home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2113119 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10200: 10 Sep 2011, 18:26 »

På alle områder, passer Tottenham bedre til os.. De vil selv spille fodbold, har langt fra den samme fysiske styrke, og har nu ikke Crouch de bare kan losse den op på.. Deres forsvar er rystende usikkert, og deres målmand er ikke imponerende.. Jeg ser fantastiske muligheder for at tage 3 point der Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #10201: 10 Sep 2011, 18:30 »

På alle områder, passer Tottenham bedre til os.. De vil selv spille fodbold, har langt fra den samme fysiske styrke, og har nu ikke Crouch de bare kan losse den op på.. Deres forsvar er rystende usikkert, og deres målmand er ikke imponerende.. Jeg ser fantastiske muligheder for at tage 3 point der Smiley

Men nu har de jo hentet en ny Crouch type.  Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10202: 10 Sep 2011, 18:36 »

Men nu har de jo hentet en ny Crouch type.  Smiley

Ja vi skal passe på Adebayor i hvertfald. Men vi står jo godt i forsvaret, selvom vi ikke rigtig blev udfordret i dag, så var vi der når der pressede på alligevel. Jeg tror også på vi kan gøre det rigtig godt i år. Men det kræver at vi ikke får ret mange af de her dage hvor intet vil ind. Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10203: 10 Sep 2011, 18:52 »

Tottenham - Liverpool
Liverpool - Wolverhampton
Everton - Liverpool
Liverpool - Manchester united
Liverpool - Norwich

I de næste 5 kampe har vi 3 hjemmekampe. Wolves og Norwich skal vi have 3 point mod. Tror i vi kan tage 3 point mod United på hjemmebane, som vi har gjort de sidste 2 sæsoner?. Som sagt har vi gode chancer mod Tottenham. Everton er altid spændende, men hvis vi er heldige kan det vel ende godt.
Så der er vel god chance for fuldt hus, hvis vi fortsætter med det gode spil og med mere sammenspil.

Jeg er positiv indstillet og siger mellem 11 og 15 point i disse 5 kampe. Men det er jo også mig.

Hvad siger i? Smiley
« Seneste Redigering: 10 Sep 2011, 20:14 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #10204: 10 Sep 2011, 22:46 »

3,3,3,1,3

Det må og skal være målet.. Selvfølgelig vil vi opleve svære stunder i de kampe, og alle holdene vi skal møde er kompetente.. Men jeg synes vi har holdet til det Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #10205: 10 Sep 2011, 23:15 »

3,3,3,1,3

Det må og skal være målet.. Selvfølgelig vil vi opleve svære stunder i de kampe, og alle holdene vi skal møde er kompetente.. Men jeg synes vi har holdet til det Smiley

Altså hvis i taber til Stoke ude, så vil jeg mene det er rimelig optimistisk at tro i får 13 points i de fem kampe?

Hala Madrid!

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #10206: 10 Sep 2011, 23:33 »

Hvad bygger du det på? Stoke er et af de sværeste hold at spille mod på udebane, og vi havde 20 skud mod mål, Chelsea havde ikke så mange skud, og har da fået 9 point i de følgene 3 kampe efter deres kamp i stoke?

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10207: 10 Sep 2011, 23:41 »

Hvad bygger du det på? Stoke er et af de sværeste hold at spille mod på udebane, og vi havde 20 skud mod mål, Chelsea havde ikke så mange skud, og har da fået 9 point i de følgene 3 kampe efter deres kamp i stoke?

Den statistik er fuldstændig ligegyldig. Dels fordi skud på mål intet siger om hvor godt, man har spillet, og dels fordi Chelsea kunne i teorien have spillet vildt ringe, og alligevel få 9 point i 3 kampe, hvis de var skarpere end jer, eller havde lettere modstandere.

Stoke er et af de absolut sværeste hold, men at forvente sejre ude mod Sp*rs & Everton, samt uafgjort mod United, som er helt på toppen i øjeblikket - det er ret så optimistisk. Jeg siger ikke, at det ikke kan lade sig gøre, for det kan det sagtens, men det er ikke just noget, jeg ville forvente, hvis jeg var Liverpool-fan. Det er virkelig sjældent, at man går gennem en periode med 3 svære kampe med (næsten) maks point. Så nødigt som jeg vil sige det, er Tottenham et stærkt hold, og en udekamp mod dem er ikke just en walkover, mens Everton er unødvendigt svære for jer, grundet rivaliseringen, som gør at de giver sig 200%.

Som sagt er det dog ikke umuligt. Jeg tror bare ikke, at Stoke away er lettere end Spurs eller Everton (for jer) away.

HansenLFC
Gæst

« Svar #10208: 10 Sep 2011, 23:49 »

Spurs er dog hjemme.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10209: 11 Sep 2011, 00:00 »

Fair nok. Jeg så blot et tidligere indlæg her i tråden, hvor den stod som en udebanekamp. Det ændrer selvfølgelig lidt på det. Jeg ville stadig ikke forvente 13-15 point. 10-11 tror jeg selv, men som sagt er det andet selvfølgelig ikke umuligt. ;-)

Newton Heath
Manager

« Svar #10210: 11 Sep 2011, 00:02 »

Spurs er dog hjemme.

Nej, Spurs er en udekamp?

HansenLFC
Gæst

« Svar #10211: 11 Sep 2011, 01:49 »

Nej, Spurs er en udekamp?

Ja, min fejl.  Forseglede Læber ..

Der tror jeg på ingen måde på 3 point, hjemme var de blevet revet rundt.

JKJ
Gæst

« Svar #10212: 12 Sep 2011, 10:51 »

Møg skuffet over nedrlaget, og så ikke helt aligevel.
Det kommer lidt bagpå mig at jeg har den følelse men havde nok et eller andet sted forventet det.

Jeg har ikke set kampen så gider ikke begynde at kommentere spillet og spillerne.

Det der derimod kan gøre mig godt og grundig irriteret er at vi begynder at snakke 5 kampe frem! Kampen mod Norwich skal spilles den 22 oktober for pokker.
Hvorfor hel.... (pokker) dog begynde at snakke om den nu?
Ja vi skal vinde den men det kan vi begynde at koncentrere os om når vi har spillet mod Man U den 15 oktober.

Den vigtigste kamp er den mod Spurs i den kommende weekend så er ALT andet ligegyldigt!!

Der er 5 uger til og der kan vi nå at blive ramt af et Arsenal syndrom - dvs mindst 3 røde kort og så 10-15 skader af den ene elelr anden art. Så kan jeg sagtens stille mig tilfreds med en uafgjort.

Ved godt det er en gammel slidt floskel, men ikke mindre er den stadig korrekt: Den næste kamp er altid den vigtigste, ikke dem der skal spilles om flere uger og mdr!

verdenskrig
Manager

« Svar #10213: 12 Sep 2011, 11:07 »

Du har ret i at næste kamp er vigtigst, men man kan da stadig godt sige hva man mener at pointudbyttet skal være af de næste 5 kampe Smiley.. Det er jo trods alt ikke os der skal spille, og jeg har da stor tillid til at spillerne ikke tænker som os Wink

IndsætNavn @

Stoke er suverænt det hold i PL vi har det sværest mod.. Set over de sidste 4 sæsoner nu, er det ikke lykkedes os at vinde mod dem på udebane.. To gange uafgjort, og to nederlag er det blevet til.. De er uhyggelige til at dræbe en kamp totalt, og har en fysisk overlegenhed i forhold til alle hold i PL som er vanvittig.. Når sæsonen starter ser jeg altid Stoke away som et sted hvor vi ganske sikkert taber point, og det er uanset hvor gode vi måtte være..

Som jeg også skriver så bliver hverken Tottenham, United, eller everton nemt.. På ingen måde.. Men Tottenhams hold ser jeg virkelig gode muligheder mod.. Synes de har en elendig defensiv, en ordinær målmand, og derudover virker det ikke som om at Bale er helt oppe i omdrejninger.. Det er et hold som står langt bedre til os end Stoke, da de selv vil spille med.. Og det giver os mere plads.. Selv i vores kriseperiode sidste år, var vi snublende tæt på at vinde der, men måtte til sidst bøje os og tabe 2-1..

Everton away, bliver en fed kamp.. Intens, og hård.. Men det er samtidigt et Everton hold som har set bedre dage.. De har solgt Arteta, som var det kreative omdrejningspunkt, og har i starten af sæsonen ikke haft den gode defensive base som de tidligere har været kendt for.. Skal vi slå everton ude skal det være nu Smiley

United Hjemme er naturligvis også svært, i og med at de har fået en god start.. Men vi har vundet 3 gange i streg hjemme mod United, og jeg kan altså ikke se hvorfor det skulle være naivt at tro på et point hjemme mod dem.. Ja United er gode, men jeg synes godt nok også at Bolton og Arsenal spillede med hovedet under armen mod dem.. Nægter at tro at vi griber kampen lige så naivt an, og vores fightende presspil plejer at kunne ryste dem..

De to andre er naturlivis must win Wink

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10214: 12 Sep 2011, 11:50 »

Jeg er måske lidt enig. Men at sidde og sige vi SKAL have så og så mnage point i en kamp der ligger over en måned fremme er mig altså umuligt.

Der kan ske så mange ting som vi ikke aner noget som helst om, skader, karentæner, form nedgang, fyringer frivillig afgang osv osv.
Det kan jo vise sig at vi i sidste ende faktisk er tilfreds med 1 point i en "sikker" kamp Wink

Det vil helt sikkert ramme os som en boomerang og vi vil blive flået levende herinde, det er set før. Hvorfor ikke bare se den ene kamp frem og glæde os over det trods alt går ok.
« Seneste Redigering: 12 Sep 2011, 11:54 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010