home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2113615 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10140: 10 Sep 2011, 11:57 »

Så er det endelig tid igen efter en ligegyldig landskamp, man burde nedlægge div landshold de giver alt for mange skader til klubberne  Wink

Gerrard og Kelly er helt ude til eftermiddagskamp mod Stoke.
Jeg er lidt mere i tvivl om Adam og GJ.
De har begge trænet med de seneste dage så mon ikke de ihf er med i truppen.

Hvis GJ ikke bliver klar og Kelly jo samtidig er ude kan jeg godt forestille mig at Skrtel igen får chancen på backen.

Jeg har også en ide om at Carroll er med fra start pga de store brød i højde og drøjde Stoke har i centerforsvaret.

Men hvem der så skal ud på bekostning af ham i forhold til den seneste kamp ved jeg ikke.

Men et bud kunne være:

Reina
Skrtel/GJ - Carra - Agger - Enrique
Adam - Lucas - Henderson
Kuyt - Downing
Suarez/Carroll

Hvis vi altså stiller op som i de seneste kampe.
Hvis Adam stadig er ude pga den lille skade han fik i landskampen med Skotland kunne jeg forestille mig en opstilling alá denne:

Reina
Skrtel/GJ - Carra - Agger - Enrique
Kuyt - Lucas - Henderson - Downing
Suarez - Carroll

Men svært at gisne om når vi nu har så mange klar for engang skyld.
Men alt i alt en kamp vi skal have 3 point med fra hvis vi vil have noget at gøre i top 4.
Men Stoke er bestemt ikke noget nemt srted at gæste det har man set mange gange.

ZhotLog
Gæst

« Svar #10141: 10 Sep 2011, 13:10 »

Synes du undervurderer Stoke en del. Hjemme på Britannia er de utroligt stærke, og jeg tror faktisk aldrig vi har vundet der (i hvert fald ikke i de sidste par år). Stoke er nok det hold i PL, hvor forskellen i kvalitet mellem indsatsen på ude - og hjemmebane er størst. Personligt anser jeg Stoke away til at være den sværeste away fixture efter City, Utd, Arsenal og Chelsea ude. Så tror bestemt ikke det bliver en walkover, eller en kamp hvor et uafgjort resultat ikke vil være acceptabelt for et hold med top-4 ambitioner.

Når det så er sagt... Så glæder jeg mig utrolig meget til at hvad Suarez kan gøre ved Shawcross og co.
Og med nyheden om at Gerrard højst sandsynligt er tilbage mod Tottenham, glemmer man næsten alt om Meireles' skifte! Det er sjovt at være Liverpool fan i disse dage!

Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10142: 10 Sep 2011, 13:20 »

Synes ikke jeg undervurdere dem, siger jo netop at det er et meget svært sted at spille Wink
Men det er på den anden side også en kamp vi SKAL vinde hvis vi vil noget i denne sæson. Det udgangspunkt kan ændre sig i løbet af kampen men så må vi tage den derfra.

"Home and away Liverpool have lost only two of the last 22 meetings - last season and in April 1984 when they went down 2-0 at the Victoria Ground with former Red Colin Russell scoring one of the goals"

Sakset fra dette link med masser af stats mellem de 2 klubber:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/dirk-out-for-50-at-stoke

Så jo vi har faktisk en ganske fin statistik mod dem, også på udebane. Og så er det faktisk lige før jeg har løst til at smide det resultat fra sidste sæson ud fra den statistik. Vi jo jo rent faktisk ikke vinde over ret mange hold Wink

Edit: glemte lige denne fra samme link:
At Stoke: Liverpool 12 wins, Stoke 24 wins, 20 draws

Så er statistikken pludselig ikke så pæn mere, men når man tænker på at vi de sidste 27 år kun har tabt 2 kampe mod Stoke så er vi vel ret beset favoritter Wink
« Seneste Redigering: 10 Sep 2011, 13:22 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #10143: 10 Sep 2011, 15:17 »

Dagens opstilling blev følgende:

Liverpool: Reina, Enrique, Skrtel, Carragher, Agger, Downing, Henderson, Lucas, Adam, Kuyt, Suarez.
Subs: Doni, Carroll, Johnson, Maxi, Spearing, Bellamy, Coates.

Det kan man vel ikke sige så meget til nu når GJ ikke blev klar.

Et hold der vil spille bold og det kan blive en kæmpe fordel mod Stoke's store og nok lidt langsomme forsvar.

Jeg tipper normalt ikke men skal vi ikke sige 2-0 til udeholdet  Thumbs Up

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10144: 10 Sep 2011, 16:14 »

Latterligt med så meget vind på stadion.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #10145: 10 Sep 2011, 16:21 »

Lækkert de får scoring på et straffe, 5 min efter vi er blevet snydt for en KLART straffe.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10146: 10 Sep 2011, 16:27 »

Lækkert de får scoring på et straffe, 5 min efter vi er blevet snydt for en KLART straffe.

Ja da
Og sikke en spændene spillestil de har.
Snydt for straffe og et rødt kort til Delap i første halvleg. Super  Kys
« Seneste Redigering: 10 Sep 2011, 16:45 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10147: 10 Sep 2011, 16:46 »

Få nu bare kuyt ud!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10148: 10 Sep 2011, 16:49 »

Ja ind med Bellamy

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #10149: 10 Sep 2011, 16:49 »

Nå gutter hvordan ser det ud, altså bortset fra vi er bagud med en pind.

Er der noget at have sin optimisme i til anden halvleg eller gælder det bare om at begrænse nederlaget??

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10150: 10 Sep 2011, 16:52 »

JA altså vi skal til at spille i 100 km/t modvind og Stoke får medvinden nu og kan måske få endnu mere ud af deres Ståle Solbakken fodbold med lange bolde. Så vi skal score først, hvis vi skal få point i denne kamp. Men jeg tror, da sagtens vi kan få scoret et mål, vi har chancerne jo Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #10151: 10 Sep 2011, 16:54 »

Nå gutter hvordan ser det ud, altså bortset fra vi er bagud med en pind.

Er der noget at have sin optimisme i til anden halvleg eller gælder det bare om at begrænse nederlaget??

Synes helt klart at vi er det bedst spillende hold. Vi har ikke haft de store chancer på trods af at vi har været i deres felt en del gange. Jeg er ganske optimistisk, men må ærligt erkende at deres destruerende spillestil er utrolig irriterende og de derfor sagtens kan køre denne stilling hjem.
Men de kan jo sagtens score en kasse eller to mere, fordi deres chancer netop kommer af dødbolde.

Carragher ser desværre ikke god ud i situationen omkring deres mål.

JKJ
Gæst

« Svar #10152: 10 Sep 2011, 16:54 »

JA altså vi skal til at spille i 100 km/t modvind og Stoke får medvinden nu og kan måske få endnu mere ud af deres Ståle Solbakken fodbold med lange bolde. Så vi skal score først, hvis vi skal få point i denne kamp. Men jeg tror, da sagtens vi kan få scoret et mål, vi har chancerne jo Smiley

Så må jeg huske at tænde for radion på vej hvem fra arbejde når jeg skal køre hjem om ikke så længe Smiley

Vi er optimist og siger vi skal have mindst 1 point med hjem Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #10153: 10 Sep 2011, 16:56 »

Jeg forventer point, vi er bedre!

Men fuck en lorte spillestil de har, det kan jeg slet ikke arbejde med.

JKJ
Gæst

« Svar #10154: 10 Sep 2011, 17:01 »

Jeg forventer point, vi er bedre!

Men fuck en lorte spillestil de har, det kan jeg slet ikke arbejde med.

Nu ser jeg ikke kampen. Men det kan da ikke komme bagpå nogen med deres spillestil.
Sådan spiller de for det er sådanne spillere de har.
De vil jo aldrig få point hvis de vil spille teknisk med hurtige bolde på jorden.

Hvis vi ikke er forberedt på dette så er det taktiske oplæg slet ikke i orden.

Sider: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010