Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 591 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
673
674
[
675
]
676
677
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2114220 gange)
Szczesny
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #10110:
01 Sep 2011, 12:55 »
Citat af: JKJ 01 Sep 2011, 12:48
Hvor har du disse tal fra?
Ikke fordi jeg ikke tror på dem, har, bare kun set at Degen er blevet fritstillet.
Resten er spekulationer såvidt jeg ved.
Flere forskellige kontoer på Twitter, der skriver den med Meireles.
De andre giver også mening. Ingen grund til at Poulsen kun skriver 1-årig kontrakt, hvis ikke han er sikret.
Degen har vel også noget at gøre med "jobsikkerhed". Fritstillede spillere lader sig jo sjældent fritstille gratis
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
gerre
Førsteholdsspiller
«
Svar #10111:
01 Sep 2011, 13:00 »
Citat af: smed1977 01 Sep 2011, 11:51
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/raul-scoops-pfa-award
Sorry....det var ikke kun LFC fans kåring, men PFA kåringen.....den er vel ikke ringere?
tjoh, det vil jeg egentlig mene det gør. Ihvertfald i forhold til nomineringen. Hverken Parker, Vidic eller Bale f.eks. er nomineret til denne pris. De andre nomineringer til den pris var Berbatov, Nasri, Torres og David Luiz. Sidstnævnte havde på det tidspunkt prisen blev givet, spillet i ligaen i 3 måneder, men det er åbenbart nok til at komme i betragtning. Torres er bare latterligt, Berbatov skorede masser af mål, mens Nasri nok har fortjent nomineringen. Men altså i meget høj grad en selektiv nominering, som jeg ikke ser som nogen særlig stor pris at vinde.
http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/909806/raul-meireles-named-espn-pfa-fans%27-player-of-the-year?cc=5739
Weezy
Lilleputspiller
«
Svar #10112:
01 Sep 2011, 18:04 »
RAUL MEIRELES - Liverpool - Goals, Skills, Emotions - 2010 / 2011 HD
http://www.youtube.com/v/7Uu7hC7JIB4
Ku ha bleven en stor Liverpool spiller....
verdenskrig
Manager
«
Svar #10113:
01 Sep 2011, 18:04 »
Ja med en anden træner, og en anden spilfilosofi
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #10114:
01 Sep 2011, 23:00 »
Vores trup som den ser ud nu:
Målmænd: Reina, Doni, Jones, Hansen
Forsvar: Agger, Carra, Johnson, Coates, Kelly, Enrique, Aurelio, Skrtel, Flana, Robinson, Eilson og Wisdom
Midtbane: Gerrard, Lucas, Adam, Spearing, Jonjo og Henderson
Angreb: Suarez, Carroll, Kuyt, Maxi, Bellamy og Downing
Jeg har ikke sat dem op på specifikke pladser da de fleste jo kan spille op til flere pladser uden nogen problemmer.
For første gang i mange år synes jeg vi har en god stærk harmonist trup. Vi har vel kun 2 rigtige stjerner i Suarez og Gerrard.
Men jeg ser den store styrke i at vi virker til at være
et hold
, det er længe siden jeg sidst har haft den følelse.
Spillernes niveau er meget ens så hvis en er ude kan vi sætte en anden ind uden man ser ret store udsving pga dette.
Dvs at truppens bredde er bedre end set i en del sæsoner. Den er nok ikke top 3, det vil ihf komme bagpå mig, men den bør være til mindst en hård kamp om 4. pladsen.
Og hvem ved, måske vi kan snuppe en af de to cups
bøvle
Manager
«
Svar #10115:
01 Sep 2011, 23:13 »
En 4. plads i ligaen og en FA-tallerken, det ville bestemt være toppen af en fantastisk sæson !
Håber så meget på vi kan løfte et trofæ i denne sæson, næsten lige meget hvilken, tror bare klubben trænger til det igen !
DeBuur
Manager
«
Svar #10116:
02 Sep 2011, 08:57 »
Citat af: JKJ 01 Sep 2011, 23:00
Vores trup som den ser ud nu:
Målmænd: Reina, Doni, Jones, Hansen
Forsvar: Agger, Carra, Johnson, Coates, Kelly, Enrique, Aurelio, Skrtel, Flana, Robinson, Eilson og Wisdom
Midtbane: Gerrard, Lucas, Adam, Spearing, Jonjo og Henderson
Angreb: Suarez, Carroll, Kuyt, Maxi, Bellamy og Downing
Jeg har ikke sat dem op på specifikke pladser da de fleste jo kan spille op til flere pladser uden nogen problemmer.
For første gang i mange år synes jeg vi har en god stærk harmonist trup. Vi har vel kun 2 rigtige stjerner i Suarez og Gerrard.
Men jeg ser den store styrke i at vi virker til at være
et hold
, det er længe siden jeg sidst har haft den følelse.
Spillernes niveau er meget ens så hvis en er ude kan vi sætte en anden ind uden man ser ret store udsving pga dette.
Dvs at truppens bredde er bedre end set i en del sæsoner. Den er nok ikke top 3, det vil ihf komme bagpå mig, men den bør være til mindst en hård kamp om 4. pladsen.
Og hvem ved, måske vi kan snuppe en af de to cups
100 enig - den her trup kan vi være tilfreds med - IMO er det lykkes at få ryddet op i truppen således KD nu står med spillere han formodentlig tror på og som passer til det koncept han vil benytte.
Flere kan netop spille på flere pladser og det giver fleksibilitet og brede når skaderne begynder at komme.
IMO så skal Liverpool næste sæson forstærkes yderligere, dette for at kunne matche de stærke hold i CL for det kommer vi til at spille i næste sæson.
Efter vi har fået Bellamy så mener jeg Liverpool skal ud og lede efter en ung angrebspiller med potentiale her tænker jeg især på en spiller som i profil kan det som Suarez kan.
Jeg mener ikke vi har et back problem i venstre side, men højre back er et sted hvor vores trup kan forstærkes.
Downing er et super køb, men hvem har vi der kan spille hans plads når han er skadet eller skal holde pause ?
Her mener jeg også vi skal lede efter en kan spiller som gerne må kunne bruges i begge sider - Maxi havde gode perioder men IMO har han skuffet i Liverpool..... Eden Hazard og Aaron Lennon kunne være et alternativ i næste sæson.
YNWA
Skipper
Gæst
«
Svar #10117:
02 Sep 2011, 10:09 »
Citat af: DeBuur 02 Sep 2011, 08:57
100 enig - den her trup kan vi være tilfreds med - IMO er det lykkes at få ryddet op i truppen således KD nu står med spillere han formodentlig tror på og som passer til det koncept han vil benytte.
Flere kan netop spille på flere pladser og det giver fleksibilitet og brede når skaderne begynder at komme.
IMO så skal Liverpool næste sæson forstærkes yderligere, dette for at kunne matche de stærke hold i CL for det kommer vi til at spille i næste sæson.
Efter vi har fået Bellamy så mener jeg Liverpool skal ud og lede efter en ung angrebspiller med potentiale her tænker jeg især på en spiller som i profil kan det som Suarez kan.
Jeg mener ikke vi har et back problem i venstre side,
men højre back er et sted hvor vores trup kan forstærkes.
Downing er et super køb, men hvem har vi der kan spille hans plads når han er skadet eller skal holde pause ?
Her mener jeg også vi skal lede efter en kan spiller som gerne må kunne bruges i begge sider - Maxi havde gode perioder men IMO har han skuffet i Liverpool..... Eden Hazard og Aaron Lennon kunne være et alternativ i næste sæson.
Kan ikke rigtig forstå hvorfor du mener højre back skal styrkes. Vi har Glen Johnson som det klare første valg, og ellers har vi Martin Kelly der viser enormt potentiale, og jeg tror han har en stor fremtid foran sig hvis han kan holde sig skadesfri. Ellers har vi jo også Flanagan, der gjorde det udmærket i forårssæsonen, men der går nok et år eller 2 mere før han er førsteholdsaktuel.
Jeg mener derimod det centrale forsvar skal styrkes med en klassespiller. Nu kommer det jo an på, om coates, wilson eller wisdom slår igennem i løbet af næste sæson, men hvis de ikke gør det så syntes jeg vi skal købe en erstatning for Carragher der meget vel kunne være i gang med sin sidste sæson som førsteholdsspiller. Nu lyder jeg nok som en ødelagt plade, men Shawcross har og vil altid have en stor stjerne for mig.
Enig i vi skal have et ungt angrebstalent der skal kunne agere fjerdevalg. Her er jeg dog blank
Og så til sidst er jeg også enig med at vi skal have noget mere bredde på fløjene, og jeg syntes at vi skal prøve vores bedste for at sikre os Hazard, den mand skal nok blive en verdensstjerne
JKJ
Gæst
«
Svar #10118:
02 Sep 2011, 10:15 »
Citat af: DeBuur 02 Sep 2011, 08:57
Jeg mener ikke vi har et back problem i venstre side, men højre back er et sted hvor vores trup kan forstærkes.
På højrebacken har vi Johnson, Kelly, Flana og nu også Skrtel?
Dvs at vi har det engelske A - U21 og U19 landsholds højreback på vores hold. Jeg synes ikke der skal hentes noget som helst ind her
Ser masser af muligheder istedet for Downing. Kuyt, Gerrard, Maxi og måske også Henderson. Du nævner jo selv at de fleste spillere kan dække flere pladser. Downing flakker jo godt rundt oppe foran, det har de 4 nævnte allerede bevist at det kan de også
Men vi er da bestemt enige i at, måske allerede til januar men senest næste sommer, skal der ligges yderlige sten på det fundament vi er ved at bygge op.
smed1977
Landsholdsspiller
«
Svar #10119:
02 Sep 2011, 13:49 »
Citat af: JKJ 02 Sep 2011, 10:15
Dvs at vi har det engelske A - U21 og U19 landsholds højreback på vores hold. Jeg synes ikke der skal hentes noget som helst ind her
Ser masser af muligheder istedet for Downing. Kuyt, Gerrard, Maxi og måske også Henderson. Du nævner jo selv at de fleste spillere kan dække flere pladser. Downing flakker jo godt rundt oppe foran, det har de 4 nævnte allerede bevist at det kan de også
Men vi er da bestemt enige i at, måske allerede til januar men senest næste sommer, skal der ligges yderlige sten på det fundament vi er ved at bygge op.
Jeg kan ikke være mere enig. Trupper ser god bred ud, men jeg håber alligevel vi henter en ung angriber til januar. En der kan snuse erfaring til sig fra Suarez og Caroll. Men helst en driblestærk fyr ala Suarez.
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
Highfarm
Førsteholdsspiller
«
Svar #10120:
02 Sep 2011, 15:12 »
Citat af: JKJ 02 Sep 2011, 10:15
Tror dog ik på Skrtel som en god løsning på højreside, men godt at se at LFC har spillere der forhåbentlig ka bruges i en del år fremover, selvom jeg er lidt utryg ved Flanagan, men Dalglish ved jo nok hva han gør
HansenLFC
Gæst
«
Svar #10121:
03 Sep 2011, 17:35 »
Jeg glæder mig til han er tilbage...
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=2374700&start=10&vis=
Det kan blive stort, i år! Kom så Gerrard, og kom så Liverpool !!!
niller122
Landsholdsspiller
«
Svar #10122:
03 Sep 2011, 17:48 »
Det bliver fantastisk at se ham tilbage! især hvis han kan finde det niveau han havde for et par år siden..
- Men syntes det lå lidt i kortene at han ville være tilbage inden længe da salget af Meireles blev en realitet.. Et salg af Meireles, og en fodbold invalid Gerrard (som rygterne gik på) havde været en katastrofe, da vi ikke ville kunne tåle nogle skader på vores centrale/offensive midtbane..
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
JKJ
Gæst
«
Svar #10123:
03 Sep 2011, 21:13 »
Citat af: Highfarm 02 Sep 2011, 15:12
Tror dog ik på Skrtel som en god løsning på højreside, men godt at se at LFC har spillere der forhåbentlig ka bruges i en del år fremover, selvom jeg er lidt utryg ved Flanagan, men Dalglish ved jo nok hva han gør
Tror nu heller Skrtel skal spille som højre back, men han spillede da meget pænt mod Bolton på den plads, derfor jeg lige nævnte ham
Det er skægt med Flana. Da han spillede i foråret var han stort set selvskreven som fast mand på pladsen fordi han gjorde det så godt.
Nu har han fået chancen her i efteråret et par gange og har gjort det knap så godt og pludselig tror man ikke på knægten mere.
For pokker, han er 18 år og vil svinge fra højre til venstre i sit niveau. Havde man forventet at han ville spille som en garvet fyr med 10 års erfaring?
Jeg vil overhovedet ikke være bange for at give ham chancen engang imellem. Som det ser ud pt er han 3. valg og vil nok få begrænset spilletid. Men han skal nok få chancen engang imellem og det er den eneste måde han lærer og får rutine.
Det er skægt man kan svinge så meget over en knægt præstationer over en så kort periode
niller122
Landsholdsspiller
«
Svar #10124:
03 Sep 2011, 21:39 »
Citat af: JKJ 03 Sep 2011, 21:13
Tror nu heller Skrtel skal spille som højre back, men han spillede da meget pænt mod Bolton på den plads, derfor jeg lige nævnte ham
Det er skægt med Flana. Da han spillede i foråret var han stort set selvskreven som fast mand på pladsen fordi han gjorde det så godt.
Nu har han fået chancen her i efteråret et par gange og har gjort det knap så godt og pludselig tror man ikke på knægten mere.
For pokker, han er 18 år og vil svinge fra højre til venstre i sit niveau. Havde man forventet at han ville spille som en garvet fyr med 10 års erfaring?
Jeg vil overhovedet ikke være bange for at give ham chancen engang imellem. Som det ser ud pt er han 3. valg og vil nok få begrænset spilletid. Men han skal nok få chancen engang imellem og det er den eneste måde han lærer og får rutine.
Det er skægt man kan svinge så meget over en knægt præstationer over en så kort periode
helt enig, men hvis det stod til mig, så lånte man ham ud til et hold i 1. div, hvor han kunne få fast spille tid 1-2 sæsoner.. så vil han være klar til at blive 2. valg måske
så kan man rykke Kelly ind i midterforsvaret hvor han er bedst, trods de mange talenter vi har dertil.. Wisdon, Wilson og Coates
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
Sider:
1
...
673
674
[
675
]
676
677
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »