal gå efter de tre point.. Arsenal tabte igen i går, og kan vi ovenikøbet slå den anden rival om 4.pladsen på udebane ville det være fantastisk.. Når det så er sagt, kan det også være kampen udvikler sig så vi bliver nødt til at acceptere et point Smiley..

Startopstillingen håber jeg bliver noget ala det mod Stoke.. Selvom vi ikke scorede i den kamp, spillede vi i anden halvleg flot angrebsfodbold, og havde chancer til at lave 5 mål.. Carroll ville også være en fornuftig sub at sætte ind, hvis vi skal op og jagte en udligning til sidst.. Men jeg tror fuldt og fast på at vi tager de tre point! Kanal 6 starter deres dækning af kampen fra kl 14.00 af.
Ønsker alle en fremragende kamp  Smiley

YNWA!

+1  Thumbs Up

En joker kunne også blive Gerrard, der går ihf rygter om han er klar til idag. Men håber da or gud skyld ikke han starter. Han har jo ikke spillet kamp i 6-7 mdr efterhånden.

Jeg ser også frem til kampen, og point er bestemt ikke umulige at få idag.

verdenskrig
Manager

« Svar #10224: 18 Sep 2011, 12:47 »

Tror vi skal være varsomme med at bruge Gerrard Smiley.. Jeg så faktisk hellere at vi venter 2-3 uger endnu, og bare lader ham træne træne og træne.. En Gerrard i fysiologisk topform ville være en fantastisk tilføjelse til holdet, og bruger vi ham allerede nu frygter jeg virkelig at hans skade springer op  Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10225: 18 Sep 2011, 12:55 »

Tror vi skal være varsomme med at bruge Gerrard Smiley.. Jeg så faktisk hellere at vi venter 2-3 uger endnu, og bare lader ham træne træne og træne.. En Gerrard i fysiologisk topform ville være en fantastisk tilføjelse til holdet, og bruger vi ham allerede nu frygter jeg virkelig at hans skade springer op  Skuffet

Jeg aner ikke hvor han står. Jeg har læst/hørt rygter der siger at han er i spil til idag, på onsdag i LC mod Brighton eller til om 14 dage mod Everton. Hvorfor der ikke er nogen der nævner næste uges opgør mod Wolwes ved jeg så ikke  Peace

Men er da enig i at vi skal være varsomme med at bruge ham og ikke bare smide ham for løverne fra dag 1.
Lad os bruge ham som joker så han kan få noget græs under futterne.

Skipper
Gæst

« Svar #10226: 18 Sep 2011, 13:49 »

Holdet i dag: (Opstillingen som jeg gerne vil have)

Carroll
Downing-Suarez-Henderson
Lucas-Adam
Enrique-Agger-Carragher-Skrtel
Reina

Subs: Doni, Maxi, Coates, Kuyt, Spearing, Bellamy, Robinson

Altså jeg er ikke sikker på opstillingen bliver sådan her, men det er sådan jeg tror det bliver, og så bytter alle dem der er forrest jo sådan flydende med hinanden.
Rigtig god opstilling, håber at Downing og Henderson for lagt nogle indlæg som Carroll så kan knalde i kassen Thumbs Up
De sidste 3 kampe på Tottenhams hjemmebane er endt 2-1 til Tottenham, jeg satser på en 2-0 til Liverpool i dag Smiley

patrick J
Manager

« Svar #10227: 18 Sep 2011, 13:49 »

Vi starter næsten med de samme, som mod Stoke. Den eneste ændring er Carrol starter inde på bekostning af Kuyt. Smiley

EDIT: Skipper var lige nogle sekunder hurtigere.  Thumbs Up

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

oska0377
Juniorspiller
**

« Svar #10228: 18 Sep 2011, 13:58 »

hvor kan man entelig få et liverpool skin?

N17
Manager

« Svar #10229: 18 Sep 2011, 14:01 »

Jeg er spændt på om vi snart kommer igang, men det bliver ikke nemt mod Liverpool. Spændende at se om Ledley King kan bidrage med noget - eller om han falder helt igennem mod Suarez.

De to opstillinger

Spurs; Friedel - Ekotto, King, Kaboul, Walker - Bale, Parker, Modric, Krancjar - Defoe, Adebayor
Subs; Cudicini, Giovani, Livermore, Van der Vaart, Pavlyuchenko, Bassong, Corluka

Liverpool; Reina - Enrique, Agger, Carragher, Skrtel - Downing, Adam, Lucas, Henderson - Carroll, Suarez
Subs; Doni, Bellamy, Kuyt, Robinson, Spearing, Maxi, Coates

God kamp gutter!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 680 681 [682] 683 684 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010