home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 891 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 678 679 [680] 681 682 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173633 gange)
The Captain
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10185: 10 Sep 2011, 18:03 »

Hvor er det sindssygt at vi ikke kan slå et lorte hold som Stoke, De har jo ingen som kan spille fodbold?? Ej, men det er for hjernedødt!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10186: 10 Sep 2011, 18:03 »

Jeg har intet imod Henderson. Og det eneste jeg har imod Adam var hans dårlige præstation i dag og i sidste sæson da han smadrede Gareth Bale. Det er nok væk til næste kamp. Men jeg synes stadig han skulle have været skiftet ud. Og ja undskyld jeg er oprevet. Hvilket jeg også regner med din 'Hold nu kæft.' kommentar kommer ud fra.

Du ville ha vi skulle spille med 5 forsvarsspillere.

Er du blank? Tænk dig nu om.
NEj nu ville jeg jo have Spearing ind. Er du ?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10187: 10 Sep 2011, 18:05 »

Du får det bare til at lyde som om at Stoke kan drage fordel af vinden, i modsætning til Liverpool.

Desuden havde Adam 51/67 succesfulde afleveringer. Ikke prangende men heller ikke 25-30 fejlafleveringer.

Det var nu ikke meningen. Synes ikke bare det var særlig spændende at se at bolden havde så forskellige  måde at bevæge sige op af banen på ikke andet  Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #10188: 10 Sep 2011, 18:06 »

Jeg har intet imod Henderson. Og det eneste jeg har imod Adam var hans dårlige præstation i dag og i sidste sæson da han smadrede Gareth Bale. Det er nok væk til næste kamp. Men jeg synes stadig han skulle have været skiftet ud. Og ja undskyld jeg er oprevet. Hvilket jeg også regner med din 'Hold nu kæft.' kommentar kommer ud fra.
NEj nu ville jeg jo have Spearing ind. Er du ?

Nu er Spearing ikk den store målscore, troede jeg du vidste. Så han ville da intet kunne bidrage med.

Adam har langskud i verdensklasse. Spearing er en figther og ikke en mand vi skal bruge for at fremskaffe et resultat i de sidste minutter.

verdenskrig
Manager

« Svar #10189: 10 Sep 2011, 18:06 »

Ej hvor er jeg dog trist over at vi taber den kamp.. Egentlig har jeg inden en sæson altid kalkuleret med risikoen for et nederlag ude til Stoke, men jeg synes at vi by far var det bedste hold på banen ( Så dog kun anden halvleg)..

Vi kastede virkelig mange folk frem, kom via flotte kombinationer til indlæg, og skabte chancer til 4-5 kasser.. Men vi ramte bare en af de berømte dage hvor den simpelthen ikke vil over stregen, og det sker for alle hold i løbet af en sæson..

Suarez afbrænder i overtiden er bare symptomatisk for det, og jeg synes vi ud fra det jeg så kan tage en masse godt med fra denne kamp.. Bla at Enrique-Bellamy fungerede forrygende, og efter de kom over og spille sammen skabte vi den ene farlige situation efter den anden.. Defensivt så det også rigtig solidt ud Smiley

Ærgeligt ærgeligt, er virkelig ærgelig nu da vi fortjente at få 3 point her, men vi må bare videre, og med den villighed til at skabe noget, tager vi også tre point mod Tottenham næste uge Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #10190: 10 Sep 2011, 18:06 »

Det var nu ikke meningen. Synes ikke bare det var særlig spændende at se at bolden havde så forskellige  måde at bevæge sige op af banen på ikke andet  Smiley

Sådan er gamet, come on?

HansenLFC
Gæst

« Svar #10191: 10 Sep 2011, 18:09 »

Ej hvor er jeg dog trist over at vi taber den kamp.. Egentlig har jeg inden en sæson altid kalkuleret med risikoen for et nederlag ude til Stoke, men jeg synes at vi by far var det bedste hold på banen ( Så dog kun anden halvleg)..

Vi kastede virkelig mange folk frem, kom via flotte kombinationer til indlæg, og skabte chancer til 4-5 kasser.. Men vi ramte bare en af de berømte dage hvor den simpelthen ikke vil over stregen, og det sker for alle hold i løbet af en sæson..

Suarez afbrænder i overtiden er bare symptomatisk for det, og jeg synes vi ud fra det jeg så kan tage en masse godt med fra denne kamp.. Bla at Enrique-Bellamy fungerede forrygende, og efter de kom over og spille sammen skabte vi den ene farlige situation efter den anden.. Defensivt så det også rigtig solidt ud Smiley

Ærgeligt ærgeligt, er virkelig ærgelig nu da vi fortjente at få 3 point her, men vi må bare videre, og med den villighed til at skabe noget, tager vi også tre point mod Tottenham næste uge Wink

Det var da virkelig dejligt at læse et ganske positivt indlæg fra dig efter nederlag, fremfor du går amok  Wink

Det var der skam hellere ingen grund til efter dagens kamp  Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10192: 10 Sep 2011, 18:10 »

Stadig synes jeg Skrtel spillede god kamp på backen. JA det han da. Tænkte måske bare at Spearings fighter evner ville være nok til lige at komme igennem til sidst.

Sådan er gamet, come on?

Ja sådan er det ja..

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10193: 10 Sep 2011, 18:11 »

Thumbs Up Kunne være man lige skulle have talt til 10 og overvejet lidt mere hvad der var det positive i det. Og jeg er helt enig med dig i det med kampen i næste uge, så ser det virkelig godt ud for os.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #10194: 10 Sep 2011, 18:12 »

Stadig synes jeg Skrtel spillede god kamp på backen. JA det han da. Tænkte måske bare at Spearings fighter evner ville være nok til lige at komme igennem til sidst.

Ja sådan er det ja..

Synes folk kæmpede som sindsyge, og eftersom Spearing ingen offensiv profil er, kan jeg slet ikke se hvad han skulle komme med. Grejst og sammenhold viste holdet da i stor stil!

verdenskrig
Manager

« Svar #10195: 10 Sep 2011, 18:12 »

Det var da virkelig dejligt at læse et ganske positivt indlæg fra dig efter nederlag, fremfor du går amok  Wink

Det var der skam hellere ingen grund til efter dagens kamp  Smiley

Det ville være dumt at gå amok, efter en kamp hvor vi gjorde alt rigtigt bortset fra at putte den i kassen Wink.. Synes den her kamp er til at bygge videre på..

Dog må jeg indrømme at jeg er begyndt at blive lidt frustreret omkring Suarez og hans afslutninger.. Han har allerede brændt UTALLIGE chancer i denne sæson.. Han må gerne finde skarpheden fra ajax frem, for den afbrænder han laver i overtiden er simpelthen utilgivelig.. Den SKAL I KASSEN HVER GANG  Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10196: 10 Sep 2011, 18:18 »

Synes folk kæmpede som sindsyge, og eftersom Spearing ingen offensiv profil er, kan jeg slet ikke se hvad han skulle komme med. Grejst og sammenhold viste holdet da i stor stil!

Det har du helt ret i  Smiley
Synes vi skal lade den ligge med det andet. Men når ens hold virkelig skaber alt og man bare kan se Stoke sparke den ene bold væk efter den anden. Holdet spillede godt, og jeg har måske kun set de dårlige afleveringer fra Adam, hvis det ptrN skriver er korrekt, hvilket det nok er. Jeg overreagerede squ. Som Verdenskrig skriver så ramte vi bare en dag, hvor intet vil ind. ØV.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #10197: 10 Sep 2011, 18:20 »

Men jeg vil efterhånden også gå så langt som at kalde Begovic top 3 over bedste keeper i PL Smiley.. For det er jo virkelig gang på gang at manden hiver de mest vanvittige redninger ud af ærmet Smiley

Han er ikke en man bare sådan lige scorer på, og vi manglede en ekstraordinær afslutning som kunne overliste ham.. Hendersons er jo det bedste eksempel.. Det kan altså værte svært at score når målmanden i 4 omgange ikke lader sig overliste Opstemt..

Næste uge skal vi møde Brad Friedel.. Det skulle være til at skyde hul på ham Smiley

Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10198: 10 Sep 2011, 18:22 »

...

Næste uge skal vi møde Brad Friedel.. Det skulle være til at skyde hul på ham Smiley

Samtidig med deres forsvar ikke spiller alt for godt efter det jeg har forstået.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #10199: 10 Sep 2011, 18:25 »

Men jeg vil efterhånden også gå så langt som at kalde Begovic top 3 over bedste keeper i PL Smiley.. For det er jo virkelig gang på gang at manden hiver de mest vanvittige redninger ud af ærmet Smiley

Han er ikke en man bare sådan lige scorer på, og vi manglede en ekstraordinær afslutning som kunne overliste ham.. Hendersons er jo det bedste eksempel.. Det kan altså værte svært at score når målmanden i 4 omgange ikke lader sig overliste Opstemt..

Nu vender han jo tilbage til hans gamle hjemmebane, og så er man vel altid opsat?

Synes nu han er en rigtig god keeper alt i alt og deri skal Spurs også igang, så det bliver ikke nemt. Men skaber vi samme chance antal hjemme som idag. Så har jeg meeeeget svært ved at se vi ikke scorer på Anfield!

Husk nu vi har en del nye, og de skal spilles ordenlig sammen. Jeg tror på en stor sæson i år og ved en stor sæson mener jeg ikke guld!  Smiley

Sider: 1 ... 678 679 [680] 681 682 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010