Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 636 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
661
662
[
663
]
664
665
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2116323 gange)
Søgaard
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #9930:
27 Aug 2011, 13:35 »
Citat af: Slikkel 27 Aug 2011, 13:30
Men udsigten til fast spilletid er jo væk
Den har vel reelt aldrig været der i Barcelona for ham. Det må jo forventes at FC Barcelona kommer til finalen i hver turneringen de deltager i og så får de altså noget der ligner 60-70 kampe på en sæson eller sådan noget. Så skal Afellay nok få sine kampe også. Derudover gjorde han det rigtig godt i optakten til sæsonen og var i et par kampe blandt de allerbedste, så jeg tvivler stærkt på Guardiola vil af med ham og jeg er også ret sikker på at Afellay godt vidste at han ikke skulle regne med en startplads fra dag et, men derimod skal udvikle sig og på sigt gøre sig gældende for en startplads.
PH23
Ynglingespiller
«
Svar #9931:
27 Aug 2011, 13:40 »
Vejen til startopstillingen er dog blevet noget længere for Afellay da 2 af de pladser han spiller er blevet forstærket i form af Fabregas og Alexis Sanchez men hvis de skal spille så mange kampe skal han nok få noget spilletid
JKJ
Gæst
«
Svar #9932:
27 Aug 2011, 21:02 »
Citat af: Slikkel 27 Aug 2011, 13:30
Men udsigten til fast spilletid er jo væk
Men er chancen større for fast spilletid hos os?
Han vel nok få flere minutter men er bestemt ikke sikker på at han bliver mere fast af den grund.
Ang. Insua er der da sket en helt masse siden GH sendte ham til Tyrkiet sidste år, og det desværre i negativ forstand, som jeg ser det ihf.
Jeg synes han gjorde det ganske fint for os, når man tager alder og rutine med, men hverken GH eller KD ser jo ud til at have fidus til ham og så er det vel en win-win situation for alle at han bliver solgt.
Ang kampen mod Bolton skal jeg først til at se den nu, kender dog godt resultatet
, men vil ellers ikke sige så meget mere om den før om små 2 timer
Paisley
Lilleputspiller
«
Svar #9933:
27 Aug 2011, 21:11 »
Fantastisk præstation af holdet i dag! En sikker 3-1 sejr hvor vi i det meste af kampen sprudlede af energi og spilleglæde. Også dejligt at se både Henderson og Adam få gang i målscoringen.
Reina - 7
Havde ikke meget at lave, men så sikker ud når han kom i ilden. Ikke så meget at sige der.
José Enrique - 10
Så rigtig stærk ud både offensivt men også defensivt selvom han ikke havde så meget at lave. Sikker på bolden, en fantastisk hurtighed, der kommer ham til gode rigtig ofte og så nogle farlige indlæg. Han skal nok blive en klassespiller for os, det er jeg sikker på!
Agger - 4/7
Så ikke helt skarp ud i sine defensive aktioner imo, men alligevel en solid performance af Agger. Som sædvanlig fremragende til at føre spillet op af banen.
Carragher - 4
Koster vel egentlig et mål til sidst, men ellers en kamp, hvor midterforsvaret ikke havde voldsomt meget at lave. Han får dog kun et 4-tal på grund af sin svipser til sidst.
Kelly - UB
Fik kun en 25 minutter på banen, men det så fint ud for den unge englænder i dag!
Skrtel - 10 pil ned
Flot mål af slovakken og så sikker ud i sine defensive aktioner. Han var sågar med fremme et par gange og var faktisk tæt på at fremtvinge en 4-0 føring på et tidspunkt. Det så rigtig fint ud!
Lucas - 4
Synes ikke det var nogen specielt imponerende præstation af Lucas i dag. Meget anonym og med et par boldtab, der sagtens kunne være undgået. Ikke en forfærdelig præstation på nogen måde men lidt under middel imo!
Adam - 10
En kasse og en assist. Det taler for sig selv. Flot mål af Adam og et fremragende sparket hjørnespark til 2-0 målet! Udover de to aktioner var han ikke mega iøjenfaldende men han var med til at afgøre kampen, og det bliver belønnet med et 10-tal!
Henderson - 10
Endelig trådte Henderson i karakter! Fremragende mål, og generelt var han en super chanceskaber i dag. Hvis han fortsætter på den måde, tror jeg på, at han kan blive en langsigtet erstatning for Gerrard. Dejligt at se. I mine øjne kunne han godt være en potentiel MoM i dag sammen med Suarez.
Downing - 7
Mange flotte løb og aktioner, men han mangler lige det allersidste i en del af dem. Dog er han hurtig i sin spilopfattelse og ser ud til allerede at have et flot samarbejde med Suarez. Endnu en spiller jeg har store forhåbninger til for fremtiden.
Suarez - 10
Jamen jamen.. Manden er jo altid farlig, og det var bestemt ingen undtagelse i dag. Fantastisk løbepensum, hurtig og kreativ, fremragende overblik. Suarez som vi kender ham. Han kunne godt have fremtvunget to straffespark i dag og havde et par 100%-muligheder derudover. Hvis han for eksempel havde scoret på friløberen i første halvleg, hvor han modtager bolden fra Henderson efter et flot dybdeløb, havde jeg formentlig kvitteret med et 12-tal.
Kuyt - 7
Udemærket af Kuyt i dag, men også en ret anonym præstation vil jeg sige. Men bestemt godtaget!
Carroll - UB
Svært at sige, men han så lidt halvdoven ud endnu en gang.. Kunne godt have gået efter 4-0 målet i den situation, hvor Downing lægger et fremragende indlæg ind mod ham, men han vælger at stå og glo i stedet for at gå mod bolden. I øvrigt stærkt af Kenny, at han havde bænket ham til i dag, for han har ikke gjort det godt på det seneste. Håber stadig på hans endelige gennembrud, men jeg begynder ærligt talt at tvivle lidt på det!
Maxi - UB
Så ikke meget til ham efter hans indhop, men det der var så fint ud. Fremragende spiller at have i truppen, da han ikke virker til at blive irriteret over at starte ude i de fleste kampe.
Det var mit syn på dagens kamp. Kom endelig med jeres meninger! :-)
Skipper
Gæst
«
Svar #9934:
27 Aug 2011, 21:13 »
Sikke en fryd at se Liverpool spille i dag.
Er ikke helt sikker men vi havde da nok mellem 55 og 65% af boldesidelsen i dag. og spiller noget rigtig godt offensiv fodbold, dog er jeg ikke helt overbevidst om hvor gode vi er når modstanderen har bolden
Henderson, adam og downing spiller en rigtig god kamp
Godt at se pengene er givet godt ud.
Skrtel overrasker på højre back
Havde jeg aldrig set komme, men han skal have kredit for hans indsats i dag
Og til sidst men ikke mindst Agger spiller 90 rigtig gode minutter og er ikke skadet
Det kan ske at det her er miraklernes sæson
ZhotLog
Gæst
«
Svar #9935:
27 Aug 2011, 21:34 »
Haha, de karakterer er da helt hen i vejret! Så du overhovedet kampen?
Lucas var kampens spiller i dag, han vinder bolden så mange gange, og sender den roligt videre til en rød trøje. Fx ryddede han ofte op efter Adam, der havde en dårlig 1. halveg, og en god 2.
Hele forsvaret fortjener også stor ros for at holde Bolton fra egentlige chancer. Godt nok havde Carragher en ordentlig svipser til sidst, men altså...
Generelt set var det ganske enkelt fremragende at se holdet i dag! Enrique og Downing ser jo ud som om de har spillet sammen i evigheder. Og Suarez? Well.. Ord kan ikke beskrive hvor fantastisk han er for os.
verdenskrig
Manager
«
Svar #9936:
27 Aug 2011, 21:44 »
Rigtig rigtig fed kamp at se på.. Først vil jeg dog lukke lidt brok ud... Jeg er SÅ irriteret over at vi lukker det mål ind til sidst.. Det er totalt unødvendigt, og det er ganske enkelt for svagt.. En lang bold som bliver så farlig er komplet uacceptabelt, og det er irriterende at vi ikke får det rene bur.. Det giver så meget selvtillid til både Reina og Forsvar.. Det ved jeg selv som målmand..
Men bortset fra det var vi jo helt igennem fantastiske, og man skal godt nok passe på med ikke at fjerne benene fra jorden efter sådan en kamp.. Ser vi bort fra til sidst gør vi jo ALT rigtigt hele kampen.. Vi presser som en enhed, forsvarer som en enhed, spiller med en ENORM bevægelse, masser af dybdeløb, massere af kreative ideer, og et forrygende tempo.. Jeg synes at vi har fået os et hold med alle de typer der skal til for at få succes..
Det var ganske enkelt forrygende at være vidne til, og jeg sidder med en enorm positiv følelse angående den sæson vi går i møde..
Det gør mig ganske enkelt lykkelig at se os spille sådan.. Kan vi dog bare holder det her niveau tror jeg sgu på en titel i år!
TOP OF THE LEAGUE
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #9937:
27 Aug 2011, 22:15 »
Slet ingen der har set disse rygter?
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-43055267:avis-spaniere-vil-have-poulsen.html
&
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-43061552:poulseninteresse-er-bekræftet.html
Espanyol er vel en rigtig fin klub at komme til og der er vel også garanti for masser af spilletid.
Så er det vel bare at komme til forhandlingsbordet, heller i aften end i morgen tidligt
verdenskrig
Manager
«
Svar #9938:
27 Aug 2011, 22:47 »
Skyd ham endelig af
.. Jeg tror man ville gøre alle parter en tjeneste her
JKJ
Gæst
«
Svar #9939:
27 Aug 2011, 23:03 »
Så fik jeg set kampen.
Og det eneste der kan undre mig er hvordan vi kan undgå ikke at vínde med ihf mindst 2 mål mere
Ellers synes jeg ikke der er ret meget at sætte en finger på.
Jeg er helt enig med VK og Zhotlog i at Lucas er langt bedre end man ville give ham kredit i at være.
Nej man så faktisk ikke meget til ham. Men det ser jeg som et plus, at det er blevet vores lille slider på den defensive midt og nu skal han heldigvis ikke frem og være den kreative spiller.
Suarez gider jeg ikke engang nævne, han er jo i et spillehumør der sjældent er set bedre.
Den sidste jeg vil nævne er Enrigue. ENDELIG vil jeg bare sige. Håber virkelig vi har fået den venstreback vi har sukket efter i mange år. Man skulle tro han havde spillet hos os i mange år.
Nu er der så lidt pause og med lidt held er alle klar til kampen mod Stoke, også Gerrard. Men det kan da blive lidt svært at se hvor han skal spille efter denne indsats idag.
verdenskrig
Manager
«
Svar #9940:
27 Aug 2011, 23:17 »
Citat af: JKJ 27 Aug 2011, 23:03
Jeg er helt enig med VK og Zhotlog i at Lucas er langt bedre end man ville give ham kredit i at være.
Nej man så faktisk ikke meget til ham. Men det ser jeg som et plus, at det er blevet vores lille slider på den defensive midt og nu skal han heldigvis ikke frem og være den kreative spiller.
Jeg skrev nu intet om Lucas, men er meget enig
Lucas er forrygende for tiden.. Han er overalt, og agerer skraldemand for vores offensive spillerere risikoflydte spil.. Fantastisk indsats i dag, og klart blandt banens bedste. Ham og Adam fungerer PERFEKT sammen så længe de har tre mand foran sig på midten..
Jeg er simpelthen så glad for at vi har fået Adam.. Han har alt det jeg gerne har ville have til Liverpool i lang tid.. Hans pasningsspil får noget til at rejse sig hos mig, som jeg nok ikke skal nærmere ind på
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #9941:
27 Aug 2011, 23:33 »
Citat af: verdenskrig 27 Aug 2011, 23:17
Jeg skrev nu intet om Lucas, men er meget enig
Lucas er forrygende for tiden.. Han er overalt, og agerer skraldemand for vores offensive spillerere risikoflydte spil.. Fantastisk indsats i dag, og klart blandt banens bedste. Ham og Adam fungerer PERFEKT sammen så længe de har tre mand foran sig på midten..
Jeg er simpelthen så glad for at vi har fået Adam.. Han har alt det jeg gerne har ville have til Liverpool i lang tid.. Hans pasningsspil får noget til at rejse sig hos mig, som jeg nok ikke skal nærmere ind på
En britisk Alonso? Hvorfor ikke, kommer helt til at tænke i retning af en anden vild trekløver vi havde på midtbanen
, bare med nye ansigter.
Lucas overtager Mascheranos rolle, Adam - Alonsos og Gerrard forbliver vel bare gerrard så snart han er tilbage? Vil helst ikke sætte det prædikat på unge Henderson, selvom jeg gerne så ham blive som Gerrard.
Jeg er udemærket godt klart over, at Dalglishs system er væsentlig anderledes end Rafa Benitez, men den trekløver som vi forhåbentligt får dannet os på midtbanen vil blive sindsyg.
Thaurat al Shabab
JKJ
Gæst
«
Svar #9942:
27 Aug 2011, 23:45 »
Er altså ikke helt overbevist om Adam endnu.
Ja han har nogle ting at bidrage med, rigtig mange faktisk.
Men han er desværre alt for nem at overløbe på midtbanen og der skal vi da så prise os med vi har en Lucas der kan rydde op efter ham.
Jeg vil stadig påstå han skal tabe nogle kilo, han ser stadig lidt tung ud i enden
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #9943:
27 Aug 2011, 23:50 »
En spiller der fortjener ros idag er Henderson! Endelig fik vi set noget til ham. Hans løbepensum er enormt, han er overalt på banen og er konstant spilbar. Og så lige krydret med et dejligt mål. Han skal nok blive en gevinst for os!
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
DeBuur
Manager
«
Svar #9944:
28 Aug 2011, 11:44 »
Citat af: mbbn 20 Aug 2011, 16:37
DeBuur, synes lidt du undervuderer Bolton - de vandt 4-0 i deres første kamp og spille ihvertfald ikke dårligt crazy
Q.P.R. har ganske vist et stort plads i mit hjerte - men de var altså piv ringe mod Bolton og de spillede ikke bedre end f.eks Arsenal idag.
Jeg tror vi slår dem 3-0
Kunne desværre ikke se kampen live - men efter at have set kampen i dag så må jeg lige fremhæve in spådom fra den 20/8...
Liverpool skal IMO være sikre vindere mod hold som Bolton ikke mindst på Anfield... i de siste par sæsoner er det blevet anmindeligt at middelhold kunne vinde point mod os på vores bane..det går ikke hvis vi vil i top 4... jeg er sikker på at Liverpool er på vej fremad...at en stor sæson venter - netop derfor skal klubben ud og hente de sidste forstærkninger i dette vindue - sæsonen er lang og på nogen pladser er vi lidt tyndt besat når skaderne g formdyk hos enkelte spillere kommer....så ud og hente et par forstærkninger..... gerne en angriber idet jeg frygter at Suarez ikke kan holde fysisk hele sæsonen...oh Ngog ikke er en holdbar løsning....men det er fedt at være Liverpool fan igen
YNWA
Sider:
1
...
661
662
[
663
]
664
665
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »