home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2116148 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9915: 25 Aug 2011, 11:26 »

Merieles er ude i ca 14 dage iflg KD.

Skaden falder vel på et heldigt tidspunkt for os. Nu skal vi spille i weekenden og så er der 14 dages pause inden næste kamp.
Dvs at han kun går glip af den ene kamp.

Redknapp, who signed Cole as a youngster when he was manager at West Ham, still believes the midfielder has the ability to excel in the top flight and could make a move for the player soon.

"I like Joe. I signed him as an 11-year-old. He is a good player," said Redknapp.

"I've got all the time in the world for him.

"We haven't made any enquiries about him but I wouldn't sit here and say I wouldn't have him at the club because if I did I'd be lying. I do like him."

Citat slut fra Harry Redknapp.
Jeg kan godt forestille mig at Spurs kommer med et tilbud inden længe, og tilsvarende kunne jeg også sagtens forestille mig mig at vi sælger til Spurs.
Når han ikke engang er god nok til bænken mod Exeter så har jeg altså svært ved at se en fremtid for ham i Liverpool.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/rumour-harry-admits-cole-liking

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9916: 25 Aug 2011, 16:05 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/aquilani-thrilled-to-be-making-ac-milan-move
Så, mine damer og herre. Aquilani ser ud til at være væk. Personligt er jeg ked af det, jeg mener at han havde en god fremtid hos os og at han sagtens kunne være en vigtig bræk i den kommende sæson og længere frem. Men tingene er som de er, desværre.

EDIT: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-aquilani-deal
« Seneste Redigering: 25 Aug 2011, 17:58 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9917: 25 Aug 2011, 19:48 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/rumour-bellamy-move-backed

Bellamy tilbage på Anfield? For min skyld må han meget gerne komme. En rigtig god spiller at kunne smide ind. Jeg har alle dage været stor fan af Bellamy som fodboldspiller. Man kan altid forvente en 100 % indsats fra ham.  Peace

Nogen vil måske ikke ønske ham tilbage, han er en kontroversiel spiller og scorede heller ikke fantastisk mange mål da han var hos os sidst - dog under Benitez.

PH23
Ynglingespiller

« Svar #9918: 25 Aug 2011, 19:58 »

Er lidt i tvivl omkring bellamy og synes heller ikke vi mangler en kant/angriber

DeBuur
Manager

« Svar #9919: 25 Aug 2011, 20:43 »

Er lidt i tvivl omkring bellamy og synes heller ikke vi mangler en kant/angriber

Umiddelbart kunne det være en god signing, men kun hvis Bellamy vil acceptere den rolle han nu får tildelt - hvis han vil acceptere at han ikke er start spiller hvergang så tror jeg KD vil kunne være den rigtige manager til Bellamy.

Men så hellere vi fandt en udviklings spiller og gerne en spiller som kan lidt af det samme som Suarez.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #9920: 25 Aug 2011, 20:55 »

Har det lidt både og Med Aquilani.

Jeg ville virkelig godt have set ham få chancen, ihf bare her i efteråret i første omgang.
Men når det nu ikke skulle være er det så godt han forlader os og får lov til at spille noget bold et andet sted.

Det der så kan undre mig ret meget er at vi så lejer ham ud igen, og igen med en option for køb.
Jeg troede vi havde lært noget af Juve aftalen sidste år og gik efter et 100% salg.

Jeg håber der er nogle ting strikket ind i aftalen der gør at Milan stort set ikke kan komme ud af aftalen medmindre han bliver skadet fra dag et og resten af sæsonen.

Bellamy skal bare ikke tilbage!!

Hvad skal vi med ham? Sidst han var os scorede han ikke mange mål og der var konstant uro omkring hans person uden for banen og enkelte gange også inde på banen.
Jeg ser gerne personligheder i truppen, men de skal passe ind på holdet. Det ser jeg slet ikke han gør.

Og hvad skal hans rolle være på holdet? Angriber? Fløj/wing? Hængende angriber?
Jeg vil virkelig håbe det bare er et rygte.

PH23
Ynglingespiller

« Svar #9921: 25 Aug 2011, 20:58 »

Tror Bellamy er i den alder hvor han ikke kan acceptere bænkplads men er egentlig ret enig med dig

PH23
Ynglingespiller

« Svar #9922: 26 Aug 2011, 10:22 »

Hvis i mener Pennant spiller han altså i Stoke Smiley og det ser ud til den forsvarsspiller snart er på plads http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/liverpool-laegetjekker-forsvarsspiller

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #9923: 27 Aug 2011, 10:29 »

Så røg Insúa efter lang tids spekulationer. Det blev Sporting Lissabon på en 5-årig aftale.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/insua-leaves-liverpool

PH23
Ynglingespiller

« Svar #9924: 27 Aug 2011, 10:43 »

Han havde vel heller ikke niveauet til at spille i LFC havde han? Smiley

PH23
Ynglingespiller

« Svar #9925: 27 Aug 2011, 10:46 »

Nogen der ved hvad en eventuel transfersum er?

Skipper
Gæst

« Svar #9926: 27 Aug 2011, 11:49 »

Det var godt nok utroligt, med Insua. Kan huske at jeg før søsonen 2009/2010, havde goal en kæmpe artikel om ham hvor de kaldte ham Premier Leagues største talent, gad vide hvad der gik galt.
For resten også det samme nummer der skrev de regnede med Liverpool vandt den sæson Ubeslutsom

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #9927: 27 Aug 2011, 13:23 »

Læste et rygte om at i prøver at hente Ibrahim affeley http://indkast.dk/index.php?nyhed=83335

Vi skal alle være her.

Søgaard
Gæst

« Svar #9928: 27 Aug 2011, 13:27 »

Læste et rygte om at i prøver at hente Ibrahim affeley http://indkast.dk/index.php?nyhed=83335
Han har gennem hele sommeren blevet rygtet væk til forskellige klubber deriblandt Juventus, hvor Andoni Zubizarreta, som er sportsdirektør i FC Barcelona var ude at sige, at Afellay bliver i Barcelona og at man ikke havde nogen planer om at sælge ham så kort tid efter man har købt ham.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #9929: 27 Aug 2011, 13:30 »

Han har gennem hele sommeren blevet rygtet væk til forskellige klubber deriblandt Juventus, hvor Andoni Zubizarreta, som er sportsdirektør i FC Barcelona var ude at sige, at Afellay bliver i Barcelona og at man ikke havde nogen planer om at sælge ham så kort tid efter man har købt ham.
Men udsigten til fast spilletid er jo væk

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010